Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:

Ik ookquote:

Ik de Tina, maar kan geen plaatje vindenquote:

quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:07 schreef pos het volgende:
[..]
Ik de Tina, maar kan geen plaatje vinden![]()

Raheueueueueueu. Mijn gemoed!quote:

Was toch juist zo'n grote, uit te vouwen krant? (Toen ik ouder en wijzer werd, werd ik natuurlijk lid van OOR...)quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik had ook nog de Hitkrant. Was eerst een klein krantje en daarna een blad.![]()

Wimpy is toch in de jaren 80 verdwenen? Ik ken Wimpy nog en ben uit '76.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:59 schreef Ole het volgende:
De ondergang van Wimpie. De opkomst van Mc Donald's en milkshakes
Ikea

Sowieso stickers. Hele kastdeuren vol! Je kon niks kopen of er zaten stickers bij, of op, of in.quote:

Ik heb geen flauw idee hoe dat ding heette, maar ik weet precies welk ding je bedoelt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:33 schreef Spacehamster het volgende:
Ik herinner me een soort speelgoed, dat was een boomhuisje met poppetjes.
De kruin kon je open maken met een knop bovenop de boom en dan was het er binnein ingericht en in de stam zat een lift.

Holy shit, kinderflashback!quote:

Het heette de Wiekent Kwis.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En de Weekend Kwis met Fred Oster en de rennende cavia's; de OS van 1976 in Montreal, Dagboek van een Herdershond, Voor een Briefkaart op de eerste rang..

Deze bedoel je?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:33 schreef Spacehamster het volgende:
Ik herinner me een soort speelgoed, dat was een boomhuisje met poppetjes.
De kruin kon je open maken met een knop bovenop de boom en dan was het er binnein ingericht en in de stam zat een lift.

Nooit in Nederlandte zien geweest. Gelukkig wel op de BRT. Was echt een geweldige serie hoe eng ik het ook vond.quote:

Ja werd vroeg in de avond-laat in de middag uitgezonden op woensdag.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:09 schreef deedeetee het volgende:
O, was die op België, ik was eraan verslaafd![]()

Da's een heel mooi plaatje. Heb ik ook als achtergrond op de PC staan. Helaas is die tekening uit 1958.quote:

Die wilde ik.. en ik kreeg 'm nooitquote:

Rikkie en Slingertjequote:

Verrek ja, Wimpie. die was er in heerlen ook. maar die is toch pas 80er jaren verdwenen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:59 schreef Ole het volgende:
De ondergang van Wimpie. De opkomst van Mc Donald's en milkshakes
Ikea

weet je dat zeker? niet op de nederlandse zenders?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nooit in Nederlandte zien geweest. Gelukkig wel op de BRT. Was echt een geweldige serie hoe eng ik het ook vond.

Ik ben een TV-junk ik weet het bijna zeker.Maar ik kan me vergissen natuurlijk. Ik herinner me het van de Belg.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:40 schreef john6 het volgende:
[..]
weet je dat zeker? niet op de nederlandse zenders?
Bij ons werd de belg niet veel gekeken maar toch kan ik me die serie nog herinneren

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |