We zijn er niet trots op, het is gewoon een flauw geintje dat spontaan ontstond.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:23 schreef ook_gek het volgende:
http://nu.nl/news/797444/(...)ce-studenten%27.html
hoe fucking dom kan je zijn
werk?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik word btw kotsziek van die afwijzingen telkens
Nu woon ik weer eens te ver wegLekker boeiend, de trein rijd wel
Ja.....quote:
Echt meezitten doet het niet he?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja.....
Magazzijnmedewerker vrieshuis, de warmste baan die bestaat
(thermo-overalls zijn OK)
Ja, als lassnijder bij een staalbedrijf met doorgroeimogelijkheid tot CAD-tekenaar, en nog wta plannersfuncties en magazijnfuncties waar ik nog niks van heb gehoord...quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Echt meezitten doet het niet he?
NOg meer sollicitaties lopen?
Mja. Oh ja loopt nog iets, waar ik meer vetrouwen in heb bedenk ik me ineensquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:46 schreef Xtreem het volgende:
Zo te horen heb je er weinig vertrouwen in?
Niet lullig bedoeld, maar: Dat wordt jij niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja. Oh ja loopt nog iets, waar ik meer vetrouwen in heb bedenk ik me ineens
De lokale kabelkrantexploitant breidt uit van 3 naar 16 gemeenten in Fryslân, en ook onze regio komt er bij. Nu zoeken ze mensen met een digitale camera om regionieuws te verslaan.Even kijken of dat tegen vergoeding is, of vrijwillig
Er gebeurt hier nooit iets. Maar als er eens een vliegtuig neerstort, loop ik binnen. Dan verkoop ik mn foto's aan CNNquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar: Dat wordt jij niet.
Ik verwacht niet dat ze het kunnen betalen om iemand full time foto's te laten selecteren..... De hoeveelheid die jij dan aanlevert![]()
![]()
ALS ALS ALS ALSquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er gebeurt hier nooit iets. Maar als er eens een vliegtuig neerstort, loop ik binnen. Dan verkoop ik mn foto's aan CNN
als hier olie onder het huis zit hoef ik niet meer te werkenquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ALS er hier een vliegtug neerstort, is mn huis weg
Ik hou het wel gewoon bij uitgebrandde brommobielen....quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:58 schreef Xtreem het volgende:
Je kunt natuurlijk het lot een handje helpen.....
T is gewoon een vuile overloperquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:06 schreef BoJo het volgende:
wtf moet je bij die gekke kroaten![]()
![]()
fascisten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |