Lekker sympathiek ben jij ten opzichte van de twee Nederlanders in de polsstokhoogfinale. Had Blom meegedaan, had die natuurlijk wel mogen winnenquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dus nog 1 eventuele medaille in het verschiet. Hup Bram
Die stonden er in Athene ook....quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:45 schreef Leatherface het volgende:
Race - organisatoren hebben zo te zien wel lering getrokken uit het marathon priester - incident van Athene. ik zie bijna overal hekken staan.
Hoho, je mag me in principe voor alles uitmaken hoor maar wacht evenquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:47 schreef okee6 het volgende:
[..]
Lekker sympathiek ben jij ten opzichte van de twee Nederlanders in de polsstokhoogfinale. Had Blom meegedaan, had die natuurlijk wel mogen winnen
Oh dus de estafette heren ook nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hoho, je mag me in principe voor alles uitmaken hoor maar wacht evenIk bedoelde meer dat er realistisch gezien nog 1 medaillekandidaat in het Nederlandse kamp van vandaag zit, te weten Bram Som
Natuurlijk hoop ik dat Looije en Tamminga het goed gaan doen, maar zoals ze in de kwalificatie al lieten zien van de week behoren ze niet tot de medaillekandidaten/topfavorieten. Maar tuurlijk ga ik ze wel supporteren, gekkie![]()
Nee, reëel gsproken niet. Maar je weet nooit bij de estafette.quote:
Doe nou niet zo bokkigquote:
Landis had ook een flinke achterstandquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, reëel gsproken niet. Maar je weet nooit bij de estafette.
Ze hadden in de halve finale een flinke achterstand op de nrs. 1 en 2 in hun halve finale.
Ja, en die heeft uiteindelijk ook niet gewonnen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:26 schreef okee6 het volgende:
[..]
Landis had ook een flinke achterstand![]()
We wonnen al eens een eerder een (bronzen) medaille na tussenkomst van de jury. Realistisch is er dus een medaillekans. alhoewel ik mijn hand daar niet voor in het vuur steekquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, en die heeft uiteindelijk ook niet gewonnen.
hij is nog niet geschrapt, maar zijn kansen zien er niet goed uit
Bovendien was Landis van te voren één van de topfavorieten. Dat kun je van de nederlandse estafetteploeg niet echt zeggen.
Dat snap ik eigenlijk ook nooit zo.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:26 schreef mitt het volgende:
Waarom moet je hier Nederlanders supporteren
Geen idee. Maar medaillekansen weeg ik toch eerst voor de Nederlanders, dan pas voor andere favorietenquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:26 schreef mitt het volgende:
Ik probeerde lief te zijn, duhquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:26 schreef mitt het volgende:
Knapquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:33 schreef Ericr het volgende:
Maase loopt zich weer de kopgroep in.
Staat in haar contract.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:37 schreef twi het volgende:
Zou Isinbayeva een oogje hebben op de cameraman, of een carriere als actrice/presentatrice ambieren?
Ze zijn net een halve minuut geleden door de 30km heengegaan.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zijn ze bijna klaar?
En ongeveer 3 mountainbikers per renner. Dat zit wel snor tegenwoordig.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:45 schreef Leatherface het volgende:
Race - organisatoren hebben zo te zien wel lering getrokken uit het marathon priester - incident van Athene. ik zie bijna overal hekken staan.
Fuck, inmiddels weg. Was op het stuk met een fietspad ernaastquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Aan de linkerkant van de kopgroep rijdt een tandem, hilarischAchterste man op de tandem zit achterstevoren, en toch trappen. Echt heel komisch gezicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |