Gelukkig hebben ze niet het hele oostblok dat ze stemmen kan geven nu.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het zullen de Letten weer es niet wezen
quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze niet het hele oostblok dat ze stemmen kan geven nu.
Van nu.nlquote:Bij het Nederlandse kamp bestond angst voor een protest en eventueel diskwalificatie, aangezien Som op het laatste stuk even buiten de baan was beland.
"Ach, dat is de 800 meter", reageerde Som laconiek. "Dat is altijd duwen en trekken. Ik kan zelf ook wel een protest gaan indienen. Ik moest gewoon een stap buiten de baan doen, ik ben niet bang voor een diskwalificatie."
quote:De Nederlandse marathonlopers zijn als derde geëindigd in het landenklassement. De bijbehorende medaille was er echter geen van het EK, maar was een Europacupmedaille. De Europese titelstrijd kent geen officieel landenklassement
Haha.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:16 schreef Jeroen_M het volgende:
Ik slaap vanavond sowieso met die gouden plak om mijn nek!
Hij is wel heel erg zeker van zijn zaak.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:16 schreef Jeroen_M het volgende:
Hij is er een stuk relaxter over dan de rest van Nederland.
Vertel eensquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:23 schreef Jeroen_M het volgende:
Wat een verhaal van die Krotwaar zeg.
De enigen die tegenvallen zijn toevallig degenen die wel konden gelokaliseerd worden door doping-inspecteurs.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:20 schreef Leatherface het volgende:
Die Russen winnen echt zowat alles dit toernooi.
Die opmerking had ie misschien beter achterwege kunnen latenquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:16 schreef Jeroen_M het volgende:
Hij is er een stuk relaxter over dan de rest van Nederland.
De Kenteris / Thanou - tactiek dus.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De enigen die tegenvallen zijn toevallig degenen die wel konden gelokaliseerd worden door doping-inspecteurs.
Hij vertelde heel quasi dat een jeugdvriend (die hij 20 jaar niet meer had gezien) ineens naast het parcours fietste, en dingen naar hem dingen toeschreeuwde over vroeger, en dat hij daar veel aan heeft gedacht tijdens de race.quote:
Lijkt me positief voor Somquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:27 schreef Leatherface het volgende:
Nu hebben de Britten een protest tegen de Let ingediend.![]()
Tsja. Lijkt me wel.quote:
Zal wel zoiets worden. Ofwel meerdere diskwalificaties of anders geen enkele.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Straks worden ze allebei gediskwalificeerd
En toch werd Carl Lewis niet gediskwalificeerd in de Olympische finale van Seoul.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:36 schreef Ericr het volgende:
Bij het lopen buiten je baan op een 100 t/m 400 meter zijn ze ook zeer streng meestal, zal dus wel een diskwalificatie worden.
Op Eurosport?quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:41 schreef Jeroen_M het volgende:
Protest verworpen! Gelukkig maar!
Oui!quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:42 schreef Leatherface het volgende:
Protest verworpen, dus hij houdt zijn goud?
hehe, kilometer hazenquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:46 schreef Ericr het volgende:
Kilometer rond de 3 minuten pers ik er ook nog wel uit, 1-tje dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |