quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:38 schreef vlad het volgende:
![]()
![]()
stukken origineler dan een snorretje tekenen als iemand slaapt![]()
camouflage doet altijd wonderenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
langharige mannen met een bril, baard en een pet.
Ja, zo kun je mij inderdaad omschrijven
En toch ben ik veel populairder bij de vrouwen sinds ik baard en lang haar hebmet alleen bril en pet was ik pas echt een lelijke nerd
my little pony = eenhoorn = toch iets homo achtig iets waar de nederlandse militairen niet me egeassocieerd wensten te worden?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Er zijn ook mensen die een tekening van Sandra op hun lijf laten zetten![]()
het is een My LIttle Pony, en een eenhoorn, maar wat heeft dat met Nederlandse militairen te maken? Dit staat op een amerikaans vrouwenlijfquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:13 schreef vlad het volgende:
[..]
my little pony = eenhoorn = toch iets homo achtig iets waar de nederlandse militairen niet me egeassocieerd wensten te worden?![]()
Anne en lipje, Sjoewe is nog een twijfelgeval dacht ik. En ik moet ook van lipje, maar weet het zo net nog niet.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:46 schreef Xtreem het volgende:
Nog mensen die naar Monaco aan de maas Bavaria City Racing gaan?
ik moest lachenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:58 schreef stommy_kutlikski het volgende:
goedemiddag
Volledige versie van r Factorquote:
IKquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:46 schreef Xtreem het volgende:
Nog mensen die naar Monaco aan de maas Bavaria City Racing gaan?
We willen je gewoon niet meerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:39 schreef BoJo het volgende:
ik heb [book[/b] een bril![]()
waarom kon ik wel op andere sub fora en niet op PTA ?![]()
Ijsmuts speelt met de knopjesquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:39 schreef BoJo het volgende:
ik heb ook een bril![]()
waarom kon ik wel op andere sub fora en niet op PTA ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |