Heb je ook Klimbim gemistquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Geen kabel. Alles nog gewoon uit de ether plukken, zodat Dld. alleen te zien was als de weergoden meewerkten
Cool wil je er over vertellen ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:20 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
ik kan me vaag de kleuterschool en herinneren en een paar vakanties in zuid frankrijk. verder niks
Uit welk bouwjaar kom jij?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:53 schreef longinus het volgende:
Ik had mijn eerste natte droom in de jaren 70![]()
Van de 19e eeuw jaquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
in de jaren 70 had yvonne toch haar eerst PMS aanval ?
Mijn broertje heette de Kakatoe.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
en natuurlijk een 27 mc bakkie. breekie break
Mijn broer had die man van 60 Miljoen pop ook, en die pop deed het dan weer met mijn Barbie. Net The Lone Ranger ... en Tonto.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik had een pop van de man van 6 miljoen. die had een glazen oog en kon je doorheen kijken.
Lady Rosaquote:
ik heb geen idee meer hoe ik toen heettequote:
De Pep las mijn broer.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:39 schreef tong80 het volgende:
Lazen jullie de Pep of de Sjors ? Later samen gekomen als Eppo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |