Ow, lauwe slappe kroketten op het station!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:34 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Ik droom nog net niet van kroketten en bitterballen en kaassoufflees en frikandellen en patat met veeel mayo, maar dagdromen wel![]()
![]()
![]()
Och, ik zit ook nog de hele dag rompslomp uit te zoeken op mijn werk (het lijkt wel drukker dan ooit!) -dat broedse gevoel heb ik nog niet echt - dus dat geeft mij niet zoveel. Volgens mij hebben ze mijn gegevens wel op papier gehad, aan de hand daarvan mij een bevestiging gestuurd, maar daarna mijn gegevens niet ingevoerd ofzo. Gelukkig maken ze het toch in orde.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:22 schreef Slaapmeisje het volgende:
Linda wat raar dat de kraamzorginschrijving toch niet in orde bleek te zijn. Je had toch een bevestiging ontvangen van ze? Is het nu wel goed geregeld dan? Pfff net of je op dit soort rompslomp zit te wachten terwijl je al je energie nu nodig hebt om de paar laatste weken nog even te "broeden" zodat jullie straks een prachtig plurkje hebben. En ik denk dat die angst voor de bevalling er helemaal bijhoort in jouw fase. Het komt vast helemaal goed hoor
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:01 schreef Neuk het volgende:
Ik ben de apk weer door.Baby is helemaal ok bevonden. Wederom wel een beetje aan de grote kant da's niets nieuws, 1 a 2 wk verder en dat is wel nieuw, misschien heb ik laatst gewoon een extreme groeispurt gehad...! Op zich loopt die kleine dus mooi op tijd mee
De blaas was net als de maag goed gevuld. Ruim vruchtwater en alles in orde. *blij & opgelucht*
Over 2 wk effe bloed prikken op suiker maar ik hoef me daar al stukken minder druk over te maken (alhoewel mijn moeke het zelf 3 van de 4x heeft gehad).
Ik moet aan het werk!
Luchtbel, van harte
Owlet, succes mocht het er nog niet wezen!
xxx
Had ik toch gelijk hèquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:15 schreef Luchtbel het volgende:
Ja nou ja wat valt er verder te vertellen. Wat er staat is wel zo'n beetje de situatie en we weten het al een tijd hoor. Al voor dat mijn vriend op vakantie ging (timing, timing....) maar ik vind het aan de ene kant niet zo tof nog om er zo over te posten. Heel eng en pril vind ik het, aan de andere kant wel soms de uitlaatklep nodig. Dat is het wel zo'n beetje.
hihi, heb de huptroepen al gealarmeerd dat ik nog een poetsdagje wil. Een vriendin is vorig jaar bevallen, een dag nadat ik haar heb geholpen met poetsen (die rust had ze blijkbaar nodig) dus ik heb een gepland zo'n 2 weken voor D day...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:06 schreef sjak het volgende:
Linda, dat broedse gevoel is bij mij tijdens de wangerschap nooit gekomen. Ja, ik wilde op een gegeven moment het huis wel netjes hebben voor de kraamzorg en de verloskundige. Ik zou mijn ogen uit mijn hoofd hebben geschaamd als het hier een bende was geweest
Ik heb geen idee. Ik had ook nog geen uren toegewezen gekregen, en ik weet ook niet of er een wachtlijst is, en hoe dat werkt...Volgens mij valt het nogal mee met wachtlijsten in onze omgeving (Deventer- volgens mij voor Kozakken ook in de buurt?)quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:21 schreef YPPY het volgende:
Kom je nu wel gewoon op je ‘eigen’ plek op de wachtlijst van de kraamzorg Linda of hebben ze altijd medewerkers genoeg? Ik ben nog steeds een beetje bang dat ze straks aan gaan komen dat er veel mensen op vakantie zijn en daardoor minder komen, ook al heeft ze 44 beloofd.
quote:Uitbraak 'vijfde ziekte' op crèches
door Mirjam Brinks
AMSTERDAM - In verschillende kinderdagverblijven in ons land is de 'vijfde ziekte' uitgebroken. Deze besmettelijke kinderziekte, die zich kenmerkt door vuurrode wangen met grillige rozerode vlekjes, is vooral voor zwangere vrouwen gevaarlijk.
Bij hen kan deze kinderziekte, ook wel parvovirus B19 genoemd, in de eerste helft van de zwangerschap de groei van de organen van de ongeboren baby verstoren. "Wij hebben in onze groep van acht kinderen vandaag twee meldingen van de vijfde ziekte gekregen", zegt Monique van een dagverblijf in Amsterdam. "Zwangere vrouwen willen we hier voorlopig echt niet zien. De partner of een familielid moet dan maar de kinderen brengen en halen."
Volgens het RIVM worden per jaar gemiddeld 480 zwangeren besmet. Tien procent van hen krijgt een miskraam of een doodgeboren kind.
Op m'n knieen kan ik ook niet goed meer, daarom ga ik gewoon op m'n kont zitten. Zo heb ik ook de laminaatvloer in de woonkamer met een sponsjes schoongemaakt (dat kostte wel vier ochtenden). En dan lastig omdraaien en opstaan. Tussendoor hopend dat de katten zich gedragen, zodat ik niet extra op hoef te staan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:31 schreef linda856763 het volgende:
En ik zou zo graag de voegen schoonmaken, maar het lukt me niet meer. Kan niet bukken, en bijna niet op de knieën, en als ik op de grond ga zitten kom ik bijna niet meer overeind...
Alles op schouderhoogte, dat kan ik nog.
Ik reageer ook niet op alles, geeft helemaal niets! En die voegen, ik heb daar eenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:35 schreef chacama het volgende:
Linda...ik had het wel gelezen, maar was vergeten je succes te wensen met het achterhalen van het probleem bij de kraamzorg. Gelukkig nu alles goed en krig je gewoon waar je recht op hebt.
En Linda voor de voegen....een schobber op een steel.... is maar een ideetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |