trustenquote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
jammer?
Hij moest weer onsportief rijgedrag vertonen, zoals altijd
Nee M. Schumacher is lekkerquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:40 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
ik hoop dat hij kampioen wordt, want die Alonso vind ik een verschrikkelijk arrogant opvliegertje![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:40 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
ik hoop dat hij kampioen wordt, want die Alonso vind ik een verschrikkelijk arrogant opvliegertje![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:34 schreef ijsmeis het volgende:
Veel plezier en succes met de katers alvast.
zo hoort dat ouwequote:Op maandag 7 augustus 2006 10:31 schreef hermandeperman het volgende:
Albers for champion
Vannacht ga ik op vakantie en moet alles nog wassen en strijkenLekkere planning weer
Nah dat komt wel goed, vertrekken hier om 03h30 en vliegen om 06h00... Eerst een biertje doen hier enzoquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
zo hoort dat ouwe
wij waren echt eenhalf uur voor ons vliegtuig vetrok op schipholWel leuk als je overal voor mag
jah die hoeretaxi ging in de file staanquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nah dat komt wel goed, vertrekken hier om 03h30 en vliegen om 06h00... Eerst een biertje doen hier enzo
Dat doe je goedquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
jah die hoeretaxi ging in de file staan
maar zon limotaxi is wel meesterlijk in de file ouweAl die mensen kijken enzo whehehe
voelde ik me toch even beroemd eh
decadent past mij welquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat doe je goedLekker decadent daarheen gegaan dus
dat moet je aan z'n vrouw vragenquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nee M. Schumacher is lekker
meneer A. Senna was ook geen heilige en wordt toch door nagenoeg iedereen aanbeden. Ik ben van mening dat er niet zoveel mis is met dat gedrag, zolang het niet (te) gevaarlijk wordt en er gepaste straffen opgelegd worden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
op de baan natuurlijk, altijd cheaten die bitch
M. Schumacher
na een jaar zo te hebben gereisd, heb ik best wel eens zin om in stijl de wereld rond te hoekenquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mij totaal niet, ben meer van het aftandse leven
Dubbele espresso![]()
Senna deed dat op een hele andere manier. Je kan dat gedrag echt niet vergelijken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:15 schreef vlad het volgende:
[..]
meneer A. Senna was ook geen heilige en wordt toch door nagenoeg iedereen aanbeden. Ik ben van mening dat er niet zoveel mis is met dat gedrag, zolang het niet (te) gevaarlijk wordt en er gepaste straffen opgelegd worden.
beter dan dat arrogante hielenlikkerij van Alonso![]()
Gisterenquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:17 schreef vlad het volgende:
oh, en natuurlijk een fijne vakantie en goede reis Herman!!!![]()
wanneer vertrek je?![]()
Zak geld mee en gaanquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:17 schreef vlad het volgende:
[..]
na een jaar zo te hebben gereisd, heb ik best wel eens zin om in stijl de wereld rond te hoeken![]()
Als de beste man "ACHTUNG" schreeuwt en ze passen kijken niet uit, tja, dan doen ze het zelf hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Senna deed dat op een hele andere manier. Je kan dat gedrag echt niet vergelijken.
Senna was opzich erger, zoals in 89 bij Prost in Japan.
en niets dan goed over de doden, dat telt ook mee.
Schumacher pakt echter alles op z'n duits aan
quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als de beste man "ACHTUNG" schreeuwt en ze passen kijken niet uit, tja, dan doen ze het zelf hoor
ik vind dat wel gepast bij een echte topperquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Senna deed dat op een hele andere manier. Je kan dat gedrag echt niet vergelijken.
Senna was opzich erger, zoals in 89 bij Prost in Japan.
en niets dan goed over de doden, dat telt ook mee.
Schumacher pakt echter alles op z'n duits aan
je hebt je Ibook mee om de hele vakantie bij ons te zijn?quote:
mja, daar lag het aan denk ik. Ik had een zakjequote:
ja meer als vroeger en dus niet op de schumi manierquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:24 schreef vlad het volgende:
[..]
ik vind dat wel gepast bij een echte topperbeetje peper in z'n reet
Ik vind veel coureurs veel te braaf. Coulthard bv. Hij rijd erg netjes, mag van mij best eens iets feller af en toe
![]()
Gewoon weer een beetje rivaliteit op en naast de baan, zoals schumager vs. Hill, Senna vs. Prost, Senna vs. Irvine met die geweldige actie![]()
vind dat dat gewoon moet kunnen. Het moet weer meer worden als vroegerpitspoezen terug, minder politiek, meer rijvaardigheid/kunsten. Niet dat halfbakken mietjes gedrag van: "tja, kan gebeuren, het was een race ongeluk"
meer van het: "die teringlijer had gewoon aan de kant gemoeten
". Maakt de sport naar mijn mening veel levendiger
![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als de beste man "ACHTUNG" schreeuwt en ze passen kijken niet uit, tja, dan doen ze het zelf hoor
maar hij is wel degen op dit moment die het kampioenschap spannend en levendig maakt. Ik vond die actie in Monaco gewoon schitterendquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja meer als vroeger en dus niet op de schumi manier
coulthard ->
uitzuipen is zoveel leuker dan uitzwaaienquote:
Ook dat jaquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:29 schreef vlad het volgende:
[..]
uitzuipen is zoveel leuker dan uitzwaaien![]()
Nee hij heeft geen ballen, moet het weer op een trieste manier doen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:28 schreef vlad het volgende:
[..]
maar hij is wel degen op dit moment die het kampioenschap spannend en levendig maakt. Ik vond die actie in Monaco gewoon schitterendhet mag niet, het kan niet, het had niet mogen gebeuren, het was heel fout, maar o zo geweldig
Hij heeft ballen en laat dat de hele wereld weten ook. niets mis mee
![]()
gaat een poosje naar buitenland voor stage oid?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ook dat jaMaar dat gaan we vanavond ook doen
En gisteravond een afscheidsfeest van een vriendin van me die voor een half jaar weggaat
Enne? Wilde ze ook op schoot?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ook dat jaMaar dat gaan we vanavond ook doen
En gisteravond een afscheidsfeest van een vriendin van me die voor een half jaar weggaat
Jep, Maleisië.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:31 schreef vlad het volgende:
[..]
gaat een poosje naar buitenland voor stage oid?
verdriet verzuipen is dan weer minder naar mijn mening![]()
ook dat kan/doet schumacherquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nee hij heeft geen ballen, moet het weer op een trieste manier doen.
Weet je wat mooi is, een seconde extra eruit persen zoals Senna dat kon, 1 minuut voor het einde, dat is mooi..Maar een beetje zielig de banden in gaan en dan nog niet eens toegeven ook, daar heb ik echt niets mee.
Momenteel geenquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tss, wat heb jij voor een geheugen.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:35 schreef Sjoewe het volgende:
Morgeh
Er zat een chick naast je. En die wilde ook op schoot, maar daarvan wilde je de foto's niet laten zien.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Momenteel geen![]()
Help me eens
herman heeft gedroomd?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er zat een chick naast je. En die wilde ook op schoot, maar daarvan wilde je de foto's niet laten zien.
Hoest nou ouwe zuipschuit?quote:
"op schoot" is Gennep's voor neukenquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er zat een chick naast je. En die wilde ook op schoot, maar daarvan wilde je de foto's niet laten zien.
Neequote:Op maandag 7 augustus 2006 11:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"op schoot" is Gennep's voor neuken
Goed hoor. ben in Chilburg nuquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
RedelijkHoest met ons tortelduifje?
Naja, dan begrijp ik WERKELIJK geen klap van je, maar het zal wel goed zijnquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee. Op schoot is op schoot. Je weet wel, op andermans knietjes zitten.
Ik heb de foto nogquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Naja, dan begrijp ik WERKELIJK geen klap van je, maar het zal wel goed zijn
Oi oi oi, als je dat over jezelf zegtquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:47 schreef Sjoewe het volgende:
Tis geen Utrecht maar ach tja eh, ik ben gewoon een beinvloedbare, slappe softie zonder principes of ruggegraat
Nah, kom maar op dan, hoe lang is het geleden in godsnaam? En waarom zeg je niet gewoon wat je bedoelt?quote:
Kom wel goedquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oi oi oi, als je dat over jezelf zegtWaarom haal je haar niet naar Utrecht? Of is zij werkende?
Het gaat echt nergens overquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nah, kom maar op dan, hoe lang is het geleden in godsnaam? En waarom zeg je niet gewoon wat je bedoelt?
Chatlogs staan op m'n laptop, maar ik weet zeker dat ik geen "op schoot willen" e.d. heb gebruiktquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het gaat echt nergens over.
Een paar dagen. En ik zeg wat ik bedoel! Een meisje dat naast je zat! Punt.
Toen had je het nog over het onderschrift "Lekker ding" en toen zei ik "Oh, die linkse?!"
En toen begon jij erover dat ze op je schoot wilde blablabla.
Tsssss.
post die foto nou maar zonder er urenlang over te zanikenquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het gaat echt nergens over.
Een paar dagen. En ik zeg wat ik bedoel! Een meisje dat naast je zat! Punt.
Toen had je het nog over het onderschrift "Lekker ding" en toen zei ik "Oh, die linkse?!"
En toen begon jij erover dat ze op je schoot wilde blablabla.
Tsssss.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:52 schreef Fugie het volgende:
ze mogen wel eens leren trap bouwen in utrecht
ja dat zijn wel mooie dingen, dat was overiges Ross, die die call in silverstone deed.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:36 schreef vlad het volgende:
[..]
ook dat kan/doet schumacherop het moment dat een voorligger de pit in duikt, is schumacher regelmatig de snelste op de baan.
Hij rijdt berekenend zoals senna en prost dat deden. Die briljante actie van senna (toen hij de pitstraat doorreed om zo een deel van het veld in te halen) staat wat mij betreft gelijk wat doordenken/berekenen aan wat schumacher flikte in sliverstone ooit. (Toen hij aan de leiding lag en 5 ronden voor het eind een stop and go kreeg en besloot om te finishen in de pistraat)
Gewoon van die acties die de FIA op het verkeerde been zet![]()
Ik zit op de verkeerde pjoeter.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:52 schreef vlad het volgende:
[..]
post die foto nou maar zonder er urenlang over te zaniken![]()
foto's vertellen meer dan 100 woorden kunnen zeggen![]()
Ouchquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:52 schreef Fugie het volgende:
ze mogen wel eens leren trap bouwen in utrecht
ik ben ook geen fan van een coureur. heb wel favorieten, maar ben geen fan. Wil alleen dat het kampioenschap spannend wordt/blijft tot de laatste race.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja dat zijn wel mooie dingen, dat was overiges Ross, die die call in silverstone deed.
Wat ik echt prachtig van Schumi vind is de manier hoe hij de pits ingaat.
Heb dat in Spa meerdere keren gezien en hij knalt echt VEEEEL harder naar binnen dan de rest.
Hij is ook zeker een waardig kampioen en rijdt briljant (nu ook zo snel gaan met kut banden) SUPER!
Ik vind het alleen erg jammer dat hij van die kut dingen flikt af en toe, daardoor ben ik geen fan van Schumi.
(z'n broer deed het ook goed op die kut banden trouwens)
quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:52 schreef vlad het volgende:
[..]
post die foto nou maar zonder er urenlang over te zaniken![]()
foto's vertellen meer dan 100 woorden kunnen zeggen![]()
kubica is gediskwalificeerd waardoor schumacher 8ste is gewordenquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:57 schreef ijsmeis het volgende:
Huh? Schumi was toch 9e en heeft dan toch géén punten gescoord?
ik krijg hier wel hele rare associaties bij waarvoor je opgepakt zou kunnen wordenquote:
Ohquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:57 schreef vlad het volgende:
[..]
kubica is gediskwalificeerd waardoor schumacher 8ste is geworden
Pff, ze is 20 hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:58 schreef vlad het volgende:
[..]
ik krijg hier wel hele rare associaties bij waarvoor je opgepakt zou kunnen worden![]()
Subtielquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
herman
Hoe subtiel je die chick ook vast heb
Dan laat ik de rest maar niet zienquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
herman
Hoe subtiel je die chick ook vast heb
Ja, maar uiteindelijk is ja weer nee.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
min en min is ook plus, twee keer nee is dus ja
jawelquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan laat ik de rest maar niet zien
hmm, daar heb je ook weer een puntquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
min en min is ook plus, twee keer nee is dus ja
2 kg te lichtquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:02 schreef Fugie het volgende:
waarom is kubica gediskwalificeerd dan ?
Zijn wagen was 2 kg te licht.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:02 schreef Fugie het volgende:
waarom is kubica gediskwalificeerd dan ?
Dat kan deze jongen veel beterquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:01 schreef Xtreem het volgende:
Sjoewe, koffie?
Herm: Kap met studeren, jij moet gaan acteren
Probeer tentamen te leren, geen zin
och ja, die manager. daar deed ik ook nog aan meequote:Op maandag 7 augustus 2006 12:04 schreef Fugie het volgende:
lollertofee das wel beter scoor ik misschien meer dan 100 punten in die kutmanager
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat kan deze jongen veel beter
vernieuwde VVD enzoquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]jij
gaat
om
met
nieuw
rechts
gastjes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sterf, SP'erquote:
Nee hoor, die vlag had de ma van die vriend van me waar het feestje was opgehangen "omdat het anders zo kaal was aan de muren" en ja, dan moet je het jochie met de meest witte haren natuurlijk even laten poseren in een mooie houding hèquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]jij
gaat
om
met
nieuw
rechts
gastjes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Xtreem mailt foto + Herms email adres naar CIDI e.d.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee hoor, die vlag had de ma van die vriend van me waar het feestje was opgehangen "omdat het anders zo kaal was aan de muren" en ja, dan moet je het jochie met de meest witte haren natuurlijk even laten poseren in een mooie houding hè
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij is nog linkser dan Sjoewe
Hij is een Maoist of een Stalinist??!?!quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij is nog linkser dan Sjoewe
heeft ze een zus?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:10 schreef Sjoewe het volgende:
Ze staat nu de afwas te doen en gaat zo eieren bakken![]()
En ik mag niet helpen
Ni slecht
Mooi. Koffie + lunch bij jou dusquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:10 schreef Sjoewe het volgende:
En ik mag niet helpen
Ni slecht
Is ze stiekem niet Mevrouw Kooistra?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:10 schreef Sjoewe het volgende:
En ik mag niet helpen
Ni slecht
je ben gewoon jaloers ehquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is ze stiekem niet Mevrouw Kooistra?
Nee man, natuurlijk niet, vind het cool voor jequote:Op maandag 7 augustus 2006 12:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
je ben gewoon jaloers eh![]()
oeh de warme chiabatta's komen nu uit de oven![]()
Hermquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee man, natuurlijk niet, vind het cool voor je!
Leeft die ei'k nog?!quote:
dat is in het begin altijd zoquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:10 schreef Sjoewe het volgende:
En ik mag niet helpen
Ni slecht
Die gaat in Utreg op kamersquote:
Dat lijkt me wel een mininimum jaquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:19 schreef Fugie het volgende:
dit lijken me wel geschikte remmen voor mijn opel
[afbeelding]
handig, hoef je geen wielen meer te monterenquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:19 schreef Fugie het volgende:
dit lijken me wel geschikte remmen voor mijn opel
[afbeelding]
En ik woon voor minder 3 keer zo groot in een betere buurt. en nu etenquote:
wielen zijn toch overratedquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:20 schreef vlad het volgende:
[..]
handig, hoef je geen wielen meer te monteren![]()
Niet iedereen heeft dat geluk.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En ik woon voor minder 3 keer zo groot in een betere buurt. en nu eten![]()
wat betaald peu voor z'n doos dan? en hoeveel m2 is het?quote:
dUs sJoEwe Find My LiefUrDur dAn PeU?quote:
Exact ben ik het vergeten...quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:49 schreef spenky het volgende:
ik vroeg me af he.. wat komt er nadat deze kentekens op zijn.. ? word het dan een andere kleur.. of...
En het blijkt nog wel ff te duren, meer dan 2 jaar geloof ik dat ik op de radio hoordequote:Op maandag 7 augustus 2006 12:49 schreef spenky het volgende:
ik vroeg me af he.. wat komt er nadat deze kentekens op zijn.. ? word het dan een andere kleur.. of...
dus betekent dat de letters kleiner worden ? of gewoon 3 letters en 2 cijfers ofzo ? of 6 lettersquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Exact ben ik het vergeten...
Maar in ieder geval een combi met 3 letters.
je huis was toch ingericht al?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:55 schreef ook_gek het volgende:
waarom zeurt iedereen dat ik moet gaan na denken wat ik allemaal moet gaan kopen en wat ik allemaal wil hebben voor m'n huis
Word er para van
Omdat het niet fijn is wanneer je de eerste avond dat je daar woont voor het aanrecht staat en denkt: kut, ik had pannen moeten kopen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:55 schreef ook_gek het volgende:
waarom zeurt iedereen dat ik moet gaan na denken wat ik allemaal moet gaan kopen en wat ik allemaal wil hebben voor m'n huis
Word er para van
ik vind verf en behang erger. dat betekend dat je aan het werk moetquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:04 schreef Sjoewe het volgende:
Mja het zijn vooral de glazen keukenspullen en dat soort meuk die stomzijn om te kopen
http://www.rdw.nl/nl/voer(...)kentekenindeling.htmquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:37 schreef spenky het volgende:
[..]
dus betekent dat de letters kleiner worden ? of gewoon 3 letters en 2 cijfers ofzo ? of 6 letters
ik was er wel benieuwd naar.. omdat het toch wel dichterbij komt..
maar in die reactie onder je staat 2 jaar.. maar het het wel eerder verwacht..
je begint helder te wordenquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
http://www.rdw.nl/nl/voer(...)kentekenindeling.htm
En 2 posts om 13:37![]()
![]()
ja is het ookquote:
Nerdquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
http://www.rdw.nl/nl/voer(...)kentekenindeling.htm
En 2 posts om 13:37![]()
![]()
Cut the crap dudequote:Op maandag 7 augustus 2006 14:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja is het ook
maar ja je moet altijd nog kleine dingen kopen
kasten voor al mijn dvd's heb ik ook nodig.
nieuwe bank. Mooi TV meubel ook nog BV.
handdoeken
thee doeken
bakjes en schaaltjes
glazen
en ga zo maar door en door en door.
en dan zeg ik van. Ik heb een mooie kaarsten standaard gevonden a 399 van stelton. Zeggen ze dat ik gek ben als ik die koop![]()
oke dat laatste is wel waar. Maar hij is zooooo geil
en een mooie water koker van alessi. Dat kent herm wel. Die ga ik denk ik wel halen
dat soort dingen.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja is het ook
maar ja je moet altijd nog kleine dingen kopen
kasten voor al mijn dvd's heb ik ook nodig.
nieuwe bank. Mooi TV meubel ook nog BV.
handdoeken
thee doeken
bakjes en schaaltjes
glazen
en ga zo maar door en door en door.
en dan zeg ik van. Ik heb een mooie kaarsten standaard gevonden a 399 van stelton. Zeggen ze dat ik gek ben als ik die koop![]()
oke dat laatste is wel waar. Maar hij is zooooo geil
en een mooie water koker van alessi. Dat kent herm wel. Die ga ik denk ik wel halen
dat soort dingen.
voor 7 kaarsen. 1 metaal blok als voet waar 7 staal dragen uit lopen en die opeens uit elkaar lopen voor elk 1 kaars. Dat ding is zo extreem geil. Daar word ik helemaal verliefd opquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Cut the crap dudeDie kaarsenstandaard hebben wij hier volgens mij ook en die waterkoker zeker weten
Bingoquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
voor 7 kaarsen. 1 metaal blok als voet waar 7 staal dragen uit lopen en die opeens uit elkaar lopen voor elk 1 kaars. Dat ding is zo extreem geil. Daar word ik helemaal verliefd op![]()
Ik ken MTS'ers die zo'n ding voor je maken voor 4 tientjesquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
voor 7 kaarsen. 1 metaal blok als voet waar 7 staal dragen uit lopen en die opeens uit elkaar lopen voor elk 1 kaars. Dat ding is zo extreem geil. Daar word ik helemaal verliefd op![]()
rip hem rip hem.quote:
doe dan doe dan doe danquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik ken MTS'ers die zo'n ding voor je maken voor 4 tientjes
Herm:
Nerd!
die fruitschaal is top iddquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
rip hem rip hem.
Die wil ik hebben![]()
dan hebben jullie die fruit mand ook zeker van metaal.
Allemaal kleine ijzere staafjes. Die is ook stoer
doe dan eerst een goede foto... zie niets op de shelton site.quote:
Ja maar die staat ergens in een kast omdat 'ie te klein isquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
rip hem rip hem.
Die wil ik hebben![]()
dan hebben jullie die fruit mand ook zeker van metaal.
Allemaal kleine ijzere staafjes. Die is ook stoer
Steltonquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
doe dan eerst een goede foto... zie niets op de shelton site.
100 euro is-ie voor jou.
RoflOMFGgepwndwieunnen00bh4xx0rssz!quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik ken MTS'ers die zo'n ding voor je maken voor 4 tientjes
Herm:
Nerd!
Euh, dat bedoel ik. Shelton is een oud huisgenoot van mequote:
Neg0rt?quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Euh, dat bedoel ik. Shelton is een oud huisgenoot van me
Ja, ruim 2 meter, honkbalt en basketbalt en zingt in Christelijk koorquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neg0rt?
Kom er trouwens achter nu ik op die site kijk dat we wel ERG veel van die rotzooi hebben
Ahquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja, ruim 2 meter, honkbalt en basketbalt en zingt in Christelijk koor![]()
Nee, is op.quote:Geld over?
Beetje typische combiquote:
Da's niet zo mooi voor jequote:Nee, is op.
De oplossing voor jequote:
quote:
Alleen maar omdat je niet achter een pc werktquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik op mn werk zit heb ik geen 200 posts per dag
......quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die wou zou graag FBG worden dat ie naar Utrecht is verhuisd.
Dat zijn toch gewoon busjes enzo...?quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:24 schreef Alexxxxx het volgende:
even over die nieuwe kenetekens, die kunnen nu dus elk moment komen he? bij de lichte bedrijfswagens zijn ze al weer een paar weken bezig met de BZ-reeks...
het laatste kenteken van de vorige reeks was btw ZN-NN-10, en dat hing op de Peugeot 406 uit Leeuwarden
Ik werk soms WEL achter een PC.... MET internet.. En dan nog kom ik NIET op Fokquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je niet achter een pc werkt
prutserquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik werk soms WEL achter een PC.... MET internet.. En dan nog kom ik NIET op Fok
Omdat mensen dan stoppen met auto's kopen. 'oud' kenteken --. auto oogt ouder ---> lagere inruilprijs. Staat ook op die link hier.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon busjes enzo...?
En waarom hebben ze na de N niet doorgeteld met P, R, S, T, V, W enz enz enz...? Zoals ze dus wel doen met de eerste letter....?
wat een gemotiveerde instellingquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niks geen prutserwerk si werk is geen fok.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik werk soms WEL achter een PC.... MET internet.. En dan nog kom ik NIET op Fok
wegtoveren zal nog wel gaan jaquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:51 schreef vlad het volgende:
heeft iemand een idee waar ik een soort van zwart/wit poster weg kan toveren van ongeveer 140x200 cm?
Heb wel een mooie gezien bij de Ikea, maar dat is.. ikeaandere alternatieven kan ik nog niet vinden
![]()
2 opties: of je hebt niets te doen, of het is volle bak stressen.....quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
vandaag weer beginnen.
dus je kan het wel raden
En daar?
niet te bijdehand he?quote:
hertentamens neem ik aan?quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
2 opties: of je hebt niets te doen, of het is volle bak stressen.....
Hier alles goed. Deze week vrij van stage, ivm tentamen vrijdag. Maar je ziet aan m'n posten dat het studeren niet echt lukt
Ben wel blij dat het weer matig is, anders was er van studeren helemaal niets gekomen
al even bij de expo gekeken?quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:55 schreef vlad het volgende:
[..]
niet te bijdehand he?![]()
ik zit hier met een levensgroot probleem![]()
was net op hun site, maar daar staat niets opquote:
Jaquote:
en moet je ook betalen om uberhaubt een hertentamen te mogen doen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja
eigenschuld enzo.... Best duur tentamen eigenlijk..... scheelt me 'n week werken, dus eigenlijk kost dit tentamen me 380 euro![]()
![]()
Nee, gelukkig niet....quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:05 schreef vlad het volgende:
[..]
en moet je ook betalen om uberhaubt een hertentamen te mogen doen?
Damnquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja
eigenschuld enzo.... Best duur tentamen eigenlijk..... scheelt me 'n week werken, dus eigenlijk kost dit tentamen me 380 euro![]()
![]()
* Xtreem mompelt iets over kutvak en studie ontwijkend gedragquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:06 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Damn
Dan maar beter dat je hem wel haalt anders wordt het studeren onbetaalbaar
Nope naar Venlo. Zondag ITTquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Tjabbo, jij ook naar de ring dit weekend?
Bij 538 was laatst de woordvoerder van RDW aan de telefoon die melden dat het dit jaar zeker niet meer ging gebeuren.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:24 schreef Alexxxxx het volgende:
even over die nieuwe kenetekens, die kunnen nu dus elk moment komen he? bij de lichte bedrijfswagens zijn ze al weer een paar weken bezig met de BZ-reeks...
het laatste kenteken van de vorige reeks was btw ZN-NN-10, en dat hing op de Peugeot 406 uit Leeuwarden
bij personenwagens aap.... Bij betelwagens is het gewoon op=op.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bij 538 was laatst de woordvoerder van RDW aan de telefoon die melden dat het dit jaar zeker niet meer ging gebeuren.
Misschien volgend jaar dus
Bestelbusjes tellen helemaal niet in deze wereld het gaat om echte auto'squote:Op maandag 7 augustus 2006 16:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij personenwagens aap.... Bij betelwagens is het gewoon op=op.
niet iedereen kan een lamborghini betalenquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bestelbusjes tellen helemaal niet in deze wereld het gaat om echte auto's
Wat is het toch fijn hé, om keer op keer je domheid te bewijzenquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bestelbusjes tellen helemaal niet in deze wereld het gaat om echte auto's
Keer op keer?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat is het toch fijn hé, om keer op keer je domheid te bewijzen
Uiteraard heb ik daar belang bijquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:40 schreef Tjabbo het volgende:
He alex ik ben trouwens afgelopen zondag in tilligte geweest bij de oldtimerdag. (www.oldtimerdag.nl).
een aantal foto's geschoten daar, misschien heb je er belang bij?
als ik tijd heb zal ik ze vanavond, en anders morgen, even posten.
Is goed, ik zal het doorgevenaan Alex, Alexx, Alexxx en Alexxxx dat ook zij wat duidelijker moeten zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Keer op keer?
Jullie moeten gewoon eens duidelijk zijn
vergeet de unimog en zijn vriendjes nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is goed, ik zal het doorgevenaan Alex, Alexx, Alexxx en Alexxxx dat ook zij wat duidelijker moeten zijn.
Unimog is niet van mij. Zn vriendin is btw wel mn kloontjequote:Op maandag 7 augustus 2006 16:44 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
vergeet de unimog en zijn vriendjes niet
I Knowquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Unimog is niet van mij. Zn vriendin is btw wel mn kloontje
We zijn er niet trots op, het is gewoon een flauw geintje dat spontaan ontstond.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:23 schreef ook_gek het volgende:
http://nu.nl/news/797444/(...)ce-studenten%27.html
hoe fucking dom kan je zijn
werk?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik word btw kotsziek van die afwijzingen telkens
Nu woon ik weer eens te ver wegLekker boeiend, de trein rijd wel
Ja.....quote:
Echt meezitten doet het niet he?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja.....
Magazzijnmedewerker vrieshuis, de warmste baan die bestaat
(thermo-overalls zijn OK)
Ja, als lassnijder bij een staalbedrijf met doorgroeimogelijkheid tot CAD-tekenaar, en nog wta plannersfuncties en magazijnfuncties waar ik nog niks van heb gehoord...quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Echt meezitten doet het niet he?
NOg meer sollicitaties lopen?
Mja. Oh ja loopt nog iets, waar ik meer vetrouwen in heb bedenk ik me ineensquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:46 schreef Xtreem het volgende:
Zo te horen heb je er weinig vertrouwen in?
Niet lullig bedoeld, maar: Dat wordt jij niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja. Oh ja loopt nog iets, waar ik meer vetrouwen in heb bedenk ik me ineens
De lokale kabelkrantexploitant breidt uit van 3 naar 16 gemeenten in Fryslân, en ook onze regio komt er bij. Nu zoeken ze mensen met een digitale camera om regionieuws te verslaan.Even kijken of dat tegen vergoeding is, of vrijwillig
Er gebeurt hier nooit iets. Maar als er eens een vliegtuig neerstort, loop ik binnen. Dan verkoop ik mn foto's aan CNNquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar: Dat wordt jij niet.
Ik verwacht niet dat ze het kunnen betalen om iemand full time foto's te laten selecteren..... De hoeveelheid die jij dan aanlevert![]()
![]()
ALS ALS ALS ALSquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er gebeurt hier nooit iets. Maar als er eens een vliegtuig neerstort, loop ik binnen. Dan verkoop ik mn foto's aan CNN
als hier olie onder het huis zit hoef ik niet meer te werkenquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ALS er hier een vliegtug neerstort, is mn huis weg
Ik hou het wel gewoon bij uitgebrandde brommobielen....quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:58 schreef Xtreem het volgende:
Je kunt natuurlijk het lot een handje helpen.....
T is gewoon een vuile overloperquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:06 schreef BoJo het volgende:
wtf moet je bij die gekke kroaten![]()
![]()
fascisten![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Onafhankelijke_Staat_Kroati%C3%ABquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
T is gewoon een vuile overloper
Benschop, IJsselstein, Utrecht, Rotterdam, Eindhoven, vuige walletjesvreter, dat is het!![]()
![]()
kroatenquote:De Usta¨e stortten zich op een grootschalige genocide op Joden, Zigeuners en Serven. Schattingen van het totaal aantal slachtoffers lopen uiteen van 300.000 tot 1.000.000, maar de meeste historici houden het op 600.000. Het concentratiekamp Jasenovac werd het grootste niet-Duitse concentratiekamp.
Pak je geweer en schiet ze neerquote:
Kroatische famkesquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:06 schreef BoJo het volgende:
wtf moet je bij die gekke kroaten![]()
![]()
fascisten![]()
Ik hoef die foto van Servische kindjes maar te zien om te weten waarom je een schurfthekel hebt aan Kroatiëquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Onafhankelijke_Staat_Kroati%C3%AB
Jiskefet op YouTubequote:Op maandag 7 augustus 2006 21:05 schreef BaraCuda het volgende:
Indrukwekkende film optalpa
Escape from Sobibor
typttyfusvriendjequote:Op maandag 7 augustus 2006 21:16 schreef Fugie het volgende:
jou vouw mijn vrouw op rtl4, altijd lache
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |