zolang lang als ze willen lijkt me, eventuele klachten van andere landen / lopers zullen altijd even duren.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:21 schreef DeeBee het volgende:
weet niet of ze dat nog lang kunnen aanpassen of zo, maar het geeft iig hoop...
Tsja, nouja zilver of brons maakt toch ook niet zo heel veel uit eigenlijk.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:28 schreef Jeroen_M het volgende:
Mooi zeg, die hollanders. Die nr3 van NL zal ook wel balen dat-ie niet 10 sec sneller was.
In Kenia en Ethiopie beeft men al bij de gedachte het in Peking tegen de Oranje-mannen te moeten opnemen.quote:
Anders hoor je er niet bij in SPTquote:
Ik wou het niet zeggenquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:32 schreef Ericr het volgende:
[..]
Anders hoor je er niet bij in SPTWint Nederland niks is het niet goed, winnen ze wel iets dan is wordt gebagataliseerd.
Omdat ik deze "discipline" gewoon onzin vindt. Wel mooi dat de Nederlanders het zo goed doen hoor en ik ben ook zeker blij met het brons, maar die marathon is echt geen teamdiscipline of zoquote:
Van schaatsen zei men ook eerst dat het geen teamsport is. En zie nu waar het naar toe gaat met de teamachtervolging en de marathonsquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Omdat ik deze "discipline" gewoon onzin vindt. Wel mooi dat de Nederlanders het zo goed doen hoor en ik ben ook zeker blij met het brons, maar die marathon is echt geen teamdiscipline of zo
En ik begrijp de frustratie omtrent mijn reactie wel hoor. Normaal ben ik de criticus, en nu probeer ik me ook even wat positiever te gaan uiten over dit brons...Ik ben alleen bang dat ze het er het volgende EK gewoon weer uitgooien??
Maar de schaatsachtervolging is overduidelijk wel een teamsport. bij de marathon heb ik geen sleurende teamgenoten aan kop gezien, of waterdragers of weet ik wat. Krotwaar heeft geen enkel voordeel gehad van Maasse of andersom.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:35 schreef Falco het volgende:
[..]
Van schaatsen zei men ook eerst dat het geen teamsport is. En zie nu waar het naar toe gaat met de teamachtervolging en de marathons.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:41 schreef Leatherface het volgende:
Goud voor Israel in het polstokhoogspringen.
gaapquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik had echt verwacht dat het tussen die Braziliaan en die Nieuw-Zeelander zou gaan.
Niet zo sarcastisch jijquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:44 schreef Jeroen_M het volgende:
Prachtig die volksliederen, ik kan niet wachten op het Wilhelmus en op God save the queen.
Zweeds engelenkoor.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:46 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Noem me een rara snuit, maar ik vind dat oprecht mooi, zo'n koortje!
Ja dat is waar, bij Italie deden ze'm ook niet...quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:50 schreef boneyard het volgende:
dat koortje gaat helaas het wilhemus niet zingen denk ik, het belgische deden ze ook al niet, god save the queen misschien
Het zou me niks verbazen als Som geschrapt wordt uit de uitslag. Het gaatje was gewoon te klein aan de binnenkant..quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:50 schreef Remzz het volgende:
Protest... ja dat zat er in.
Dat dacht ik eerst ook, maar die camera van voren liet zien dat er mijns inziens genoeg ruimte was, toen Som er naast was ging die Let wat naar binnen, waardoor hij z'n arm moest gebruiken en z'n voet buiten de baan moest zetten.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:52 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als Som geschrapt wordt uit de uitslag. Het gaatje was gewoon te klein aan de binnenkant..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |