oh, het defile,quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En Loco. En Electro. Zeskamp. Spel zonder Grenzen. Het defile op Soestdijk. Ard Schenk. De ploeg Post (TI Raleigh). M*A*S*H (en niet als herhaling), Dad's Army, I, Claudius
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En de Weekend Kwis met Fred Oster en de rennende cavia's;
Dat heb ik zelf niet meegemaakt maar ik hoorde altijd enthousiaste verhalen van mijn oudersquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:38 schreef Bluezz het volgende:
http://www.hamelen.tv/rollen.html
40+ topic
Toen ik 6 was wilde ik buttons van Doe Maarquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:08 schreef Downer het volgende:
[afbeelding]
Q en Q, The Partridge Family, Waldolala![]()
Visnetten op m'n kamer en ja de letterbak vol kleine flesjes, de oranje pickup natuurlijk, posters, o.a. van Iggy Pop en Nina Hagen![]()
Buttons op m'n spijkerjasje en spijkerbroeken van LOIS![]()
En dan er over blijven zeuren hèquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:24 schreef Vava het volgende:
[..]
Toen ik 6 was wilde ik buttons van Doe Maarmaar het mocht niet van mijn moeder
![]()
Jij bent een maand ouder dan ik, ik weet ook niet zo heel veel meer. Maar ik weet nog wel dat mijn vader naar Top Pop wilde kijken en ik naar Heidi, Barbapapa en Beertje Colargolquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:34 schreef minthy het volgende:
Ik heb de jaren 70 niet zo heel bewust meegemaakt (ben van '76). Het enige dat ik me nog enigszins kan herinneren is de muziekzenders die thuis altijd opstonden.
Radio Veronica en Radio Caroline, beide vanaf een zendschip.
Volgens mij hangen we een beetje tussen '70 en '80 in.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:39 schreef Vava het volgende:
[..]
Jij bent een maand ouder dan ik, ik weet ook niet zo heel veel meer. Maar ik weet nog wel dat mijn vader naar Top Pop wilde kijken en ik naar Heidi, Barbapapa en Beertje Colargol
Jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:36 schreef Downer het volgende:
[..]
En dan er over blijven zeuren hè
Zo mocht ik geen oorbellen![]()
Heb het uiteindelijk maar zelf gedaan, 3 in iedere oorlel en flink ontstoken maar dat boeide niet![]()
Ja he!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij hangen we een beetje tussen '70 en '80 in.
![]()
Toch maar '80's. Daar weet ik nog het meest van. Alhoewel beide topics erg sterke "ohjaaaa"-momenten oproepenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:43 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja he!ik weet ook niet zo goed waar ik me nou het meest thuis voel
80's heeft wel de meeste ohja momenten voor mij maar de 70's vind ik ook wel grappigquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Toch maar '80's. Daar weet ik nog het meest van. Alhoewel beide topics erg sterke "ohjaaaa"-momenten oproepen![]()
Voor ohjaa momenten is Jeugdsentimenten erg leuk om te kijken en te lezen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Toch maar '80's. Daar weet ik nog het meest van. Alhoewel beide topics erg sterke "ohjaaaa"-momenten oproepen![]()
Super! Ik zit hier echt in een trip down memorylanequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:55 schreef Downer het volgende:
[..]
Voor ohjaa momenten is Jeugdsentimenten erg leuk om te kijken en te lezen.
Of hier voor veel plaatjes van toen.
Ik was net op zoek naar het merk sigaretten wat mijn vader rookte, North State ofzo?
Weet nog goed dat ik de eerste stiekem op mijn kamer rookte en er zowat in stikte![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |