vernieuwde VVD enzoquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]jij
gaat
om
met
nieuw
rechts
gastjes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sterf, SP'erquote:
Nee hoor, die vlag had de ma van die vriend van me waar het feestje was opgehangen "omdat het anders zo kaal was aan de muren" en ja, dan moet je het jochie met de meest witte haren natuurlijk even laten poseren in een mooie houding hèquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]jij
gaat
om
met
nieuw
rechts
gastjes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Xtreem mailt foto + Herms email adres naar CIDI e.d.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee hoor, die vlag had de ma van die vriend van me waar het feestje was opgehangen "omdat het anders zo kaal was aan de muren" en ja, dan moet je het jochie met de meest witte haren natuurlijk even laten poseren in een mooie houding hè
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij is nog linkser dan Sjoewe
Hij is een Maoist of een Stalinist??!?!quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij is nog linkser dan Sjoewe
heeft ze een zus?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:10 schreef Sjoewe het volgende:
Ze staat nu de afwas te doen en gaat zo eieren bakken![]()
En ik mag niet helpen
Ni slecht
Mooi. Koffie + lunch bij jou dusquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:10 schreef Sjoewe het volgende:
En ik mag niet helpen
Ni slecht
Is ze stiekem niet Mevrouw Kooistra?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:10 schreef Sjoewe het volgende:
En ik mag niet helpen
Ni slecht
je ben gewoon jaloers ehquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is ze stiekem niet Mevrouw Kooistra?
Nee man, natuurlijk niet, vind het cool voor jequote:Op maandag 7 augustus 2006 12:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
je ben gewoon jaloers eh![]()
oeh de warme chiabatta's komen nu uit de oven![]()
Hermquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee man, natuurlijk niet, vind het cool voor je!
Leeft die ei'k nog?!quote:
dat is in het begin altijd zoquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:10 schreef Sjoewe het volgende:
En ik mag niet helpen
Ni slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |