oh, het defile,quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En Loco. En Electro. Zeskamp. Spel zonder Grenzen. Het defile op Soestdijk. Ard Schenk. De ploeg Post (TI Raleigh). M*A*S*H (en niet als herhaling), Dad's Army, I, Claudius
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En de Weekend Kwis met Fred Oster en de rennende cavia's;
Dat heb ik zelf niet meegemaakt maar ik hoorde altijd enthousiaste verhalen van mijn oudersquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:38 schreef Bluezz het volgende:
http://www.hamelen.tv/rollen.html
40+ topic
Toen ik 6 was wilde ik buttons van Doe Maarquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:08 schreef Downer het volgende:
[afbeelding]
Q en Q, The Partridge Family, Waldolala![]()
Visnetten op m'n kamer en ja de letterbak vol kleine flesjes, de oranje pickup natuurlijk, posters, o.a. van Iggy Pop en Nina Hagen![]()
Buttons op m'n spijkerjasje en spijkerbroeken van LOIS![]()
En dan er over blijven zeuren hèquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:24 schreef Vava het volgende:
[..]
Toen ik 6 was wilde ik buttons van Doe Maarmaar het mocht niet van mijn moeder
![]()
Jij bent een maand ouder dan ik, ik weet ook niet zo heel veel meer. Maar ik weet nog wel dat mijn vader naar Top Pop wilde kijken en ik naar Heidi, Barbapapa en Beertje Colargolquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:34 schreef minthy het volgende:
Ik heb de jaren 70 niet zo heel bewust meegemaakt (ben van '76). Het enige dat ik me nog enigszins kan herinneren is de muziekzenders die thuis altijd opstonden.
Radio Veronica en Radio Caroline, beide vanaf een zendschip.
Volgens mij hangen we een beetje tussen '70 en '80 in.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:39 schreef Vava het volgende:
[..]
Jij bent een maand ouder dan ik, ik weet ook niet zo heel veel meer. Maar ik weet nog wel dat mijn vader naar Top Pop wilde kijken en ik naar Heidi, Barbapapa en Beertje Colargol
Jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:36 schreef Downer het volgende:
[..]
En dan er over blijven zeuren hè
Zo mocht ik geen oorbellen![]()
Heb het uiteindelijk maar zelf gedaan, 3 in iedere oorlel en flink ontstoken maar dat boeide niet![]()
Ja he!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij hangen we een beetje tussen '70 en '80 in.
![]()
Toch maar '80's. Daar weet ik nog het meest van. Alhoewel beide topics erg sterke "ohjaaaa"-momenten oproepenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:43 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja he!ik weet ook niet zo goed waar ik me nou het meest thuis voel
80's heeft wel de meeste ohja momenten voor mij maar de 70's vind ik ook wel grappigquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Toch maar '80's. Daar weet ik nog het meest van. Alhoewel beide topics erg sterke "ohjaaaa"-momenten oproepen![]()
Voor ohjaa momenten is Jeugdsentimenten erg leuk om te kijken en te lezen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Toch maar '80's. Daar weet ik nog het meest van. Alhoewel beide topics erg sterke "ohjaaaa"-momenten oproepen![]()
Super! Ik zit hier echt in een trip down memorylanequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:55 schreef Downer het volgende:
[..]
Voor ohjaa momenten is Jeugdsentimenten erg leuk om te kijken en te lezen.
Of hier voor veel plaatjes van toen.
Ik was net op zoek naar het merk sigaretten wat mijn vader rookte, North State ofzo?
Weet nog goed dat ik de eerste stiekem op mijn kamer rookte en er zowat in stikte![]()
Eindelijk iemand die het ook nog kentquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:34 schreef zeeuwse het volgende:
Ik herinner me nog Wicky de Vicking
De witte steen weet ik nog van de herhaling uit 78.
Op een gegeven moment zat er een scene in van dat er iemand verdronk en naar het ziekenhuis moest ofzo? Ik was toen als de dood voor alles wat met dokters en ziekenhuizen te maken had, dus ik durfde daarna echt niet meer naar die serie te kijken.![]()
Tune van o.a. Holle Bolle Boom, Wicky en veel andere oude seriesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:34 schreef zeeuwse het volgende:
Zat een tune bij van "in de hollebolle boom, in de hollebolle boom, op de speelplaaaaaaaats."
Hij was alleen bang voor wolven toch?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:31 schreef Downer het volgende:
[..]
Wicky met dat vingertje![]()
[afbeelding]
Die had ik ook.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik had een pop van de man van 6 miljoen. die had een glazen oog en kon je doorheen kijken.
was inderdaad Hans Otjes.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:43 schreef zeeuwse het volgende:
Ik ben eens even gaan googelen op hollebolle boom
Weinig over te vinden, alleen dat het een tv programma uit 1977 was. Er zijn blijkbaar wat boeken van verschenen die nu her en der te koop worden aangeboden.
Wel wordt er een Manus genoemd. En in mijn herinnering moet dat dan Hans Otjes zijn, want die heb ik nog heel lang Manus genoemd als hij in andere tv programma's te zien was.
Die heb ik net zitten luisterenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:37 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik moet gelijk aan dat liedje denken,
hee hee wicky
hee wicky hee
hij is niet bang voor het gevaar
enzo![]()
Top Pop keken mijn broer, zus en ik op het bed van mijn oma (zij woonde bij ons in huis en had een tv op haar kamer) want mijn vader vond het klere herrie. Wij leefden naar de uitzendingen toe.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Die had ik ook.![]()
Toppop met Ad Visser.....echt goed was dat![]()
Pongquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:12 schreef Marietje_34 het volgende:
En zo'n 'pingpong' computerspelletje, met 2 balkjes die een balletje naar elkaar toeketsten
Ja die ja! Ja, dat was helemaal je van het toen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pong
[afbeelding]
Wat een revolutie, toentertijd.
Oh zendung mit dr maus jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:52 schreef Bengeltje het volgende:
Rond die tijd keken wij altijd naar "die zendung mit der maus" of zoiets en Pantau is toch ook
uit die tijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |