quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:14 schreef m@x het volgende:
Joepie, Owlet. Misschien is het strippen het laatste duwtje wat baby nodig heeft om eruit te kruipen. Succes
Jambo, gefeliciteerd met je nichtje!
en misschien ook wel de beeb van Kozakkenquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:27 schreef linda856763 het volgende:
Dit wordt het topic waarin we Ronja gaan bekijken. Succes Owlet!
Nou, in ons klets-tempo?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:30 schreef snoopy het volgende:
En Kozakken is ook aan de beurt vandaag!
dat is de hypoallergene toch??quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:08 schreef Stiekemurd het volgende:
Hier ook een wasmiddel freak. Ik vind de nieuwe Ariel met wasverzachter enorm lekker ruiken. Ik doe er ook nog een scheut wasverzachter bij namelijk de groene van robijntje.
onze kraamverzorgster gebruikte ook gewoon wasverzachter bij de was.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:16 schreef linda856763 het volgende:
Ik dacht dat wasverzachter niet mocht. Ik wil juist een zo weinig mogelijk ruikend wasmiddel, en doe dan een heel klein scheutje azijn erbij (voor de kleur en het verzachten) Ruik je niets van, en werkt prima!
Ah ok, ik zal het even in mijn agenda noteren...quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:21 schreef YPPY het volgende:
Wel lezen he dames,zaterdag, zondag en maandag is J. thuis, dan ben ik haast niet online en ik wil meteen op anderen reageren als ik hier post. Morgen ga ik weer bijlezen en ben ik er weer.
ruikt lekkerquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:42 schreef dutchie het volgende:
Ik gebruik trouwens wel de hypo-allergene wasverzachter van Robijntje. (waarom ik dat nou wèl doe, geen idee eik.)
Nee, de peer huppel de pup. Hier ook nooit last gehad met allergische reacties. Kraamhulp deed ook alles wassen met wasverzachter.quote:
Ga ik van de week heel goed doenquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:21 schreef dutchie het volgende:
Inky je moet het echt helemaal zelf weten, maar ik had het de pogingen gestaakt als ik jou was. Ik heb toen zelf ook besloten het niet te doen, ookal zat ik bij de gyn om te gaan draaien. Ineens zei iets in mij; niet doen.
Achteraf maar goed ook, want Léon had de navelstreng om zijn nek en lag daardoor vast. Dat hadden ze niet gezien op de echo. Dus als je dan het kindje draait en het komt er dan uit.... Ben dus heel blij dat ik het toch niet gedaan heb.
Maar je moet dan wel duidelijk een keus maken wat jullie verder willen: bevalling of keizersnee.
Ik kan alleen maar zeggen, luister naar je intuïtie.
Hoe voel je dat? Het is dat de vk verteld heeft dat ie bij mij met het hoofdje naar beneden ligt, en ik geen enorm gedraai heb gevoeld, daarom ga ik er vanuit dat de stoten op mijn darmen enzoquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:37 schreef Inky05 het volgende:
Ik heb de uk de laatste maand nog nooit met z'n hoofdje ook maar een beetje naar beneden gevoeld.
Hey een stadsgenootjequote:Op maandag 7 augustus 2006 15:37 schreef Inky05 het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf er ook al op helemaal met een ks in m'n hoofd te zitten.
Het ziekenhuis (Flevo in Almere) heeft als richtlijn bij 1e kind en stuit altijd een ks te doen.
Dus daar zullen ze niet gek van opkijken. Nog maar 3 van de 9 gyns doet evt op verzoek en met goed onderzoek vooraf een evt gewone bevalling bij stuit.
spannend allemaal, zeker bij een eerste maarreh: Het is jouw baby hoor, doe maar wat voor jou goed voelt. (het enge is natuurlijk: wat voel ik dan!!!)quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:37 schreef Inky05 het volgende:
[..]
Ga ik van de week heel goed doen![]()
Maarja alles is zo nieuw, dus vind het best lastig.
Ik heb de uk de laatste maand nog nooit met z'n hoofdje ook maar een beetje naar beneden gevoeld. Ligt momenteel in onvolkomen stuit (billen beneden, benen omhoog). Dus zou goed kunnen dat ie om een bepaalde reden het ook niet kan, zoals bij jou.
Ik betrap mezelf er ook al op helemaal met een ks in m'n hoofd te zitten.
Het ziekenhuis (Flevo in Almere) heeft als richtlijn bij 1e kind en stuit altijd een ks te doen.
Dus daar zullen ze niet gek van opkijken. Nog maar 3 van de 9 gyns doet evt op verzoek en met goed onderzoek vooraf een evt gewone bevalling bij stuit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |