quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:37 schreef Belana het volgende:
wat fijn vivi dat jullie weer bij elkaar zijn!
Jaja!quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:36 schreef Neuk het volgende:
Dus morgen foto's van je ukkiepukkie Meimel?
De VK heeft het laten voelen hoe je het hoofdje van de billetjes kunt onderscheiden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:40 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Hoe voel je dat? Het is dat de vk verteld heeft dat ie bij mij met het hoofdje naar beneden ligt, en ik geen enorm gedraai heb gevoeld, daarom ga ik er vanuit dat de stoten op mijn darmen enzostompen van de handjes zijn. Maar het echt herkennen
![]()
Hi terugquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:45 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Hey een stadsgenootjeInky wat ik niet snap is dat ze niet meteen heeft gewacht op die ervaren persoon. Ik vind het wel een beetje raar verhaal hoor en dat ze je meer dan een uur hebben laten aanmodderen met die CTG vind ik ook niet geruststellend. Goed op je gevoel afgaan hoor!
Ja we zijn nu nog nieuwsgieriger geworden omdat het bij de 20-weken echo niet te zien was (lag met knietjes tegen elkaar). Maar misschien komen we er nu ook wel niet achter, dan blijft het een verassingquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:06 schreef Spekkiemonster het volgende:
meimeltje... ga je vragen wat je ukkie wordt?
Owlet ik weet niet of je dit nog leest, maar bij Benthe heb ik ook een inleiding gehad. Misschien omdat ik niet "beter weet" kan ik er onwijs goed op terug kijken. Okee het was heftig, maar das toch iedere bevalling? Ik wil je veel succes wensen en hoop dat je er ook goed op terug kunt kijken mocht het zover komen. Uiteraard hoop ik van harte dat het strippen geholpen heeft en dat het uiteindelijk allemaal van zelf gaat.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:41 schreef owlet het volgende:
Ik voel me een heel stuk beter na een goed gesprek met de VK en vooral een goed gesprek met mijn vriend.
De vraag was natuurlijk wat er zou gebeuren mocht het strippen van vandaag nergens toe leiden. Volgens de Vk is het (in een medisch gezonde situatie) maar helemaal afhankelijk van onze wil tot afwachten. De meeste gyneacologen hier willen als de ouders het zelf graag willen wel afwachten maar zullen inleiden ook als optie aandragen.
Gezamelijk hebben we besloten dat, mocht de gyn. het er ook mee eens zijn, we toch voor inleiden gaan kiezen.
Elke dag dat er nog afgewacht wordt is er een vol spanning en een waarin de kans op complicaties weer groter wordt. Ik denk dat ik daar geestelijk niet zo heel lang meer tegen kan.
Hoewel ik een inleiding verre van ideaal vind is het een afweging die we moeten maken. Inleiden, of nog meer dagen in onzekerheid.
De eerste optie gaf, tot mijn verbazing, een veel rustiger gevoel. Mede dankzij de nuchtere uitleg van de VK.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:53 schreef poemojn het volgende:
Zo uit mijn hoofd: een heel doortimmerd verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |