Hij is zelf gediskwalificeerdquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heeft die Sedoc nog een protest ingediend?
Hij torpedeerde de laatste horde, arme hordequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hij is zelf gediskwalificeerd
No way?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hij is zelf gediskwalificeerd
Ja, jeetje, wat een onverschillig commentaar van die twee.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik vind haar altijd zo negatief ingesteld ("Mjaaah, dat heeft zij vroeger wel eens beter gedaan") en dat gezever en oprakelen van historie ("Was hij niet...") gebeurt ook iets teveel. Daarentegen zijn de garpjes met Ysbrand wel weer grappig.
duuuh ze laat dat bord eerst even drogen. anders lopen die puntjes omlaag en daar wordt t geheel niet fraaier van.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Daar staat Gothenborg. Zonder puntjes...
Ja duhquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Er is geen live atletiek meer vanavond. Iets na zessen is het live-gebeuren afgelopen.
Hoezo steenkolenengels?quote:
Christian Olsson defeated his title
Triple Jumper Christian Olsson reached 17.67 in his second jump which no one came near. The winning margin was 46 centimetres.
Another seven finals was on the programme on Saturday. One of them was Discus where the winner Virgilijus Alekna (LTH) now has won the Olympic Games, The World Championships and the European Championships.
Ah mooi, ik moet om 16:00 ergens zijn dus Bram en de estafette pik ik iig nog net meequote:Op zondag 13 augustus 2006 11:56 schreef boneyard het volgende:
15:10 - Bram Som - 800m - finale
15:30 - misc nederlanders - 4x100m
16:40 - Gert-Jan Liefers - 5000m - finale
Lekker sympathiek ben jij ten opzichte van de twee Nederlanders in de polsstokhoogfinale. Had Blom meegedaan, had die natuurlijk wel mogen winnenquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dus nog 1 eventuele medaille in het verschiet. Hup Bram
Die stonden er in Athene ook....quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:45 schreef Leatherface het volgende:
Race - organisatoren hebben zo te zien wel lering getrokken uit het marathon priester - incident van Athene. ik zie bijna overal hekken staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |