Bosjosti, kamper, rukt zichzlef bij zn eigen spiegelbeeld, taalgebrek, moet dood.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
kan iemand me trouwens bijpraten over die Maikuuul
duidelijkquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bosjosti, kamper, rukt zichzlef bij zn eigen spiegelbeeld, taalgebrek, moet dood.
jutfsquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bosjosti, kamper, rukt zichzlef bij zn eigen spiegelbeeld, taalgebrek, moet dood.
Nee man, dat is overdreven en sneuquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:43 schreef Tjabbo het volgende:
oh en ik wil nog even de groeten doen aan alle gebande mods.
als ik nog mod zou zijn zou ik ook staken....
Gewoon vrije training met alle klasses door elkaar..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
bara, "we snelste..."
waar? welke klasse?
Zijn die josti genoeg om de taak te accepikken?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Er zijn genoeg mensen opgeroepen mên.
ook goedquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:46 schreef Tjabbo het volgende:
oh dan doen we dat voor het volgende topic ?
Ben je verzuurd ofzoquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Zijn die josti genoeg om de taak te accepikken?
Alles over Tjabbo zn Supra, op http://www.shoarmateam.nl/forum/quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:46 schreef lipje het volgende:
waarom niet je eigen supra met 1126 uur in de enginerebuild zitten?
beetje spammen mag toch wel
Ach, ik spam zoveel voor BB, mag het ook wel eens voor een ander puik forum zijn, zoals http://www.shoarmateam.nl/forum/quote:
koop een ponchoquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waar was jij nondeju om m'n parapluu vast te houden terwijl het kletterde?![]()
![]()
nee, dat niet, ik kom altijd via http://www.shoarmateam.nl/forum/quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:50 schreef Tjabbo het volgende:
jeah wist je dat http://forum.shoarmateam.nl ook gewoon werkt?
leugenaarquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:11 schreef ijsmeis het volgende:
Dankje Sandra.
En ik duik mijn bedje ook maar eens in.
quote:
Neuh, het 'was' een van de stillere fora.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:18 schreef vlad het volgende:
PNG for president![]()
![]()
wat een heerlijk forum is dat FOK! toch![]()
![]()
is het erg dat ik er nu pas achter kom dat er een flora&fauna subforum is?![]()
en jij hebt dus de uitdagende job op je genomen om daar te modden?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neuh, het 'was' een van de stillere fora.
Het is al redelijk gesust. Ik heb nog weinig hoeven doenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:25 schreef vlad het volgende:
[..]
en jij hebt dus de uitdagende job op je genomen om daar te modden?![]()
gefelici en succes iig![]()
rel weer over?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is al redelijk gesust. Ik heb nog weinig hoeven doen. Maar dankje.
Neuh, rel is nog lang niet overquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:28 schreef vlad het volgende:
[..]
rel weer over?![]()
ik heb ook altijd pech![]()
![]()
moet jij wetenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:27 schreef ook_gek het volgende:
hoi
kan ik ook nog mod worden denk je?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neuh, rel is nog lang niet over![]()
.
Vast wel.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:29 schreef vlad het volgende:
[..]
kan ik ook nog mod worden denk je?![]()
dat 1.5uurtje wel jaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:29 schreef vlad het volgende:
[..]
kan ik ook nog mod worden denk je?![]()
moet jij niet werken?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:30 schreef ijsmeis het volgende:
Oh nee, toch niet, je post niet buiten PTA.
* vlad mompelt iets over zinkend schip en verlaten enzoquote:
Er is ook geen reden om dat wel te doenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:30 schreef ijsmeis het volgende:
Oh nee, toch niet, je post niet buiten PTA.
amenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Er is ook geen reden om dat wel te doen
Meerellen in FB lijkt me een redenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Er is ook geen reden om dat wel te doen
linkje?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Meerellen in FB lijkt me een reden
Nog niet getestquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
en werkt je proxy hugo?
ah, geen diehard dusquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nog niet getest
Hij slaapt ook nu eh, 04:00 snachts
je hebt mazzel gehad, vanaf vandaag worden de handtasjes weer gecotroleerdquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee in tegenstelling tot mij kan hij wel in het ritme komen daar
USA
Mijn handbagage met teveel peuken voor 1 persoon en 2 nep klokkies is anders al genoeg keren gecontroleerd en zonder problemen doorgekomenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:09 schreef vlad het volgende:
[..]
je hebt mazzel gehad, vanaf vandaag worden de handtasjes weer gecotroleerd![]()
Vaseline?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
mijn powerbook werd ingesmeerd met een goedje
toen hadden ze niet van de explosieve ventjes opgepakt in Londen en was code rood nog niet afgeroepen in amerikaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mijn handbagage met teveel peuken voor 1 persoon en 2 nep klokkies is anders al genoeg keren gecontroleerd en zonder problemen doorgekomen![]()
Op Boston moest ik zelfs op blote voeten door controle en mijn powerbook werd ingesmeerd met een goedje en moest een 2e keer door het röntgenapparaat
Neequote:
Och jezusquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:20 schreef vlad het volgende:
[..]
toen hadden ze niet van de explosieve ventjes opgepakt in Londen en was code rood nog niet afgeroepen in amerika![]()
Lekker is dat, moet je je daar midden in de rij staan uit te kledenen de hele tijd zo'n herder aan je kruis te snuffelen als je voor customs staat
![]()
maar wel gedoe met de laptop zeg.ook nog niet eerder gehoord
was je niet gestopt met roken?![]()
Ja daar is die proxy voorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
werkt die "natte" laptop van je maat nog?
dan zou ik een nieuwe halenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja daar is die proxy voorDing doet het verder nog prima, behalve een vlek in het scherm van 5x5cm en een plakkerige dvd drive waar schijven plakkerig weer uitkomen
dezequote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dan zou ik een nieuwe halen
Ja die krijgt hij ookquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dan zou ik een nieuwe halen
ik zou een nieuwe kopen als ik jou wasquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:09 schreef BaraCuda het volgende:
Zo maar eens beginnen om heel die kart uit elkaar te halen
Overal zit zand tussen![]()
Amateurquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:09 schreef BaraCuda het volgende:
Zo maar eens beginnen om heel die kart uit elkaar te halen
Overal zit zand tussen![]()
quote:Heb je een Mazda MX-5, een Mitsubishi Colt, een Chevrolet Matiz, een Saab, een Land Rover Freelander of een Toyota? Dan ben je een heaumeau en rij je voor paal. Ja, ook gays rijden in auto's en ze willen voorgelicht worden over die kleurige parkeerplaatsdingessen
Curbs zijn van steen zonder verf dus daar kun je wel over heenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
niet eens over de curb met je achterwiel?
quote:Geef mij maar zo'n MX-5, mag je me homo noemen als dat gelukkig maakt. Jouw verlaagde Astra is echt veel stoerderder...
John McClane 10-08-06 @ 10:55
Waar is dat?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Curbs zijn van steen zonder verf dus daar kun je wel over heen
quote:
kut.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:09 schreef Tjabbo het volgende:
em check even de laatste posts in dit topique
http://www.shoarmateam.nl/forum/viewtopic.php?p=11159#11159
gewoon door er te zijn als ik er ook weer eens benquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Waar heb ik dat aan te danken, oh grote Tjabbo?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
gewoon door er te zijn als ik er ook weer eens ben![]()
Ja, maar dat zand zit echt overal door de regen kruipt dat overal tussenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:41 schreef Hugster het volgende:
Je hebt toch wel perslucht thuis hoop ik bara?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:32 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jeah en ik ben de fotograaf.
Die op zijn knieën dat is tommy_kul-liksky
Jij staat liever?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]![]()
dat dacht ik niet, lijkt eerder op BaraCuda
*Wijst naar Tjabbo*quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Mijn naam eindigt op een i
viespeukjes hier
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]![]()
dat dacht ik niet, lijkt eerder op BaraCuda
Klopt. het was ook_gek.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
heulemaal niet, ik was de kart schoon maken
![]()
dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
Heet een lul tegenwoordig een kart? Zo te zien was je 'm grondig schoon aan het maken jaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
Ik ben niet zo gespiert en heb niet zo'n grote plasserquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Klopt. het was ook_gek.
maar jij lijkt wel wat op hem op die tekening. geef toe!.
ik wist dat je dit ging postenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Heet een lul tegenwoordig een kart? Zo te zien was je 'm grondig schoon aan het maken ja
Taal is mijn ding, weet jequote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik wist dat je dit ging posten![]()
![]()
beetje frusty?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gespiert en heb niet zo'n grote plasser![]()
En nu houden we er over opIk wens er niet aan te denken!
Meid, wat klets je? Is toch mieters gezellig?! Geef er maar aan toe! Het is ont-zet-tend fijn om je homokant ook te laten zien!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee hoor, maar die nichten gesprekken horen niet in een tof PTA sc topic
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Meid, wat klets je? Is toch mieters gezellig?! Geef er maar aan toe! Het is ont-zet-tend fijn om je homokant ook te laten zien!
Zei de zeeuwquote:
Nieuwigheid johquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:36 schreef Fugie het volgende:
oja gister ook zoiets, kom ik terug bij me auto, druk op het knoppie van mijn cv en opeens rolt die auto gewoon 20 cm naar voren![]()
was echt te vaag dat ie opeens naar voren rolde, stond gewoon op de handrem
Extraatje van GM. Wanneer de dealers geen omzet hebben aan nieuwe auto's, probeert men de schade afdeling te sponsoren.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:36 schreef Fugie het volgende:
oja gister ook zoiets, kom ik terug bij me auto, druk op het knoppie van mijn cv en opeens rolt die auto gewoon 20 cm naar voren![]()
was echt te vaag dat ie opeens naar voren rolde, stond gewoon op de handrem
heeft die ook 300rwhp?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:36 schreef vlad het volgende:
dat is zuur zeg, tjabbo![]()
![]()
1.3 slet automaat kopen?rijd al 180k km probleemvrij
![]()
de starlet gaat voor betrouwbaarheidquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
heeft die ook 300rwhp?
dan wil ik hem wel
voor 15k heb je 'm echt wel op 1000+ pk aan de wielen. Kan geen porsche aan tippenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:53 schreef vlad het volgende:
[..]
de starlet gaat voor betrouwbaarheid![]()
![]()
sowieso starlet > porsche.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
voor 15k heb je 'm echt wel op 1000+ pk aan de wielen. Kan geen porsche aan tippen
kan. Maar er gaat niets boven een Uber geile niet te stoppen Hyundai Accentquote:
langharige mannen met een bril, baard en een pet.quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:38 schreef vlad het volgende:
![]()
![]()
stukken origineler dan een snorretje tekenen als iemand slaapt![]()
camouflage doet altijd wonderenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
langharige mannen met een bril, baard en een pet.
Ja, zo kun je mij inderdaad omschrijven
En toch ben ik veel populairder bij de vrouwen sinds ik baard en lang haar hebmet alleen bril en pet was ik pas echt een lelijke nerd
my little pony = eenhoorn = toch iets homo achtig iets waar de nederlandse militairen niet me egeassocieerd wensten te worden?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Er zijn ook mensen die een tekening van Sandra op hun lijf laten zetten![]()
het is een My LIttle Pony, en een eenhoorn, maar wat heeft dat met Nederlandse militairen te maken? Dit staat op een amerikaans vrouwenlijfquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:13 schreef vlad het volgende:
[..]
my little pony = eenhoorn = toch iets homo achtig iets waar de nederlandse militairen niet me egeassocieerd wensten te worden?![]()
Anne en lipje, Sjoewe is nog een twijfelgeval dacht ik. En ik moet ook van lipje, maar weet het zo net nog niet.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:46 schreef Xtreem het volgende:
Nog mensen die naar Monaco aan de maas Bavaria City Racing gaan?
ik moest lachenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:58 schreef stommy_kutlikski het volgende:
goedemiddag
Volledige versie van r Factorquote:
IKquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:46 schreef Xtreem het volgende:
Nog mensen die naar Monaco aan de maas Bavaria City Racing gaan?
We willen je gewoon niet meerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:39 schreef BoJo het volgende:
ik heb [book[/b] een bril![]()
waarom kon ik wel op andere sub fora en niet op PTA ?![]()
Ijsmuts speelt met de knopjesquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:39 schreef BoJo het volgende:
ik heb ook een bril![]()
waarom kon ik wel op andere sub fora en niet op PTA ?![]()
ach, ik kom ten minste weer aan mn foto's toe vandaag, dat is er gister niet van gekomen. Zou ik die uren kunnen declareren bij uitgeverij stofje?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:05 schreef ijsmeis het volgende:
Ja duh, met zo'n retetraag fok! zou ik er ook 4 uur over doen![]()
.
van 11 t/m 13 augustusquote:News: OLDTIMER-GRAND-PRIX AUF DEM NüRBURGRING
Vom 11. bis zum 13. August 2006 findet auf dem Nürburgring in der Eifel der 34. AvD-Oldtimer-Grand-Prix Nürburgring statt. Zum 100jährigen Jubiläum des ersten Grand Prix der Welt in Frankreich und im Zeichen von 80 Jahren Großer Preis von Deutschland stehen originale historische Grand-Prix- und Formel-1-Wagen im Mittelpunkt, mit denen Fahrerlegenden wie Juan-Manuel Fangio, Stirling Moss, Jochen Rindt, Jackie Stewart oder Emerson Fittipaldi ihre größten Erfolge feierten. Mehr als 70.000 Zuschauer lassen sich dieses einmalige Spektakel nicht entgehen.
Doch nicht nur Formel-1-Wagen aus vielen Jahrzehnten sind auf dem Nürburgring im Renntempo zu bewundern, sondern Rennwagen aller Kategorien. Dazu zählen berühmte Tourenwagen und GT wie auch die spektakulären CanAm-Boliden der ORWELL SuperSports-Serie. Die McLaren, Lola und March bringen mit den über 800 PS starken V8-Motoren die stärksten Renner auf die Strecke. Insgesamt werden am Wochenende des AvD-Oldtimer-Grand-Prix 13 verschiedenene Fahrzeugfelder zu bewundern sein. Hinter dem Steuer sitzen auch zahlreiche prominente Fahrer wie Rallye-Weltmeister Walter Röhrl, Le-Mans-Sieger Derek Bell, Klaus Ludwig oder Rallye-Europameister Jochen Berger.
Den Startschuss zu einem abwechslungsreichen Wochenende geben am Freitag der AvD-Historic-Marathon auf der Nordschleife und die erstmals ausgetragene Nürburgring Challenge 100 für die Gentleman Drivers mit hochkarätigen GT-Fahrzeuge und die neue U2 TC-Serie für Renn-Tourenwagen 1963 bis 1965 unter zwei Liter Hubraum. Neu und erweitert ist auch das Programm für Vorkriegs-Rennwagen bis 1940. Neben einem längeren Rennen wird es auch eine Ausfahrt für die ältesten Fahrzeuge des AvD-Oldtimer-Grand-Prix geben. Zum reichhaltigen Programm für die Fahrzeuge aus den 20er und 30er Jahren gehören außerdem eine Fahrt auf der Nordschleife sowie ein Auftritt als Demonstrationsfahrt auf dem Grand-Prix-Kurs.
Ein weiterer Höhepunkt wird das Gedenken an den 50. Todestag von Dino Ferrari sein. Seinem früh verstorbenen Sohn widmete der charismatische Firmengründer Enzo Ferrari eine eigene Marke. Das ganze Programm wird eingerahmt durch das Grand-Prix-Jubiläum und den 80jährigen Geburtstag des Großen Preises von Deutschland. Dieser Traditionslauf im aktuellen Formel-1-Kalender wird seit der Premiere 1926 durch den Automobilclub von Deutschland ausgerichtet.
zou wel raar zijn als ze het aangeven als dat de ring open is en dat dat straks niet zo is.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Je hebt het grote circuit en het kleine circuit toch? Het grootste truckevenment van Europa is daar ook, langs de lange baan staan kamperende vrachtwagens, en op de F1-baan zijn truckraces.
of overlapt elkaar dat voor een deel?
Hoe dan ook zal het me wel wat leuke foto's opleveren
we gaan gewoonquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:18 schreef BazzoS het volgende:
Dus dat wordt niet ringen voor jullie..?
En anders staat er een racetruck-simulator in het museum om een rondje te doenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:28 schreef BoJo het volgende:
oh nee ze hebben het over tribunes en ik zie hier onderaan een kaartje van de GP circuit/sud schleife
http://www.avd.de/ogpraci(...)zze_startseite.shtml
ik snap er weinig van![]()
WE ZIEN WEL!
je wilt niet weten hoeveel ik mail per dagquote:
En TF mag om 10 uur bij het Hotel zijn.quote:
wat een taalgebruikquote:Kil op heenreise@kosmos-hotel-koeln.de en verzend de mail teksloors. U ontvangt per mail een complete wegbeschrijving in tesk en beekd
Daarna vindt u een wegbeschrijving per vervoersmiddle.
quote:
Ik heb NIETS te maken met uitgeverij stofje, laat dat duidelijk zijn.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:47 schreef lipje het volgende:
[..]
Dus die site is van uitgeverij stofje
![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb NIETS te maken met uitgeverij stofje, laat dat duidelijk zijn.
Ja man, straks zetten ze mij ook op zwart, en dan word jij ff snel tot PTA mod gemoffeld, dat kunnen we niet hebben.quote:
Ik wil geen mod van PTA wezen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja man, straks zetten ze mij ook op zwart, en dan word jij ff snel tot PTA mod gemoffeld, dat kunnen we niet hebben.
Ik meen 'tquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
opslaat voor archief, copypaste naar eventueel toekomstig afscheidstopic.
quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hier wordt ik echt beregeil van, momentje, ga ik ff rukken
Waarom zou ik, ik heb al een uitgeverij gevonden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:59 schreef lipje het volgende:Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx op uitgeverij jacht
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
slapen, morgen nog een dagje mr. buttkiss spelen![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 22:27 schreef Fugie het volgende:
goedzo, je moet je nix aantrekken van herman!
tot 15 uur dan weekendquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
slapen, morgen nog een dagje mr. buttkiss spelen![]()
Dacht je dat nou echt? Die banken worden ingesteld en gecalibreerd met SAE regels dus er is geen enkele afwijking. In Nederland zijn ze zelfs zo snugger dat ze op Euro 95 blijven rijden, vind je het gek dat Markus dan maar 500pk heeft? Doodzonde van die 67mm turbo, echt zinloos, een 61 was al te groot geweest als je geen betere benzine gebruikt.quote:Tjabbo:
Dat is dus ook allemaal 'usa groter is beter' praat.
Weet je trouwens wat gek is? Dat bijna geen enkele supra in europa aan de pk aantallen komt die in amerika gehaald worden. En dat met nagenoeg dezelfde mods.
Die amerikanen stellen hun bank gewoon wat anders in denk ik. Ze houden nu eenmaal van big numbers.
Waarom reageer je zo "gefokt" op DS4, zo ken ik je helemaal nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:46 schreef StefanP het volgende:
[..]
Dacht je dat nou echt? Die banken worden ingesteld en gecalibreerd met SAE regels dus er is geen enkele afwijking. In Nederland zijn ze zelfs zo snugger dat ze op Euro 95 blijven rijden, vind je het gek dat Markus dan maar 500pk heeft? Doodzonde van die 67mm turbo, echt zinloos, een 61 was al te groot geweest als je geen betere benzine gebruikt.
In Polen, Griekenland en Zweden rijden er wel 1000pk supras rond, omdat ze die goed bouwen en de juiste benzine/tuning gebruiken. Verder is de scene in de EU totaal niet te vergelijken met in de VS, tuning ligt hier een decennium voor op EU. Er is in de EU helemaal geen performance scene, alleen spoilers en tupperware. Hier heb je op elke straathoek bijna een tuner, dragstrip en circuit zitten.
Ook moet ik de eerste Europese auto nog zien die op een GT40-X turbo rijdt. Met een 67 haal je inderdaad nooit geen 1000pk en met zo'n ouderwetse T88 ook niet.
bek houwequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:31 schreef BaraCuda het volgende:
Hoe die tifus supra rel ff lekker hier buiten![]()
Heb hem ook gekocht nu jaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:47 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Volledige versie van r Factor![]()
Alleen hapert er vaak iets teveel in dat spel als je een mod hebt geïnstalleerd...![]()
Wat doe je stoer?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Smoel eh, of ik knal oe tegen oe kanus![]()
Omdat het een 14-jarige uit Oud-Beijerland is misschien.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Waarom reageer je zo "gefokt" op DS4, zo ken ik je helemaal niet
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:50 schreef DS4. het volgende:
[..]
Omdat het een 14-jarige uit Oud-Beijerland is misschien.![]()
Ik begon al achter me te kijken ja..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tof ehWerd je er een beetje bang van of heulemaal niet?
![]()
Tuurlijk zal een dikkere turbo, racebenzine e.d. bijdragen aan grotere aantallen. Uiteraard.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:46 schreef StefanP het volgende:
[..]
Dacht je dat nou echt? Die banken worden ingesteld en gecalibreerd met SAE regels dus er is geen enkele afwijking. In Nederland zijn ze zelfs zo snugger dat ze op Euro 95 blijven rijden, vind je het gek dat Markus dan maar 500pk heeft? Doodzonde van die 67mm turbo, echt zinloos, een 61 was al te groot geweest als je geen betere benzine gebruikt.
In Polen, Griekenland en Zweden rijden er wel 1000pk supras rond, omdat ze die goed bouwen en de juiste benzine/tuning gebruiken. Verder is de scene in de EU totaal niet te vergelijken met in de VS, tuning ligt hier een decennium voor op EU. Er is in de EU helemaal geen performance scene, alleen spoilers en tupperware. Hier heb je op elke straathoek bijna een tuner, dragstrip en circuit zitten.
Ook moet ik de eerste Europese auto nog zien die op een GT40-X turbo rijdt. Met een 67 haal je inderdaad nooit geen 1000pk en met zo'n ouderwetse T88 ook niet.
dan mu'j donders oppass'n mien jong aáns zák oe de loek'n alledonders hat dichbats'n.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Smoel eh, of ik knal oe tegen oe kanus![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dan mu'j donders oppass'n mien jong aáns zák oe de loek'n alledonders hat dichbats'n.
BaraCudaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
vraagje, wie was die rukker ook alweer met die spelvaut in z'n tattoo?
quote:
Tjabbo?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
niet bara![]()
wie was het ook alweer?
'Van bil gaan'quote:
Laatst zei ik dat tegen een leuk wijffie. Ze wilde hem zien dus ik laat mijn linkerkadet zien.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:38 schreef Xtreem het volgende:
[..]
'Van bil gaan'
'Neuken als konijnen'
Goed bezig![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Laatst zei ik dat tegen een leuk wijffie. Ze wilde hem zien dus ik laat mijn linkerkadet zien.
Maar ze zag hem niet.
Ik zo van 'nou dan is hij vast in zijn holletje gekropen whehehe'
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Laatst zei ik dat tegen een leuk wijffie. Ze wilde hem zien dus ik laat mijn linkerkadet zien.
Maar ze zag hem niet.
Ik zo van 'nou dan is hij vast in zijn holletje gekropen whehehe'
Je vond hem leuk.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik had, als ik vrouwelijk was, je een pets gegeven. Vlegel.
Kloon.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
vraagje, wie was die rukker ook alweer met die spelvaut in z'n tattoo?
thnxquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/RobbieRicardo
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:21 schreef BaraCuda het volgende:
Vind ijsmeis maar sexy zo in het blauw
wel +31 ervoor gezet (mits NL nummer)?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:22 schreef Xtreem het volgende:
SMSjes niet ontvangen - buitenland
Iemand hier een idee?
Geen idee, maar aangezien ik een aantal berichten wel krijg...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wel +31 ervoor gezet (mits NL nummer)?
Nee, denk het niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Geen idee, maar aangezien ik een aantal berichten wel krijg...of kan dat te maken hebben met sms beantwoorden / ' nieuwe' sms verzenden?
Dat is ook nepquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Dit is ook zo kansloos
Zo eindelijk mijn avatar als Tattoo op mijn arm
Dat hoop ik voor 'mquote:
Dat hangt van je foon af, bij mij kan dat wel inderdaad.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Geen idee, maar aangezien ik een aantal berichten wel krijg...of kan dat te maken hebben met sms beantwoorden / ' nieuwe' sms verzenden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |