Ja duhquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Er is geen live atletiek meer vanavond. Iets na zessen is het live-gebeuren afgelopen.
Hoezo steenkolenengels?quote:
Christian Olsson defeated his title
Triple Jumper Christian Olsson reached 17.67 in his second jump which no one came near. The winning margin was 46 centimetres.
Another seven finals was on the programme on Saturday. One of them was Discus where the winner Virgilijus Alekna (LTH) now has won the Olympic Games, The World Championships and the European Championships.
Ah mooi, ik moet om 16:00 ergens zijn dus Bram en de estafette pik ik iig nog net meequote:Op zondag 13 augustus 2006 11:56 schreef boneyard het volgende:
15:10 - Bram Som - 800m - finale
15:30 - misc nederlanders - 4x100m
16:40 - Gert-Jan Liefers - 5000m - finale
Lekker sympathiek ben jij ten opzichte van de twee Nederlanders in de polsstokhoogfinale. Had Blom meegedaan, had die natuurlijk wel mogen winnenquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dus nog 1 eventuele medaille in het verschiet. Hup Bram
Die stonden er in Athene ook....quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:45 schreef Leatherface het volgende:
Race - organisatoren hebben zo te zien wel lering getrokken uit het marathon priester - incident van Athene. ik zie bijna overal hekken staan.
Hoho, je mag me in principe voor alles uitmaken hoor maar wacht evenquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:47 schreef okee6 het volgende:
[..]
Lekker sympathiek ben jij ten opzichte van de twee Nederlanders in de polsstokhoogfinale. Had Blom meegedaan, had die natuurlijk wel mogen winnen
Oh dus de estafette heren ook nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hoho, je mag me in principe voor alles uitmaken hoor maar wacht evenIk bedoelde meer dat er realistisch gezien nog 1 medaillekandidaat in het Nederlandse kamp van vandaag zit, te weten Bram Som
Natuurlijk hoop ik dat Looije en Tamminga het goed gaan doen, maar zoals ze in de kwalificatie al lieten zien van de week behoren ze niet tot de medaillekandidaten/topfavorieten. Maar tuurlijk ga ik ze wel supporteren, gekkie![]()
Nee, reëel gsproken niet. Maar je weet nooit bij de estafette.quote:
Doe nou niet zo bokkigquote:
Landis had ook een flinke achterstandquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, reëel gsproken niet. Maar je weet nooit bij de estafette.
Ze hadden in de halve finale een flinke achterstand op de nrs. 1 en 2 in hun halve finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |