Subtielquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
herman
Hoe subtiel je die chick ook vast heb
Dan laat ik de rest maar niet zienquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
herman
Hoe subtiel je die chick ook vast heb
Ja, maar uiteindelijk is ja weer nee.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
min en min is ook plus, twee keer nee is dus ja
jawelquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan laat ik de rest maar niet zien
hmm, daar heb je ook weer een puntquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
min en min is ook plus, twee keer nee is dus ja
2 kg te lichtquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:02 schreef Fugie het volgende:
waarom is kubica gediskwalificeerd dan ?
Zijn wagen was 2 kg te licht.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:02 schreef Fugie het volgende:
waarom is kubica gediskwalificeerd dan ?
Dat kan deze jongen veel beterquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:01 schreef Xtreem het volgende:
Sjoewe, koffie?
Herm: Kap met studeren, jij moet gaan acteren
Probeer tentamen te leren, geen zin
och ja, die manager. daar deed ik ook nog aan meequote:Op maandag 7 augustus 2006 12:04 schreef Fugie het volgende:
lollertofee das wel beter scoor ik misschien meer dan 100 punten in die kutmanager
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat kan deze jongen veel beter
vernieuwde VVD enzoquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]jij
gaat
om
met
nieuw
rechts
gastjes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sterf, SP'erquote:
Nee hoor, die vlag had de ma van die vriend van me waar het feestje was opgehangen "omdat het anders zo kaal was aan de muren" en ja, dan moet je het jochie met de meest witte haren natuurlijk even laten poseren in een mooie houding hèquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]jij
gaat
om
met
nieuw
rechts
gastjes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Xtreem mailt foto + Herms email adres naar CIDI e.d.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee hoor, die vlag had de ma van die vriend van me waar het feestje was opgehangen "omdat het anders zo kaal was aan de muren" en ja, dan moet je het jochie met de meest witte haren natuurlijk even laten poseren in een mooie houding hè
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij is nog linkser dan Sjoewe
Hij is een Maoist of een Stalinist??!?!quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij is nog linkser dan Sjoewe
heeft ze een zus?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:10 schreef Sjoewe het volgende:
Ze staat nu de afwas te doen en gaat zo eieren bakken![]()
En ik mag niet helpen
Ni slecht
Mooi. Koffie + lunch bij jou dusquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:10 schreef Sjoewe het volgende:
En ik mag niet helpen
Ni slecht
Is ze stiekem niet Mevrouw Kooistra?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:10 schreef Sjoewe het volgende:
En ik mag niet helpen
Ni slecht
je ben gewoon jaloers ehquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is ze stiekem niet Mevrouw Kooistra?
Nee man, natuurlijk niet, vind het cool voor jequote:Op maandag 7 augustus 2006 12:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
je ben gewoon jaloers eh![]()
oeh de warme chiabatta's komen nu uit de oven![]()
Hermquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee man, natuurlijk niet, vind het cool voor je!
Leeft die ei'k nog?!quote:
dat is in het begin altijd zoquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:10 schreef Sjoewe het volgende:
En ik mag niet helpen
Ni slecht
Die gaat in Utreg op kamersquote:
Dat lijkt me wel een mininimum jaquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:19 schreef Fugie het volgende:
dit lijken me wel geschikte remmen voor mijn opel
[afbeelding]
handig, hoef je geen wielen meer te monterenquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:19 schreef Fugie het volgende:
dit lijken me wel geschikte remmen voor mijn opel
[afbeelding]
En ik woon voor minder 3 keer zo groot in een betere buurt. en nu etenquote:
wielen zijn toch overratedquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:20 schreef vlad het volgende:
[..]
handig, hoef je geen wielen meer te monteren![]()
Niet iedereen heeft dat geluk.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En ik woon voor minder 3 keer zo groot in een betere buurt. en nu eten![]()
wat betaald peu voor z'n doos dan? en hoeveel m2 is het?quote:
dUs sJoEwe Find My LiefUrDur dAn PeU?quote:
Exact ben ik het vergeten...quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:49 schreef spenky het volgende:
ik vroeg me af he.. wat komt er nadat deze kentekens op zijn.. ? word het dan een andere kleur.. of...
En het blijkt nog wel ff te duren, meer dan 2 jaar geloof ik dat ik op de radio hoordequote:Op maandag 7 augustus 2006 12:49 schreef spenky het volgende:
ik vroeg me af he.. wat komt er nadat deze kentekens op zijn.. ? word het dan een andere kleur.. of...
dus betekent dat de letters kleiner worden ? of gewoon 3 letters en 2 cijfers ofzo ? of 6 lettersquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Exact ben ik het vergeten...
Maar in ieder geval een combi met 3 letters.
je huis was toch ingericht al?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:55 schreef ook_gek het volgende:
waarom zeurt iedereen dat ik moet gaan na denken wat ik allemaal moet gaan kopen en wat ik allemaal wil hebben voor m'n huis
Word er para van
Omdat het niet fijn is wanneer je de eerste avond dat je daar woont voor het aanrecht staat en denkt: kut, ik had pannen moeten kopen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:55 schreef ook_gek het volgende:
waarom zeurt iedereen dat ik moet gaan na denken wat ik allemaal moet gaan kopen en wat ik allemaal wil hebben voor m'n huis
Word er para van
ik vind verf en behang erger. dat betekend dat je aan het werk moetquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:04 schreef Sjoewe het volgende:
Mja het zijn vooral de glazen keukenspullen en dat soort meuk die stomzijn om te kopen
http://www.rdw.nl/nl/voer(...)kentekenindeling.htmquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:37 schreef spenky het volgende:
[..]
dus betekent dat de letters kleiner worden ? of gewoon 3 letters en 2 cijfers ofzo ? of 6 letters
ik was er wel benieuwd naar.. omdat het toch wel dichterbij komt..
maar in die reactie onder je staat 2 jaar.. maar het het wel eerder verwacht..
je begint helder te wordenquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
http://www.rdw.nl/nl/voer(...)kentekenindeling.htm
En 2 posts om 13:37![]()
![]()
ja is het ookquote:
Nerdquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
http://www.rdw.nl/nl/voer(...)kentekenindeling.htm
En 2 posts om 13:37![]()
![]()
Cut the crap dudequote:Op maandag 7 augustus 2006 14:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja is het ook
maar ja je moet altijd nog kleine dingen kopen
kasten voor al mijn dvd's heb ik ook nodig.
nieuwe bank. Mooi TV meubel ook nog BV.
handdoeken
thee doeken
bakjes en schaaltjes
glazen
en ga zo maar door en door en door.
en dan zeg ik van. Ik heb een mooie kaarsten standaard gevonden a 399 van stelton. Zeggen ze dat ik gek ben als ik die koop![]()
oke dat laatste is wel waar. Maar hij is zooooo geil
en een mooie water koker van alessi. Dat kent herm wel. Die ga ik denk ik wel halen
dat soort dingen.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja is het ook
maar ja je moet altijd nog kleine dingen kopen
kasten voor al mijn dvd's heb ik ook nodig.
nieuwe bank. Mooi TV meubel ook nog BV.
handdoeken
thee doeken
bakjes en schaaltjes
glazen
en ga zo maar door en door en door.
en dan zeg ik van. Ik heb een mooie kaarsten standaard gevonden a 399 van stelton. Zeggen ze dat ik gek ben als ik die koop![]()
oke dat laatste is wel waar. Maar hij is zooooo geil
en een mooie water koker van alessi. Dat kent herm wel. Die ga ik denk ik wel halen
dat soort dingen.
voor 7 kaarsen. 1 metaal blok als voet waar 7 staal dragen uit lopen en die opeens uit elkaar lopen voor elk 1 kaars. Dat ding is zo extreem geil. Daar word ik helemaal verliefd opquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Cut the crap dudeDie kaarsenstandaard hebben wij hier volgens mij ook en die waterkoker zeker weten
Bingoquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
voor 7 kaarsen. 1 metaal blok als voet waar 7 staal dragen uit lopen en die opeens uit elkaar lopen voor elk 1 kaars. Dat ding is zo extreem geil. Daar word ik helemaal verliefd op![]()
Ik ken MTS'ers die zo'n ding voor je maken voor 4 tientjesquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
voor 7 kaarsen. 1 metaal blok als voet waar 7 staal dragen uit lopen en die opeens uit elkaar lopen voor elk 1 kaars. Dat ding is zo extreem geil. Daar word ik helemaal verliefd op![]()
rip hem rip hem.quote:
doe dan doe dan doe danquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik ken MTS'ers die zo'n ding voor je maken voor 4 tientjes
Herm:
Nerd!
die fruitschaal is top iddquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
rip hem rip hem.
Die wil ik hebben![]()
dan hebben jullie die fruit mand ook zeker van metaal.
Allemaal kleine ijzere staafjes. Die is ook stoer
doe dan eerst een goede foto... zie niets op de shelton site.quote:
Ja maar die staat ergens in een kast omdat 'ie te klein isquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
rip hem rip hem.
Die wil ik hebben![]()
dan hebben jullie die fruit mand ook zeker van metaal.
Allemaal kleine ijzere staafjes. Die is ook stoer
Steltonquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
doe dan eerst een goede foto... zie niets op de shelton site.
100 euro is-ie voor jou.
RoflOMFGgepwndwieunnen00bh4xx0rssz!quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik ken MTS'ers die zo'n ding voor je maken voor 4 tientjes
Herm:
Nerd!
Euh, dat bedoel ik. Shelton is een oud huisgenoot van mequote:
Neg0rt?quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Euh, dat bedoel ik. Shelton is een oud huisgenoot van me
Ja, ruim 2 meter, honkbalt en basketbalt en zingt in Christelijk koorquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neg0rt?
Kom er trouwens achter nu ik op die site kijk dat we wel ERG veel van die rotzooi hebben
Ahquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja, ruim 2 meter, honkbalt en basketbalt en zingt in Christelijk koor![]()
Nee, is op.quote:Geld over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |