Tanx Suug. Dat vergeet ik idd nog wel eens tegen mezelf te zeggen. (Plus dat ik daar eigenlijk van binnen nog steeds niet helemaal van overtuigd ben
![]()
Gebruik voor m'n gevoel de tv te veel als oppas, stort in op het moment dat kozakkenman de deur maar binnenloopt en alle buuv'en weten dat koffiedrinken momenteel meer voor me doet dat met dikke buik thuis zitten
![]()
)
Grappig dat je dat zegt van die foto's. Dat ervaar ik dus ook zo. Wanneer ik wat foto's terugkijk, lijkt het alsof ik vrij snel alweer redelijk 'op de rit zit'. Dus dat is wel positief. Nu weet ik realistisch ook wel dat het een maand of acht, negen, tien, elf ...
![]()
nodig heeft om echt weer mijn eigen ik te pakken te krijgen. Maar positief te werken aan mijn lijf is wel iets wat op mijn verlanglijstje staat. Van afbraak
![]()
naar opbouw
![]()
-ofzoiets-
Oh, en verder is het uitverkoop in de plaats waar de vk zit. (moet ik om 12.30 zijn) en Jonne is al door opa opgehaald. Dus ik denk dat ik nog een of twee dingen op de gok ga meenemen. Soort van voor-verwennen
![]()
(Leuk rokje/truitje/blousje staat me echt niet tegen hoor. Had voordat ik zwanger werd ong. maar 40, dus schaf nu gewoon 42 aan en dat zit dan hopenlijk lekker. En anders voor volgend jaar ofzo.... -excuus nodig heeft om even iets voor mezelf te hebben ipv babies of oudste zonen
![]()
)