abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 augustus 2006 @ 13:17:34 #1
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_40570226
Vervolg van Zwangerschap en Geboorte, deel 226

As papa's en mama's :
25 juli 2006: owlet
07 augustus 2006: Kozakken
13 augustus 2006: Misticle_lightning
*** 17 augustus 2006: Yppy en Jarno***
18 augustus 2006: Dylan Dog (papa)
19 augustus 2006: Sugar
22 augustus 2006: blupje77
25 augustus 2006: ManTra (papa)
10 september 2006: Inky05
14 september 2006: mjammetje
22 september 2006: linda856763
22 september 2006: Xanthe
26 september 2006: PM-girl
28 september 2006: PPL (papa)
30 september 2006: snoopy
08 oktober 2006: Bass-Miss
11 oktober 2006: Moonah
28 oktober 2006: ik80
3 november 2006: sweaty
9 november 2006: Neuk
9 november 2006: Mibos
9 november 2006: Baloetjuh en Eliminator20
17 november 2006: meimeltje en Morpheus_at_work
27 november 2006: Tajno
1 december 2006: chacama
5 december 2006: Mwanatabu
05 december 2006: Applemooz (papa)
09 december 2006: Stiekemurd
16 december 2006: Poemojn
17 december 2006: Suzanna
30 december 2006: oYo (papa)

2007

*** 8 januari 2007: E.T. en Swetsenegger ***
12 januari 2007: Andrea001
*** 19 januari 2007 Nikky en Tim ***
25 januari 2007: Slaapmeisje
25 januari 2007: Dominique00
31 januari 2007: beefcake en ShaoliN
2 februari 2007: Vivi
***11 februari 2007: appelsap en Sandertje21***
23 februari 2007: Catootje
11 maart 2007: XXXKarinXXX

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners
Als jouw naam nog niet blauw is maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

Laatste post uit het vorige topic:
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 13:14 schreef m@x het volgende:
Joepie, Owlet. Misschien is het strippen het laatste duwtje wat baby nodig heeft om eruit te kruipen. Succes

Jambo, gefeliciteerd met je nichtje!

[ Bericht 1% gewijzigd door E.T. op 07-08-2006 21:14:12 ]
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_40570507
Dit wordt het topic waarin we Ronja gaan bekijken . Succes Owlet!
Eva
pi_40570607
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 13:27 schreef linda856763 het volgende:
Dit wordt het topic waarin we Ronja gaan bekijken . Succes Owlet!
en misschien ook wel de beeb van Kozakken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_40570626
En Kozakken is ook aan de beurt vandaag!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_40570799
O, en lekker nog: ik had dus gemaild over mijn intake: vanochtend kreeg ik telefoon van Carinova: ze komen langs (want eerste kind) over een week of 2/3. Ze bellen nog, en dan plan ik dat wel tijdens mijn verlof.
Maar....5 minuten later belde ze weer: ze kunnen mijn inschrijving niet vinden! Niet op meisjesnaam, getrouwde naam, adres etc. Raar, want ik heb wel een bevestiging van ze gehad, maar die kan ik nu niet opzoeken, ben twee weken niet thuis (uit logeren in een groot huis met grote tuin en ligbad)
Ze gingen het uitzoeken...

hmm. Ik ga mij maar geen zorgen maken, dit lijkt me hun probleem
Eva
  maandag 7 augustus 2006 @ 13:36:26 #6
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_40570811
Ik heb iig genoeg tijd vanmiddag om te F5'en met zo'n hangerig kind op schoot.
Dus kom maar op dames!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_40570827
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 13:30 schreef snoopy het volgende:
En Kozakken is ook aan de beurt vandaag!
Nou, in ons klets-tempo? Maar ik hoop het, Kozakken!
Eva
pi_40570852
Owlet!! Kom op he in dit topic willen we toch echt dat prachtige beepje van jou zien!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 7 augustus 2006 @ 13:38:16 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40570857
En waar is Yppy? Die heeft sinds vrijdag ook niet meer gepost!
  maandag 7 augustus 2006 @ 13:39:45 #10
3011 E.T.
pi_40570903
volgens mij heb ik Jarno nog ergens voorbij zien komen vandaag..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 7 augustus 2006 @ 13:40:13 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40570918
Gisteren om 17.44 om precies te zijn.
Valt wel mee dus. Hmmm...
Yppy! Doe eens melden!
  maandag 7 augustus 2006 @ 13:43:35 #12
3011 E.T.
pi_40571018
hmz..
YPPY!!!!!
pi_40571297
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 7 augustus 2006 @ 13:57:27 #14
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_40571476
Owlet, ik hoop voor je dat het vlug doorzet!!

Jambo, proficiat met je nichtje!

Nou, ik dacht klaar te zijn met de babywas, helaas. Ik heb de laatste bonte trommel met een nieuw middel (Dreft) gewassen, maar ik vind het stinken. Dus dat moet opnieuw. Nu wil ik een lekker ruikend middel, heb een aantal kleertjes gekregen en die roken zo lekker, maar weet niet welk merk het was!
Hoezo nesteldrang!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 7 augustus 2006 @ 14:00:53 #15
35189 Troel
scherp en bot
pi_40571596
Hmm, Als Jarno gepost heeft zal het nog wel meevallen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40571751
PM, ik heb alles gewassen (en ngo steeds) met Ariel vloeibaar. Vind het heerlijk ruiken maar ik gooi er ook Robijntje wasverzachter bij
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_40571795
Hier ook een wasmiddel freak. Ik vind de nieuwe Ariel met wasverzachter enorm lekker ruiken. Ik doe er ook nog een scheut wasverzachter bij namelijk de groene van robijntje.
pi_40571923
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 14:08 schreef Stiekemurd het volgende:
Hier ook een wasmiddel freak. Ik vind de nieuwe Ariel met wasverzachter enorm lekker ruiken. Ik doe er ook nog een scheut wasverzachter bij namelijk de groene van robijntje.
dat is de hypoallergene toch??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_40572083
Ik dacht dat wasverzachter niet mocht. Ik wil juist een zo weinig mogelijk ruikend wasmiddel, en doe dan een heel klein scheutje azijn erbij (voor de kleur en het verzachten) Ruik je niets van, en werkt prima!
Eva
pi_40572130
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 14:16 schreef linda856763 het volgende:
Ik dacht dat wasverzachter niet mocht. Ik wil juist een zo weinig mogelijk ruikend wasmiddel, en doe dan een heel klein scheutje azijn erbij (voor de kleur en het verzachten) Ruik je niets van, en werkt prima!
onze kraamverzorgster gebruikte ook gewoon wasverzachter bij de was.
babietjes kunnne er allergisch op reageren.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_40572228
Wel lezen he dames, zaterdag, zondag en maandag is J. thuis, dan ben ik haast niet online en ik wil meteen op anderen reageren als ik hier post. Morgen ga ik weer bijlezen en ben ik er weer.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 7 augustus 2006 @ 14:22:43 #22
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_40572268
Ik heb van de wijkverpleegkundige ook begrepen dat wasverzachter beter niet kon, behalve die van Neutral.
Ik gebruik het liefst poederwasmiddel. De spulletjes die ik had zouden met Robijn zijn gewassen, maar als ik RObijn gebruik, ruiken ze niet zo lekker, maar gewoon. Misschien doordat ik met de droger droog?
Dreft gebruik ik iig niet meer!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_40572304
PM, er zijn ook droogtrommeldoekjes van Robijntje. Oranje en paars. Ik zelf vind de paarse heel erg lekker ruiken (is ylangylang geloof ik).
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 7 augustus 2006 @ 14:24:16 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40572308
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 14:21 schreef YPPY het volgende:
Wel lezen he dames, zaterdag, zondag en maandag is J. thuis, dan ben ik haast niet online en ik wil meteen op anderen reageren als ik hier post. Morgen ga ik weer bijlezen en ben ik er weer.
Ah ok, ik zal het even in mijn agenda noteren...

Sorry!
  maandag 7 augustus 2006 @ 14:28:32 #25
3011 E.T.
pi_40572444
Sorry, Yppy

Voor de babywas hier altijd Neutral en Ariel Sensitive gebruikt. Als wasverzachter witte Robijn of Silan. Wordt voor alle was gebruitk trouwens.
pi_40572625
Maakt verder niet uit hoor, maar ik vind het ook zo zonde van jullie energie als er elke week 's gepost moeten worden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 7 augustus 2006 @ 14:42:36 #27
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40572887
Robijn en dan zonder de droger. Lekker!
Ja, je kunt idd hypo-allergeen wasmiddel gaan gebruiken voor de baby, maar het is niet perse noodzakelijk. Tenzij er in je familie idd veel allergieën voorkomen. Dan kun je beter het zekere voor het onzekere nemen. En anders gewoon met je eigen wasmiddel wassen. Wel een lekkere natuurlijk.
Ik gebruik trouwens wel de hypo-allergene wasverzachter van Robijntje. (waarom ik dat nou wèl doe, geen idee eik. )
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_40572917
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 14:42 schreef dutchie het volgende:
Ik gebruik trouwens wel de hypo-allergene wasverzachter van Robijntje. (waarom ik dat nou wèl doe, geen idee eik. )
ruikt lekker
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 7 augustus 2006 @ 14:44:20 #29
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_40572943
Owlet, veel succes vandaag ! Hopelijk zet het door en heb je snel je beebje beet!
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
  maandag 7 augustus 2006 @ 14:48:19 #30
24188 Belana
kloon van belana
pi_40573069
wij gebruiken niks allergeens en ook gewoon wasverzachter, maar we zijn niet allergie gevoelig en we hebben er nooit problemen mee gehad. Ezra heeft ook nergens last van dus goed zo die gaat denk ik dan
stormy waters...
sailin'
pi_40573211
Owlet s6 vanmiddag
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  maandag 7 augustus 2006 @ 14:55:55 #32
103793 kozakken
Living the life
pi_40573319
Oeh... Owlet, als het goed is ben je al bij je vk geweest.
Hoop echt voor je dat het doorzet!!
pi_40573376
En hoe is het met jou, Kozakken?
Eva
pi_40573617
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 14:11 schreef Vicky het volgende:

[..]

dat is de hypoallergene toch??
Nee, de peer huppel de pup. Hier ook nooit last gehad met allergische reacties. Kraamhulp deed ook alles wassen met wasverzachter.
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:09:16 #35
103793 kozakken
Living the life
pi_40573734
Lief dat je vraagt Linda.
In afwachting...
Ik voel me eigenlijk als in niemandsland. Ik wil alleen maar zo graag vooruit kijken, maar dat gaat nog niet. Weer bezig met mijn eigen lijf zijn als in 'eigen lijf' ipv gedeeld lijf. Uitgaan van werken aan herstel en gewoon moe worden van een klein babietje ipv moe van mijn lijf en de aanslag die deze zwangerschap op mijn lijf pleegt.

Ik kan niet vooruit plannen want 'je weet maar nooit'. Maar helemaal stilstaan kan ook niet, want de wereld draait toch door. Net zo goed als het feit dat Jonne gewoonweg aandacht nodig heeft en een moeder die in ieder geval een heel klein beetje fit is. Maar tegelijkertijd weet ik dat deze windstilte ook een stilte is waar ik later op terug kijk en me afvraag waarom ik me zo druk gemaakt heb.

Ik weet dat ik me druk maak omdat ik zo graag onze kleine wil vasthouden en gewoonweg ongeduldig ben. Dat terwijl ik echt niet mag mopperen gezien het feit dat ik vandaag pas echt uitgerekend ben en met Jonne in mijn achterhoofd nog de nodige dagen voor de boeg heb. Dus ik reken op nog een topic of vijf voordat onze kleine er is.
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:14:43 #36
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40573921
Kozakken, mooi dat je reëel blijft ondanks je ongeduld. En wie weet verrast deze kleine je wel.
pi_40573971
Ben vanochtend naar het Ziekenhuis geweest, voor een draai poging.
Moest er om 10 uur zijn, 20-30 min CTG gehad, maar meneer lag te draaien dus ze waren nog niet te vreden dus moest nog wat langer. Nou wat heet "wat langer" om 11u waren ze nog niet terug. Bleek dat er een Spoed was. Dus om 11:10 pas van de CTG af. Maar de arts die zou gaan draaien zat dus in de spoed klus. De arts in opleiding had toestemming om het zelf te proberen, en als het niet zou gaan moesten we nog wachten op de arts uit de spoed.

Ze deed heeeeeeeeel speedy een echo, zo om ligt ie, placenta hier en gaan met die banaan.
Ze had z'n bibs beet, maar kreeg z'n koppie niet naar beneden geduwd in d'r uppie. Dus de poging werd gestaakt en het wachten was dus op de arts.

Komt ze even later vertellen dat de arts het vandaag niet meer wil proberen, omdat het dan toch wat ruiger gaat en dat ze niet willen dat ie al gehaald zou moeten worden met 35 wk als er iets mis zou gaan. Dus of we volgende week willen terug komen En krijg een na controle CTG

Maar ik denk ondertussen, volgende week zal het alleen maar lastiger gaan want dan is ie weer groter dacht ik toen, waarom nu niet afmaken ?! Dus nog ff gevraagd. In principe doen ze het draaien tussen de 36 en 37 wk, en nu was het alvast proberen, want als het makkelijk zou gaan dan zou het mooi zijn als het daarmee lukte... Volgende week is ie weer wat minder prematuur en dat is dus beter voor als er wat mis gaat. En met een extra ervaren arts is het waarschijnlijker dat het wel lukt.

Maar ik ga er nog eens hard over nadenken of ik het volgende week nog een keer wil.
Opzich deed het niet pijn (bij mij), alleen vervelend gevoel. Maarja ze is niet eens tot een draai toe gekomen... En uk liet erna een goede CTG zien, en beweegt nu nog prima, dus zal ook wel meevallen. Maar toch...als die uk echt niet wil/kan laat hem dan maar met rust, denk ik dan.
Mama van Ryan (04-09-06)
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:21:17 #38
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40574121
Inky je moet het echt helemaal zelf weten, maar ik had het de pogingen gestaakt als ik jou was. Ik heb toen zelf ook besloten het niet te doen, ookal zat ik bij de gyn om te gaan draaien. Ineens zei iets in mij; niet doen.
Achteraf maar goed ook, want Léon had de navelstreng om zijn nek en lag daardoor vast. Dat hadden ze niet gezien op de echo. Dus als je dan het kindje draait en het komt er dan uit.... Ben dus heel blij dat ik het toch niet gedaan heb.
Maar je moet dan wel duidelijk een keus maken wat jullie verder willen: bevalling of keizersnee.
Ik kan alleen maar zeggen, luister naar je intuïtie.
pi_40574272
Wat een dilemma's Inky! En een chaotische toestand ook!

Kozakken
Eva
pi_40574643
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:21 schreef dutchie het volgende:
Inky je moet het echt helemaal zelf weten, maar ik had het de pogingen gestaakt als ik jou was. Ik heb toen zelf ook besloten het niet te doen, ookal zat ik bij de gyn om te gaan draaien. Ineens zei iets in mij; niet doen.
Achteraf maar goed ook, want Léon had de navelstreng om zijn nek en lag daardoor vast. Dat hadden ze niet gezien op de echo. Dus als je dan het kindje draait en het komt er dan uit.... Ben dus heel blij dat ik het toch niet gedaan heb.
Maar je moet dan wel duidelijk een keus maken wat jullie verder willen: bevalling of keizersnee.
Ik kan alleen maar zeggen, luister naar je intuïtie.
Ga ik van de week heel goed doen
Maarja alles is zo nieuw, dus vind het best lastig.
Ik heb de uk de laatste maand nog nooit met z'n hoofdje ook maar een beetje naar beneden gevoeld. Ligt momenteel in onvolkomen stuit (billen beneden, benen omhoog). Dus zou goed kunnen dat ie om een bepaalde reden het ook niet kan, zoals bij jou.

Ik betrap mezelf er ook al op helemaal met een ks in m'n hoofd te zitten.
Het ziekenhuis (Flevo in Almere) heeft als richtlijn bij 1e kind en stuit altijd een ks te doen.
Dus daar zullen ze niet gek van opkijken. Nog maar 3 van de 9 gyns doet evt op verzoek en met goed onderzoek vooraf een evt gewone bevalling bij stuit.
Mama van Ryan (04-09-06)
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:37:08 #41
24188 Belana
kloon van belana
pi_40574647
moeilijk inky, ik denk idd dat je je gevoel moet volgen
stormy waters...
sailin'
pi_40574765
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:37 schreef Inky05 het volgende:

Ik heb de uk de laatste maand nog nooit met z'n hoofdje ook maar een beetje naar beneden gevoeld.
Hoe voel je dat? Het is dat de vk verteld heeft dat ie bij mij met het hoofdje naar beneden ligt, en ik geen enorm gedraai heb gevoeld, daarom ga ik er vanuit dat de stoten op mijn darmen enzo stompen van de handjes zijn. Maar het echt herkennen
Eva
pi_40574785
Het get Inky, dat is een lastige keuze.
Kozakken, we hopen gewoon dat je heel snel je kindje vast kan houden

Ik voel me een heel stuk beter na een goed gesprek met de VK en vooral een goed gesprek met mijn vriend.
De vraag was natuurlijk wat er zou gebeuren mocht het strippen van vandaag nergens toe leiden. Volgens de Vk is het (in een medisch gezonde situatie) maar helemaal afhankelijk van onze wil tot afwachten. De meeste gyneacologen hier willen als de ouders het zelf graag willen wel afwachten maar zullen inleiden ook als optie aandragen.
Gezamelijk hebben we besloten dat, mocht de gyn. het er ook mee eens zijn, we toch voor inleiden gaan kiezen.
Elke dag dat er nog afgewacht wordt is er een vol spanning en een waarin de kans op complicaties weer groter wordt. Ik denk dat ik daar geestelijk niet zo heel lang meer tegen kan.
Hoewel ik een inleiding verre van ideaal vind is het een afweging die we moeten maken. Inleiden, of nog meer dagen in onzekerheid.
De eerste optie gaf, tot mijn verbazing, een veel rustiger gevoel. Mede dankzij de nuchtere uitleg van de VK.

MAAAAAAAAR..... We hopen natuurlijk nog steeds dat het vannacht gaat gebeuren

Overigens was de cervix niet verder verweekt, nog steeds 50% verweekt bij een ontsluiting van 1 cm. Deze VK was niet zo enthousiast over de strippoging, al voel ik het nu goed krampen.

* owlet gaat lekker op de bank hangen en zich laten vertroetelen door
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:41:32 #44
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40574798
Ach lieve mevrouw Kozakken, misschien moet je proberen gewoon zo min mogelijk te willen even. Lekker relaxen en je zoon schandalig verwennen en overladen met aandacht. Je kunt nu toch nog niks plannen of verwachten helaas. Het is rot en naar dat je je zo moet voelen. Nog even afwachten, kop op
  † In Memoriam † maandag 7 augustus 2006 @ 15:45:14 #45
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_40574924
quote:

[..]
Het ziekenhuis (Flevo in Almere) heeft als richtlijn bij 1e kind en stuit altijd een ks te doen.
Dus daar zullen ze niet gek van opkijken. Nog maar 3 van de 9 gyns doet evt op verzoek en met goed onderzoek vooraf een evt gewone bevalling bij stuit.
Hey een stadsgenootje Inky wat ik niet snap is dat ze niet meteen heeft gewacht op die ervaren persoon. Ik vind het wel een beetje raar verhaal hoor en dat ze je meer dan een uur hebben laten aanmodderen met die CTG vind ik ook niet geruststellend. Goed op je gevoel afgaan hoor!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_40574990
quote:

[..]

Ga ik van de week heel goed doen
Maarja alles is zo nieuw, dus vind het best lastig.
Ik heb de uk de laatste maand nog nooit met z'n hoofdje ook maar een beetje naar beneden gevoeld. Ligt momenteel in onvolkomen stuit (billen beneden, benen omhoog). Dus zou goed kunnen dat ie om een bepaalde reden het ook niet kan, zoals bij jou.

spannend allemaal, zeker bij een eerste maarreh: Het is jouw baby hoor, doe maar wat voor jou goed voelt. (het enge is natuurlijk: wat voel ik dan!!!)
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  † In Memoriam † maandag 7 augustus 2006 @ 15:48:03 #47
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_40575014
Owlet jullie hebben nu lang genoeg gewacht en ik kan me voorstellen dat de keuze tot inleiden een rustig gevoel geeft. Natuurlijk hopen we hier met zijn allen van ganser harte dat het strippen toch het laatste zetje heeft gegeven en dat je alsnog vannacht aan de bak moet. Heel veel sterkte met de allerallerallerlaatste loodjes
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_40575167
af en toe moet ik nog steeds glimmen dat je langskomt Slaapmeisje, ik ben denk ik pas echt echt echt echt gewend aan Slaapmoeder als je een echte baby kunt laten zien, nog steeds zo onwerkelijk!!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:53:08 #49
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40575180
Inky, ik herinnerde me een post van Phileine geloof ik over een arts in Amsterdam die hierin gespecialiseerd zou zijn ofzo. Ik heb het even teruggezocht voor je, het staat in het begin van dit topic Stuitligging Wellicht kun je contact zoeken met haar. Afstand Almere - Amsterdam is niet zo groot voor zoiets als je het graag wil proberen lijkt mij. Vervelend dat het zo ging vandaag.
  † In Memoriam † maandag 7 augustus 2006 @ 16:23:45 #50
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_40576151
Catootje ook voor mij is het nog steeds onwerkelijk om in dit topic te posten hoor. Ondanks alle echo's die we hebben gehad (waarbij mijn naam toch echt op het scherm stond), kan ik het nog amper geloven. Hopelijk dringt het meer tot me door als ik bompie straks voel bewegen. Ik heb sinds gisteren een wat "onrustig" gevoel in mijn onderbuik, maar kan niet wachten op de eerste plopjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')