Toen ik in klas 1 zat was ons schoolreisje, het defile op Soestdijk. Wat was dat fake. Aan het begin van de oprijlaan stonden dames met bakken met bloemen. Je kreeg een bos in je handen gedrukt en moest braaf langs de koningin en familie lopen en aan het het van de oprijlaan moest je de bloemen weer inleveren en die werden snel weer naar het begin gebracht en kreeg de volgende school de bloemen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En Loco. En Electro. Zeskamp. Spel zonder Grenzen. Het defile op Soestdijk. Ard Schenk. De ploeg Post (TI Raleigh). M*A*S*H (en niet als herhaling), Dad's Army, I, Claudius
Ik weet nog dat het gras bruin was.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:23 schreef tong80 het volgende:
De zomer van 1976 valt in het andere uiterste en is de droogste uit onze geschiedenis. Van februari tot juli regent het nauwelijks, in mei worden alle warmterecords voor die maand gebroken, en in juli komt daar nog eens een hittegolf bovenop. Zestien dagen na elkaar, van 23 juni tot 8 juli, piekt het kwik elke dag boven de dertig graden, een historisch record.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:48 schreef Ole het volgende:
Pommetje Horlepiep! (of was dat al 80?)
Hij ging dood in de jaren '80quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:48 schreef Ole het volgende:
Pommetje Horlepiep! (of was dat al 80?)
weet je dat zeker? Ik zou toch zweren dat ie al een hele poos onder de groene zoden ligtquote:
Ik bedoel zie mijn sig. Brammetje leeft nog steedsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:48 schreef E.T. het volgende:
[..]
weet je dat zeker? Ik zou toch zweren dat ie al een hele poos onder de groene zoden ligt
Ja heb ik gedaanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:50 schreef Jurk het volgende:
Was het ook in de winter van '79 dat je op de weg kon schaatsen? Dat weet ik nog wel, geweldig was dat.
Ja, dat weet ik ook nog wel.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:50 schreef Jurk het volgende:
Was het ook in de winter van '79 dat je op de weg kon schaatsen? Dat weet ik nog wel, geweldig was dat.
Nou ja geweldig? Ik moest toen elke dag m'n krantenwijkje doen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:55 schreef Twinkeltwin het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook nog wel.
Dat was de winter van '78/'79.
Idd geweldig![]()
Daar was ik nog te jong voor hoor!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:00 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Nou ja geweldig? Ik moest toen elke dag m'n krantenwijkje doen.
Ben die winter heel vaak onderuit gegaan met de zware fietstassen vol kranten.![]()
Jaaaa, dat weet ik ook nog! Op de schaats over de weg naar school, kwam je bij school aan, bleek dat je ijsvrij had!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:55 schreef Twinkeltwin het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook nog wel.
Dat was de winter van '78/'79.
Idd geweldig![]()
Check!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:50 schreef Jurk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |