Bosjosti, kamper, rukt zichzlef bij zn eigen spiegelbeeld, taalgebrek, moet dood.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
kan iemand me trouwens bijpraten over die Maikuuul
duidelijkquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bosjosti, kamper, rukt zichzlef bij zn eigen spiegelbeeld, taalgebrek, moet dood.
jutfsquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bosjosti, kamper, rukt zichzlef bij zn eigen spiegelbeeld, taalgebrek, moet dood.
Nee man, dat is overdreven en sneuquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:43 schreef Tjabbo het volgende:
oh en ik wil nog even de groeten doen aan alle gebande mods.
als ik nog mod zou zijn zou ik ook staken....
Gewoon vrije training met alle klasses door elkaar..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
bara, "we snelste..."
waar? welke klasse?
Zijn die josti genoeg om de taak te accepikken?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Er zijn genoeg mensen opgeroepen mên.
ook goedquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:46 schreef Tjabbo het volgende:
oh dan doen we dat voor het volgende topic ?
Ben je verzuurd ofzoquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Zijn die josti genoeg om de taak te accepikken?
Alles over Tjabbo zn Supra, op http://www.shoarmateam.nl/forum/quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:46 schreef lipje het volgende:
waarom niet je eigen supra met 1126 uur in de enginerebuild zitten?
beetje spammen mag toch wel
Ach, ik spam zoveel voor BB, mag het ook wel eens voor een ander puik forum zijn, zoals http://www.shoarmateam.nl/forum/quote:
koop een ponchoquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waar was jij nondeju om m'n parapluu vast te houden terwijl het kletterde?![]()
![]()
nee, dat niet, ik kom altijd via http://www.shoarmateam.nl/forum/quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:50 schreef Tjabbo het volgende:
jeah wist je dat http://forum.shoarmateam.nl ook gewoon werkt?
leugenaarquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:11 schreef ijsmeis het volgende:
Dankje Sandra.
En ik duik mijn bedje ook maar eens in.
quote:
Neuh, het 'was' een van de stillere fora.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:18 schreef vlad het volgende:
PNG for president![]()
![]()
wat een heerlijk forum is dat FOK! toch![]()
![]()
is het erg dat ik er nu pas achter kom dat er een flora&fauna subforum is?![]()
en jij hebt dus de uitdagende job op je genomen om daar te modden?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neuh, het 'was' een van de stillere fora.
Het is al redelijk gesust. Ik heb nog weinig hoeven doenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:25 schreef vlad het volgende:
[..]
en jij hebt dus de uitdagende job op je genomen om daar te modden?![]()
gefelici en succes iig![]()
rel weer over?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is al redelijk gesust. Ik heb nog weinig hoeven doen. Maar dankje.
Neuh, rel is nog lang niet overquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:28 schreef vlad het volgende:
[..]
rel weer over?![]()
ik heb ook altijd pech![]()
![]()
moet jij wetenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:27 schreef ook_gek het volgende:
hoi
kan ik ook nog mod worden denk je?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neuh, rel is nog lang niet over![]()
.
Vast wel.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:29 schreef vlad het volgende:
[..]
kan ik ook nog mod worden denk je?![]()
dat 1.5uurtje wel jaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:29 schreef vlad het volgende:
[..]
kan ik ook nog mod worden denk je?![]()
moet jij niet werken?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:30 schreef ijsmeis het volgende:
Oh nee, toch niet, je post niet buiten PTA.
* vlad mompelt iets over zinkend schip en verlaten enzoquote:
Er is ook geen reden om dat wel te doenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:30 schreef ijsmeis het volgende:
Oh nee, toch niet, je post niet buiten PTA.
amenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Er is ook geen reden om dat wel te doen
Meerellen in FB lijkt me een redenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Er is ook geen reden om dat wel te doen
linkje?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Meerellen in FB lijkt me een reden
Nog niet getestquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
en werkt je proxy hugo?
ah, geen diehard dusquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nog niet getest
Hij slaapt ook nu eh, 04:00 snachts
je hebt mazzel gehad, vanaf vandaag worden de handtasjes weer gecotroleerdquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee in tegenstelling tot mij kan hij wel in het ritme komen daar
USA
Mijn handbagage met teveel peuken voor 1 persoon en 2 nep klokkies is anders al genoeg keren gecontroleerd en zonder problemen doorgekomenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:09 schreef vlad het volgende:
[..]
je hebt mazzel gehad, vanaf vandaag worden de handtasjes weer gecotroleerd![]()
Vaseline?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
mijn powerbook werd ingesmeerd met een goedje
toen hadden ze niet van de explosieve ventjes opgepakt in Londen en was code rood nog niet afgeroepen in amerikaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mijn handbagage met teveel peuken voor 1 persoon en 2 nep klokkies is anders al genoeg keren gecontroleerd en zonder problemen doorgekomen![]()
Op Boston moest ik zelfs op blote voeten door controle en mijn powerbook werd ingesmeerd met een goedje en moest een 2e keer door het röntgenapparaat
Neequote:
Och jezusquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:20 schreef vlad het volgende:
[..]
toen hadden ze niet van de explosieve ventjes opgepakt in Londen en was code rood nog niet afgeroepen in amerika![]()
Lekker is dat, moet je je daar midden in de rij staan uit te kledenen de hele tijd zo'n herder aan je kruis te snuffelen als je voor customs staat
![]()
maar wel gedoe met de laptop zeg.ook nog niet eerder gehoord
was je niet gestopt met roken?![]()
Ja daar is die proxy voorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
werkt die "natte" laptop van je maat nog?
dan zou ik een nieuwe halenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja daar is die proxy voorDing doet het verder nog prima, behalve een vlek in het scherm van 5x5cm en een plakkerige dvd drive waar schijven plakkerig weer uitkomen
dezequote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dan zou ik een nieuwe halen
Ja die krijgt hij ookquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dan zou ik een nieuwe halen
ik zou een nieuwe kopen als ik jou wasquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:09 schreef BaraCuda het volgende:
Zo maar eens beginnen om heel die kart uit elkaar te halen
Overal zit zand tussen![]()
Amateurquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:09 schreef BaraCuda het volgende:
Zo maar eens beginnen om heel die kart uit elkaar te halen
Overal zit zand tussen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |