abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 15:11:50 #201
24188 Belana
kloon van belana
pi_40610163
bix, ik had ook niks door hoor
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 15:17:16 #202
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_40610331
Luchtbel gefeliciteerd ook voor je vriend natuurlijk en Jolie word grote zus

Owlet zet em op hoor nog ff, hou vol, Ronja komt er aan
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 15:43:11 #203
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_40611197
LB, Proficiat! Ik zat je post te lezen en dacht, heb ik nu iets gemist? Maar kennelijk was ik niet de enige! Leuk nieuws !!

Owlet, ik denk aan jullie, wat wordt jouw geduld op de proef gesteld zeg!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_40612063
De VK heeft de vliezen gebroken, om negen uur komt ze weer. De ontsluiting was iets gevorderd, maar niet veel en is nu deels aan ons om het moment aan te geven dat we naar het ziekenhuis willen gaan.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 16:11:16 #205
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_40612166
Owlet, wat dapper dat je hier maar door blijft posten. Ik hoop echt dat dit het laatste zetje voor je kleine Ronja is, en dat je haar vanavond lekker in je armen hebt. Zet 'm op........!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_40612223
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 16:08 schreef owlet het volgende:
De VK heeft de vliezen gebroken, om negen uur komt ze weer. De ontsluiting was iets gevorderd, maar niet veel en is nu deels aan ons om het moment aan te geven dat we naar het ziekenhuis willen gaan.
Zet m op! Dit zijn nou echt echt echt de laatste loodjes!!!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 16:16:54 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40612391
Owlet, heel heel veel sterkte! Ik hoop echt dat het nu een beetje snel gaat vlotten voor je/jullie!
Ik ben over een uurtje thuis, dan zal ik heel veel positieve vibes jouw kant uit gaan sturen!

† In Memoriam † dinsdag 8 augustus 2006 @ 16:17:36 #208
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_40612420
Owlet wat een domper dat het voor jullie nog niet zover is Je hebt al zoveel geduld moeten opbrengen, maar nu is het gewoon tijd dat Ronja zich laat zien hoor. Zet em op met die allerallerlaatste loodjes en ik hoop dat het nu heeeeeel snel gaat gebeuren
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 17:00:21 #209
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40613716
Owlet. Je hebt d'r nu snel in je handen. Heel veel sterkte met de aller... aller laatste loodjes...
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 17:27:31 #210
24188 Belana
kloon van belana
pi_40614496
Hoop dat de weeen nu dan beter worden doordat de vliezen gebroken zijn meid! heel veel succes!
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:06:15 #211
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_40617488
Owlet

Luchtbel, ik dacht al zoiets, geweldig nieuws!! Gefeliciteerd!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_40617610
Heeej Luchtbel, gefeliciteerd!!

En Owlet zet hem op!
pi_40617694
wat goed Owlet
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:25:07 #214
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_40618108
Owlet, zet 'm op!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_40618192
Owlet
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_40618998
Hier ook weer goedgekeurd. Mijn bloeddruk zakt zelfs.
8,5 Kilo aangekomen tot nu.
Sterk hartje gehoord.

Alleen voel ik me alsof ik me constant overeten heb...
pi_40619389
Owlet zet hm op!!!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 20:01:01 #218
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_40619400
Owlet zet'm op!!
pi_40619477
Owlet (men, wat moet dat toch lang duren bij jou! Die Ronja moet wel een heel fijn plekkie hebben )

Hier weer een angstaanvalletje vandaag: ik wil helemaal niet bevallen, straks kan ik het niet, en als ik nu al au roep als er wat krampt in mijn buik, hoe moet ik me straks dan voelen, en ik moet het helemaal alleen doen, ondanks dat er zal zijn, en de vk.... Waahhh. Maar ja, nu gaat het wel weer. Het moet toch, en er zijn zoveel die het al gedaan hebben. Maar toch blijft het eng...

De kraamzorg inschrijving blijkt idd niet in orde te zijn (jullie hebben dr helemaal overheen gelezen ) maar het blijkt hun fout te zijn, dus ze gaan het alsnog herstellen. Bedankt voor het aanmoedigen dat ik toch even zou checken, want als ik dat niet had gedaan, had ik tot St Juttemis kunnen wachten op een intake.!

Luchtbel gefeliciteerd (ik heb de voorgeschiedenis even gemist geloof ik, maar dat geeft niet)

BassMiss: fijn! (en een heel herkenbaar gevoel)
Eva
pi_40619640
De 3-4D echo viel hier een klein btje tegen. Beeb was superdruk, schoot steeds weg en verstopte zich. Geen duidelijk gezichtje kunnen zien. We weten nu wel wat het wordt...dat was dan juist wel heel duidelijk Hij/ zij is al erg groot/ zwaar voor de lengte van de zwangerschap, vooral de buikomtrek lag erg voor op schema...dat wordt nog wat!
Hier toch nog 2 fototjes uitgezocht:

dinsdag 8 augustus 2006 @ 20:13:34 #221
103793 kozakken
Living the life
pi_40619873
Oh Meimeltje.. wel weer heel lief hoor. Jammer dat 't wat tegenviel.

Oh Owlet.... 'k hoop zo dat het doorzet!!
Dikke zoen voor jullie tweetjes.. sorry.. drietjes

[ Bericht 30% gewijzigd door kozakken op 08-08-2006 20:32:24 ('t stond er wat raar, vond ik achteraf) ]
pi_40620073
Owlet,heel veel succes de komende uren,ik hoop dat het lekker vlot gaat in ene

LB,welkom

Groetjes,Minoes
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 20:25:30 #223
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_40620288
Oeh, owlet, succes en sterkte met de allerlaatste uurtjes baby-in-buik!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 20:31:29 #224
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_40620514
Linda, goed dat t nu uitgezocht is en je je intake nog krijgt!

Ga je geheim houden wat t wordt Meimeltje? Mooie plaatjes hoor!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 20:44:01 #225
103793 kozakken
Living the life
pi_40620963
Zelf trouwens een wat rare dag achter de rug.
-verkorte versie: vk wel goed, geen beweging daar beneden , ziekenhuis ctg ivm minder leven, alles in orde -

Vanmorgen nog even voor de vk uit een half uurtje mijn favoriete kledingwinkel binnengelopen waar ze woeste uitverkoop hielden. Echt 't laatste stukje. Dus drie truitjes/blouses/shirts voor 15 euro. Goed geslaagd voor strakjes alvast. (6 stuks) en een rokje voor 15 euro en een blazer voor 15 euro en toen had ik genoeg geld uitgegeven.... (Allemaal voor op de krimp gekocht ) En ik kreeg ook nog een kop koffie van de lieverds omdat ik er en regelmatig binnenloop en de mensen ken en ze medelijden met me hadden.

Daarna door naar de vk. Omdat ik iets minder leven voelde meteen doorgestuurd naar 't ziekenhuis voor een ctg. Maar niet na alle gewone controles. Bloeddruk weer wat gestegen, maar niet ernstig. (130/80) en ze heeft ook weer een inwendig onderzoek gedaan. En 't resultaat... niets... Geen verweking, geen verstrijkende baarmoedermond. Gewoon... niets potdicht again....

'k kon meteen in het ziekenhuis terecht, maar tja.. ik kan niet meer alleen dat hele stuk rijden. plusmin 25 km ivm rug en bekken. Kozakkenman gebeld en die werkte gelukkig dicht in de buurt, dus die is meteen naar huis geraced om me op te halen. Klein communicatiefoutje... Hij dacht dat ik helemaal geen leven meer voelden en dat het hartje ook niet te horen was. Helemaal in de stress dus. Terwijl ik dacht het heel relaxed aan hem uitgelegd te hebben, want ik maakte me nog helemaal geen zorgen. Meer controle enzo...Echt.. hij was helemaal van slag. Duurde de hele rit richting ziekenhuis voordat hij wat was bijgekomen.

Daarna door naar ziekenhuis en daar meteen aan de toeters en bellen van het ctg. Hartje klopte prima en zorgde ervoor dat kozakkenman zelfs lekker even in slaap viel De candans was gewoon zo lekker toeketoek...
Daarna langs de gyn (arts-ass trouwens) die echt de tijd nam. Heel fijn en heel plezierig vanwege de rust die ze uitstraalde enzo. Op de echo kindje uitgebreid mogen bewonderen. En hele duidelijke uitleg over blaas, niertjes, hartje en omvang. Groot kindje dus. Maar dat wisten we al.
Met een goed gevoel weer richting huis. Alhoewel ik natuurlijk wel baal dat er beneden gewoon geen ene biet gebeurd.

Maar goed, met ons kindje gaat alles goed. Beweegt prima en ik kreeg ook nog een blik van ontzag vanwege mijn olifantenbenen (oedeem ++!! stond er op de lijst voor de vk )
pi_40621173
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 20:31 schreef PM-girl het volgende:

Ga je geheim houden wat t wordt Meimeltje? Mooie plaatjes hoor!
Ik ga het niet op internet posten, we willen het voor familie/ vrienden wel een verassing houden
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 21:07:51 #227
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_40621773
Owlet keep in there meid

Lb gefeli meid
had dus van de week echt een dutchie moment maar durfde toch niet te vragen

Linda gelukkig is het kraamzorg gebeuren opgelost

Meimeltje mooi kindje

Kozak nare momenten zijn het maar gelukkig is alles oke
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 21:10:26 #228
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_40621859
Ik vind dat "kindje van Kouwen" zo lief staan boven de echo-foto's

Kozakken, wat jammer dat er nog niks gebeurt van binnen.. en wat een hectiek vandaag! Gelukkig blijkt alles ok met de baby
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 21:17:23 #229
593 sjak
Juffie Bloem
pi_40622098
Owlet, wat spannend allemaal!
Kozakken, balen zeg dat er nog niets aan de gang is.
Linda, gelukkig maar dat je hebt gebeld, zo zie je maar je moet alles in de gaten houden
Enne die bevalling, tja, ik kan je geen moed inpraten maar uiteindelijk gaat het echt wel lukken. Wat je zegt, het lukt bij iedereen, met of zonder hulp
Lekker douchen!
pi_40622211
Fijn Linda dat het opgelost is

Betekent dat 'kindje van Kouwen - f' dat 't een meisje is? Jammer dat ze bewoog, maar toch leuk om 'm weer eens gezien te hebben zeker?

Arme man van Kozakken, al weer een beetje bijgekomen? Fijn dat jullie zo'n uitgebreide echo gekregen hebben!
pi_40622540
Ow Kozakken, wat balen! En wat een durf om al kleren op de krimp te kopen. Ik kan normaal nooit wat leuks vinden, en nu zie ik zoveel leuke dingen hangen, die ik dan maar niet koop omdat ik niet weet wat voor maat ik terug krijg (je zult zien dat als ik wel aan het passen was gegaan, het alsnog niets was...)
Eva
pi_40622608
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 21:17 schreef sjak het volgende:
Linda, gelukkig maar dat je hebt gebeld, zo zie je maar je moet alles in de gaten houden
Enne die bevalling, tja, ik kan je geen moed inpraten maar uiteindelijk gaat het echt wel lukken. Wat je zegt, het lukt bij iedereen, met of zonder hulp
Dank! Het komt gewoon zo dichtbij nu, en het is zo onbekend, en ik ben een controlfreak! Aan de andere kant kan ik me er ook bijna op verheugen. Als ik bijvoorbeeld mijn schoonouders er over hoor praten, hoe zo'n bijzonder moment het ook was. Dat het kindje er kwam natuurlijk, maar ook de saamhorigheid, en het sámen doen. Wat dat betreft heb ik ontzettend veel vertrouwen in mijn , en wat minder in mezelf..
Eva
pi_40622630
Dat heb ik met een winterjas Dit jaar wilde ik een nieuwe kopen maar nu durf ik het in de januari-opruiming waarschijnlijk nog niet eens.. dus dat wordt een jaartje langer wachten. En vorig jaar durfde ik 't niet omdat ik nog mijn eindmaat niet wist want ik bleef maar afvallen
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 21:35:29 #234
24188 Belana
kloon van belana
pi_40622686
jouw reactie leest enorm grappig achter die van linda aan poemojn
stormy waters...
sailin'
pi_40622764
Wat dat betreft heb ik ontzettend veel vertrouwen in mijn , en wat minder in mezelf..Dat heb ik met een winterjas

Maar ik snapte het! Ik heb vorig jaar een winterjas gekocht, maar wel een erg getailleerde Goede motivatie om wat te bewegen na de bevalling.
Eva
  † In Memoriam † dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:22:17 #236
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_40624386
Meimeltje het zijn wel hele lieve foto's van jullie kleintje (of moet ik zeggen grote). En vooral juist die handjes bij het hoofdje

Kozakken jullie hebben zeker een spannende dag achter de rug zeg. Ben je nu wel weer een beetje gerustgesteld? Zo te lezen ben je er zoooo klaar voor om te bevallen

Linda wat raar dat de kraamzorginschrijving toch niet in orde bleek te zijn. Je had toch een bevestiging ontvangen van ze? Is het nu wel goed geregeld dan? Pfff net of je op dit soort rompslomp zit te wachten terwijl je al je energie nu nodig hebt om de paar laatste weken nog even te "broeden" zodat jullie straks een prachtig plurkje hebben. En ik denk dat die angst voor de bevalling er helemaal bijhoort in jouw fase. Het komt vast helemaal goed hoor
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:28:52 #237
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_40624690
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:50 schreef Bass-Miss het volgende:
Hier ook weer goedgekeurd. Mijn bloeddruk zakt zelfs.
8,5 Kilo aangekomen tot nu.
Sterk hartje gehoord.

Alleen voel ik me alsof ik me constant overeten heb...
Bass-Miss wat fijn dat je weer bent goedgekeurd. Ik heb vandaag een tabelletje op internet gevonden om te schatten hoeveel je gemiddeld aankomt tijdens de zwangerschap en ik welke maand de meeste toename zit. Volgens mij zit je dan prachtig op schema hoor. De gemiddelde gewichtstoename van zwangere vrouwen zit volgens dat schema op 12 kg.

0-12 weken 0% van het totaalgewicht
13-20 weken 25% ,,
21-30 weken 50% ,,
36-40 weken 0% ,,

Ik ben morgen 16 weken zwanger en ben 2, 5 kg. in totaal aangekomen. Als ik dat volgens het schema hierboven bereken, dan ben ik aan het eind van mijn zwangerschap 10 kg. in totaal aangekomen. Conclusie: dat broodje Dobben kroket tijdens de lunch smaakte uitzonderlijk lekker Ik heb de laatste week zowieso een fascinatie voor alles wat uit de frituur komt
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:31:24 #238
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_40624803
Hahaha, een fascinatie.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_40624822
Voor mij klopt dat tabelletje niet denk ik. Bij Myrthe zou ik totaal 12 kilo moeten zijn aangekomen, was 13/14 (ok scheelt niet veel), en nu zou ik totaal 24 kilo moeten aankomen.. llijkt me sterk. Maar over een paar maanden kan ik t met zekerheid zeggen.
  † In Memoriam † dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:34:15 #240
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_40624891
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 22:31 schreef Sugar het volgende:
Hahaha, een fascinatie.
Ik droom nog net niet van kroketten en bitterballen en kaassoufflees en frikandellen en patat met veeel mayo, maar dagdromen wel
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:39:48 #241
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40625062
Bij mij klopt het tabelletje ook niet . Ik kwam in de eerste twaalf weken al 10 kilo aan. Van de mayo en de van Dobben idd, Slaapmeisje .

LB , ik wilde nog een voorzetje doen nav je vraag over een tweede, maar dat vond ik te lomp van mezelf. Vergeet ik je nog te feliciteren ook... Gefeliciteerd!!!!

[ Bericht 8% gewijzigd door Leah op 08-08-2006 22:45:53 ]
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_40625070
Slaapmeisje
speciaal voor jou dan maar: een eigen klik

Belana, staat idd wel vreemd zo op elkaar
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:43:48 #243
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40625216
Nog even snel een paar voor het slapen gaan voor Owlet.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:48:33 #244
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_40625418
Hallo,

Mijn vk-keuring was niet al te jofel vandaag... Ze kon geen harttoon vinden dus ik ben doorgestuurd naar 't ziekenhuis waar ik aan zo'n apparaat mocht liggen. Gelukkig kreeg ik daar wel boemboemboem en bleek er weinig aan de hand te zijn. Toch heb ik morgen een spoedecho o.a. om te kijken of ik 'teveel' vruchtwater heb (hoe kan dat ooit teveel zijn?) en de biometrie wordt tevens gechecked. Naast dit alles mag ik ook binnenkort nog effe lekker gaan testen of ik suiker heb.

Beeb doet het gelukkig wel ok vandaag Hij's lief voor zijn mammie
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 23:31:45 #245
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_40627086
Getsie Neuk erg naar zulke dingen

Er zijn een aantal mogelijkheden voor een teveel aan vruchtwater, diabetis, kindje drinkt niet genoeg/of helemaal niet van het vruchtwater of er is gewoon niets aan de hand.
pi_40627339
Neuk bah gelukkig daarna wel tjoeketjkoeketjoek gehoord

Owlet ik ga je ook nog even wat extra powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr geven
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_40633275
Neuk, wat een schrik zal dat geweest zijn. Gelukkig doet baby het nog gewoon.

Oooooooooooowlet, nu zal je dan toch zeker Ronja wel vasthebben? Dat hoop ik echt voor je!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_40633357
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 22:28 schreef Slaapmeisje het volgende:

0-12 weken 0% van het totaalgewicht
13-20 weken 25% ,,
21-30 weken 50% ,,
36-40 weken 0% ,,
Ja,dat schema klopt wel aardig bij mij.
Heb je ook een schema in hoeveel tijd dat er allemaal weer af gaat?
  woensdag 9 augustus 2006 @ 07:58:00 #249
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_40633381
Hmm not niets gehoord van Owlet. Zal vast aan het bevallen zijn.
pi_40633512
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 22:48 schreef Neuk het volgende:
Hallo,

Mijn vk-keuring was niet al te jofel vandaag... Ze kon geen harttoon vinden dus ik ben doorgestuurd naar 't ziekenhuis waar ik aan zo'n apparaat mocht liggen. Gelukkig kreeg ik daar wel boemboemboem en bleek er weinig aan de hand te zijn. Toch heb ik morgen een spoedecho o.a. om te kijken of ik 'teveel' vruchtwater heb (hoe kan dat ooit teveel zijn?) en de biometrie wordt tevens gechecked. Naast dit alles mag ik ook binnenkort nog effe lekker gaan testen of ik suiker heb.

Beeb doet het gelukkig wel ok vandaag Hij's lief voor zijn mammie
Jeumig, schrik! Gelukkig wél een harttoon in het ziekenhuis...veel succes vandaag joh, fijn dat hij zich vandaag ff extra meldt!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')