quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:14 schreef m@x het volgende:
Joepie, Owlet. Misschien is het strippen het laatste duwtje wat baby nodig heeft om eruit te kruipen. Succes
Jambo, gefeliciteerd met je nichtje!
en misschien ook wel de beeb van Kozakkenquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:27 schreef linda856763 het volgende:
Dit wordt het topic waarin we Ronja gaan bekijken. Succes Owlet!
Nou, in ons klets-tempo?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:30 schreef snoopy het volgende:
En Kozakken is ook aan de beurt vandaag!
dat is de hypoallergene toch??quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:08 schreef Stiekemurd het volgende:
Hier ook een wasmiddel freak. Ik vind de nieuwe Ariel met wasverzachter enorm lekker ruiken. Ik doe er ook nog een scheut wasverzachter bij namelijk de groene van robijntje.
onze kraamverzorgster gebruikte ook gewoon wasverzachter bij de was.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:16 schreef linda856763 het volgende:
Ik dacht dat wasverzachter niet mocht. Ik wil juist een zo weinig mogelijk ruikend wasmiddel, en doe dan een heel klein scheutje azijn erbij (voor de kleur en het verzachten) Ruik je niets van, en werkt prima!
Ah ok, ik zal het even in mijn agenda noteren...quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:21 schreef YPPY het volgende:
Wel lezen he dames,zaterdag, zondag en maandag is J. thuis, dan ben ik haast niet online en ik wil meteen op anderen reageren als ik hier post. Morgen ga ik weer bijlezen en ben ik er weer.
ruikt lekkerquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:42 schreef dutchie het volgende:
Ik gebruik trouwens wel de hypo-allergene wasverzachter van Robijntje. (waarom ik dat nou wèl doe, geen idee eik.)
Nee, de peer huppel de pup. Hier ook nooit last gehad met allergische reacties. Kraamhulp deed ook alles wassen met wasverzachter.quote:
Ga ik van de week heel goed doenquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:21 schreef dutchie het volgende:
Inky je moet het echt helemaal zelf weten, maar ik had het de pogingen gestaakt als ik jou was. Ik heb toen zelf ook besloten het niet te doen, ookal zat ik bij de gyn om te gaan draaien. Ineens zei iets in mij; niet doen.
Achteraf maar goed ook, want Léon had de navelstreng om zijn nek en lag daardoor vast. Dat hadden ze niet gezien op de echo. Dus als je dan het kindje draait en het komt er dan uit.... Ben dus heel blij dat ik het toch niet gedaan heb.
Maar je moet dan wel duidelijk een keus maken wat jullie verder willen: bevalling of keizersnee.
Ik kan alleen maar zeggen, luister naar je intuïtie.
Hoe voel je dat? Het is dat de vk verteld heeft dat ie bij mij met het hoofdje naar beneden ligt, en ik geen enorm gedraai heb gevoeld, daarom ga ik er vanuit dat de stoten op mijn darmen enzoquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:37 schreef Inky05 het volgende:
Ik heb de uk de laatste maand nog nooit met z'n hoofdje ook maar een beetje naar beneden gevoeld.
Hey een stadsgenootjequote:Op maandag 7 augustus 2006 15:37 schreef Inky05 het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf er ook al op helemaal met een ks in m'n hoofd te zitten.
Het ziekenhuis (Flevo in Almere) heeft als richtlijn bij 1e kind en stuit altijd een ks te doen.
Dus daar zullen ze niet gek van opkijken. Nog maar 3 van de 9 gyns doet evt op verzoek en met goed onderzoek vooraf een evt gewone bevalling bij stuit.
spannend allemaal, zeker bij een eerste maarreh: Het is jouw baby hoor, doe maar wat voor jou goed voelt. (het enge is natuurlijk: wat voel ik dan!!!)quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:37 schreef Inky05 het volgende:
[..]
Ga ik van de week heel goed doen![]()
Maarja alles is zo nieuw, dus vind het best lastig.
Ik heb de uk de laatste maand nog nooit met z'n hoofdje ook maar een beetje naar beneden gevoeld. Ligt momenteel in onvolkomen stuit (billen beneden, benen omhoog). Dus zou goed kunnen dat ie om een bepaalde reden het ook niet kan, zoals bij jou.
Ik betrap mezelf er ook al op helemaal met een ks in m'n hoofd te zitten.
Het ziekenhuis (Flevo in Almere) heeft als richtlijn bij 1e kind en stuit altijd een ks te doen.
Dus daar zullen ze niet gek van opkijken. Nog maar 3 van de 9 gyns doet evt op verzoek en met goed onderzoek vooraf een evt gewone bevalling bij stuit.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:37 schreef Belana het volgende:
wat fijn vivi dat jullie weer bij elkaar zijn!
Jaja!quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:36 schreef Neuk het volgende:
Dus morgen foto's van je ukkiepukkie Meimel?
De VK heeft het laten voelen hoe je het hoofdje van de billetjes kunt onderscheiden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:40 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Hoe voel je dat? Het is dat de vk verteld heeft dat ie bij mij met het hoofdje naar beneden ligt, en ik geen enorm gedraai heb gevoeld, daarom ga ik er vanuit dat de stoten op mijn darmen enzostompen van de handjes zijn. Maar het echt herkennen
![]()
Hi terugquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:45 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Hey een stadsgenootjeInky wat ik niet snap is dat ze niet meteen heeft gewacht op die ervaren persoon. Ik vind het wel een beetje raar verhaal hoor en dat ze je meer dan een uur hebben laten aanmodderen met die CTG vind ik ook niet geruststellend. Goed op je gevoel afgaan hoor!
Ja we zijn nu nog nieuwsgieriger geworden omdat het bij de 20-weken echo niet te zien was (lag met knietjes tegen elkaar). Maar misschien komen we er nu ook wel niet achter, dan blijft het een verassingquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:06 schreef Spekkiemonster het volgende:
meimeltje... ga je vragen wat je ukkie wordt?
Owlet ik weet niet of je dit nog leest, maar bij Benthe heb ik ook een inleiding gehad. Misschien omdat ik niet "beter weet" kan ik er onwijs goed op terug kijken. Okee het was heftig, maar das toch iedere bevalling? Ik wil je veel succes wensen en hoop dat je er ook goed op terug kunt kijken mocht het zover komen. Uiteraard hoop ik van harte dat het strippen geholpen heeft en dat het uiteindelijk allemaal van zelf gaat.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:41 schreef owlet het volgende:
Ik voel me een heel stuk beter na een goed gesprek met de VK en vooral een goed gesprek met mijn vriend.
De vraag was natuurlijk wat er zou gebeuren mocht het strippen van vandaag nergens toe leiden. Volgens de Vk is het (in een medisch gezonde situatie) maar helemaal afhankelijk van onze wil tot afwachten. De meeste gyneacologen hier willen als de ouders het zelf graag willen wel afwachten maar zullen inleiden ook als optie aandragen.
Gezamelijk hebben we besloten dat, mocht de gyn. het er ook mee eens zijn, we toch voor inleiden gaan kiezen.
Elke dag dat er nog afgewacht wordt is er een vol spanning en een waarin de kans op complicaties weer groter wordt. Ik denk dat ik daar geestelijk niet zo heel lang meer tegen kan.
Hoewel ik een inleiding verre van ideaal vind is het een afweging die we moeten maken. Inleiden, of nog meer dagen in onzekerheid.
De eerste optie gaf, tot mijn verbazing, een veel rustiger gevoel. Mede dankzij de nuchtere uitleg van de VK.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:53 schreef poemojn het volgende:
Zo uit mijn hoofd: een heel doortimmerd verhaal
Ik was ook een stuitbevalling, en ik ben gewoon normaal geboren. Het hele operatieteam stond al klaar achter het gordijn, voor als het mis mocht gaan, maar mijn moeder heeft me geheel op eigen krachten eruitgepoept.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:09 schreef phileine het volgende:
Even inbreken voor de stuiteraar. In het topic waar Luchtbel naar linkt ben ik nog enorm positief over stuitbevallingen. Sindsdien heb ik meegemaakt dat een vriendin van me haar kindje heeft verloren in een stuitbevalling (had met een keizersnede waarschijnlijk gewoon nog geleefd) en ben ik dus volledig omgekeerd. Ik zou geen moment twijfelen maar bij een stuit direct kiezen voor een ks. Hoe klein het risico ook is, je neemt het liever niet, toch? Maar goed, misschien spreek ik hier wat voor mijn beurt. Het gebeuren heeft toen erge indruk op me gemaakt, en wou niet dat ik door mijn positieve houding in het gelinkte topic mensen misschien net het duwtje naar de (nu imho) verkeerde kant geef.
Owlet, spannend! hopelijk zet het door
(en o ja, Sjak, ook nog gefeliciteerd heel heel laat, maar was een tijd aan de zwerf en zonder internet
Klopt, alleen is het meer de kwestie; welk risico is het grootst?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:10 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik was ook een stuitbevalling, en ik ben gewoon normaal geboren. Het hele operatieteam stond al klaar achter het gordijn, voor als het mis mocht gaan, maar mijn moeder heeft me geheel op eigen krachten eruitgepoept.![]()
![]()
Het hoeft niet altijd mis te gaan dus. Maar ja, die risico's, die zijn er altijd toch?
Het is ook heel onzeker allemaal gewoon toch. Ik heb het nu ook weer en dat terwijl ik het toch allemaal al eens meegemaakt heb. Het lijkt wel alsof ik van de zwangerschap van Jolie gewoon helemaal niks meer weet. En alsof alles nu gewoon onzeker is, ik kan me simpelweg niet voorstellen dat we over een tijd, twee kinderen, een huis, twee diploma's en twee studies en drie banen hebben. Omdat nog niks rond is en alles vreselijk eng is. Aan de ene kant voel ik me ziek en rot en heb ik regelmatig 0,0 geduld met mijn dochter. Aan de andere kant staat ons iets prachtigs te wachten, zit er iets heel weeks in de blik van mijn lieve vriend, zal straks alles alleen maar positief veranderd zijn, en ben ook echt gelukkig met alles. Ik geloof er heel erg in maar daarom durf ik het echt nauwelijks uit te spreken omdat je nu nog bijna niet weet dat het echt waar is. Dus ik post gewoon stiekem en onzeker verder en steek m'n kop nog even in het zand.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
hey allemaal, dat onwerkelijke heb ik ook heel erg op het moment.... steeds denk ik: straks is het toch niet zo....
Weet niet waarom dat ineens zo toeslaat, misschien omdat we het aan wat meer mensen hebben verteld?? Er is nog niks te zien aan mijn buik.... ik ben niet meer beroerd (dankzij de medicijnen)
Zag net een buikfoto van iemand met 9 weken zwangerschap.... een duidelijke buik al! En hier nog niks...... Maar ja de test was toch echt positief, en ik ben toch ook al echt 10 weken niet meer ongi geweest... whaha ik maak mezelf helemaal gek.
Ik kan niet wachten tot over 2 weken, dan krijg ik eindelijk de echo, en hopelijk de bevestiging die ik zo graag wil!!!
Bijna hetzelfde wat mijn huisarts zei , maar net een tikkie anders. Vanaf het moment dat de tinteling op hield had het geen zin meer om er nog iets op te smeren en vanaf dat moment is het in alle gevallen met een week weer over. Maar de tinteling kan al een aantal dagen eerder beginnen. De tinteling zit er vanaf zondag en doet nu nog tintelen , heb er dus alleen nog niks op gesmeerd en zoals het er nu voorstaat zal dat dus ook niet gebeuren. Wil niet met het leven van mijn kindje spelen. Dus zondag kan ik je meer vertellen welke arts gelijk heeft.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:11 schreef Brighteyes het volgende:
zout-droppie, mijn oom is huisarts en die zegt dat een koortslip zonder zovirax ong. 7 dagen duurt en met een week... oftewel, het haalt niet veel uit dus kan je het net zo goed weg laten.
Beter zijn dan de huis-, tuin- en keukenmiddeltjes die hier aangedragen worden.
Neeeee, man is werken, dochter is bij oma. Ik doe alleen lelijk tegen jullie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:32 schreef sjak het volgende:
Ben je boos
Pluk een roos.
Niet lelijk doen tegen de mensen die je lief vindt hoor! Dat verdienen ze niet.
Ik wil zo graag al die leuke rokjes en zo gaan kopen die ik nu in de winkel zie hangen en waar ik niet meer inkan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:49 schreef Sugar het volgende:
Oh ja, mezelf terug!
Ik heb ook zo een zin om weer mijn toerke te gaan lopen. Ik kan me nu alleen niet voorstellen dat ik dat nog kan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:09 schreef YPPY het volgende:
En dat ik niet kan sporten,
Van de BV viel ik enorm af. Ik smolt gewoon weg, moest 5 maaltijden per dag wegstouwen om bij te blijven. Dus qua figuur was het vrij snel weer goed (had alleen twee lolo's onder mijn kin hangen ipv mijn normale A-cupje/theezakjes). Qua geest ben ik blijvend veranderd, maar da's logisch. Kreeg iets van een jaartje weer een idee van "Hee, da ben ik!"quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:09 schreef YPPY het volgende:
poemojn, ik heb nu het gevoel of ik alleen maar 'huisje van baby' ben. Ik ben ook nog iemand behalve 'de zwangere', al lijken anderen dat regelmatig te vergeten. Maar ja, als ik borstvoeding gaan geven, zal dat gevoel vast niet snel over gaan.Ik vind het ook moeilijk dat ik gewoon veel ben aangekomen nadat ik juist al die moeite heb gedaan af te vallen. En dat ik niet kan sporten, nooit verwacht dat ik het zo zou missen. Alleen al om frustraties kwijt te raken.
Zet m op! Dit zijn nou echt echt echt de laatste loodjes!!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:08 schreef owlet het volgende:
De VK heeft de vliezen gebroken, om negen uur komt ze weer. De ontsluiting was iets gevorderd, maar niet veel en is nu deels aan ons om het moment aan te geven dat we naar het ziekenhuis willen gaan.
Ik ga het niet op internet posten, we willen het voor familie/ vrienden wel een verassing houdenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:31 schreef PM-girl het volgende:
Ga je geheim houden wat t wordt Meimeltje? Mooie plaatjes hoor!
Dank! Het komt gewoon zo dichtbij nu, en het is zo onbekend, en ik ben een controlfreak! Aan de andere kant kan ik me er ook bijna op verheugen. Als ik bijvoorbeeld mijn schoonouders er over hoor praten, hoe zo'n bijzonder moment het ook was. Dat het kindje er kwam natuurlijk, maar ook de saamhorigheid, en het sámen doen. Wat dat betreft heb ik ontzettend veel vertrouwen in mijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:17 schreef sjak het volgende:
Linda, gelukkig maar dat je hebt gebeld, zo zie je maar je moet alles in de gaten houden![]()
Enne die bevalling, tja, ik kan je geen moed inpraten maar uiteindelijk gaat het echt wel lukken. Wat je zegt, het lukt bij iedereen, met of zonder hulp
Bass-Miss wat fijn dat je weer bent goedgekeurd. Ik heb vandaag een tabelletje op internet gevonden om te schatten hoeveel je gemiddeld aankomt tijdens de zwangerschap en ik welke maand de meeste toename zit. Volgens mij zit je dan prachtig op schema hoor. De gemiddelde gewichtstoename van zwangere vrouwen zit volgens dat schema op 12 kg.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:50 schreef Bass-Miss het volgende:
Hier ook weer goedgekeurd. Mijn bloeddruk zakt zelfs.
8,5 Kilo aangekomen tot nu.![]()
Sterk hartje gehoord.
Alleen voel ik me alsof ik me constant overeten heb...![]()
Ik droom nog net niet van kroketten en bitterballen en kaassoufflees en frikandellen en patat met veeel mayo, maar dagdromen welquote:
Ja,dat schema klopt wel aardig bij mij.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:28 schreef Slaapmeisje het volgende:
0-12 weken 0% van het totaalgewicht
13-20 weken 25% ,,
21-30 weken 50% ,,
36-40 weken 0% ,,
Jeumig, schrik! Gelukkig wél een harttoon in het ziekenhuis...veel succes vandaag joh, fijn dat hij zich vandaag ff extra meldt!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:48 schreef Neuk het volgende:
Hallo,
Mijn vk-keuring was niet al te jofel vandaag... Ze kon geen harttoon vinden dus ik ben doorgestuurd naar 't ziekenhuis waar ik aan zo'n apparaat mocht liggen. Gelukkig kreeg ik daar wel boemboemboem en bleek er weinig aan de hand te zijn. Toch heb ik morgen een spoedecho o.a. om te kijken of ik 'teveel' vruchtwater heb (hoe kan dat ooit teveel zijn?) en de biometrie wordt tevens gechecked. Naast dit alles mag ik ook binnenkort nog effe lekker gaan testen of ik suiker heb.
Beeb doet het gelukkig wel ok vandaagHij's lief voor zijn mammie
Ow, lauwe slappe kroketten op het station!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:34 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Ik droom nog net niet van kroketten en bitterballen en kaassoufflees en frikandellen en patat met veeel mayo, maar dagdromen wel![]()
![]()
![]()
Och, ik zit ook nog de hele dag rompslomp uit te zoeken op mijn werk (het lijkt wel drukker dan ooit!) -dat broedse gevoel heb ik nog niet echt - dus dat geeft mij niet zoveel. Volgens mij hebben ze mijn gegevens wel op papier gehad, aan de hand daarvan mij een bevestiging gestuurd, maar daarna mijn gegevens niet ingevoerd ofzo. Gelukkig maken ze het toch in orde.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:22 schreef Slaapmeisje het volgende:
Linda wat raar dat de kraamzorginschrijving toch niet in orde bleek te zijn. Je had toch een bevestiging ontvangen van ze? Is het nu wel goed geregeld dan? Pfff net of je op dit soort rompslomp zit te wachten terwijl je al je energie nu nodig hebt om de paar laatste weken nog even te "broeden" zodat jullie straks een prachtig plurkje hebben. En ik denk dat die angst voor de bevalling er helemaal bijhoort in jouw fase. Het komt vast helemaal goed hoor
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:01 schreef Neuk het volgende:
Ik ben de apk weer door.Baby is helemaal ok bevonden. Wederom wel een beetje aan de grote kant da's niets nieuws, 1 a 2 wk verder en dat is wel nieuw, misschien heb ik laatst gewoon een extreme groeispurt gehad...! Op zich loopt die kleine dus mooi op tijd mee
De blaas was net als de maag goed gevuld. Ruim vruchtwater en alles in orde. *blij & opgelucht*
Over 2 wk effe bloed prikken op suiker maar ik hoef me daar al stukken minder druk over te maken (alhoewel mijn moeke het zelf 3 van de 4x heeft gehad).
Ik moet aan het werk!
Luchtbel, van harte
Owlet, succes mocht het er nog niet wezen!
xxx
Had ik toch gelijk hèquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:15 schreef Luchtbel het volgende:
Ja nou ja wat valt er verder te vertellen. Wat er staat is wel zo'n beetje de situatie en we weten het al een tijd hoor. Al voor dat mijn vriend op vakantie ging (timing, timing....) maar ik vind het aan de ene kant niet zo tof nog om er zo over te posten. Heel eng en pril vind ik het, aan de andere kant wel soms de uitlaatklep nodig. Dat is het wel zo'n beetje.
hihi, heb de huptroepen al gealarmeerd dat ik nog een poetsdagje wil. Een vriendin is vorig jaar bevallen, een dag nadat ik haar heb geholpen met poetsen (die rust had ze blijkbaar nodig) dus ik heb een gepland zo'n 2 weken voor D day...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:06 schreef sjak het volgende:
Linda, dat broedse gevoel is bij mij tijdens de wangerschap nooit gekomen. Ja, ik wilde op een gegeven moment het huis wel netjes hebben voor de kraamzorg en de verloskundige. Ik zou mijn ogen uit mijn hoofd hebben geschaamd als het hier een bende was geweest
Ik heb geen idee. Ik had ook nog geen uren toegewezen gekregen, en ik weet ook niet of er een wachtlijst is, en hoe dat werkt...Volgens mij valt het nogal mee met wachtlijsten in onze omgeving (Deventer- volgens mij voor Kozakken ook in de buurt?)quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:21 schreef YPPY het volgende:
Kom je nu wel gewoon op je ‘eigen’ plek op de wachtlijst van de kraamzorg Linda of hebben ze altijd medewerkers genoeg? Ik ben nog steeds een beetje bang dat ze straks aan gaan komen dat er veel mensen op vakantie zijn en daardoor minder komen, ook al heeft ze 44 beloofd.
quote:Uitbraak 'vijfde ziekte' op crèches
door Mirjam Brinks
AMSTERDAM - In verschillende kinderdagverblijven in ons land is de 'vijfde ziekte' uitgebroken. Deze besmettelijke kinderziekte, die zich kenmerkt door vuurrode wangen met grillige rozerode vlekjes, is vooral voor zwangere vrouwen gevaarlijk.
Bij hen kan deze kinderziekte, ook wel parvovirus B19 genoemd, in de eerste helft van de zwangerschap de groei van de organen van de ongeboren baby verstoren. "Wij hebben in onze groep van acht kinderen vandaag twee meldingen van de vijfde ziekte gekregen", zegt Monique van een dagverblijf in Amsterdam. "Zwangere vrouwen willen we hier voorlopig echt niet zien. De partner of een familielid moet dan maar de kinderen brengen en halen."
Volgens het RIVM worden per jaar gemiddeld 480 zwangeren besmet. Tien procent van hen krijgt een miskraam of een doodgeboren kind.
Op m'n knieen kan ik ook niet goed meer, daarom ga ik gewoon op m'n kont zitten. Zo heb ik ook de laminaatvloer in de woonkamer met een sponsjes schoongemaakt (dat kostte wel vier ochtenden). En dan lastig omdraaien en opstaan. Tussendoor hopend dat de katten zich gedragen, zodat ik niet extra op hoef te staan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:31 schreef linda856763 het volgende:
En ik zou zo graag de voegen schoonmaken, maar het lukt me niet meer. Kan niet bukken, en bijna niet op de knieën, en als ik op de grond ga zitten kom ik bijna niet meer overeind...
Alles op schouderhoogte, dat kan ik nog.
Ik reageer ook niet op alles, geeft helemaal niets! En die voegen, ik heb daar eenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:35 schreef chacama het volgende:
Linda...ik had het wel gelezen, maar was vergeten je succes te wensen met het achterhalen van het probleem bij de kraamzorg. Gelukkig nu alles goed en krig je gewoon waar je recht op hebt.
En Linda voor de voegen....een schobber op een steel.... is maar een ideetje
Vandaag maar weer de kleertjes uitzoeken dan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:20 schreef Jelief het volgende:
Voor de dames met nesteldrang nog een paar suggesties:
-Het (kunst)gras in de tuin zuigen hebben we niet, balkon is wel gedaan
-Alle deuren afnemen eergisteren gedaan
-gootsteenkastje uitruimen heeftgedaan
-nog een keer alle kleertjes ordenen dat kan nog wel een keertje
-boekenkast uitruimen al gedaan toen we alles moesten verhuizen voor de babykamer
-die ene muur nog ff schilderen genoeg geschilderd, alle verf is op, alhoewel, ik heb nog knutselverf
Ik ben nu niet thuis, maar 2 weken uit logeren, maar anders...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:20 schreef Jelief het volgende:
-Het (kunst)gras in de tuin zuigen - Gelukkig geen gras
-Alle deuren afnemen - op to do list
-gootsteenkastje uitruimen - op to do list
-nog een keer alle kleertjes ordenen - op to do list
-boekenkast uitruimen- op to do list
-die ene muur nog ff schilderen - kozijnen ook goed?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:20 schreef Jelief het volgende:
-Het (kunst)gras in de tuin zuigen lief gaat tuin helemaal bestraten
-Alle deuren afnemen nog te doen
-gootsteenkastje uitruimen zeker nog doen, samen met de rest van de keuken
-nog een keer alle kleertjes ordenen eerst uitzoeken, wassen, strijken wegleggen
-boekenkast uitruimen al gedaan
-die ene muur nog ff schilderen al gedaan
Nouja succes ermee dus ennuh doe het wel allemaal rustig an hè!
![]()
Ik hoop dat Owlet lekker aan het genieten is met Ronja en![]()
Het F je staat voor de software versie die ze net geladen hadden , nieuwe software waarmee alles nog beter zou moeten gaan , maar viel beetje tegen naar mijn idee hoe de operator ermee omging , die had beetje moeite met de nieuwe software versie , omdat ze haar instellingen kwijt wasquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:20 schreef poemojn het volgende:
Fijn Linda dat het opgelost is
Betekent dat 'kindje van Kouwen - f' dat 't een meisje is?Jammer dat ze
bewoog, maar toch leuk om 'm weer eens gezien te hebben zeker?
Arme man van Kozakken, al weer een beetje bijgekomen? Fijn dat jullie zo'n uitgebreide echo gekregen hebben!
Het begin van dit topic ...... Dan mogen we vanaf nu dus echt niet meer posten.....quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:29 schreef Vicky het volgende:
In dit topic zien we ronja
en misschien ook wel de beeb van Kozakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |