abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:17:43 #151
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_40601032
LB gefeliciteerd. Ik dacht vorige week tussen de regels door in een post van je al zoiets te lezen.

Kozakken, sterkte met afwachten.

Owlet, ik hoop dat de krampen hebben doorgezet. Voor de zekerheid

Belana, succes. Hoop dat je broer en schoonzusje snel hun kindje in hun armen hebben.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:19:38 #152
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_40601079
Luchtbel!!!!!! O, wat spannend. En leuk, en fijn. Gefeliciteerd, ook voor je liefde en de grote zus! Whiehoeeee!!!!!

Owlet, hopelijk heb je je kleine meisje in je handen nu!!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:28:19 #154
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40601281
Owlet....hoe gaat ie? Heb je Ronja in handen.....

Hier een zware nacht gehad. Mijn benen waren helemaal raar. Van die hele zeurderige pijn en omdat dit nog niet genoeg was......had ik ook nog kramp onderin mijn buik. Ik weet dat het mijn darmen zijn, want het was tot helemaal onderin (zeg maar). heeft mijn benen ingesmeerd en de matras omhoog gelegd, maar ik sliep uiteindelijk pas tegen 3 uur. En werd vanochtend met dezelfde klachten weer wakker.

En als ik heel eerlijk ben, is mijn koppijn weer terug en ook de pijn in mijn rug. Het bezoek aan de Chiropracter heeft dus maar heel kort geholpen. Volgende week donderdag weer, maar dan bij mijn eigen chiropracter. Misschien dat die beter helpt.....

LB gefeliciteerd....

Mijn buik groeit gestaag en mijn heupen zijn inmiddels breder....ik pas niet meer in mijn nieuw gekochte zwangerschapsbroeken....
pi_40601317
Gefeliciteerd Luchtbel!!

Hier over een half uurtje weer controle bij de vlos.
pi_40601372
LB WAT LEUK!!!

Owlet, hoe isset meis? Is Ronja er al?? voor de zekerheid!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:38:57 #157
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_40601562
We hebben de R
We hebben de O
We hebben de N
We hebben de J
We hebben de Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh

............................................................................................................... RONJA!

* Sugar wil gewoon graag een baby. En die van owlet lijkt haar nu wel mooi gelukt!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:39:31 #158
108648 cattie
lieve moeder
pi_40601580
Hartelijk gefeliciteerd Luchtbel!!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:45:01 #159
140412 Danaa
🍎
pi_40601738
Ik heb me al een keer gemeld in Topic 24 geloof ik en daar vertelde ik wat voor opleiding ik deed en dat ik met jullie meelees..
Ik post liever niet hier want ben niet zwanger maar vind het erg leuk om met jullie mee te lezen..
Iedereen die de afgelopen tijd is bevallen, gefeliciteerd ik heb vooral Belana & Cattie erg gevolgd en ben nu wel heel erg benieuwd naar de baby van Owlet, Kozakken en Sugar.
MeNecole's: Wat een blonde haartjes heeft ie, mooi!

[ Bericht 6% gewijzigd door Danaa op 08-08-2006 10:52:59 ]
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:45:43 #160
103793 kozakken
Living the life
pi_40601751
Oh Sugar, qua ongeduld kunnen we elkaar dus gewoon de hand geven. Het wachten is gewoon slopend. Terwijl ik ook weet dat wanneer de kleine er is het net zo slopend is hoor (of nog meer).
'k vermoed dat het bij jou ook(net zoals bij mij) misschien wel wat samenhangt met verlangen naar je 'eigen' lijf? Je doet het super dame!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:47:18 #161
24188 Belana
kloon van belana
pi_40601801
ik denk dat dat het is ook kozakken, ten minste, ik had dat ook en ik ben idd heel blij mijn lijf weer grotendeels terug te hebben voelt een stuk prettiger...
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:49:39 #162
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_40601864
Oh ja, mezelf terug! Ik zag laatst op foto's van Maria's eerste jaar dat ik al vrij snel weer iets terughad van mezelf. Ik dacht dat dat pas na bijna een jaar was, maar dat had ik gelukkig mis.

En verder wordt het grote ongeduld gevoed door het echt grote verlangen naar een kindje, ik wil zo graag. Best positief eigenlijk, toch?

Enne, Kozakken. Zeg je dat ook wel tegen jezelf? Dat je het super doet? Want is waar!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_40601925
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 10:49 schreef Sugar het volgende:
Oh ja, mezelf terug!
Ik wil zo graag al die leuke rokjes en zo gaan kopen die ik nu in de winkel zie hangen en waar ik niet meer inkan.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:53:32 #164
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_40601969
LB , je vergeet de fietstassen Gefeliciteerd

Oh ja, als iemand de behoefte voelt om lelijk te doen (want hormonen en ongeduldig enzo), doe het maar lekker tegen mij. Ik vind het heus niet erg
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_40602004
Ik wil mijn eigen lijf echt supergraag terug, maar toch kijk ik nog niet uit naar 'het einde'. Wat mij betreft mag hij/zij/het nog een paar weekjes blijven zitten. Winkelen en gewoon kleren passen lijkt me wel heerlijk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_40602026
Luchtbel!! wat leuk!!!
ik las het en dacht he ?? .... jullie wilden nog niet en toen ik dat destijds las vond ik t wel jammer en nu dan toch ..... olé
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 11:00:59 #167
103793 kozakken
Living the life
pi_40602211
Tanx Suug. Dat vergeet ik idd nog wel eens tegen mezelf te zeggen. (Plus dat ik daar eigenlijk van binnen nog steeds niet helemaal van overtuigd ben Gebruik voor m'n gevoel de tv te veel als oppas, stort in op het moment dat kozakkenman de deur maar binnenloopt en alle buuv'en weten dat koffiedrinken momenteel meer voor me doet dat met dikke buik thuis zitten )

Grappig dat je dat zegt van die foto's. Dat ervaar ik dus ook zo. Wanneer ik wat foto's terugkijk, lijkt het alsof ik vrij snel alweer redelijk 'op de rit zit'. Dus dat is wel positief. Nu weet ik realistisch ook wel dat het een maand of acht, negen, tien, elf ... nodig heeft om echt weer mijn eigen ik te pakken te krijgen. Maar positief te werken aan mijn lijf is wel iets wat op mijn verlanglijstje staat. Van afbraak naar opbouw -ofzoiets-

Oh, en verder is het uitverkoop in de plaats waar de vk zit. (moet ik om 12.30 zijn) en Jonne is al door opa opgehaald. Dus ik denk dat ik nog een of twee dingen op de gok ga meenemen. Soort van voor-verwennen (Leuk rokje/truitje/blousje staat me echt niet tegen hoor. Had voordat ik zwanger werd ong. maar 40, dus schaf nu gewoon 42 aan en dat zit dan hopenlijk lekker. En anders voor volgend jaar ofzo.... -excuus nodig heeft om even iets voor mezelf te hebben ipv babies of oudste zonen )
pi_40602313
Luchtbel welkom in dit topic

Owlet... en...? Is Ron ja er al? Je hebt je nog niet gemeld dus dat klinkt positief

Maar wat vinden jullie dan 'je eigen lijf'? Een tijd na de bevalling had ik (doordat ik zoveel afgevallen was) 1-2 kledingmaten kleiner dan voor ik zwanger werd. Zolang je gewoon goed in je vel zit is het prima toch (en geen last meer van hechtingen, vloeien, enz)?
Maar ik kan me ook herinneren dat ik me een maand na de bevalling veel dikker voelde terwijl als ik de foto's terugkijk dat heel erg meeviel allemaal.

Kozakken, jammer dat je nog hier bent Succes met wachten!
pi_40602367
Logisch toch dat je je rust nodig hebt kozakken? Je bent hoogzwanger! Dan mag je best eens gebruik maken van de tv en er genoeg van hebben. Het zou raar zijn als alles je nog makkelijk afging. Ik vind het al stoer dat je nog zo positief post.

Uitverkoop Er hangen zoveel leuke kleren in de rekken, maar ik mag niet kijken van mezelf. Ik ben gewoon te veel aangekomen om dit jaar nog mijn oude kleren aan te kunnen vrees ik, dus ik hoop maar dat ik mijn Sting spulletjes nog een tijdje kan dragen. Maar als het goed gaat, mag ik 6 weken na de bevalling weer gaan hardlopen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_40602457
poemojn, ik heb nu het gevoel of ik alleen maar 'huisje van baby' ben. Ik ben ook nog iemand behalve 'de zwangere', al lijken anderen dat regelmatig te vergeten. Maar ja, als ik borstvoeding gaan geven, zal dat gevoel vast niet snel over gaan. Ik vind het ook moeilijk dat ik gewoon veel ben aangekomen nadat ik juist al die moeite heb gedaan af te vallen. En dat ik niet kan sporten, nooit verwacht dat ik het zo zou missen. Alleen al om frustraties kwijt te raken.
*OUD heilige*
pi_40602617
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:09 schreef YPPY het volgende:
En dat ik niet kan sporten,
Ik heb ook zo een zin om weer mijn toerke te gaan lopen. Ik kan me nu alleen niet voorstellen dat ik dat nog kan.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 11:16:17 #172
24188 Belana
kloon van belana
pi_40602646
poemojn, ik voelde me een week na de bevalling alweer mezelf met mijn lijf Ja er moeten nog wat kilootjes af enzo en wat minder geflubber, maar gewoon dat ik weer alles kan doen en dat ik 15 kilo lichter ben en dat niet mee hoef te slepen, dat dus.
stormy waters...
sailin'
pi_40603332
LB Jeetje een brusje voor Jolie! Gefeliciteerd!!

Lurkt weer verder!!
♥ Love is Love ♥
pi_40603395
Owlet...wat spannend zeg, hebben we al een RONJA???

Voor de zekerheid nog maar 1
♥ Love is Love ♥
pi_40603463
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:09 schreef YPPY het volgende:
poemojn, ik heb nu het gevoel of ik alleen maar 'huisje van baby' ben. Ik ben ook nog iemand behalve 'de zwangere', al lijken anderen dat regelmatig te vergeten. Maar ja, als ik borstvoeding gaan geven, zal dat gevoel vast niet snel over gaan. Ik vind het ook moeilijk dat ik gewoon veel ben aangekomen nadat ik juist al die moeite heb gedaan af te vallen. En dat ik niet kan sporten, nooit verwacht dat ik het zo zou missen. Alleen al om frustraties kwijt te raken.
Van de BV viel ik enorm af. Ik smolt gewoon weg, moest 5 maaltijden per dag wegstouwen om bij te blijven. Dus qua figuur was het vrij snel weer goed (had alleen twee lolo's onder mijn kin hangen ipv mijn normale A-cupje/theezakjes). Qua geest ben ik blijvend veranderd, maar da's logisch. Kreeg iets van een jaartje weer een idee van "Hee, da ben ik!"
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_40603868
Luchtbel
pi_40604209
Luchtbel

Net naar de VK geweest. Alles helemaal in orde!

Ik had deze vk nog niet gezien tijdens deze zwangerschap. Maar zij was degene die me vorige keer doorstuurde naar het ziekenhuis omdat mijn vliezen toch gebroken bleken te zijn.
Ik had toen vocht verloren op woensdag, zij dachten dat het niets was. Donderdag op controle, bleek toch vruchtwater. Doorgestuurd naar ziekenhuis en vrijdag ingeleid.

Affijn, ze wilde helemaal precies weten hoe ik daar nu tegenaan keek en ik heb eerlijk gezegd dat ik het toen heel vervelend vond dat ik niet 'serieus' werd genomen toen. Vooral omdat ik nooit iets mankeerde en niet zo snel aan de telefoon hing. Zij kon dat helemaal begrijpen en heeft mij uitgelegd dat ik nou net die ene uitzondering was waarbij de vliezen wel gebroken waren maar er verder dus niets gebeurde. Ze nam echt de tijd voor me, en ze gaat alles bespreken met het hele team dus dat vind ik ook heel fijn.

Ook even mijn bezorgdheid uitgesproken over het feit dat ik bang ben dat de bevalling nu misschien nog wel sneller zou kunnen gaan dan vorige keer. Ook dat gaat ze bespreken. Dus eigenlijk heb ik er een heel goed gevoel over. Echt fijn.

Baby is netjes gegroeid. Gemiddeld kindje volgens haar. Koppie naar beneden maar dat kan natuurlijk nog alles kanten op.

Ik ben
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:06:46 #178
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_40604253
Luchtbel ! Gefeliciteerd zeg !!

Owlet !

Kozakken !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_40604409
Oh en voor Owlet:
Alhoewel ik natuurlijk hoop dat ze Ronja al in haar armen heeft
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:57:26 #180
56471 pinquit
oh my lama!
pi_40605887
Waaaahhh luchtbel!!!

toen je al die dingen aan belaan vroeg over hoe ze dat deed met liam en ezra, zat ik al te denken

wat spannend

en owlet hoppa dame!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_40606170
Wow Luchtbel
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 13:10:41 #182
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40606332
Snoop wat fijn dat ze zo naar je luisterde en alles zo goed voelt

Iedereen bedankt voor de lieve woorden. En Spekkie, ik wilde ook eigenlijk nog niet hoor maar ja dan wel gewoon wat aanmodderen enzo blablabla zorgt er soms voor dat de dingen wat anders lopen. Als er iets is dat we het afgelopen jaar geleerd hebben, is dat je dingen niet echt kan plannen en dat ook de dingen die je wel hebt soms zo onzeker kunnen zijn dat we ons niet meer willen laten leiden door de negatieve dingen. Dat heb ik echt te lang gedaan en nu gaan we hier gewoon samen voor. Het had een wat betere timing kunnen hebben, want ik begin net aan een nieuwe opleiding en hij is ook nog bezig. Aan de andere kant heeft hij net een vast contract gekregen, ik heb nog een tijd werk en teken als het goed is morgen een nieuw contract voor tien uur per week redactiewerk thuis. We zijn nu gewend om zo te leven, dus daar kan echt nog wel een mooi complexje bij E nu ga ik in alle rust weer verder denken over de komende tijd.

Piggie mijn baas is met vakantie dus ik kan ten aller tijden stiekem mijn boterhammen bij je komen opeten op een mooie zonnige dag mail me, ik heb vrijheid

[ Bericht 2% gewijzigd door Luchtbel op 08-08-2006 13:16:06 ]
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 13:17:12 #183
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40606552
Hihi Luchtbel, ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik had het toch wel een beetje verwacht.
Van harte meissie.
en wat heb je nu een mooie toepasselijke tekst onder je posts staan

O jongens, hoe zal het met Owlet zijn?
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † dinsdag 8 augustus 2006 @ 13:29:04 #184
43556 miss_dynastie
pi_40606932
Elbee, onwijs gefeliciteerd

Ronja zal er al wel zijn. Toch?
pi_40607703
Snoopy wat fijn dat je het met die VK "uitgepraat" hebt!!! Ik zag dat jij ook al weer opschiet....
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 14:00:41 #186
24188 Belana
kloon van belana
pi_40607919
snoopy wat fijn
stormy waters...
sailin'
pi_40608271
Kleine update. Vannacht vollopt weeën gehad, tegen de ichtend namen ze echter beduidend af in sterkte en frequentie. De VK heeft wéér gestript, er was wat meer ontsluiting maar nog te weinig verweking.
Als de weeën sterker worden wil ze hier de vliezen breken maar zoals het er nu naar uit ziet (pittige weeën maar niet meer zo frequent) zal het wel ziekenhuis worden. Ze komt na vieren weer.
pi_40608315
Owlet ik hoop zo voor je dat het doorzet. Wat ontzettend vermoeiend voor je!
Succes meid!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 14:14:52 #189
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_40608325
Och, owlet.. Wat balen zeg.. heb je daar de hele nacht voor lopen puffen
dikke kus en sterkte!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 14:15:20 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40608344
He wat balen owlet... ik dacht echt dat je haar toch al wel had nu hoor!

Hopelijk zet de boel snel een beetje door, of het nou met of zonder inleiden, thuis of in het ZH is!
Het is nu de hoogste tijd dat madam zich laat zien hoor!

Sterkte!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 14:17:32 #191
140412 Danaa
🍎
pi_40608414
Jeetje Owlet, ik ben al de hele ochtend aant F5-en om te zien of je al leuk nieuws had over je meisje..
Jammer, hopelijk dat het nog wil doorzetten..
Succes..!
pi_40608590
Klinkt als een goed en geruststellend gesprek snoopy.

Wat vervelend owlet. Zeker omdat het vannacht dan al echt bezig was. Sterkte met wachten nu en na vieren.
*OUD heilige*
pi_40608648
Sjips owlet! Sterkte met wachten en succes, zet hem op!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_40608898
Oh Owlet toch Duurt dit ook al zo lang! Dat de weeën maar snel mogen doorzetten.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 14:40:58 #195
24188 Belana
kloon van belana
pi_40609201
Ow Owlet, ik leef met je mee, wat vreselijk vermoeiend!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 14:49:06 #196
62233 Jelief
ikke lief!
pi_40609472
ELBEEE!!! Ik zat al steeds naar je avatar te kijken en die balonnen vielen zo op. Gefeli met het prille leventje in je buik.Ik zal beginnen met je toewensen dat de eerste 12 weken goed verlopen.
Owlet, jammer dat het niet door heeft gezet hoor, ik hoop dat devlos straks nog wat voor je kan doen zodat je toch nog thuis kan bevallen. Ook jij
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_40609528
He Owlet wat naar zo, dan was mijn dus toch niet voor nix!
Blijven lekker voor je door puffen en hopen dat het nu een beetje op zal schieten!!

Heel veel sterkte!!
♥ Love is Love ♥
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 15:04:05 #198
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_40609907
Luchtbel van harte gefeliciteerd !!

Snoopy, volgens mij heb je toch wel een fijne verlos, goed dat ze naar je luisterde.

Owlet, ik heb echt met je te doen, zo is het niet zo leuk. Probeer tussendoor genoeg te rusten! Ik hoop dat het nu niet lang meer duurt .
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
pi_40609968
LB woooow! wat een supernieuws, ik ben natuurlijk de enige die niks aan zag komen maar ben heel blij voor je en de aanstaande papa en grote zus. gefeliciteerd! maak er maar weer zo'n mooi moppie van!
(hihi zit ik net bij 'hoe gaat 't met de moeders' een heel deprimerend praatje te typen over dat ik twee kinderen toch echt wel een stuk zwaarder vind dan één... maar 't is ook prachtig hoor, die gaan veel aan elkaar hebben straks! (en jullie ook aan hen natuurlijk)

owlet (en ronjaatje), wat een oefening in geduld voor jullie . veel succes, het kan nu in ieder geval echt niet lang meer duren.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 15:07:24 #200
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40610023
Owlet, wat super vervelend. Hopelijk over een uurtje meer duidelijkheid. Heel veel sterkte en rust inderdaad maar voldoende uit, want je hebt het hard nodig.... .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')