Vanmiddag waarschijnlijk San Sebastian-San Sebastian (wielrennen) live op TV. Tussen 15:30 en 17:00 schat ik in.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:08 schreef Swykva het volgende:
[..]
Denk het niet hoor, we zijn nu al live op NED 2...
En inderdaad, het wordt nog erger, we gaan zelfs golfen!:quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vanmiddag waarschijnlijk San Sebastian-San Sebastian (wielrennen) live op TV. Tussen 15:30 en 17:00 schat ik in.
Wielrennen vind ik nogal logisch dat je daar aandacht aan schenkt, maar golfquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:13 schreef Swykva het volgende:
[..]
En inderdaad, het wordt nog erger, we gaan zelfs golfen!:
• Golf: live verslag van de derde dag van de KLM Open in Zandvoort. Dione de Graaff presenteert vanuit Zandvort en spreekt daar met verschillende betrokkenen Het commentaar bij de KLM Open is van Jan Kees van der Velden.
• Atletiek: live verslag van het EK Outdoor in Göteborg, met commentaar van Stefan Verheij en Léon Haan.
• Wielrennen: live verslag van de Classica San Sebastian, met commentaar van Mart Smeets.
Je hebt gelijk, wielrennen dat is inderdaad niet gek: Kijken domweg meer mensen naar. Voor wat betreft golf denk ik dat ze proberen de markten te testen. Ze hebben bijvoorbeeld ook veel aandacht besteed aan de Volvo Ocean Race en dat bleek heel populair. Wellicht dat ze dat nu ook met een wat 'elitaire' sport als golf ook proberen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wielrennen vind ik nogal logisch dat je daar aandacht aan schenkt, maar golf![]()
Eigenlijk snap ik niet zo waarom de publieke omroep in zulke situaties niet wat meer gebruikt van de netten die ze hebben. Doe dan op één net wielrennen en op één atletiek. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er echt veel mensen zitten te wachten op de herhaling van zomergasten op Ned 3. En daarna is tot 5 uur tekst TV...
Ik vind haar altijd zo negatief ingesteld ("Mjaaah, dat heeft zij vroeger wel eens beter gedaan") en dat gezever en oprakelen van historie ("Was hij niet...") gebeurt ook iets teveelquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:15 schreef dolle_hond het volgende:
we luisteren gewoon weer ria stalman
Oow, zijn dat grápjes, die zinnetjes voordat ze beide in de slappe lach vallen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Daarentegen zijn de garpjes met Ysbrand wel weer grappig.
Hij is zelf gediskwalificeerdquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heeft die Sedoc nog een protest ingediend?
Hij torpedeerde de laatste horde, arme hordequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hij is zelf gediskwalificeerd
No way?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hij is zelf gediskwalificeerd
Ja, jeetje, wat een onverschillig commentaar van die twee.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik vind haar altijd zo negatief ingesteld ("Mjaaah, dat heeft zij vroeger wel eens beter gedaan") en dat gezever en oprakelen van historie ("Was hij niet...") gebeurt ook iets teveel. Daarentegen zijn de garpjes met Ysbrand wel weer grappig.
duuuh ze laat dat bord eerst even drogen. anders lopen die puntjes omlaag en daar wordt t geheel niet fraaier van.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Daar staat Gothenborg. Zonder puntjes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |