quote:Heb je een Mazda MX-5, een Mitsubishi Colt, een Chevrolet Matiz, een Saab, een Land Rover Freelander of een Toyota? Dan ben je een heaumeau en rij je voor paal. Ja, ook gays rijden in auto's en ze willen voorgelicht worden over die kleurige parkeerplaatsdingessen
Curbs zijn van steen zonder verf dus daar kun je wel over heenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
niet eens over de curb met je achterwiel?
quote:Geef mij maar zo'n MX-5, mag je me homo noemen als dat gelukkig maakt. Jouw verlaagde Astra is echt veel stoerderder...
John McClane 10-08-06 @ 10:55
Waar is dat?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Curbs zijn van steen zonder verf dus daar kun je wel over heen
quote:
kut.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:09 schreef Tjabbo het volgende:
em check even de laatste posts in dit topique
http://www.shoarmateam.nl/forum/viewtopic.php?p=11159#11159
gewoon door er te zijn als ik er ook weer eens benquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Waar heb ik dat aan te danken, oh grote Tjabbo?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
gewoon door er te zijn als ik er ook weer eens ben![]()
Ja, maar dat zand zit echt overal door de regen kruipt dat overal tussenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:41 schreef Hugster het volgende:
Je hebt toch wel perslucht thuis hoop ik bara?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:32 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jeah en ik ben de fotograaf.
Die op zijn knieën dat is tommy_kul-liksky
Jij staat liever?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]![]()
dat dacht ik niet, lijkt eerder op BaraCuda
*Wijst naar Tjabbo*quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Mijn naam eindigt op een i
viespeukjes hier
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]![]()
dat dacht ik niet, lijkt eerder op BaraCuda
Klopt. het was ook_gek.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
heulemaal niet, ik was de kart schoon maken
![]()
dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
Heet een lul tegenwoordig een kart? Zo te zien was je 'm grondig schoon aan het maken jaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
Ik ben niet zo gespiert en heb niet zo'n grote plasserquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Klopt. het was ook_gek.
maar jij lijkt wel wat op hem op die tekening. geef toe!.
ik wist dat je dit ging postenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Heet een lul tegenwoordig een kart? Zo te zien was je 'm grondig schoon aan het maken ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |