van de kleuterschool ja...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:22 schreef Cybart het volgende:
de fokmods hebben weer speelkwartier merk ik ...
Dank uquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:51 schreef Vlarp het volgende:
Caz? Gewoon die code uit het grijze vak kopieren en plakken?
Och.. er zijn vannacht 14 mods gebanned omdat ze in staking gingen en vervolgens de Forum Admins gingen zitten zwart maken en probeerden heel fok op te hitsen. Verder viel het best meequote:
Klinkt goed. Ik heb weer wat gemist dan.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Och.. er zijn vannacht 14 mods gebanned omdat ze in staking gingen en vervolgens de Forum Admins gingen zitten zwart maken en probeerden heel fok op te hitsen. Verder viel het best mee.
Dunno.. bij een postbode die er nu heel blij mee is?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:57 schreef Cazman het volgende:
EN WAARBLIJVEN MIJN NIEUWE PC ONDERDELEN
In Feedback lopen er nog wat (gesloten) topics over het geheel.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:57 schreef Cazman het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik heb weer wat gemist dan.
Funprice heeft 't nog niet verstuurd denk ikquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dunno.. bij een postbode die er nu heel blij mee is?
Denk je? Of weet je 't zeker?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:59 schreef Cazman het volgende:
[..]
Funprice heeft 't nog niet verstuurd denk ik
Ik heb al wat van een aantal oude mods gehoord over de zielige regeltjes van FoK zowiezo. Je kan er best om lachen af en toequote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
In Feedback lopen er nog wat (gesloten) topics over het geheel.
Laten we het er op houden dat de mods nogal kleinzerig zijn
Dat geldt voor het merendeel der mensheid.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:58 schreef Vlarp het volgende:
Laten we het er op houden dat de mods nogal kleinzerig zijn
Ik kan lachen om de zielige instelling van bepaalde mods. Fok heeft gewoon regels, simpel.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:01 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik heb al wat van een aantal oude mods gehoord over de zielige regeltjes van FoK zowiezo. Je kan er best om lachen af en toe.
De regels van de forum ja. 'T gaat meer om de gang van zaken binnen de mods. ook qua reviewers enz. Moeilijk om uit te leggenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan lachen om de zielige instelling van bepaalde mods. Fok heeft gewoon regels, simpel.
Ik heb ze een half uurtje geleden gemailedquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Stuur eens een mail naar ze? Bel ze eens op?
Juist.. maar dat ligt niet aan de admins dus blijkbaar. En die werden gisteren wel op de korrel genomen. Dan zit er gewoon sowieso al veel fout binnen de mod en review crew. Dan moeten die rotte appels er gewoon uitgehaald wordenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:07 schreef Cazman het volgende:
[..]
De regels van de forum ja. 'T gaat meer om de gang van zaken binnen de mods. ook qua reviewers enz. Moeilijk om uit te leggen
Lijkt me een leuke baan. Mensen ontslaan (6)quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Juist.. maar dat ligt niet aan de admins dus blijkbaar. En die werden gisteren wel op de korrel genomen. Dan zit er gewoon sowieso al veel fout binnen de mod en review crew. Dan moeten die rotte appels er gewoon uitgehaald worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |