abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 7 augustus 2006 @ 23:51:06 #101
43556 miss_dynastie
pi_40593176
Jaaaaa, Owlet, zet em op
pi_40593831
Even inbreken voor de stuiteraar. In het topic waar Luchtbel naar linkt ben ik nog enorm positief over stuitbevallingen. Sindsdien heb ik meegemaakt dat een vriendin van me haar kindje heeft verloren in een stuitbevalling (had met een keizersnede waarschijnlijk gewoon nog geleefd) en ben ik dus volledig omgekeerd. Ik zou geen moment twijfelen maar bij een stuit direct kiezen voor een ks. Hoe klein het risico ook is, je neemt het liever niet, toch? Maar goed, misschien spreek ik hier wat voor mijn beurt. Het gebeuren heeft toen erge indruk op me gemaakt, en wou niet dat ik door mijn positieve houding in het gelinkte topic mensen misschien net het duwtje naar de (nu imho) verkeerde kant geef.

Owlet, spannend! hopelijk zet het door
(en o ja, Sjak, ook nog gefeliciteerd heel heel laat, maar was een tijd aan de zwerf en zonder internet
mooi he, alles
pi_40596156
Morgen (eigenlijk vandaag) weer onze maandelijkse echo van de tweeling!

Spannend!

Zwangerschap van mijn vriendin verloopt niet meer zo vlekkeloos als de 25 weken hiervoor. Steeds meer krampjes en een steeds zwaarder wordende buik zorgt de laatste tijd voor wat ongemak. 2 dagen geleden voelde het zelfs aan als een lichte wee (hoop het nog niet natuurlijk!)

Positieve is wel dat ze erg levendig zijn. Ze schoppen en rollen er vrolijk op los. Vooral s'avonds laten ze zich van hun horen
pi_40596167
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 23:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Jaaaaa, Owlet, zet em op
You go girrrrrrl
pi_40596506
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 00:09 schreef phileine het volgende:
Even inbreken voor de stuiteraar. In het topic waar Luchtbel naar linkt ben ik nog enorm positief over stuitbevallingen. Sindsdien heb ik meegemaakt dat een vriendin van me haar kindje heeft verloren in een stuitbevalling (had met een keizersnede waarschijnlijk gewoon nog geleefd) en ben ik dus volledig omgekeerd. Ik zou geen moment twijfelen maar bij een stuit direct kiezen voor een ks. Hoe klein het risico ook is, je neemt het liever niet, toch? Maar goed, misschien spreek ik hier wat voor mijn beurt. Het gebeuren heeft toen erge indruk op me gemaakt, en wou niet dat ik door mijn positieve houding in het gelinkte topic mensen misschien net het duwtje naar de (nu imho) verkeerde kant geef.

Owlet, spannend! hopelijk zet het door
(en o ja, Sjak, ook nog gefeliciteerd heel heel laat, maar was een tijd aan de zwerf en zonder internet
Ik was ook een stuitbevalling, en ik ben gewoon normaal geboren. Het hele operatieteam stond al klaar achter het gordijn, voor als het mis mocht gaan, maar mijn moeder heeft me geheel op eigen krachten eruitgepoept.

Het hoeft niet altijd mis te gaan dus. Maar ja, die risico's, die zijn er altijd toch?
pi_40598451
Jaaaaa owleet
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 07:06:57 #107
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_40598453
Owlet?? Wat spannend en cool dat er toch echt wat gebeurde gisteravond!!!!
En nu?

En met Kozakken? Ik was gisteren vergeten te zeggen dat ik aan je dacht. Je uitgerekende datum zomaar 'leeg' voorbij, he jakkie. Maar vandaag wellicht meer succes?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 07:10:28 #108
24188 Belana
kloon van belana
pi_40598474
Owlet, ik denk aan je, hoe zou het gaan? ff wat voor je

Er was op een gegeven kans dat Ezra in een stuit lag en ik zou hem niet hebben laten draaien ik zou idd voor een KS hebben gekozen, geen risico's met mijn kind. Ze hebben het in mijn ogen nog net iets te vaak mis op dit gebied namelijk...

Mijn schoonzusje wordt vandaag ingeleid, ineerste instantie ws gestript als de baarmoedermond ten minste verweekt is. spannend dagje dus...
stormy waters...
sailin'
pi_40598539
Owlet, heeft het een beetje doorgezet vannacht?

Belana, ook een spannende dag vandaag voor jou. Succes
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_40598556
Ik heb een vraagje , ik heb sinds gisteren ineens koortsuitslag (koortslip) op mijn wang zitten.
Ik heb hierover contact gehad met de huisarts welke met de apotheek in overleg is gegaan en nu heb ik gewoon zovirax meegekregen en kon ik zonder probleem gebruiken tijdens de zwangerschap werd gemeld.
Maar de info in de bijsluiter zegt juist niet gebruiken tijdens de zwangerschap en op internet staan 2 verschillende dingen (niet gebruiken tijdens de zwangerschap en dit produkt kan zonder problemen gebruikt worden tijdens de zwangerschap). Iemand bekend met deze produkten en het gebruik tijdens de zwangerschap?
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 07:57:31 #111
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40598826
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 02:10 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Ik was ook een stuitbevalling, en ik ben gewoon normaal geboren. Het hele operatieteam stond al klaar achter het gordijn, voor als het mis mocht gaan, maar mijn moeder heeft me geheel op eigen krachten eruitgepoept.

Het hoeft niet altijd mis te gaan dus. Maar ja, die risico's, die zijn er altijd toch?
Klopt, alleen is het meer de kwestie; welk risico is het grootst?
Die van een ks of een stuitbevalling?
Mijn redenatie was: bij een ks loop ik het grootste risico. Maar ik ben ook degene die de keus moet maken. Bij een stuitbevalling lopen we allebei risico en de baby had niet veel te kiezen.

Zout dropje, anders bel je de ha toch gewoon nog een keer en vertel je hem/haar over je twijfels?

Jaaaa Owlet! Eindelijk ben je aan de beurt.
Ik kan me nog herinneren dat ik me hetzelfde voelde als jij, alsof het nog niet echt was. En dan kom je hier en dan zit iedereen te . Alsof ze hier iets wisten wat ik nog niet wist.
Maar het was toch echt en dat is het bij jou ook. Zet hem op!

Kozakken, rustig aan vandaag hè. Lekker ontspannen in deze stilte voor de storm.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_40598886
Was ik ook wel van plan maar mijn huisarts is pas vanmiddag bereikbaar. Apotheek zegt gewoon dat het kan en anders gebruik je het maar niet (apotheker zelf niet gesproken want die was ook nog niet aanwezig , heb net gebeld).
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 08:36:34 #113
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_40599190
Owlet?? Kozakken??
Ik hoop dat 't iig voor owlet inderdaad heeft doorgezet!

Zout-droppie, ik weet het ook niet. Huismiddeltje tegen koortsuitslag is iig nuchter speeksel er op smeren.(als je dus nog niets gegeten en/of gedronken hebt). Anders idd even de huisarts nog een keer bellen.

Eliminator en Baloetje, veel plezier met de echo!
Belaan, succes met de zenuwen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 08:49:44 #114
103793 kozakken
Living the life
pi_40599393
Ik zit met mijn zoon aan de thee. Dus helaas geen kleine op komst hier.... (alhoewel, wel op komst. Alleen niet op korte termijn, vermoed ik)
Vanmiddag naar de vk. Hoop dat ze iets kunnen betekenen. Maar ik denk gewoonweg dat ik opnieuw moet oefenen in geduld hebben

Owlet!! Ik hoop toch zo dat je bezig bent (of de kleine al vast mag houden)
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 08:52:40 #115
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40599432
Jammer Kozakken. Wel een beetje lekker geslapen?
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 08:54:03 #116
103793 kozakken
Living the life
pi_40599449
mwoa.... maar dat hoort nu eenmaal bij de laatste loodjes
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 08:54:42 #117
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40599458
je bent er bijna!
pi_40599473
E.T. dat van het speeksel had ik nog nooit van gehoord.
Wel de smalle weegbree die je goed moest wassen en kapot moest kauwen met fink wat speeksel en dan het gekauwde mengsel op de plek leggen (met pleister) en dan was het vaak binnen een paar dagen helemaal genezen (sneller dan met zovirax ed.) maar ik ben bijna 35 weken zwanger en durf eigenlijk niet zomaar op dingen te gaan zitten kauwen , wie weet zijn de sappen niet zo onschadelijk als je in eerste instantie doet vermoeden.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:02:53 #119
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40599554
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
hey allemaal, dat onwerkelijke heb ik ook heel erg op het moment.... steeds denk ik: straks is het toch niet zo....
Weet niet waarom dat ineens zo toeslaat, misschien omdat we het aan wat meer mensen hebben verteld?? Er is nog niks te zien aan mijn buik.... ik ben niet meer beroerd (dankzij de medicijnen)
Zag net een buikfoto van iemand met 9 weken zwangerschap.... een duidelijke buik al! En hier nog niks...... Maar ja de test was toch echt positief, en ik ben toch ook al echt 10 weken niet meer ongi geweest... whaha ik maak mezelf helemaal gek.
Ik kan niet wachten tot over 2 weken, dan krijg ik eindelijk de echo, en hopelijk de bevestiging die ik zo graag wil!!!
Het is ook heel onzeker allemaal gewoon toch. Ik heb het nu ook weer en dat terwijl ik het toch allemaal al eens meegemaakt heb. Het lijkt wel alsof ik van de zwangerschap van Jolie gewoon helemaal niks meer weet. En alsof alles nu gewoon onzeker is, ik kan me simpelweg niet voorstellen dat we over een tijd, twee kinderen, een huis, twee diploma's en twee studies en drie banen hebben. Omdat nog niks rond is en alles vreselijk eng is. Aan de ene kant voel ik me ziek en rot en heb ik regelmatig 0,0 geduld met mijn dochter. Aan de andere kant staat ons iets prachtigs te wachten, zit er iets heel weeks in de blik van mijn lieve vriend, zal straks alles alleen maar positief veranderd zijn, en ben ook echt gelukkig met alles. Ik geloof er heel erg in maar daarom durf ik het echt nauwelijks uit te spreken omdat je nu nog bijna niet weet dat het echt waar is. Dus ik post gewoon stiekem en onzeker verder en steek m'n kop nog even in het zand.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:03:35 #120
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_40599565
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:10:15 #121
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_40599658
Huh? begrijp ik dit goed??
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:10:22 #122
103793 kozakken
Living the life
pi_40599664
voor LB
pi_40599675
Ja does vertellen
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:11:47 #124
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40599680
zout-droppie, mijn oom is huisarts en die zegt dat een koortslip zonder zovirax ong. 7 dagen duurt en met een week... oftewel, het haalt niet veel uit dus kan je het net zo goed weg laten.
Beter zijn dan de huis-, tuin- en keukenmiddeltjes die hier aangedragen worden.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:12:39 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40599692
LB? Toch?
pi_40599718
JA!

LB

Ik wist het! Je ballonnen?
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:15:56 #127
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40599757
Ja nou ja wat valt er verder te vertellen. Wat er staat is wel zo'n beetje de situatie en we weten het al een tijd hoor. Al voor dat mijn vriend op vakantie ging (timing, timing....) maar ik vind het aan de ene kant niet zo tof nog om er zo over te posten. Heel eng en pril vind ik het, aan de andere kant wel soms de uitlaatklep nodig. Dat is het wel zo'n beetje.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:16:50 #128
24188 Belana
kloon van belana
pi_40599776
LB
stormy waters...
sailin'
pi_40599788
Jaaaa LB wat leuk, gaaf, spannend
pi_40599815
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 09:11 schreef Brighteyes het volgende:
zout-droppie, mijn oom is huisarts en die zegt dat een koortslip zonder zovirax ong. 7 dagen duurt en met een week... oftewel, het haalt niet veel uit dus kan je het net zo goed weg laten.
Beter zijn dan de huis-, tuin- en keukenmiddeltjes die hier aangedragen worden.
Bijna hetzelfde wat mijn huisarts zei , maar net een tikkie anders. Vanaf het moment dat de tinteling op hield had het geen zin meer om er nog iets op te smeren en vanaf dat moment is het in alle gevallen met een week weer over. Maar de tinteling kan al een aantal dagen eerder beginnen. De tinteling zit er vanaf zondag en doet nu nog tintelen , heb er dus alleen nog niks op gesmeerd en zoals het er nu voorstaat zal dat dus ook niet gebeuren. Wil niet met het leven van mijn kindje spelen. Dus zondag kan ik je meer vertellen welke arts gelijk heeft.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:19:41 #131
103793 kozakken
Living the life
pi_40599828
Sugar, hoe gaat het met jou? Kun je het allemaal nog een beetje behapstukken?
Ga je nu 'gewoon' in 't ziekenhuis bevallen? Of heb ik weer van alles en nog wat gemist? -bloos-
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:23:08 #132
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_40599890
Kozakken , hier alles wel goed. Erg moe en ik wil erg graag een baby, maar ja, dat is niks nieuws.

Ik beval in het ziekenhuis vanwege de ks van vorige keer, maar wolfje ligt gewoon goed en dus een doodnormale bevalling waarschijnlijk. Jij dacht volgens mij dat het een stuit was weer? Is niet, gewoon hoofdligging. Wel nu nog sterrenkijkertje, maar dat kan allemaal nog veranderen, werd er geruststellend gezegd. Dus daar gooi ik het op.

Maar ik wil erg graag weer. Wat dat betreft ben ik hetzelfde als vorige keer: ongeduldig en soms ook -nu al- down van het gevoel wachtend te zijn.
pi_40599933
Luchtbel gefeliciteerd een brusje voor jolie...

Owlet hoop dat je je kleintje onderhand vast hebt en dat deze niet meer nodig zijn hoor.

Kozakkenbeeb je mag best eens komen kijken hoor!

Neuk succes bij de APK vandaag.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:28:53 #134
24188 Belana
kloon van belana
pi_40599970
sugar, ga je mij nu nadoen met het ongeduld? ik snap je helemaal dus
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:29:36 #135
593 sjak
Juffie Bloem
pi_40599983
Ach, ook je ongeduld zal uiteindelijk beloond worden Sugar Ik ben zo benieuwd naar Wolfje.
Maar ook naar Ronja en pukkie!! Owlet, ik hoop dat het heeft doorgezet. En Kozakken, ach lekker theedrinken dan maar, het komt vanzelf (nou ja vanzelf )

LB, wat onverwacht zeg! Wat zal Jolie dat leuk vinden! Gefeliciteerd.

Phileine, dank je, ik miste je al. Laatst nog gekeken op je weblog maar daar stonden geen updates. Alles goed?
Lekker douchen!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:30:45 #136
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_40600004
Hihi. Ik had het vorige keer ook. Maar nu is er meer afleiding in de vorm van Maria, dus dat helpt eigenlijk wel. Soms maakt het alles alleen wat zwaarder en ben ik chagerijnig, joh!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:31:50 #137
24188 Belana
kloon van belana
pi_40600028
ow, ik kon soms de hele dag wel janken sjoeg... zo tegen het einde... vreselijk...
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:32:08 #138
593 sjak
Juffie Bloem
pi_40600029
Ben je boos
Pluk een roos.

Niet lelijk doen tegen de mensen die je lief vindt hoor! Dat verdienen ze niet.
Lekker douchen!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:32:23 #139
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_40600033
Belana:

Ha!
Van Herkenning!
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 09:32 schreef sjak het volgende:
Ben je boos
Pluk een roos.

Niet lelijk doen tegen de mensen die je lief vindt hoor! Dat verdienen ze niet.
Neeeee, man is werken, dochter is bij oma. Ik doe alleen lelijk tegen jullie.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:33:43 #140
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40600059
He tutje, iedere dag zou leuk zijn nu hang in there en als je er doorheen gesleept moet worden, dan slepen we gewoon
pi_40600098
LB
Ik durfde je er niet meer naar te vragen, maar dacht er wel het mijne van na je posts de laatste dagen hier in Z&G
Wat ontzettend leuk zeg!

dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:40:25 #142
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_40600197

Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  † In Memoriam † dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:40:50 #143
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_40600202
Luchtbel watkriegewenoe? Wat een ontzettend leuk nieuws zeg! Mag ik vragen hoe ver je nu bent of wil je er liever niet over praten?
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_40600273
Gefeliciteerd Luchtbel! Komt ook allemaal weer goed.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:44:47 #145
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40600279
LB en proficiat vandaar dat andere huisje
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_40600390
Luchtbel!!!
Jolietje krijgt een brussie!

En Owlet:
Duimen, meepuffen, wat jelui maar prefereert daar
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  † In Memoriam † dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:53:00 #147
81992 Githa
pi_40600445
LB gefeliciteerd meid.... en natuurlijk ook !
pi_40600595
Nicole en Kevin nog gefeliciteerd met de geboorte van Mikael.

Wat een boel spulletjes PM-girl, dat zie je pas als alles zo bij elkaar ligt! Lukt het om voor alles een logisch plekje te vinden. Ik blijf maar alles op andere plekken leggen en na de geboorte doe ik dat vast weer.

Volgens de Chinese voorspelling wordt het een jongen. Dat zou makkelijk zijn, dan hebben we een naam.

Ik heb niks gewassen met wasverzachter. Na de allergieverhalen durfde ik dat niet meer. Nu gebruik ik toch al zelden wasverwachter, dus zo’n verschil is het ook niet.

Wat een gedoe met dat draaien Inky. Wel arts, geen arts, vervanger. Ik ben ontzettend blij dat ik toch niet heb hoeven beslissen over eventueel draaien. Als je doet wat jij het beste vindt, is dat altijd de beste keus. Jouw baby, jouw lijf.

Goed dat jullie weer bij elkaar zijn Vivi. Hele zorg minder.

Handig zeg, appelsap, dat je zo alle grote spullen al hebt. En leuk dat je de echo hebt gehad.

Dat klinkt als een echt begin owlet. De volgende keer dat je hier post kunnen we je vast feliciteren.

Gek lijkt me dat kozakken, en leeg ook inderdaad als ‘de datum’ zomaar voorbij gaat. Ook al weet je dat het langer kan gaan duren. Het is nu maar wachten op 'ooit'.

Gefeliciteerd Luchtbel.

Gisteren controle gehad en alles was in orde. Nog steeds half ingedaald, ik was iets afgevallen (ws minder vocht) en ze vond me erg soepel. Ja, ja, ik kon zonder hulp van de tafel afkomen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:07:27 #149
95752 crew  Chell
Kluns
pi_40600777
Luchtbel Wow! Gefeliciteerd
pi_40600958
Owlet hoestie nu?

Luchtbel en van harte
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')