Ik heb er nog één liggen! Kopen? Zonder voeding en antenne. Nooit gebruikt, 30 euro.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
en natuurlijk een 27 mc bakkie. breekie break

Wimpie was in Alkmaar......quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:38 schreef john6 het volgende:
[..]
Verrek ja, Wimpie. die was er in heerlen ook. maar die is toch pas 80er jaren verdwenen?

Helaas wel ja...wat heb ik dat butnummer leren haten zeg.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:57 schreef aloa het volgende:
[afbeelding]
Wereldhit van Meat Loaf, draaien ze nu nog.

Jasquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:47 schreef anne_Chris het volgende:
Is dit het wederopgestane 40+ forum?

Ligt eraan. Kan ook 30+ zijn hoor...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:47 schreef anne_Chris het volgende:
Is dit het wederopgestane 40+ forum?

Is nog steeds bezig, hoor...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:42 schreef E.T. het volgende:
Ik ben nog lang geen 40![]()
Ouders die TurksFruit keken..(was vanavond weer eens op tv, leuk om weer eens te zien)

Bijna afgelopenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Is nog steeds bezig, hoor...

Wat doe je hier danquote:

40+ ers waren overigens minimaal tieners in de jaren '70.. dus wat doe jij hier? maak maar lekker een topic over 'kind zijn in de jaren '60' ofzoquote:

Ik was een kind in de jaren 60quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:06 schreef E.T. het volgende:
[..]
40+ ers waren overigens minimaal tieners in de jaren '70.. dus wat doe jij hier? maak maar lekker een topic over 'kind zijn in de jaren '60' ofzo![]()

So True.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:25 schreef Twinkeltwin het volgende:
Enorme lap tekst:

Hier klinken ze nog dagelijks net als Radio Noordzee Internationaal.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:34 schreef minthy het volgende:
Ik heb de jaren 70 niet zo heel bewust meegemaakt (ben van '76). Het enige dat ik me nog enigszins kan herinneren is de muziekzenders die thuis altijd opstonden.
Radio Veronica en Radio Caroline, beide vanaf een zendschip.

En dan maakte je moeder knielappen op je kapotte broek, een appeltje ofzoquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:45 schreef Twinkeltwin het volgende:
En van die rolschaatsen die je onder je schoenen moest vastmaken en AtLIJD losschoten als je een beetje vaart maakte, altijd weer languit en een pijnlijke knie erbij.

kan wel zijn, maar deze heeft ook gelegen in WC Het Loon in heerlen, en daarna naast de Amro bankquote:

"Jongens waren we, maar... aardige jongens."quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:28 schreef Incomplete het volgende:
[..]
So True.![]()
En tevreden, we waren vooral tevreden kinderen.
![]()

Jij?! Een aardige jongen?quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
"Jongens waren we, maar... aardige jongens."

In de jaren 70 wel, hoor.quote:

Lang verhaal... Maar in het kort: Vrouwen..quote:

Had je ook niet aan moeten beginnen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Lang verhaal... Maar in het kort: Vrouwen..

Lijkt me sterk. Radio Veronica ging (als zeezender) in 1974 uit de lucht.Opvolger was toen(geloof ik) Radio Mi Amigo.(werd later Radio Caroline?)quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:34 schreef minthy het volgende:
Ik heb de jaren 70 niet zo heel bewust meegemaakt (ben van '76). Het enige dat ik me nog enigszins kan herinneren is de muziekzenders die thuis altijd opstonden.
Radio Veronica en Radio Caroline, beide vanaf een zendschip.

Heb het zelf niet geschreven hoor, maar waar en herkenbaar is het zekerquote:Op zondag 13 augustus 2006 09:07 schreef arise het volgende:
Twinkeltwin,,mooi geschreven ,en oh zo waar...

Radio Caroline ging 31-08-1974 net als op 14-08-1967 gewoon door.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:57 schreef mick905 het volgende:
[..]Lijkt me sterk. Radio Veronica ging (als zeezender) in 1974 uit de lucht.Opvolger was toen(geloof ik) Radio Mi Amigo.(werd later Radio Caroline?)

Radio Mi Amigoquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:03 schreef ChrisVi het volgende:
[..]
Radio Caroline ging 31-08-1974 net als op 14-08-1967 gewoon door.
Later kwam Radio Atlantis en Radio Mi Amigo.
Daarna Laser 558, Laser hot Hits, Laser 720,Radio Monique en als laatste radio 819.
Ga maar eens naar www.offshoreradio.org dan merk je dat ik er nog elke dag naar luister.

Het was niet echt een broekpak, het was meer een broekrok met een tuinpak-bovenkant wat we aan moesten. Ik kon het niet vinden op internet.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:11 schreef tong80 het volgende:
De lesbiennes liepen nog in een broekpak.
[afbeelding]

Wequote:Op zondag 13 augustus 2006 18:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Het was niet echt een broekpak, het was meer een broekrok met een tuinpak-bovenkant wat we aan moesten. Ik kon het niet vinden op internet.

Ja 'we'. Ik zong bij de Damrakkertjes, toen moesten we zo'n pak aan, en wilde ik niet meer.quote:

Was dat ook van dat liedje:quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja 'we'. Ik zong bij de Damrakkertjes, toen moesten we zo'n pak aan, en wilde ik niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |