Neuh, het 'was' een van de stillere fora.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:18 schreef vlad het volgende:
PNG for president![]()
![]()
wat een heerlijk forum is dat FOK! toch![]()
![]()
is het erg dat ik er nu pas achter kom dat er een flora&fauna subforum is?![]()
en jij hebt dus de uitdagende job op je genomen om daar te modden?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neuh, het 'was' een van de stillere fora.
Het is al redelijk gesust. Ik heb nog weinig hoeven doenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:25 schreef vlad het volgende:
[..]
en jij hebt dus de uitdagende job op je genomen om daar te modden?![]()
gefelici en succes iig![]()
rel weer over?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is al redelijk gesust. Ik heb nog weinig hoeven doen. Maar dankje.
Neuh, rel is nog lang niet overquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:28 schreef vlad het volgende:
[..]
rel weer over?![]()
ik heb ook altijd pech![]()
![]()
moet jij wetenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:27 schreef ook_gek het volgende:
hoi
kan ik ook nog mod worden denk je?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neuh, rel is nog lang niet over![]()
.
Vast wel.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:29 schreef vlad het volgende:
[..]
kan ik ook nog mod worden denk je?![]()
dat 1.5uurtje wel jaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:29 schreef vlad het volgende:
[..]
kan ik ook nog mod worden denk je?![]()
moet jij niet werken?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:30 schreef ijsmeis het volgende:
Oh nee, toch niet, je post niet buiten PTA.
* vlad mompelt iets over zinkend schip en verlaten enzoquote:
Er is ook geen reden om dat wel te doenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:30 schreef ijsmeis het volgende:
Oh nee, toch niet, je post niet buiten PTA.
amenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Er is ook geen reden om dat wel te doen
Meerellen in FB lijkt me een redenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Er is ook geen reden om dat wel te doen
linkje?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Meerellen in FB lijkt me een reden
Nog niet getestquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
en werkt je proxy hugo?
ah, geen diehard dusquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nog niet getest
Hij slaapt ook nu eh, 04:00 snachts
je hebt mazzel gehad, vanaf vandaag worden de handtasjes weer gecotroleerdquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee in tegenstelling tot mij kan hij wel in het ritme komen daar
USA
Mijn handbagage met teveel peuken voor 1 persoon en 2 nep klokkies is anders al genoeg keren gecontroleerd en zonder problemen doorgekomenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:09 schreef vlad het volgende:
[..]
je hebt mazzel gehad, vanaf vandaag worden de handtasjes weer gecotroleerd![]()
Vaseline?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
mijn powerbook werd ingesmeerd met een goedje
toen hadden ze niet van de explosieve ventjes opgepakt in Londen en was code rood nog niet afgeroepen in amerikaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mijn handbagage met teveel peuken voor 1 persoon en 2 nep klokkies is anders al genoeg keren gecontroleerd en zonder problemen doorgekomen![]()
Op Boston moest ik zelfs op blote voeten door controle en mijn powerbook werd ingesmeerd met een goedje en moest een 2e keer door het röntgenapparaat
Neequote:
Och jezusquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:20 schreef vlad het volgende:
[..]
toen hadden ze niet van de explosieve ventjes opgepakt in Londen en was code rood nog niet afgeroepen in amerika![]()
Lekker is dat, moet je je daar midden in de rij staan uit te kledenen de hele tijd zo'n herder aan je kruis te snuffelen als je voor customs staat
![]()
maar wel gedoe met de laptop zeg.ook nog niet eerder gehoord
was je niet gestopt met roken?![]()
Ja daar is die proxy voorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
werkt die "natte" laptop van je maat nog?
dan zou ik een nieuwe halenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja daar is die proxy voorDing doet het verder nog prima, behalve een vlek in het scherm van 5x5cm en een plakkerige dvd drive waar schijven plakkerig weer uitkomen
dezequote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dan zou ik een nieuwe halen
Ja die krijgt hij ookquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dan zou ik een nieuwe halen
ik zou een nieuwe kopen als ik jou wasquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:09 schreef BaraCuda het volgende:
Zo maar eens beginnen om heel die kart uit elkaar te halen
Overal zit zand tussen![]()
Amateurquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:09 schreef BaraCuda het volgende:
Zo maar eens beginnen om heel die kart uit elkaar te halen
Overal zit zand tussen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |