De oplossing voor jequote:
quote:
Alleen maar omdat je niet achter een pc werktquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik op mn werk zit heb ik geen 200 posts per dag
......quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die wou zou graag FBG worden dat ie naar Utrecht is verhuisd.
Dat zijn toch gewoon busjes enzo...?quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:24 schreef Alexxxxx het volgende:
even over die nieuwe kenetekens, die kunnen nu dus elk moment komen he? bij de lichte bedrijfswagens zijn ze al weer een paar weken bezig met de BZ-reeks...
het laatste kenteken van de vorige reeks was btw ZN-NN-10, en dat hing op de Peugeot 406 uit Leeuwarden
Ik werk soms WEL achter een PC.... MET internet.. En dan nog kom ik NIET op Fokquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je niet achter een pc werkt
prutserquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik werk soms WEL achter een PC.... MET internet.. En dan nog kom ik NIET op Fok
Omdat mensen dan stoppen met auto's kopen. 'oud' kenteken --. auto oogt ouder ---> lagere inruilprijs. Staat ook op die link hier.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon busjes enzo...?
En waarom hebben ze na de N niet doorgeteld met P, R, S, T, V, W enz enz enz...? Zoals ze dus wel doen met de eerste letter....?
wat een gemotiveerde instellingquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niks geen prutserwerk si werk is geen fok.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik werk soms WEL achter een PC.... MET internet.. En dan nog kom ik NIET op Fok
wegtoveren zal nog wel gaan jaquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:51 schreef vlad het volgende:
heeft iemand een idee waar ik een soort van zwart/wit poster weg kan toveren van ongeveer 140x200 cm?
Heb wel een mooie gezien bij de Ikea, maar dat is.. ikeaandere alternatieven kan ik nog niet vinden
![]()
2 opties: of je hebt niets te doen, of het is volle bak stressen.....quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
vandaag weer beginnen.
dus je kan het wel raden
En daar?
niet te bijdehand he?quote:
hertentamens neem ik aan?quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
2 opties: of je hebt niets te doen, of het is volle bak stressen.....
Hier alles goed. Deze week vrij van stage, ivm tentamen vrijdag. Maar je ziet aan m'n posten dat het studeren niet echt lukt
Ben wel blij dat het weer matig is, anders was er van studeren helemaal niets gekomen
al even bij de expo gekeken?quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:55 schreef vlad het volgende:
[..]
niet te bijdehand he?![]()
ik zit hier met een levensgroot probleem![]()
was net op hun site, maar daar staat niets opquote:
Jaquote:
en moet je ook betalen om uberhaubt een hertentamen te mogen doen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja
eigenschuld enzo.... Best duur tentamen eigenlijk..... scheelt me 'n week werken, dus eigenlijk kost dit tentamen me 380 euro![]()
![]()
Nee, gelukkig niet....quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:05 schreef vlad het volgende:
[..]
en moet je ook betalen om uberhaubt een hertentamen te mogen doen?
Damnquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja
eigenschuld enzo.... Best duur tentamen eigenlijk..... scheelt me 'n week werken, dus eigenlijk kost dit tentamen me 380 euro![]()
![]()
* Xtreem mompelt iets over kutvak en studie ontwijkend gedragquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:06 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Damn
Dan maar beter dat je hem wel haalt anders wordt het studeren onbetaalbaar
Nope naar Venlo. Zondag ITTquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Tjabbo, jij ook naar de ring dit weekend?
Bij 538 was laatst de woordvoerder van RDW aan de telefoon die melden dat het dit jaar zeker niet meer ging gebeuren.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:24 schreef Alexxxxx het volgende:
even over die nieuwe kenetekens, die kunnen nu dus elk moment komen he? bij de lichte bedrijfswagens zijn ze al weer een paar weken bezig met de BZ-reeks...
het laatste kenteken van de vorige reeks was btw ZN-NN-10, en dat hing op de Peugeot 406 uit Leeuwarden
bij personenwagens aap.... Bij betelwagens is het gewoon op=op.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bij 538 was laatst de woordvoerder van RDW aan de telefoon die melden dat het dit jaar zeker niet meer ging gebeuren.
Misschien volgend jaar dus
Bestelbusjes tellen helemaal niet in deze wereld het gaat om echte auto'squote:Op maandag 7 augustus 2006 16:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij personenwagens aap.... Bij betelwagens is het gewoon op=op.
niet iedereen kan een lamborghini betalenquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bestelbusjes tellen helemaal niet in deze wereld het gaat om echte auto's
Wat is het toch fijn hé, om keer op keer je domheid te bewijzenquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bestelbusjes tellen helemaal niet in deze wereld het gaat om echte auto's
Keer op keer?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat is het toch fijn hé, om keer op keer je domheid te bewijzen
Uiteraard heb ik daar belang bijquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:40 schreef Tjabbo het volgende:
He alex ik ben trouwens afgelopen zondag in tilligte geweest bij de oldtimerdag. (www.oldtimerdag.nl).
een aantal foto's geschoten daar, misschien heb je er belang bij?
als ik tijd heb zal ik ze vanavond, en anders morgen, even posten.
Is goed, ik zal het doorgevenaan Alex, Alexx, Alexxx en Alexxxx dat ook zij wat duidelijker moeten zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Keer op keer?
Jullie moeten gewoon eens duidelijk zijn
vergeet de unimog en zijn vriendjes nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is goed, ik zal het doorgevenaan Alex, Alexx, Alexxx en Alexxxx dat ook zij wat duidelijker moeten zijn.
Unimog is niet van mij. Zn vriendin is btw wel mn kloontjequote:Op maandag 7 augustus 2006 16:44 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
vergeet de unimog en zijn vriendjes niet
I Knowquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Unimog is niet van mij. Zn vriendin is btw wel mn kloontje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |