Ik zal het doorgeven.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm. Notenrijst? Een cursus hoe trek in een team van belgische vieze tegelzetters aan? Kopje suiker? Etentje bij Coco?
Ik deed hetzelfde.... en het is ZO irritant maar ook ZO aanstekelijk. En omdat de tekst onverstaanbaar is (al lijkt het soms net NL) neurie ik 't maar de hele dag door. Mmm mm mmm mmm mm m m mmmm.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat is dat Boten Anna een oninteressant kutlied zeg! Heb t maar even opgezet om te weten wat t is..
Ik zit met Cascada in m'n hoofdquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik deed hetzelfde.... en het is ZO irritant maar ook ZO aanstekelijk. En omdat de tekst onverstaanbaar is (al lijkt het soms net NL) neurie ik 't maar de hele dag door. Mmm mm mmm mmm mm m m mmmm.
komt uit Denemarkenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik deed hetzelfde.... en het is ZO irritant maar ook ZO aanstekelijk. En omdat de tekst onverstaanbaar is (al lijkt het soms net NL) neurie ik 't maar de hele dag door. Mmm mm mmm mmm mm m m mmmm.
jij gaat over een paar weekjes toch alweer die kant uit ?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:11 schreef Ang3l het volgende:
Pup zit in Barça met zijn papa en de sleutels van de hotelkamer werken niet
Ik wil ook naar Barça.....
Ik dus ook niet. Wat een graf stad. Nee, heel die kut Flevopolder moeten ze afdrijven en laten zinken!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar zou ik niet eens dood gevonden willen worden.
Gewoon inrichten als 1 groot schipholquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Wat een graf stad. Nee, heel die kut Flevopolder moeten ze afdrijven en laten zinken!!
Zowaar een goed idee... stuur jij de bulldozers vast?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gewoon inrichten als 1 groot schiphol
lost direct een hele hoop problemen op in dit land
laat dat slopen maar aan de jeugd van Lelystad overquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zowaar een goed idee... stuur jij de bulldozers vast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |