Ik was ook een stuitbevalling, en ik ben gewoon normaal geboren. Het hele operatieteam stond al klaar achter het gordijn, voor als het mis mocht gaan, maar mijn moeder heeft me geheel op eigen krachten eruitgepoept.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:09 schreef phileine het volgende:
Even inbreken voor de stuiteraar. In het topic waar Luchtbel naar linkt ben ik nog enorm positief over stuitbevallingen. Sindsdien heb ik meegemaakt dat een vriendin van me haar kindje heeft verloren in een stuitbevalling (had met een keizersnede waarschijnlijk gewoon nog geleefd) en ben ik dus volledig omgekeerd. Ik zou geen moment twijfelen maar bij een stuit direct kiezen voor een ks. Hoe klein het risico ook is, je neemt het liever niet, toch? Maar goed, misschien spreek ik hier wat voor mijn beurt. Het gebeuren heeft toen erge indruk op me gemaakt, en wou niet dat ik door mijn positieve houding in het gelinkte topic mensen misschien net het duwtje naar de (nu imho) verkeerde kant geef.
Owlet, spannend! hopelijk zet het door
(en o ja, Sjak, ook nog gefeliciteerd heel heel laat, maar was een tijd aan de zwerf en zonder internet
Klopt, alleen is het meer de kwestie; welk risico is het grootst?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:10 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik was ook een stuitbevalling, en ik ben gewoon normaal geboren. Het hele operatieteam stond al klaar achter het gordijn, voor als het mis mocht gaan, maar mijn moeder heeft me geheel op eigen krachten eruitgepoept.![]()
![]()
Het hoeft niet altijd mis te gaan dus. Maar ja, die risico's, die zijn er altijd toch?
Het is ook heel onzeker allemaal gewoon toch. Ik heb het nu ook weer en dat terwijl ik het toch allemaal al eens meegemaakt heb. Het lijkt wel alsof ik van de zwangerschap van Jolie gewoon helemaal niks meer weet. En alsof alles nu gewoon onzeker is, ik kan me simpelweg niet voorstellen dat we over een tijd, twee kinderen, een huis, twee diploma's en twee studies en drie banen hebben. Omdat nog niks rond is en alles vreselijk eng is. Aan de ene kant voel ik me ziek en rot en heb ik regelmatig 0,0 geduld met mijn dochter. Aan de andere kant staat ons iets prachtigs te wachten, zit er iets heel weeks in de blik van mijn lieve vriend, zal straks alles alleen maar positief veranderd zijn, en ben ook echt gelukkig met alles. Ik geloof er heel erg in maar daarom durf ik het echt nauwelijks uit te spreken omdat je nu nog bijna niet weet dat het echt waar is. Dus ik post gewoon stiekem en onzeker verder en steek m'n kop nog even in het zand.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
hey allemaal, dat onwerkelijke heb ik ook heel erg op het moment.... steeds denk ik: straks is het toch niet zo....
Weet niet waarom dat ineens zo toeslaat, misschien omdat we het aan wat meer mensen hebben verteld?? Er is nog niks te zien aan mijn buik.... ik ben niet meer beroerd (dankzij de medicijnen)
Zag net een buikfoto van iemand met 9 weken zwangerschap.... een duidelijke buik al! En hier nog niks...... Maar ja de test was toch echt positief, en ik ben toch ook al echt 10 weken niet meer ongi geweest... whaha ik maak mezelf helemaal gek.
Ik kan niet wachten tot over 2 weken, dan krijg ik eindelijk de echo, en hopelijk de bevestiging die ik zo graag wil!!!
Bijna hetzelfde wat mijn huisarts zei , maar net een tikkie anders. Vanaf het moment dat de tinteling op hield had het geen zin meer om er nog iets op te smeren en vanaf dat moment is het in alle gevallen met een week weer over. Maar de tinteling kan al een aantal dagen eerder beginnen. De tinteling zit er vanaf zondag en doet nu nog tintelen , heb er dus alleen nog niks op gesmeerd en zoals het er nu voorstaat zal dat dus ook niet gebeuren. Wil niet met het leven van mijn kindje spelen. Dus zondag kan ik je meer vertellen welke arts gelijk heeft.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:11 schreef Brighteyes het volgende:
zout-droppie, mijn oom is huisarts en die zegt dat een koortslip zonder zovirax ong. 7 dagen duurt en met een week... oftewel, het haalt niet veel uit dus kan je het net zo goed weg laten.
Beter zijn dan de huis-, tuin- en keukenmiddeltjes die hier aangedragen worden.
Neeeee, man is werken, dochter is bij oma. Ik doe alleen lelijk tegen jullie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:32 schreef sjak het volgende:
Ben je boos
Pluk een roos.
Niet lelijk doen tegen de mensen die je lief vindt hoor! Dat verdienen ze niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |