trustenquote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
jammer?
Hij moest weer onsportief rijgedrag vertonen, zoals altijd
Nee M. Schumacher is lekkerquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:40 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
ik hoop dat hij kampioen wordt, want die Alonso vind ik een verschrikkelijk arrogant opvliegertje![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:40 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
ik hoop dat hij kampioen wordt, want die Alonso vind ik een verschrikkelijk arrogant opvliegertje![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:34 schreef ijsmeis het volgende:
Veel plezier en succes met de katers alvast.
zo hoort dat ouwequote:Op maandag 7 augustus 2006 10:31 schreef hermandeperman het volgende:
Albers for champion
Vannacht ga ik op vakantie en moet alles nog wassen en strijkenLekkere planning weer
Nah dat komt wel goed, vertrekken hier om 03h30 en vliegen om 06h00... Eerst een biertje doen hier enzoquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
zo hoort dat ouwe
wij waren echt eenhalf uur voor ons vliegtuig vetrok op schipholWel leuk als je overal voor mag
jah die hoeretaxi ging in de file staanquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nah dat komt wel goed, vertrekken hier om 03h30 en vliegen om 06h00... Eerst een biertje doen hier enzo
Dat doe je goedquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
jah die hoeretaxi ging in de file staan
maar zon limotaxi is wel meesterlijk in de file ouweAl die mensen kijken enzo whehehe
voelde ik me toch even beroemd eh
decadent past mij welquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat doe je goedLekker decadent daarheen gegaan dus
dat moet je aan z'n vrouw vragenquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nee M. Schumacher is lekker
meneer A. Senna was ook geen heilige en wordt toch door nagenoeg iedereen aanbeden. Ik ben van mening dat er niet zoveel mis is met dat gedrag, zolang het niet (te) gevaarlijk wordt en er gepaste straffen opgelegd worden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
op de baan natuurlijk, altijd cheaten die bitch
M. Schumacher
na een jaar zo te hebben gereisd, heb ik best wel eens zin om in stijl de wereld rond te hoekenquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mij totaal niet, ben meer van het aftandse leven
Dubbele espresso![]()
Senna deed dat op een hele andere manier. Je kan dat gedrag echt niet vergelijken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:15 schreef vlad het volgende:
[..]
meneer A. Senna was ook geen heilige en wordt toch door nagenoeg iedereen aanbeden. Ik ben van mening dat er niet zoveel mis is met dat gedrag, zolang het niet (te) gevaarlijk wordt en er gepaste straffen opgelegd worden.
beter dan dat arrogante hielenlikkerij van Alonso![]()
Gisterenquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:17 schreef vlad het volgende:
oh, en natuurlijk een fijne vakantie en goede reis Herman!!!![]()
wanneer vertrek je?![]()
Zak geld mee en gaanquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:17 schreef vlad het volgende:
[..]
na een jaar zo te hebben gereisd, heb ik best wel eens zin om in stijl de wereld rond te hoeken![]()
Als de beste man "ACHTUNG" schreeuwt en ze passen kijken niet uit, tja, dan doen ze het zelf hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Senna deed dat op een hele andere manier. Je kan dat gedrag echt niet vergelijken.
Senna was opzich erger, zoals in 89 bij Prost in Japan.
en niets dan goed over de doden, dat telt ook mee.
Schumacher pakt echter alles op z'n duits aan
quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als de beste man "ACHTUNG" schreeuwt en ze passen kijken niet uit, tja, dan doen ze het zelf hoor
ik vind dat wel gepast bij een echte topperquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Senna deed dat op een hele andere manier. Je kan dat gedrag echt niet vergelijken.
Senna was opzich erger, zoals in 89 bij Prost in Japan.
en niets dan goed over de doden, dat telt ook mee.
Schumacher pakt echter alles op z'n duits aan
je hebt je Ibook mee om de hele vakantie bij ons te zijn?quote:
mja, daar lag het aan denk ik. Ik had een zakjequote:
ja meer als vroeger en dus niet op de schumi manierquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:24 schreef vlad het volgende:
[..]
ik vind dat wel gepast bij een echte topperbeetje peper in z'n reet
Ik vind veel coureurs veel te braaf. Coulthard bv. Hij rijd erg netjes, mag van mij best eens iets feller af en toe
![]()
Gewoon weer een beetje rivaliteit op en naast de baan, zoals schumager vs. Hill, Senna vs. Prost, Senna vs. Irvine met die geweldige actie![]()
vind dat dat gewoon moet kunnen. Het moet weer meer worden als vroegerpitspoezen terug, minder politiek, meer rijvaardigheid/kunsten. Niet dat halfbakken mietjes gedrag van: "tja, kan gebeuren, het was een race ongeluk"
meer van het: "die teringlijer had gewoon aan de kant gemoeten
". Maakt de sport naar mijn mening veel levendiger
![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als de beste man "ACHTUNG" schreeuwt en ze passen kijken niet uit, tja, dan doen ze het zelf hoor
maar hij is wel degen op dit moment die het kampioenschap spannend en levendig maakt. Ik vond die actie in Monaco gewoon schitterendquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja meer als vroeger en dus niet op de schumi manier
coulthard ->
uitzuipen is zoveel leuker dan uitzwaaienquote:
Ook dat jaquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:29 schreef vlad het volgende:
[..]
uitzuipen is zoveel leuker dan uitzwaaien![]()
Nee hij heeft geen ballen, moet het weer op een trieste manier doen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:28 schreef vlad het volgende:
[..]
maar hij is wel degen op dit moment die het kampioenschap spannend en levendig maakt. Ik vond die actie in Monaco gewoon schitterendhet mag niet, het kan niet, het had niet mogen gebeuren, het was heel fout, maar o zo geweldig
Hij heeft ballen en laat dat de hele wereld weten ook. niets mis mee
![]()
gaat een poosje naar buitenland voor stage oid?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ook dat jaMaar dat gaan we vanavond ook doen
En gisteravond een afscheidsfeest van een vriendin van me die voor een half jaar weggaat
Enne? Wilde ze ook op schoot?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ook dat jaMaar dat gaan we vanavond ook doen
En gisteravond een afscheidsfeest van een vriendin van me die voor een half jaar weggaat
Jep, Maleisië.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:31 schreef vlad het volgende:
[..]
gaat een poosje naar buitenland voor stage oid?
verdriet verzuipen is dan weer minder naar mijn mening![]()
ook dat kan/doet schumacherquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nee hij heeft geen ballen, moet het weer op een trieste manier doen.
Weet je wat mooi is, een seconde extra eruit persen zoals Senna dat kon, 1 minuut voor het einde, dat is mooi..Maar een beetje zielig de banden in gaan en dan nog niet eens toegeven ook, daar heb ik echt niets mee.
Momenteel geenquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tss, wat heb jij voor een geheugen.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:35 schreef Sjoewe het volgende:
Morgeh
Er zat een chick naast je. En die wilde ook op schoot, maar daarvan wilde je de foto's niet laten zien.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Momenteel geen![]()
Help me eens
herman heeft gedroomd?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er zat een chick naast je. En die wilde ook op schoot, maar daarvan wilde je de foto's niet laten zien.
Hoest nou ouwe zuipschuit?quote:
"op schoot" is Gennep's voor neukenquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er zat een chick naast je. En die wilde ook op schoot, maar daarvan wilde je de foto's niet laten zien.
Neequote:Op maandag 7 augustus 2006 11:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"op schoot" is Gennep's voor neuken
Goed hoor. ben in Chilburg nuquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
RedelijkHoest met ons tortelduifje?
Naja, dan begrijp ik WERKELIJK geen klap van je, maar het zal wel goed zijnquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee. Op schoot is op schoot. Je weet wel, op andermans knietjes zitten.
Ik heb de foto nogquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Naja, dan begrijp ik WERKELIJK geen klap van je, maar het zal wel goed zijn
Oi oi oi, als je dat over jezelf zegtquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:47 schreef Sjoewe het volgende:
Tis geen Utrecht maar ach tja eh, ik ben gewoon een beinvloedbare, slappe softie zonder principes of ruggegraat
Nah, kom maar op dan, hoe lang is het geleden in godsnaam? En waarom zeg je niet gewoon wat je bedoelt?quote:
Kom wel goedquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oi oi oi, als je dat over jezelf zegtWaarom haal je haar niet naar Utrecht? Of is zij werkende?
Het gaat echt nergens overquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nah, kom maar op dan, hoe lang is het geleden in godsnaam? En waarom zeg je niet gewoon wat je bedoelt?
Chatlogs staan op m'n laptop, maar ik weet zeker dat ik geen "op schoot willen" e.d. heb gebruiktquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het gaat echt nergens over.
Een paar dagen. En ik zeg wat ik bedoel! Een meisje dat naast je zat! Punt.
Toen had je het nog over het onderschrift "Lekker ding" en toen zei ik "Oh, die linkse?!"
En toen begon jij erover dat ze op je schoot wilde blablabla.
Tsssss.
post die foto nou maar zonder er urenlang over te zanikenquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het gaat echt nergens over.
Een paar dagen. En ik zeg wat ik bedoel! Een meisje dat naast je zat! Punt.
Toen had je het nog over het onderschrift "Lekker ding" en toen zei ik "Oh, die linkse?!"
En toen begon jij erover dat ze op je schoot wilde blablabla.
Tsssss.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:52 schreef Fugie het volgende:
ze mogen wel eens leren trap bouwen in utrecht
ja dat zijn wel mooie dingen, dat was overiges Ross, die die call in silverstone deed.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:36 schreef vlad het volgende:
[..]
ook dat kan/doet schumacherop het moment dat een voorligger de pit in duikt, is schumacher regelmatig de snelste op de baan.
Hij rijdt berekenend zoals senna en prost dat deden. Die briljante actie van senna (toen hij de pitstraat doorreed om zo een deel van het veld in te halen) staat wat mij betreft gelijk wat doordenken/berekenen aan wat schumacher flikte in sliverstone ooit. (Toen hij aan de leiding lag en 5 ronden voor het eind een stop and go kreeg en besloot om te finishen in de pistraat)
Gewoon van die acties die de FIA op het verkeerde been zet![]()
Ik zit op de verkeerde pjoeter.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:52 schreef vlad het volgende:
[..]
post die foto nou maar zonder er urenlang over te zaniken![]()
foto's vertellen meer dan 100 woorden kunnen zeggen![]()
Ouchquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:52 schreef Fugie het volgende:
ze mogen wel eens leren trap bouwen in utrecht
ik ben ook geen fan van een coureur. heb wel favorieten, maar ben geen fan. Wil alleen dat het kampioenschap spannend wordt/blijft tot de laatste race.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja dat zijn wel mooie dingen, dat was overiges Ross, die die call in silverstone deed.
Wat ik echt prachtig van Schumi vind is de manier hoe hij de pits ingaat.
Heb dat in Spa meerdere keren gezien en hij knalt echt VEEEEL harder naar binnen dan de rest.
Hij is ook zeker een waardig kampioen en rijdt briljant (nu ook zo snel gaan met kut banden) SUPER!
Ik vind het alleen erg jammer dat hij van die kut dingen flikt af en toe, daardoor ben ik geen fan van Schumi.
(z'n broer deed het ook goed op die kut banden trouwens)
quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:52 schreef vlad het volgende:
[..]
post die foto nou maar zonder er urenlang over te zaniken![]()
foto's vertellen meer dan 100 woorden kunnen zeggen![]()
kubica is gediskwalificeerd waardoor schumacher 8ste is gewordenquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:57 schreef ijsmeis het volgende:
Huh? Schumi was toch 9e en heeft dan toch géén punten gescoord?
ik krijg hier wel hele rare associaties bij waarvoor je opgepakt zou kunnen wordenquote:
Ohquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:57 schreef vlad het volgende:
[..]
kubica is gediskwalificeerd waardoor schumacher 8ste is geworden
Pff, ze is 20 hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:58 schreef vlad het volgende:
[..]
ik krijg hier wel hele rare associaties bij waarvoor je opgepakt zou kunnen worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |