Heb je ook Klimbim gemistquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Geen kabel. Alles nog gewoon uit de ether plukken, zodat Dld. alleen te zien was als de weergoden meewerkten
Cool wil je er over vertellen ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:20 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
ik kan me vaag de kleuterschool en herinneren en een paar vakanties in zuid frankrijk. verder niks
Uit welk bouwjaar kom jij?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:53 schreef longinus het volgende:
Ik had mijn eerste natte droom in de jaren 70![]()
Van de 19e eeuw jaquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
in de jaren 70 had yvonne toch haar eerst PMS aanval ?
Mijn broertje heette de Kakatoe.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
en natuurlijk een 27 mc bakkie. breekie break
Mijn broer had die man van 60 Miljoen pop ook, en die pop deed het dan weer met mijn Barbie. Net The Lone Ranger ... en Tonto.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik had een pop van de man van 6 miljoen. die had een glazen oog en kon je doorheen kijken.
Lady Rosaquote:
ik heb geen idee meer hoe ik toen heettequote:
De Pep las mijn broer.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:39 schreef tong80 het volgende:
Lazen jullie de Pep of de Sjors ? Later samen gekomen als Eppo.
Peyton Place bedoel je denk ikquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:51 schreef john6 het volgende:
de buren hadden al telefoon, die kregen wij pas eind 70er jaren.
Dorus, Petemplies (weet ik hoe je dat schrijft, voor het geval van commentaar)
Winnitou,, en nog z'n wild west serie Bonanza
Ja, zeker. Trigië, Guust Flater, Sjakie en zijn wondersloffen...geweldig was dat.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:39 schreef tong80 het volgende:
Lazen jullie de Pep of de Sjors ? Later samen gekomen als Eppo.
Ja het Kind in de jaren 50 topic loopt wat minder.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:38 schreef Copycat het volgende:
Hèhè, eindelijk ook een jaren zeventig versie.
En die mannetjes tussen de Duitse programma's, hoe heetten ze ook weer?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:33 schreef PeterV het volgende:
TV programma's die mij zo te binnenschieten: Batman, The Thunderbirds, Swiebertje, Stuif-es-in, de allereerste Star Trek, op zondagmiddag, na het programma met de muis. Met zijn klik ogen.
Dit alles in zwart-wit.
Mainzermanneretjesquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die mannetjes tussen de Duitse programma's, hoe heetten ze ook weer?
Beertje Colagol enDe Witte Steen
http://www.sathoppertv.com/de-witte-steen.html
Mainzlmännchen. De uitzendingen kwamen uit Frankfurt am Main. Of de Duitse STER zat daar.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die mannetjes tussen de Duitse programma's, hoe heetten ze ook weer?
oh, het defile,quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En Loco. En Electro. Zeskamp. Spel zonder Grenzen. Het defile op Soestdijk. Ard Schenk. De ploeg Post (TI Raleigh). M*A*S*H (en niet als herhaling), Dad's Army, I, Claudius
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En de Weekend Kwis met Fred Oster en de rennende cavia's;
Dat heb ik zelf niet meegemaakt maar ik hoorde altijd enthousiaste verhalen van mijn oudersquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:38 schreef Bluezz het volgende:
http://www.hamelen.tv/rollen.html
40+ topic
Toen ik 6 was wilde ik buttons van Doe Maarquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:08 schreef Downer het volgende:
[afbeelding]
Q en Q, The Partridge Family, Waldolala![]()
Visnetten op m'n kamer en ja de letterbak vol kleine flesjes, de oranje pickup natuurlijk, posters, o.a. van Iggy Pop en Nina Hagen![]()
Buttons op m'n spijkerjasje en spijkerbroeken van LOIS![]()
En dan er over blijven zeuren hèquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:24 schreef Vava het volgende:
[..]
Toen ik 6 was wilde ik buttons van Doe Maarmaar het mocht niet van mijn moeder
![]()
Jij bent een maand ouder dan ik, ik weet ook niet zo heel veel meer. Maar ik weet nog wel dat mijn vader naar Top Pop wilde kijken en ik naar Heidi, Barbapapa en Beertje Colargolquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:34 schreef minthy het volgende:
Ik heb de jaren 70 niet zo heel bewust meegemaakt (ben van '76). Het enige dat ik me nog enigszins kan herinneren is de muziekzenders die thuis altijd opstonden.
Radio Veronica en Radio Caroline, beide vanaf een zendschip.
Volgens mij hangen we een beetje tussen '70 en '80 in.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:39 schreef Vava het volgende:
[..]
Jij bent een maand ouder dan ik, ik weet ook niet zo heel veel meer. Maar ik weet nog wel dat mijn vader naar Top Pop wilde kijken en ik naar Heidi, Barbapapa en Beertje Colargol
Jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:36 schreef Downer het volgende:
[..]
En dan er over blijven zeuren hè
Zo mocht ik geen oorbellen![]()
Heb het uiteindelijk maar zelf gedaan, 3 in iedere oorlel en flink ontstoken maar dat boeide niet![]()
Ja he!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij hangen we een beetje tussen '70 en '80 in.
![]()
Toch maar '80's. Daar weet ik nog het meest van. Alhoewel beide topics erg sterke "ohjaaaa"-momenten oproepenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:43 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja he!ik weet ook niet zo goed waar ik me nou het meest thuis voel
80's heeft wel de meeste ohja momenten voor mij maar de 70's vind ik ook wel grappigquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Toch maar '80's. Daar weet ik nog het meest van. Alhoewel beide topics erg sterke "ohjaaaa"-momenten oproepen![]()
Voor ohjaa momenten is Jeugdsentimenten erg leuk om te kijken en te lezen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Toch maar '80's. Daar weet ik nog het meest van. Alhoewel beide topics erg sterke "ohjaaaa"-momenten oproepen![]()
Super! Ik zit hier echt in een trip down memorylanequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:55 schreef Downer het volgende:
[..]
Voor ohjaa momenten is Jeugdsentimenten erg leuk om te kijken en te lezen.
Of hier voor veel plaatjes van toen.
Ik was net op zoek naar het merk sigaretten wat mijn vader rookte, North State ofzo?
Weet nog goed dat ik de eerste stiekem op mijn kamer rookte en er zowat in stikte![]()
Eindelijk iemand die het ook nog kentquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:34 schreef zeeuwse het volgende:
Ik herinner me nog Wicky de Vicking
De witte steen weet ik nog van de herhaling uit 78.
Op een gegeven moment zat er een scene in van dat er iemand verdronk en naar het ziekenhuis moest ofzo? Ik was toen als de dood voor alles wat met dokters en ziekenhuizen te maken had, dus ik durfde daarna echt niet meer naar die serie te kijken.![]()
Tune van o.a. Holle Bolle Boom, Wicky en veel andere oude seriesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:34 schreef zeeuwse het volgende:
Zat een tune bij van "in de hollebolle boom, in de hollebolle boom, op de speelplaaaaaaaats."
Hij was alleen bang voor wolven toch?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:31 schreef Downer het volgende:
[..]
Wicky met dat vingertje![]()
[afbeelding]
Die had ik ook.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik had een pop van de man van 6 miljoen. die had een glazen oog en kon je doorheen kijken.
was inderdaad Hans Otjes.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:43 schreef zeeuwse het volgende:
Ik ben eens even gaan googelen op hollebolle boom
Weinig over te vinden, alleen dat het een tv programma uit 1977 was. Er zijn blijkbaar wat boeken van verschenen die nu her en der te koop worden aangeboden.
Wel wordt er een Manus genoemd. En in mijn herinnering moet dat dan Hans Otjes zijn, want die heb ik nog heel lang Manus genoemd als hij in andere tv programma's te zien was.
Die heb ik net zitten luisterenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:37 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik moet gelijk aan dat liedje denken,
hee hee wicky
hee wicky hee
hij is niet bang voor het gevaar
enzo![]()
Top Pop keken mijn broer, zus en ik op het bed van mijn oma (zij woonde bij ons in huis en had een tv op haar kamer) want mijn vader vond het klere herrie. Wij leefden naar de uitzendingen toe.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Die had ik ook.![]()
Toppop met Ad Visser.....echt goed was dat![]()
Pongquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:12 schreef Marietje_34 het volgende:
En zo'n 'pingpong' computerspelletje, met 2 balkjes die een balletje naar elkaar toeketsten
Ja die ja! Ja, dat was helemaal je van het toen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pong
[afbeelding]
Wat een revolutie, toentertijd.
Oh zendung mit dr maus jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:52 schreef Bengeltje het volgende:
Rond die tijd keken wij altijd naar "die zendung mit der maus" of zoiets en Pantau is toch ook
uit die tijd?
Ja als hij met zijn hand/vingers langs zijn bolhoed ging.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:54 schreef Copycat het volgende:
Pantau kon toch heel klein worden?
Ik vond de versie met Purdy leuker:quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:02 schreef Jewel het volgende:
Bolke de Beer en Paulus de Boskabouter.
Ik had een poster boven mijn bed van Paulus de Boskabouter.![]()
En er was nog geen sesamstraat. Maar volgens mij al wel op Duitsland. Daar mochten we naar kijken als we ziek thuis waren.
We hadden oranje en bruine gordijnen en ik had oranje en bruine schoenen. Ik werd gehezen in een groene corduroy tuinbroek met wijde pijpen en een bloes met een strak t-shirt erover heen.
Ja, een bloes met lange mouwen en daaroverheen een T-shirt *ril*quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:02 schreef Jewel het volgende:
en een bloes met een strak t-shirt erover heen.
Joanna Lumley vond ik als kind ook wel "sexy" maar Diana Rigg had meer "stijl en klasse".quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vond de versie met Purdy leuker:
[afbeelding]
De naam van Pantau zei me niks, maar nu ik er een plaatje van zie komt ie me toch vagelijk bekend voor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:03 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Pantau.
Sandokan was ook altijd stoer. Stiekem was ik een beetje verliefd op deze man met prachtige ogen:
[afbeelding]
Omdat ik me van vroeger vaag Saphire and Steel kon herinneren heb ik een tijdje geleden een aantal afleveringen daarvan gedownloaded. (nog precies de afleveringen die ik me kon herinneren ook, het kwam gewoon helemaal terug toen ik zat te kijken)quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:32 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Joanna Lumley vond ik als kind ook wel "sexy" maar Diana Rigg had meer "stijl en klasse".
In "Absolutely Fabulous" vind ik haar perfect op haar plaats.
![]()
Bereboot kwam in de plaats van de Fabeltjeskrant. En alleen daarom al was het drie keer niksquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:17 schreef JB100-plus het volgende:
Ik geloof niet dat de Bereboot al voorbij is komen varen in dit topic!
"Ahoy, daar komt de Bereboot
Met dikke beren, klein en groot
Met beren, met een beresnoet
Ze varen beren goed
En Brom de kapitein staat aan het stuur
Zo varen ze weer naar een ander avontuur
Ahoy, de Bereboot legt aan
Nu kunnen we beginnen gaan
Ahoy, ahoy, ahoy"
Met die geweldige, altijd rollende golven.![]()
Verdere klassiekers wat mij betreft: Stuif-es-in, Ren je rot, De Fabeltjeskrant, Peppi en Kokki en Barbapapa.
Die is er toch op dvd of video.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:48 schreef JU87 het volgende:
[..]
De naam van Pantau zei me niks, maar nu ik er een plaatje van zie komt ie me toch vagelijk bekend voor.
Sandokan vond ik geweldig (en knap inderdaad ook wel), zou leuk zijn als het een keer herhaald werd voor de gein.
De p2000t....met die kleine bandjesquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:37 schreef Sanne het volgende:
[afbeelding]
Of was dat toch al in de 80's?
was dat er toen al?quote:
Eerste seriequote:
Dat is zo, maar als er dingen op tv herhaald worden, zijn het altijd dezelfde series: M.A.S.H., Allo Allo, the Nanny en ga zo maar door. Ik zou het gewoon wel leuk vinden ter afwisseling, en dat het er nep uitziet dat neem ik dan nog voor lief ook.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die is er toch op dvd of video.Wat ziet het er nu allemaal nep uit. Toen was dat gaaf.
![]()
Het jaar er voor ABBA met Waterlooquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:37 schreef Ole het volgende:
In 1975 (?) wonnen we nog het songfestival. Laatste keer voor NL
Teach Inquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:37 schreef Ole het volgende:
In 1975 (?) wonnen we nog het songfestival. Laatste keer voor NL
De Jippo! De Taptoe!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:42 schreef Ole het volgende:
En pakjes melk op school. De Okki!
Wat waren die kleine poppetjes in een groot uitgevallen luciferdoosje ook weer?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:07 schreef Bengeltje het volgende:
Monchhichi[afbeelding]
Ook die heb ik nog.
Ik ookquote:
Nico Jansen, Frits Flinkenvleugel, Geert Meijer.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:35 schreef Karina het volgende:
Toen had Amsterdam nog twee eredivisie clubs.
[afbeelding]
23-10-1974, 2e ronde, EC3
Internazionale - FC Amsterdam 1-2
Rob Bianchi, Leen van der Merkt en Jan Jongbloed uiterst gelukkig na afloop.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ik ookquote:
Ik de Tina, maar kan geen plaatje vindenquote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:07 schreef pos het volgende:
[..]
Ik de Tina, maar kan geen plaatje vinden![]()
Raheueueueueueu. Mijn gemoed!quote:
Was toch juist zo'n grote, uit te vouwen krant? (Toen ik ouder en wijzer werd, werd ik natuurlijk lid van OOR...)quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik had ook nog de Hitkrant. Was eerst een klein krantje en daarna een blad.![]()
Wimpy is toch in de jaren 80 verdwenen? Ik ken Wimpy nog en ben uit '76.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:59 schreef Ole het volgende:
De ondergang van Wimpie. De opkomst van Mc Donald's en milkshakes
Ikea
Sowieso stickers. Hele kastdeuren vol! Je kon niks kopen of er zaten stickers bij, of op, of in.quote:
Ik heb geen flauw idee hoe dat ding heette, maar ik weet precies welk ding je bedoelt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:33 schreef Spacehamster het volgende:
Ik herinner me een soort speelgoed, dat was een boomhuisje met poppetjes.
De kruin kon je open maken met een knop bovenop de boom en dan was het er binnein ingericht en in de stam zat een lift.
Holy shit, kinderflashback!quote:
Het heette de Wiekent Kwis.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En de Weekend Kwis met Fred Oster en de rennende cavia's; de OS van 1976 in Montreal, Dagboek van een Herdershond, Voor een Briefkaart op de eerste rang..
Deze bedoel je?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:33 schreef Spacehamster het volgende:
Ik herinner me een soort speelgoed, dat was een boomhuisje met poppetjes.
De kruin kon je open maken met een knop bovenop de boom en dan was het er binnein ingericht en in de stam zat een lift.
Nooit in Nederlandte zien geweest. Gelukkig wel op de BRT. Was echt een geweldige serie hoe eng ik het ook vond.quote:
Ja werd vroeg in de avond-laat in de middag uitgezonden op woensdag.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:09 schreef deedeetee het volgende:
O, was die op België, ik was eraan verslaafd![]()
Da's een heel mooi plaatje. Heb ik ook als achtergrond op de PC staan. Helaas is die tekening uit 1958.quote:
Die wilde ik.. en ik kreeg 'm nooitquote:
Rikkie en Slingertjequote:
Verrek ja, Wimpie. die was er in heerlen ook. maar die is toch pas 80er jaren verdwenen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:59 schreef Ole het volgende:
De ondergang van Wimpie. De opkomst van Mc Donald's en milkshakes
Ikea
weet je dat zeker? niet op de nederlandse zenders?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nooit in Nederlandte zien geweest. Gelukkig wel op de BRT. Was echt een geweldige serie hoe eng ik het ook vond.
Ik ben een TV-junk ik weet het bijna zeker.Maar ik kan me vergissen natuurlijk. Ik herinner me het van de Belg.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:40 schreef john6 het volgende:
[..]
weet je dat zeker? niet op de nederlandse zenders?
Bij ons werd de belg niet veel gekeken maar toch kan ik me die serie nog herinneren
Ik heb er nog één liggen! Kopen? Zonder voeding en antenne. Nooit gebruikt, 30 euro.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
en natuurlijk een 27 mc bakkie. breekie break
Wimpie was in Alkmaar......quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:38 schreef john6 het volgende:
[..]
Verrek ja, Wimpie. die was er in heerlen ook. maar die is toch pas 80er jaren verdwenen?
Helaas wel ja...wat heb ik dat butnummer leren haten zeg.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:57 schreef aloa het volgende:
[afbeelding]
Wereldhit van Meat Loaf, draaien ze nu nog.
Jasquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:47 schreef anne_Chris het volgende:
Is dit het wederopgestane 40+ forum?
Ligt eraan. Kan ook 30+ zijn hoor...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:47 schreef anne_Chris het volgende:
Is dit het wederopgestane 40+ forum?
Is nog steeds bezig, hoor...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:42 schreef E.T. het volgende:
Ik ben nog lang geen 40![]()
Ouders die TurksFruit keken..(was vanavond weer eens op tv, leuk om weer eens te zien)
Bijna afgelopenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Is nog steeds bezig, hoor...
Wat doe je hier danquote:
40+ ers waren overigens minimaal tieners in de jaren '70.. dus wat doe jij hier? maak maar lekker een topic over 'kind zijn in de jaren '60' ofzoquote:
Ik was een kind in de jaren 60quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:06 schreef E.T. het volgende:
[..]
40+ ers waren overigens minimaal tieners in de jaren '70.. dus wat doe jij hier? maak maar lekker een topic over 'kind zijn in de jaren '60' ofzo![]()
So True.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:25 schreef Twinkeltwin het volgende:
Enorme lap tekst:
Hier klinken ze nog dagelijks net als Radio Noordzee Internationaal.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:34 schreef minthy het volgende:
Ik heb de jaren 70 niet zo heel bewust meegemaakt (ben van '76). Het enige dat ik me nog enigszins kan herinneren is de muziekzenders die thuis altijd opstonden.
En dan maakte je moeder knielappen op je kapotte broek, een appeltje ofzoquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:45 schreef Twinkeltwin het volgende:
En van die rolschaatsen die je onder je schoenen moest vastmaken en AtLIJD losschoten als je een beetje vaart maakte, altijd weer languit en een pijnlijke knie erbij.
kan wel zijn, maar deze heeft ook gelegen in WC Het Loon in heerlen, en daarna naast de Amro bankquote:
"Jongens waren we, maar... aardige jongens."quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:28 schreef Incomplete het volgende:
[..]
So True.![]()
En tevreden, we waren vooral tevreden kinderen.
![]()
Jij?! Een aardige jongen?quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
"Jongens waren we, maar... aardige jongens."
In de jaren 70 wel, hoor.quote:
Lang verhaal... Maar in het kort: Vrouwen..quote:
Had je ook niet aan moeten beginnen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Lang verhaal... Maar in het kort: Vrouwen..
Lijkt me sterk. Radio Veronica ging (als zeezender) in 1974 uit de lucht.Opvolger was toen(geloof ik) Radio Mi Amigo.(werd later Radio Caroline?)quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:34 schreef minthy het volgende:
Heb het zelf niet geschreven hoor, maar waar en herkenbaar is het zekerquote:Op zondag 13 augustus 2006 09:07 schreef arise het volgende:
Twinkeltwin,,mooi geschreven ,en oh zo waar...
Radio Caroline ging 31-08-1974 net als op 14-08-1967 gewoon door.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:57 schreef mick905 het volgende:
[..]Lijkt me sterk. Radio Veronica ging (als zeezender) in 1974 uit de lucht.Opvolger was toen(geloof ik) Radio Mi Amigo.(werd later Radio Caroline?)
Radio Mi Amigoquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:03 schreef ChrisVi het volgende:
[..]
Radio Caroline ging 31-08-1974 net als op 14-08-1967 gewoon door.
Later kwam Radio Atlantis en Radio Mi Amigo.
Daarna Laser 558, Laser hot Hits, Laser 720,Radio Monique en als laatste radio 819.
Ga maar eens naar www.offshoreradio.org dan merk je dat ik er nog elke dag naar luister.
Het was niet echt een broekpak, het was meer een broekrok met een tuinpak-bovenkant wat we aan moesten. Ik kon het niet vinden op internet.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:11 schreef tong80 het volgende:
De lesbiennes liepen nog in een broekpak.
[afbeelding]
Wequote:Op zondag 13 augustus 2006 18:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Het was niet echt een broekpak, het was meer een broekrok met een tuinpak-bovenkant wat we aan moesten. Ik kon het niet vinden op internet.
Ja 'we'. Ik zong bij de Damrakkertjes, toen moesten we zo'n pak aan, en wilde ik niet meer.quote:
Was dat ook van dat liedje:quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja 'we'. Ik zong bij de Damrakkertjes, toen moesten we zo'n pak aan, en wilde ik niet meer.
Coolquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja 'we'. Ik zong bij de Damrakkertjes, toen moesten we zo'n pak aan, en wilde ik niet meer.
tussen 1800 en 1900 uur de Jukebox van Stan Haag.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:22 schreef Downer het volgende:
[..]Radio Mi Amigo![]()
Daar vroeg ik plaatjes aan![]()
was dat niet een programma met Stan Haag 's avonds?
Moet nog ergens een cassettebandje hebben![]()
Een bruine ribcordbroek met een oranje appeltjequote:Op zondag 13 augustus 2006 10:11 schreef es70 het volgende:
[..]
En dan maakte je moeder knielappen op je kapotte broek, een appeltje ofzo.
Ja klopt! De Jukebox was hetquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:57 schreef ChrisVi het volgende:
[..]
tussen 1800 en 1900 uur de Jukebox van Stan Haag.
Die opnamen is die van het hele programma ?
De daverende 30 of de Meurders methode of de Felix Meurders show???quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:50 schreef tong80 het volgende:
Hoe heette dat rebusprogramma van Felix Meurders ook alweer op vrijdag tussen 12.00 en 14.00 ?
Zoekplaatje heette het, een plaatje raden via cryptogram.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:24 schreef tong80 het volgende:
Ja zeg het eens werden muziekcryptogrammen gevraagd.
Ja zoekplaatjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:26 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Zoekplaatje heette het, een plaatje raden via cryptogram.![]()
Jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 07:30 schreef cafca het volgende:
[..]
En Raider ipv Twix...
En kennen jullie de frisdrank "Snor" nog?
[afbeelding]![]()
Dat was op dinsdag he?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:50 schreef tong80 het volgende:
Hoe heette dat rebusprogramma van Felix Meurders ook alweer op vrijdag tussen 12.00 en 14.00 ?
Op zondagnacht TROS nachtwacht luisteren met Tom Mulder.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat was op dinsdag he?
Maandag AVRO
Dinsdag VARA
Woensdag KRO
Donderdag TROS
Vrijdag ?? later VOO (Veronica)
Zaterdag NCRV
Toen ik in klas 1 zat was ons schoolreisje, het defile op Soestdijk. Wat was dat fake. Aan het begin van de oprijlaan stonden dames met bakken met bloemen. Je kreeg een bos in je handen gedrukt en moest braaf langs de koningin en familie lopen en aan het het van de oprijlaan moest je de bloemen weer inleveren en die werden snel weer naar het begin gebracht en kreeg de volgende school de bloemen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En Loco. En Electro. Zeskamp. Spel zonder Grenzen. Het defile op Soestdijk. Ard Schenk. De ploeg Post (TI Raleigh). M*A*S*H (en niet als herhaling), Dad's Army, I, Claudius
Ik weet nog dat het gras bruin was.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:23 schreef tong80 het volgende:
De zomer van 1976 valt in het andere uiterste en is de droogste uit onze geschiedenis. Van februari tot juli regent het nauwelijks, in mei worden alle warmterecords voor die maand gebroken, en in juli komt daar nog eens een hittegolf bovenop. Zestien dagen na elkaar, van 23 juni tot 8 juli, piekt het kwik elke dag boven de dertig graden, een historisch record.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:48 schreef Ole het volgende:
Pommetje Horlepiep! (of was dat al 80?)
Hij ging dood in de jaren '80quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:48 schreef Ole het volgende:
Pommetje Horlepiep! (of was dat al 80?)
weet je dat zeker? Ik zou toch zweren dat ie al een hele poos onder de groene zoden ligtquote:
Ik bedoel zie mijn sig. Brammetje leeft nog steedsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:48 schreef E.T. het volgende:
[..]
weet je dat zeker? Ik zou toch zweren dat ie al een hele poos onder de groene zoden ligt
Ja heb ik gedaanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:50 schreef Jurk het volgende:
Was het ook in de winter van '79 dat je op de weg kon schaatsen? Dat weet ik nog wel, geweldig was dat.
Ja, dat weet ik ook nog wel.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:50 schreef Jurk het volgende:
Was het ook in de winter van '79 dat je op de weg kon schaatsen? Dat weet ik nog wel, geweldig was dat.
Nou ja geweldig? Ik moest toen elke dag m'n krantenwijkje doen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:55 schreef Twinkeltwin het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook nog wel.
Dat was de winter van '78/'79.
Idd geweldig![]()
Daar was ik nog te jong voor hoor!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:00 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Nou ja geweldig? Ik moest toen elke dag m'n krantenwijkje doen.
Ben die winter heel vaak onderuit gegaan met de zware fietstassen vol kranten.![]()
Jaaaa, dat weet ik ook nog! Op de schaats over de weg naar school, kwam je bij school aan, bleek dat je ijsvrij had!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:55 schreef Twinkeltwin het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook nog wel.
Dat was de winter van '78/'79.
Idd geweldig![]()
Check!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:50 schreef Jurk het volgende:
graag gedaan tong!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |