En ik vergat die Portugezenquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:44 schreef Falco het volgende:
Hmm, volgens mij Nederland eerste... Rusland houden ze achter en Italië is niet compleet met zijn vieren en Spanje en Portugal ook niet...
Edit: Met drie lopers, is Nederland tweede, net voor Rusland.
Toch mooiquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:47 schreef Falco het volgende:
[..]
En ik vergat die Portugezen... Die zijn negen seconden sneller. Nederland brons dus
Heb ooit een een artikel gelezen ergens dat ze verwachten dat in de toekomst het verschil tussen mannen en vrouwen op de marathon erg klein kan worden, omdat vrouwen er in principe beter voor gebouwd zijn.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:51 schreef DeeBee het volgende:
de nummer 38 was gewoon geklopt door de winnares bij de vrouwen gister trouwens![]()
wel opvallend...nog steeds fantastisch tijd natuurlijk 2 uur en 30 minuten op de marathon, maar toch![]()
Als dat het geval zou zijn, dan zou het nu toch al klein moeten zijn?quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:56 schreef Helly het volgende:
[..]
Heb ooit een een artikel gelezen ergens dat ze verwachten dat in de toekomst het verschil tussen mannen en vrouwen op de marathon erg klein kan worden, omdat vrouwen er in principe beter voor gebouwd zijn.
Tja anders wordt het de 100 meter Katusja ontwijken of zo, op het Eurovisie Songfestival doen ze ook al tig jaar mee.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarom doet Israel eigenlijk mee op EK's?
Omdat ze ook aangesloten zijn bij de UEFAquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarom doet Israel eigenlijk mee op EK's?
Weinig gebouwen though.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het feit dat het land in Azie ligt, is geen hint dat ze niets hebben te zoeken op een Europees kampioenschap?
Nou ja, ze missen daar wel meer hints.
Hij duwde helemaal niet, hij trok alleen zijn arm over die Let heen. Kwam wel buiten de baan, en dat zal wel een DQ opleveren.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Matig, je dom laten insluiten en je dan terug naar de eerste plaats duwen.
Kan je wel genieten van sport of is heel je wereld zwart SOK?quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Matig, je dom laten insluiten en je dan terug naar de eerste plaats duwen.
Hij dook in een gat waar eigelijk nauwelijks plaats was en wringt die Let tegen die andere. Die Let kreeg ook nog bijna een elleboog in zijn smoel.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij duwde helemaal niet, hij trok alleen zijn arm over die let heen. Kwam wel buiten de baan, en dat zal wel een DQ opleveren.
Gun ons Nederlanders ook een succesje SoKquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik betwijfel dat ze iemand gaan diskwalificeren, lijkt me ook niet nodig, ik vind het alleen lomp dat iemand die zich de beste weet zich dan op zo'n manier laten insluiten en zichzelf tot onnodige risico's dwingt. Bij een 800 meter komen ze bijna altijd langs de buitenkant erover, wie gaat er dan langs binnen lopen.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Gun ons Nederlanders ook een succesje SoK
mwah, de hele tijd aan de buitenkant lopen en zo 20 meter extra lopen is ook niet fijnquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik betwijfel dat ze iemand gaan diskwalificeren, lijkt me ook niet nodig, ik vind het alleen lomp dat iemand die zich de beste weet zich dan op zo'n manier laten insluiten en zichzelf tot onnodige risico's dwingt. Bij een 800 meter komen ze bijna altijd langs de buitenkant erover, wie gaat er dan langs binnen lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |