Zelf trouwens een wat rare dag achter de rug.
-verkorte versie: vk wel goed, geen beweging daar beneden
![]()
, ziekenhuis ctg ivm minder leven, alles in orde
![]()
-
Vanmorgen nog even voor de vk uit een half uurtje mijn favoriete kledingwinkel binnengelopen waar ze woeste uitverkoop hielden. Echt 't laatste stukje. Dus drie truitjes/blouses/shirts voor 15 euro.
![]()
Goed geslaagd voor strakjes alvast. (6 stuks) en een rokje voor 15 euro en een blazer voor 15 euro en toen had ik genoeg geld uitgegeven.... (Allemaal voor op de krimp gekocht
![]()
) En ik kreeg ook nog een kop koffie van de lieverds omdat ik er en regelmatig binnenloop en de mensen ken en ze medelijden met me hadden.
Daarna door naar de vk. Omdat ik iets minder leven voelde meteen doorgestuurd naar 't ziekenhuis voor een ctg. Maar niet na alle gewone controles. Bloeddruk weer wat gestegen, maar niet ernstig. (130/80) en ze heeft ook weer een inwendig onderzoek gedaan. En 't resultaat... niets...
![]()
Geen verweking, geen verstrijkende baarmoedermond. Gewoon... niets
![]()
potdicht again....
'k kon meteen in het ziekenhuis terecht, maar tja.. ik kan niet meer alleen dat hele stuk rijden. plusmin 25 km ivm rug en bekken. Kozakkenman gebeld en die werkte gelukkig dicht in de buurt, dus die is meteen naar huis geraced om me op te halen. Klein communicatiefoutje... Hij dacht dat ik helemaal geen leven meer voelden en dat het hartje ook niet te horen was. Helemaal in de stress dus. Terwijl ik dacht het heel relaxed aan hem uitgelegd te hebben, want ik maakte me nog helemaal geen zorgen. Meer controle enzo...Echt.. hij was helemaal van slag. Duurde de hele rit richting ziekenhuis voordat hij wat was bijgekomen.
Daarna door naar ziekenhuis en daar meteen aan de toeters en bellen van het ctg. Hartje klopte prima en zorgde ervoor dat kozakkenman zelfs lekker even in slaap viel
![]()
De candans was gewoon zo lekker toeketoek...
Daarna langs de gyn (arts-ass trouwens) die echt de tijd nam. Heel fijn en heel plezierig vanwege de rust die ze uitstraalde enzo. Op de echo kindje uitgebreid mogen bewonderen.
![]()
En hele duidelijke uitleg over blaas, niertjes, hartje en omvang. Groot kindje dus. Maar dat wisten we al.
Met een goed gevoel weer richting huis. Alhoewel ik natuurlijk wel baal dat er beneden gewoon geen ene biet gebeurd.
Maar goed, met ons kindje gaat alles goed. Beweegt prima en ik kreeg ook nog een blik van ontzag vanwege mijn olifantenbenen
![]()
(oedeem ++!! stond er op de lijst voor de vk
![]()
)