De oplossing voor jequote:
quote:
Alleen maar omdat je niet achter een pc werktquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik op mn werk zit heb ik geen 200 posts per dag
......quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die wou zou graag FBG worden dat ie naar Utrecht is verhuisd.
Dat zijn toch gewoon busjes enzo...?quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:24 schreef Alexxxxx het volgende:
even over die nieuwe kenetekens, die kunnen nu dus elk moment komen he? bij de lichte bedrijfswagens zijn ze al weer een paar weken bezig met de BZ-reeks...
het laatste kenteken van de vorige reeks was btw ZN-NN-10, en dat hing op de Peugeot 406 uit Leeuwarden
Ik werk soms WEL achter een PC.... MET internet.. En dan nog kom ik NIET op Fokquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je niet achter een pc werkt
prutserquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik werk soms WEL achter een PC.... MET internet.. En dan nog kom ik NIET op Fok
Omdat mensen dan stoppen met auto's kopen. 'oud' kenteken --. auto oogt ouder ---> lagere inruilprijs. Staat ook op die link hier.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon busjes enzo...?
En waarom hebben ze na de N niet doorgeteld met P, R, S, T, V, W enz enz enz...? Zoals ze dus wel doen met de eerste letter....?
wat een gemotiveerde instellingquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niks geen prutserwerk si werk is geen fok.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik werk soms WEL achter een PC.... MET internet.. En dan nog kom ik NIET op Fok
wegtoveren zal nog wel gaan jaquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:51 schreef vlad het volgende:
heeft iemand een idee waar ik een soort van zwart/wit poster weg kan toveren van ongeveer 140x200 cm?
Heb wel een mooie gezien bij de Ikea, maar dat is.. ikeaandere alternatieven kan ik nog niet vinden
![]()
2 opties: of je hebt niets te doen, of het is volle bak stressen.....quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
vandaag weer beginnen.
dus je kan het wel raden
En daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |