abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40551160
Welkom bij deel vier van het topic 'Studentenkamers'
Dit topic betreft informatie en foto's van voormalige studenten. Studenten variëren nogal qua inrichting van hun eigen studentenkamer. In dit topic wordt een vervolg aangeboden op de vorige twee gaande delen. Men kan hier goed een beeld krijgen wat een gemiddelde student qua kosten kwijt is en hoe een studentenkamer eruit kan zien.

Verdere info betreft een studentenkamer
Reken erop dat een studentenkamer die in het centrum is gelegen plus een minimale oppervlakte van 15M2 al maximaal ¤350,- kan opleveren. Met een beetje mazzel betaal je hiervan de helft maar zit je tevens ook honderden meters meer vanuit het centrum verwijderd. Men kan dit allemaal redelijk nauwkeurig narekenen op http://www.steunpuntwonen.nl/huur/kamer.asp?layout=asw.

Als voorbeeld genomen:
- één student in Groningen, woonachtig aan de Muurstraat (in centrum) betaald ¤325,-. incl g/w/l , á 25m2, voorzieningen en onderhoud zijn matig. Keuken en douche wordt gedeelte met 2 huisgenoten.

of

-Één student in Groningen, woonachtig aan de Nieuwe Ebbinge (100 mtr buiten centrum), ¤350 á 55m2 incl. g/w/l, voorzieningen en onderhoud zijn prima. Keuken en douche voor eigen gebruik

Enkele voorgaande topics:
Dee; 1http://forum.fok.nl/topic/633437
Deel 2 http://forum.fok.nl/topic/755948
Deel 3http://forum.fok.nl/topic/816969

De vorige OP met een beetje aanpassingen dus.

Ik zelf zal later nog wel foto's van mijn kamer laten zien.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_40551475
ik zou nog steeds een foto plaatsen het is in elk geval zo goed als helemaal ingericht. moet alleen nog een koelkast+magnetron erin zetten
Too much is never enough!
pi_40551684
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 20:02 schreef Avani het volgende:
Heb je nou een soort van keuken in je badkamer of lijkt het maar zo

Ik zou trouwens nog een kleurtje op de muur doen als ik jou was, dat maakt het wat vrolijker.
Of een badkamer in m'n keuken. Net hoe je het bekijkt. Maar ik ben allang blij dat ik m'n eigen douche en keuken heb. Die magnetron komt overigens nog ergens anders te staan, want zo houd ik geen ruimte meer over.

Overigens ben ik geen voormalig, maar een beginnend student.

Nog even de plaatjes:

"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_40552023
Ik ben op dit moment aan het schilderen, zal morgen even foto's maken als het af is!
  zondag 6 augustus 2006 @ 22:34:30 #5
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_40555009
Hallo,

Ik ben redelijk nieuw hier, dus jullie zouden me vast niet kennen.. maar ik heb vraag.
Het is niet dringend, ik ga pas volgend jaar op kamers.
Juli/augustus/september 2007 wil ik wel me intrek nemen in een kamer in Rotterdam, waar ik vervolgens ook ga studeren.

Ik sta op dit moment al ingeschreven bij Stadswonen (studenten woningcooperatie Rotterdam) en die hebben dus voornamelijk kamers/appartementen voor 2personen. Dus de huidige bewoner en ik. Maar het lijkt mij ook leuk om gewoon ergens iets te huren en er een leuk huisje (zoals een student leef) van te maken.

Een aantal kennisen van mij wonen in een gehuurd huis, geen studentenpaleis en hebben er iets heel mooi's van gemaakt. Maar waar anderen dan wel in een Studentenflat (geen schimmel, meters hoge stapels vaat enz.) wonen met een leuke kamer van 20m2. Ik zelf doe nu mbo bouwkunde leerjaar 4 , heb dus wel technisch inzicht. Dus klussen is geen probleem... maar de keuze is moeilijk of goed of iets minder.

Maar wat zijn jullie meningen hierover?

Kan ik beter bij Stadswonen gewoon blijven en een goede kamer krijgen met maximaal 1 huisgenoot in Centrum Rotterdam voor circa ¤250,=.
Of
Ergens kijken waar ik een grotere ruimte kan huren voor minder, maar waar nog wel moet worden geklust. Maar waar je dan wel je ding in kan doen..
House muziek maakt jongeren kapot!!!
pi_40560057
Dat je je daar nu al druk om maakt
  maandag 7 augustus 2006 @ 01:43:51 #7
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_40561068
haha is eigenlijk wel raar ja..
maar ik wil misschien al in januarie en dan een stageplek daar zoeken..

Maar toch als je niet vroeg genoeg zoekt, heb ik straks pas iets in december ofzo dat suckt ook:)
en ik hou ervan om te brainstormen, wat zijn de mogelijkheden en wat kan ik er van maken...
pi_40573331
Ik ga woensdag verven, lila, babyblauw en een tintje ertussen . En er komt een gouden kroon op de muur . Heb ook een vloer besteld, zijl met een print van wit/grijsachtig marmer.
Paar dagen terug ook een onwijs mooie slaapbank gekocht.

Wuhu, let the decorating begin .
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_40574734
Godver, de kamer is leuk...........maar de privacy. Zit sinds een week boven bij een stel in de 40 geen kids, het leek ideaal, maar wat blijkt ze staan vroeg op en blijven ook gewoon thuis. Dus de wasmachine (staat in mijn keuken) ging vanochtend om 07:30 aan en die kerel zit dan al in z'n werkkamer (naast mij, zit op zolder) met een enorme irritante kuch. Moet ik dus langs als ik wil douchen.

Tja, ik ben geen uitslaper (09:00 ben ik paraat, of halfuurtje later), maar dit werkt op mn zenuwen zeker omdat die vent hier altijd rondhangt en nogal vormelijk/afstandelijk doet. Echt het gevoel dat mn privacy weg is zo!
  maandag 7 augustus 2006 @ 16:13:24 #10
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_40575843
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:39 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Godver, de kamer is leuk...........maar de privacy. Zit sinds een week boven bij een stel in de 40 geen kids, het leek ideaal, maar wat blijkt ze staan vroeg op en blijven ook gewoon thuis. Dus de wasmachine (staat in mijn keuken) ging vanochtend om 07:30 aan en die kerel zit dan al in z'n werkkamer (naast mij, zit op zolder) met een enorme irritante kuch. Moet ik dus langs als ik wil douchen.

Tja, ik ben geen uitslaper (09:00 ben ik paraat, of halfuurtje later), maar dit werkt op mn zenuwen zeker omdat die vent hier altijd rondhangt en nogal vormelijk/afstandelijk doet. Echt het gevoel dat mn privacy weg is zo!
dan zit er nix anders op, dan snel een vervangende woon/leefplek te zoeken
pi_40575954
zo, ik heb net ja gezegd tegen een studentenkamer, ofjah, 2 studentenkamers van 8m2 per stuk.

Beide zijn in zacht uitgedrukt slechte staat, maar daar is wel iets tegen te doen, er zitten nog geaarde stopcontacten in en ze liggen bij het wilhelminaplein in Eindhoven dus het valt wel mee

ik was van plan om van 1 kamer gewoon een bed in te kieperen en een bureau met een stoel, en de andere anders in te richten (no shit ) maar hoe dat weet ik nog niet, iemand suggesties?
pi_40580191
Ik zou 1 slaapkamer maken en 1 leefkamer. Dus bureau, TV en relaxede bank ofzo . Als je dan vrienden over de vloer hebt kunnen ze in die kamer bijvoorbeeld roken zonder dat je er ook in hoeft te tukken .
  maandag 7 augustus 2006 @ 19:05:00 #13
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_40581531
even een berichtje. Ben wel benieuwd naar andere kamers
pi_40587491
Yes ! deel 4 alweer , ik blijf het zeker in de gaten houden omdat ik (hopelijk als die wachtlijst nou eens opschiet) binnenkort op kamers zal gaan!
Kan niet wachten totdat ik kan gaan inrichten en verven en klussen
[=[_]=]
[+[_]::]
pi_40599783
tvp
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:39:28 #16
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_40605309

Binnenkort alleen het bed en het bureau van plek wisselen zodat er een tweepersoonsbed in kan
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 13:36:17 #17
141482 Q.
JurassiQ
pi_40607191
Nice, Sjoewe!
For great justice!
pi_40607496
Stijlvol en goed ingericht, Sjoewe! Is het een souterain? En wat is de exacte oppervlakte eigenlijk?

En die kat
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 13:51:03 #19
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_40607619
heej,die fotos had ik al gezien in eerder topic, of niet
pi_40610997
Leuk huissie! Ik ben net klaar met verven, straks meubilair weer terug, volgende week foto's!
  woensdag 9 augustus 2006 @ 15:22:40 #21
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_40645695
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 12:39 schreef Sjoewe het volgende:

Binnenkort alleen het bed en het bureau van plek wisselen zodat er een tweepersoonsbed in kan
Je kan misschien beter een twijfelaar nemen, pas gewoon op de plek waar je huidige bed staat. en het scheelt een hoop ruimte.
Ook met 2 slaap je nogsteeds goed in een twijfelaar en alleen is het zalig:)
pi_40648795
Terugvindkamer.
Billie Holiday is Lady Day!
pi_40652310
Ik zou vandaag met een vriendin gaan verven, maar het ging niet als gepland .
Heb gelukkig nu alle sleutels, en het contract. Maar vanochtend wilde ik het plafond gaan witten, bladdert het oude verf eraf, dus moesten we zo'n plamuurschepding kopen en om de beurt op de ladder het plafond van het verf ontdoen, wat echt een zware rotklus was. Dat is nu in ieder geval gebeurd. Morgen weer naar Utrecht met hulptroepen. Het moet af voor maandag .
  woensdag 9 augustus 2006 @ 19:11:58 #24
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_40653159
quote:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Sjoewe, waar heb je die Kraftwerk tourde france poster gehaald? hij rockt en het album zeker
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  woensdag 9 augustus 2006 @ 22:16:28 #25
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_40661579
Ik ben benieuwd ik ga over 3 weken voor een half jaar naar 't buitenland en moet dan mijn huidige kamer verlaten, ga morgen aan de opruiming probeer dan even foto's te maken

Ben eigenlijk wel benieuwd waar ik terrecht ga komen...
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_40666116
tvp
pi_40692032
Mijn kamer is op het moment een drama, een fiasco .

Het lijkt op ground zero .
pi_40698463
tvp
pi_40708455
quote:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

wat een gave poster van Kraftwerk
Waar heb je die gehaald?!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:53:36 #30
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_40710712
ik wil die poster ook
pi_40710969
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 21:52 schreef ma_jojo het volgende:
Mijn kamer is op het moment een drama, een fiasco .

Het lijkt op ground zero .
Nee, dat heet een uitdaging.
For great justice!
pi_40711061
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 13:59 schreef Q. het volgende:

[..]

Nee, dat heet een uitdaging.
Uitdagingen zijn leuk, dit gaat te furrrr.
pi_40713478
Dat dacht ik ook, heb een muur waar gewoon schilderstape hele stukken uit kan trekken, sterker nog, een vlieg er tegenaan en hij brokkelt af..En toch voor elkaar gekregen om te schilderen Dus het moet gewoon lukken ma_jojo!
pi_40713742
Oh, ik moet er ook nog steeds foto's van mijn kamer op zetten .

Erg subtiele tvp.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:47:58 #35
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_40716521
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 13:36 schreef Q. het volgende:
Nice, Sjoewe!
Dank
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 13:46 schreef Sodium het volgende:
Stijlvol en goed ingericht, Sjoewe! Is het een souterain? En wat is de exacte oppervlakte eigenlijk?

En die kat
Ja het is een souterain, de oppervlakte van het hele souterain is ongeveer 50m2. De twee kamers zijn samen ongeveer 36m2. 22 en 14 m2. Die andere kamer woont nu een vriendin van me, mijn idee is om over een paar jaartjes de hele verdieping zelf te betrekken.

quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:22 schreef eRrrrJeee het volgende:

[..]

Je kan misschien beter een twijfelaar nemen, pas gewoon op de plek waar je huidige bed staat. en het scheelt een hoop ruimte.
Ook met 2 slaap je nogsteeds goed in een twijfelaar en alleen is het zalig:)
Tja, dat maakt niet uit, dan kan je alsnog niet meer langs de bank naar de werkhoek
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 19:11 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Sjoewe, waar heb je die Kraftwerk tourde france poster gehaald? hij rockt en het album zeker
Bij de White Noise (RIP ) in Utrecht. Het was een promo poster

En bedankt voor de reacties natuurlijk
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_40722113
tvp. leuk topic om in de gaten te houden ga zelf ook de komende paar maanden proberen aan een kamer te komen
pi_40723081
Leuk topic Hier is mijn kamer.

Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 20:51:15 #38
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_40723459
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 20:38 schreef SlaggY het volgende:
Leuk topic Hier is mijn kamer.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Leuke kamer behalve die 2 kratten grolsch

The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_40726007
Slaggy, das een ikeabed he? Welk type? Hoe hoog is je kamer,
ik zit er ook aan te denken om een hoogslaper te nemen,m aar mijn kamer is maar 2.80 meter hoog, en ik vroeg me af of dat nog een beetje relaxed slaapt
pi_40726776
Ja is inderdaad een Ikea bed. Ik weet even niet welk type, maar het is in ieder geval een tweepersoons (koste rond de 150 euro). Mijn kamer is ongeveer 2.60 hoog, en ik kan eigenlijk net niet rechtop zitten in bed. Dus gekke standjes gaan je daar niet lukken.

Het grootste nadeel is dat het best instabiel is daarboven , en het kraakt echt ontzettend als je maar een beetje beweegt. Eigenlijk moet je hem (zoals hij bij de Ikea was opgezet) aan de muur vastzetten bovenaan, denk dat dat veel scheelt.

Verder is het wel een goed bed hoor
pi_40734257
quote:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Leuke kamer
#geen
pi_40740496
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 22:43 schreef SlaggY het volgende:
Ja is inderdaad een Ikea bed. Ik weet even niet welk type, maar het is in ieder geval een tweepersoons (koste rond de 150 euro). Mijn kamer is ongeveer 2.60 hoog, en ik kan eigenlijk net niet rechtop zitten in bed. Dus gekke standjes gaan je daar niet lukken.

Het grootste nadeel is dat het best instabiel is daarboven , en het kraakt echt ontzettend als je maar een beetje beweegt. Eigenlijk moet je hem (zoals hij bij de Ikea was opgezet) aan de muur vastzetten bovenaan, denk dat dat veel scheelt.

Verder is het wel een goed bed hoor
ik heb (gelukkig ) de Stolmen hoogslaper. toevallig gekocht toen ie in de aanbieding was en die kraakt niet. hij wiebelt wel, maar toen ik laatst bij ikea die andere hoogslaper zag staan was ik wel erg blij dat ik die niet had gekocht
pi_40747120
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 17:06 schreef The6thgate het volgende:

[..]

ik heb (gelukkig ) de Stolmen hoogslaper. toevallig gekocht toen ie in de aanbieding was en die kraakt niet. hij wiebelt wel, maar toen ik laatst bij ikea die andere hoogslaper zag staan was ik wel erg blij dat ik die niet had gekocht
stolmen kun je ook tegen t dak laten steunen toch?
pi_40766332
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:48 schreef Fatality het volgende:

[..]

stolmen kun je ook tegen t dak laten steunen toch?
Ghehe, dat dacht ik ook... maar die "steunen" zijn alleen om dat stomme gordijntje op te hangen let dus op als je em in mekaar zet, dat (tenzij je dat gordijntje wil) je die buizen er gewoon niet insteekt. Als ie eenmaal staat, krijg je ze er niet meer uit. (Verder prima bed, en ach, wie weet komen die uitsteeksels nog eens van pas
pi_40766589
Heej JusNieuwegein, die posters zijn echt vet.. Ennuh.. Die leren bank in je woonkamer heb ik waarschijnlijk vaker op gezeten dan jij! Haha
pi_40767533
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 16:16 schreef Luuksor het volgende:
Heej JusNieuwegein, die posters zijn echt vet.. Ennuh.. Die leren bank in je woonkamer heb ik waarschijnlijk vaker op gezeten dan jij! Haha
Dankje en leg uit haha

(zit trouwens wel erg lekker )
pi_40768263
Haha, Pim is 1 van de eerste mensen die ik kende in Leeuwarden, heb nog wel regelmatig staan koken in jullie keukentje! Ben er hoogstwaarschijnlijk binnen nu en een paar weken wel weer te vinden!
pi_40768984
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 17:15 schreef Luuksor het volgende:
Haha, Pim is 1 van de eerste mensen die ik kende in Leeuwarden, heb nog wel regelmatig staan koken in jullie keukentje! Ben er hoogstwaarschijnlijk binnen nu en een paar weken wel weer te vinden!
Kleine wereld he! haha, dan zie ik je vast wel een keer, vanaf dinsdag avond ga ik er zitten.
pi_40770626
Prima, ik ben er vanaf vrijdag, maar Pim zit nu nog tof te doen met Mickey, maar zo gauw ie terug is ben ik wel weereens bij jullie te vinden, mits bier..
  woensdag 16 augustus 2006 @ 16:24:54 #50
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_40871503
tvp!
het nieuwe school jaar komt er weer aan.. geen mensen hier die net hun nieuwe kamer betrekken.. en leuke foto's willen plaatsen?
pi_40871670
Haha ik wil best foto's plaatsen.......als iemand nog een mooie kamer voor me heeft in Haarlem
pi_40903463
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:24 schreef eRrrrJeee het volgende:
tvp!
het nieuwe school jaar komt er weer aan.. geen mensen hier die net hun nieuwe kamer betrekken.. en leuke foto's willen plaatsen?
Jawel, maar krijg mijn foto's niet van mijn mobiel af. Heb geen Bluetooth dongle..
pi_40904468
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 22:34 schreef eRrrrJeee het volgende:
Maar wat zijn jullie meningen hierover?
Ik zou me inschrijven bij Union. Die hebben best een hoop panden, redelijk grote kamers voor vriendelijke prijzen, wachttijd van een jaar denk ik.
pi_40908535
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 14:43 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Ik zou me inschrijven bij Union. Die hebben best een hoop panden, redelijk grote kamers voor vriendelijke prijzen, wachttijd van een jaar denk ik.
en die zit ook in rotterdam?
oke bedankt:)
pi_40908681
yo bedankt..

-------------
Rotterdamse vereniging voor jongeren 'Union'
Dit is een vereniging voor jongeren tussen de achttien en de dertig jaar die voor het eerst op zichzelf gaan wonen. Je kunt je hier iedere ochtend van 9.00 - 10.00 gratis komen inschrijven om op de wachtlijst te worden geplaatst. Je moet dan wel een geldig legitimatiebewijs en een inkomstenoverzicht meenemen. De wachtlijst voor een kamer is ongeveer drie tot vijf maanden.

Union
’s-Gravendijkwal 81a
3021 EG Rotterdam
T: (010) 477 88 25
pi_40933118
Ik ben net in een studentenkamer ingetrokken en laat ook maar even wat foto's zien. Tis nog wat kaal, maar dat komt allemaal wel goed

http://img154.imageshack.us/my.php?image=kamereindhoven007cr7.jpg

http://img151.imageshack.us/my.php?image=kamereindhoven009vc3.jpg

http://img154.imageshack.us/my.php?image=kamereindhoven011jm5.jpg
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:21:01 #57
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_40942964
hoeveel m2 is die kamer?

ziet er verder net uit:)
pi_40944414
15m2 in hartje Eindhoven.
pi_41003634
Vanaf dinsdag ga ik hard doorwerken aan m'n kamertje. M'n vader komt mee om m'n plafond te witten. Ik ga dan m'n muren, plinten, vensterbank en deur verven. Ik trek er 3 fulltime dagen voor uit. Daarna komt er een vloer in, zijl met marmerprint . En dan de meubels . Ik zie het weer ietwat zonniger in !
pi_41005770
In principe, afhankelijk van de grootte natuurlijk, is je kamer in 1 dag te verven (is mij in ieder geval wel gelukt), maar om alles helemaal af te krijgen duurt inderdaad wel 3 dagen. We hebben zojuist onze 2 bergruimtes leeggewerkt, serieus 2 containers vol rotzooi weggegaan!
  zondag 20 augustus 2006 @ 19:22:33 #61
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_41006342
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 19:00 schreef Luuksor het volgende:
In principe, afhankelijk van de grootte natuurlijk, is je kamer in 1 dag te verven (is mij in ieder geval wel gelukt), maar om alles helemaal af te krijgen duurt inderdaad wel 3 dagen. We hebben zojuist onze 2 bergruimtes leeggewerkt, serieus 2 containers vol rotzooi weggegaan!
Ik heb 18 m2, alles verven incl. plafond was met z'n 3en ongeveer een halve dag .
Nulla verba sed acta
pi_41006531
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 19:22 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Ik heb 18 m2, alles verven incl. plafond was met z'n 3en ongeveer een halve dag .
Foto's?
pi_41007244
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 19:22 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Alles in mn eentje gedaan, 15 m2 incl plafond..
  zondag 20 augustus 2006 @ 23:25:02 #64
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_41015371
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 19:30 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Foto's?
Pfffft dat is wel al een eeuwigheid geleden, ik ga even graven...

[edit]

Lang leve mijn toptelefoon, kon uiteraard niets vinden, maar live foto's!

Oranje muur/bed/bank/boeken-niet-voor-studie:

Mijn eigen wasbak

Computer+studieboeken

En even ter illustratie mijn plafond: hel om te verven...

[ Bericht 53% gewijzigd door Leonoor op 20-08-2006 23:45:11 ]
Nulla verba sed acta
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:37:31 #65
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_41042965
das pop en beatles-poster
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:43:57 #66
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_41043201
quote:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Mooi! Maar das toch geen studentenkamer meer!!
Mis hier wel een beetje de typische studentenkamers hoor..
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:48:15 #67
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_41043361
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:43 schreef Cutebutpsycho het volgende:

[..]

Mooi! Maar das toch geen studentenkamer meer!!
Mis hier wel een beetje de typische studentenkamers hoor..
Tja ehm, ik ben student. Ik heb ook een jaar zo gewoond:

En nu in de loop der tijd spullen verzameld die mensen niet meer hoefden, of al veelste lang bewaard hebben, alleen het audiomeubel heb ik echt gekocht. Met een beetje verf en kritsch verzamelen kom je een heel eind
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:51:00 #68
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_41043451
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:48 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

[afbeelding]

En nu in de loop der tijd spullen verzameld die mensen niet meer hoefden, of al veelste lang bewaard hebben, alleen het audiomeubel heb ik echt gekocht. Met een beetje verf en kritsch verzamelen kom je een heel eind
Maar deze vind ik ook al veel meer studenterig hoor Maar nog steeds niet zo'n typische uit de boekjes
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:53:01 #69
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_41043506
Mja de vloer als asbak gebruiken en een krat bier als bijzet tafel heb ik wel gehad
pi_41043615
schaamteloze terug vind post
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:17:15 #71
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_41047662
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:51 schreef Cutebutpsycho het volgende:

[..]

Maar deze vind ik ook al veel meer studenterig hoor Maar nog steeds niet zo'n typische uit de boekjes
de rede is misschien dat veel mensen gewoon liever niet in zo'n typische kamer willen wonen, waardoor ze tegenwoordig gewoon wat schaarser worden vermoedelijk . Misschien moet het typische beeld een beetje aangepast worden in al die boekjes
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:27:53 #72
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41047946
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:53 schreef Sjoewe het volgende:
Mja de vloer als asbak gebruiken en een krat bier als bijzet tafel heb ik wel gehad
smerig:)
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:29:30 #73
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41047985
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:48 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

[afbeelding]

beide foto sessies zijn toch in zelfde ruimte ofniet?

omdat ze beide dat gordijn hebbe
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:30:01 #74
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_41048008
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:27 schreef eRrrrJeee het volgende:

[..]

smerig:)
ZO'n huis is er hier ook in de straat, van het studentencorps, gaat ieder jaar nieuw tapijt in, en zwart meurend tapijt uit
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:31:10 #75
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_41048045
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:29 schreef eRrrrJeee het volgende:

[..]

beide foto sessies zijn toch in zelfde ruimte ofniet?

omdat ze beide dat gordijn hebbe
Nee, ander huis, andere gordijnen
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:33:03 #76
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41048100
ohja:).. maar toh lijkt het een beetje
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:34:09 #77
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_41048134
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:33 schreef eRrrrJeee het volgende:
ohja:).. maar toh lijkt het een beetje
ja zelfde spullen veel al.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:36:23 #78
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41048195
nee dat bedoel ik niet...
maar dat raam.. en dat gordijn.. de constructie:)
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:13:31 #80
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_41071483
Waarom zou je zo willen leven zoals velen zich een studentenhuis voorstellen? Ik kan het persoonlijk niet, al komt waar ik nu woon af en toe ook wel 's in de buurt. Toch is het een vrij net huis en valt niet alles van ellende uit elkaar. Ik zou het verschrikkelijk vinden!

persoonlijk heb ik ook de leeftijd om een eigen plek te regelen, waar ik dus ook mee bezig ben
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_41075057
Heb een halfjaar in zo'n standaard studentenhuis gewoond, beviel me totaal niet, maar had niks anders.. Nu zit ik wel 100x beter!
pi_41078538
Ik heb nu gewoon een kamer, met eigen keukenblok. (Zie paar posts hierboven. ) En deel douche & toilet met mijn buuf, opzich wel ideaal. Maar ben nu toch op zoek naar iets helemaal voormezelf. Hoeft absoluut niet groot te zijn, maar lijkt me heerlijk om niets te moeten delen!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 23:40:58 #83
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41078890
delen vind ik nog niet zo erg.. als het maar goede vrienden/vriendinnen zijn:)
pi_41079132
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 23:30 schreef loehoes het volgende:
Ik heb nu gewoon een kamer, met eigen keukenblok. (Zie paar posts hierboven. ) En deel douche & toilet met mijn buuf, opzich wel ideaal. Maar ben nu toch op zoek naar iets helemaal voormezelf. Hoeft absoluut niet groot te zijn, maar lijkt me heerlijk om niets te moeten delen!
Tja, daar hangt meestal een redelijke prijskaartje aan he.
pi_41079364
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 23:48 schreef Phoenixjuh het volgende:

[..]

Tja, daar hangt meestal een redelijke prijskaartje aan he.
Ligt eraan. Een vriendin van mij woont nu in een appartementje. Woonkamertje, keuken & badkamer & slaapkamer. Niet zo groot allemaal. Maar toch van haarzelf, en ze betaalt 310,- inclusief..
Nou dat vind ik absoluut niet duur, zeker gezien ze in het centrum woont.

Ik daarintegen woon 20 minuten fietsen van de stad, op een kamer van 16m2 en betaal 280 inclusief.

Maar ze heeft dan ook erg veel geluk gehad. Maar het kan dus wel. En ik heb geen haast, ik zoek gewoon rustig verder.
pi_41079638
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 23:55 schreef loehoes het volgende:

[..]

Ligt eraan. Een vriendin van mij woont nu in een appartementje. Woonkamertje, keuken & badkamer & slaapkamer. Niet zo groot allemaal. Maar toch van haarzelf, en ze betaalt 310,- inclusief..

Ik daarintegen woon 20 minuten fietsen van de stad, op een kamer van 16m2 en betaal 280 inclusief.

Maar ze heeft dan ook erg veel geluk gehad. Maar het kan dus wel. En ik heb geen haast, ik zoek gewoon rustig verder.
Pfff, dit soort situaties zie je alleen maar als je 6-7 jaar staat ingeschreven bij een woningcorporatie ofzo. Maar ze heeft dan inderdaad veel geluk gehad.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 00:03:49 #87
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41079644
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 23:55 schreef loehoes het volgende:

waar is dat he? (zwolle lees ik net)
vind ik ook wel wat (iets uit de richting)

edit:
pi_41079710
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 00:03 schreef eRrrrJeee het volgende:

[..]

waar is dat he? (zwolle lees ik net)
vind ik ook wel wat (iets uit de richting)

edit:
Zwolle

Edit : ik zag jou edit te laat
  woensdag 23 augustus 2006 @ 00:06:28 #89
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41079747
ken zwolle eigenlijk niet...
weet wel waar het ligt

maar nooit geweest ofzo
  woensdag 23 augustus 2006 @ 00:06:33 #90
135333 SpaRood
Spa Blauw met bubbeltjes!
pi_41079749
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 18:03 schreef loehoes het volgende:
[afbeelding]

tvp.
Hoe hoog is jouw plafond? Is het de hoogslaper van IKEA, Tromso? Staat die stabiel? Kun je in het bed zitten?
Drink ik.
pi_41079791
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 00:03 schreef Phoenixjuh het volgende:

[..]

Pfff, dit soort situaties zie je alleen maar als je 6-7 jaar staat ingeschreven bij een woningcorporatie ofzo. Maar ze heeft dan inderdaad veel geluk gehad.
Ze zit er ook via een makelaar. + is het Zwolle he .
Al vind ik de woningbouw hier heel fijn. Had deze kamer binnen 2 maanden! geen top locatie, maar verder niets mis mee
Maar dit gaat ook met een puntensysteem, en niet met hoelang je bent ingeschreven. dat scheelt.
pi_41079859
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 00:06 schreef SpaRood het volgende:

[..]

Hoe hoog is jouw plafond? Is het de hoogslaper van IKEA, Tromso? Staat die stabiel? Kun je in het bed zitten?
Ja, die van de ikea, de 2persoons.

Weet niet hoog het precies is, maar ik heb 10 cm van de onderkant afgezaagd. Ik zelf kan nu makkelijk rechtop zitten, maar ben maar 1.68. Mijn vriend ( 1.85) past er ook nog net tussen,maar voor hem zou iets meer ruimte fijn zijn.

En stabiel, het is wel een must om hem aan de muur vast te maken. Dan slaapt het prima. Zonder kan ook wel, maarja, toch een stuk minder stevig.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 00:13:02 #93
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41079948
zon hoogslaper is wel ideel opzich, want je kan er een bank onderzette enzo...

maar het heeft lijkt mij ook wel een hoop nadelen..
- als je ziek bent
- dronken
pi_41079964
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 00:13 schreef eRrrrJeee het volgende:
zon hoogslaper is wel ideel opzich, want je kan er een bank onderzette enzo...

maar het heeft lijkt mij ook wel een hoop nadelen..
- als je ziek bent
- dronken
Bij beide kan je op de bank slapen
  woensdag 23 augustus 2006 @ 00:17:23 #95
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41080090
ohja:).. mwa tis dat het nog even duurt voor ik op kamers ga..
maar zon hoogslaper is dan misschien wel een optie.. mits het past natuurlijk.. en 2 persoons is:)
  woensdag 23 augustus 2006 @ 00:22:29 #96
135333 SpaRood
pi_41080253
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 00:09 schreef loehoes het volgende:

[..]

Ja, die van de ikea, de 2persoons.

Weet niet hoog het precies is, maar ik heb 10 cm van de onderkant afgezaagd. Ik zelf kan nu makkelijk rechtop zitten, maar ben maar 1.68. Mijn vriend ( 1.85) past er ook nog net tussen,maar voor hem zou iets meer ruimte fijn zijn.

En stabiel, het is wel een must om hem aan de muur vast te maken. Dan slaapt het prima. Zonder kan ook wel, maarja, toch een stuk minder stevig.
Bedankt voor je info...ik ben ongeveer 1.80. Ik denk erover om een bureau onder te zetten, zoals ze dat bij de IKEA ook hebben. Het wegzagen van de onderkant is mss een idee, maar kan snel te laag worden. Bij de IKEA hebben ze trouwens deze hoogslaper aan het plafond vastgezet. Kun je dat ook zelf doen? Mij lijkt de TROMSO een perfecte bed (betaalbaar, ziet er goed uit) voor mensen die een kleine kamer hebben en liever hun woonruimte wat compacter willen inrichten.
Drink ik.
pi_41080296
Je kunt eventueel voor de hoogslaper met slaapbank gaan van de Leenbakker. Is dus compleet met slaapbank. Helaas is de hoogslaper voor 1 persoon bedoelt.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 00:27:20 #98
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41080405
is wel een mooie oplossing dan ja.. maar das 1 persoons zint me niet..
slaap altijd breed uit:)
  woensdag 23 augustus 2006 @ 00:30:44 #99
135333 SpaRood
pi_41080485
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 00:23 schreef Phoenixjuh het volgende:
Je kunt eventueel voor de hoogslaper met slaapbank gaan van de Leenbakker. Is dus compleet met slaapbank. Helaas is de hoogslaper voor 1 persoon bedoelt.
Heb je daar een foto van? Ik kan namelijk een slaapbank van mijn ouders krijgen, die ik eigenlijk ga gebruiken als bank, of reservebed voor het geval iemand bij me komt logeren. Ook ben ik niet echt een fan van Leenbakker.

IKEA
Drink ik.
pi_41080497
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 00:22 schreef SpaRood het volgende:

[..]

Bedankt voor je info...ik ben ongeveer 1.80. Ik denk erover om een bureau onder te zetten, zoals ze dat bij de IKEA ook hebben. Het wegzagen van de onderkant is mss een idee, maar kan snel te laag worden. Bij de IKEA hebben ze trouwens deze hoogslaper aan het plafond vastgezet. Kun je dat ook zelf doen? Mij lijkt de TROMSO een perfecte bed (betaalbaar, ziet er goed uit) voor mensen die een kleine kamer hebben en liever hun woonruimte wat compacter willen inrichten.
Het ligt er natuurlijk sowieso aan hoe hoog je kamer is. Mijne is niet heel hoog geloof ik. Maargoed, weet ook niet wat 'normaal' is.
Er onder is het natuurlijk nu wel een stuk lager, maar omdat ik er een bank onder heb, geeft dat niet. Want als je gaat zitten "zak" je toch. om het zo maar te noemen. Even oppassen dat je je hoofd niet stoot met opstaan

Geen idee hoe je hem aan het plafond vast kan maken. Ik heb hem met een soort regenpijpding (als je goed kijkt zie je het op de foto) om de poten aan de muur gezet.

Met een fijne matras slaapt hij heerlijk hoor
  woensdag 23 augustus 2006 @ 00:35:55 #101
135333 SpaRood
pi_41080643
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 00:31 schreef loehoes het volgende:

[..]

Het ligt er natuurlijk sowieso aan hoe hoog je kamer is. Mijne is niet heel hoog geloof ik. Maargoed, weet ook niet wat 'normaal' is.
Standaard is 2.50 m. Hoogte van dit bed is 206 cm. Het afstand tussen vloer en bedbodem is 164 cm. Lastig dilemma, als je de onderkant wegzaagt, dan kun je het niet meer gebruiken als werkruimte. Maar anders is het wellicht te hoog, en dan moet je het bed inkruipen of uitrollen...wat ik niet wil.
Drink ik.
pi_41080672
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 00:35 schreef SpaRood het volgende:

[..]

Standaard is 2.50 m. Hoogte van dit bed is 206 cm. Het afstand tussen vloer en bedbodem is 164 cm. Lastig dilemma, als je de onderkant wegzaagt, dan kun je het niet meer gebruiken als werkruimte. Maar anders is het wellicht te hoog, en dan moet je het bed inkruipen of uitrollen...wat ik niet wil.
Bank er onder, en bureau ergens anders! probleem opgelost.
pi_41136626
Mijn kamer is bijna klaar .
Nog een paar kleine dingetjes afverven en dan inrichten, volgende week ik het af .
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 01:04:20 #104
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41149828
fotos!!!!
pi_41149885
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 01:04 schreef eRrrrJeee het volgende:
fotos!!!!
Die shit komt wanneer het af is . Vanavond gebeld met zo'n vloerlegpersoon, woensdag komt m'n vloer erin, niet veel later volgen m'n meubels, dus eind volgende week een stoere foto reportage van m'n 12m2 .
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 01:11:37 #106
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_41149994
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 18:33 schreef ma_jojo het volgende:
Mijn kamer is bijna klaar .
Nog een paar kleine dingetjes afverven en dan inrichten, volgende week ik het af .
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 01:06 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Die shit komt wanneer het af is . Vanavond gebeld met zo'n vloerlegpersoon, woensdag komt m'n vloer erin, niet veel later volgen m'n meubels, dus eind volgende week een stoere foto reportage van m'n 12m2 .
je spreekt jezelf beetje tegen
pi_41150057
tvp, kan handig zijn
pi_41150557
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 01:11 schreef Grumpey het volgende:

[..]

[..]

je spreekt jezelf beetje tegen
Ik vind van niet. Volgende week is het af, mijn zuurstokpaleisje .
pi_41176089
Sinds afgelopen week woonachtig in Amsterdam.

- Beverly Sills
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 11:07:16 #110
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_41190972
mooie vloerbedekking, wel beetje minimalistisch ingericht
pi_41191953
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 11:07 schreef Grumpey het volgende:
mooie vloerbedekking, wel beetje minimalistisch ingericht
Het is lastig om het zo te fotograferen dat je een goede indruk krijgt, maar er staat nog wel wat meer hoor. En er komt ook nog wel meer te staan. Neemt niet weg dat ik het wel graag netjes en strak houd, zeg maar.

[ Bericht 1% gewijzigd door Pizza_Shooter op 26-08-2006 12:02:53 ]
- Beverly Sills
pi_41195458
quote:
[mooie plaatjes]

Wat mooi ingericht enzo !
En hoe duur is het bij jou dan en in welke stad?
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 14:59:38 #113
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_41195663
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 14:51 schreef Chrrris het volgende:

[..]

Wat mooi ingericht enzo !
En hoe duur is het bij jou dan en in welke stad?
Dank

Het is in Utrecht. En ik huur samen met een vriendin van me de hele verdieping. De kamer kost me zo 220 euro per maand, inclusief alles
pi_41195703
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 14:59 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Dank

Het is in Utrecht. En ik huur samen met een vriendinvan me de hel verdieping. De kamerost me zo 220 euro per maand, inclusief alles
Oeeh niet slecht, niet slecht
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 15:03:21 #115
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_41195767
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 15:01 schreef Chrrris het volgende:

[..]

Oeeh niet slecht, niet slecht
Ja precies. Als ik uitgestudeerd ben en wat meer geld heb, ga ik er alleen wonen, mja of samen met m´n lief
  zondag 27 augustus 2006 @ 23:54:21 #116
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41242017
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 15:03 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Ja precies. Als ik uitgestudeerd ben en wat meer geld heb, ga ik er alleen wonen, mja of samen met m´n lief
trap je je huisgenoot er dan gewoon uit?
pi_41242792
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 15:03 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

maandag 28 augustus 2006 @ 00:17:37 #118
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_41242904
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 23:54 schreef eRrrrJeee het volgende:

[..]

trap je je huisgenoot er dan gewoon uit?
Ik ben de hoofdhuurder, en we hebben een termijn van een jaar afgesproken eerst en dan verder zien, met een opzeg termijn van mijn kant van minimaal twee maanden.
Ik had eerst de hele verdieping al, maar zoveel ruimte had ik helemaal niet nodig.
  maandag 28 augustus 2006 @ 00:22:54 #119
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41243109
aha oke:) dan snap ik hem
pi_41251461
Ik ben ook weer verhuisd naar een andere kamer in Tilburg!

ongeveer 22m2 aan de Besterdring in een oude slagerij (zonder vleeshaken aan het plafond hoor ).
Vandaag komt het hout binnen voor mijn hoogslaper, en dan zullen we eens zien of ik een bed kan maken . Als het helemaal af is komen er hier foto's!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:16:04 #121
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41259476
gelukkig hoef ik als ik op kamers ga, alleen nog een bed,kast en lamp te kopen. De rest heb ik volgens mij wel
pi_41261522
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:16 schreef eRrrrJeee het volgende:
gelukkig hoef ik als ik op kamers ga, alleen nog een bed,kast en lamp te kopen. De rest heb ik volgens mij wel
Het is ongelooflijk hoeveel spullen je nog nodig blijkt te hebben als je eenmaal een maand op kamers zit. Echt, je blijft maar kopen. Van afwasborstel tot wc-papierhouder tot bakpapier...
  maandag 28 augustus 2006 @ 17:34:31 #123
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41262210
ohja, maar ik dacht meer aan de inrichting van mijn kamer zelf...
en neit aan keuken/badkamer/wc
pi_41262249
Ah oke. Nee, die kamer heb je vrij snel vol en compleet. Dat is geen groot probleem, vaak.
  maandag 28 augustus 2006 @ 17:58:30 #125
135333 SpaRood
pi_41262928
wil niemand meer foto's plaatsen van zijn/haar kamer?
Drink ik.
pi_41263516
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 17:10 schreef Sodium het volgende:

[..]

Het is ongelooflijk hoeveel spullen je nog nodig blijkt te hebben als je eenmaal een maand op kamers zit. Echt, je blijft maar kopen. Van afwasborstel tot wc-papierhouder tot bakpapier...
ik moet idd ook nog een heleboel hebben. zout/peper e.d. wasmiddel, koffiezetapparaat etc. wordt trouwens ook leuk als je van een kamer naar een zelfstandige woonruimte gaat....dan heb je nog veel meer nodig
pi_41265225
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 17:58 schreef SpaRood het volgende:
Ik zal ze in de loop van de week wel proberen te posten.
pi_41266107
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 18:22 schreef The6thgate het volgende:

[..]

ik moet idd ook nog een heleboel hebben. zout/peper e.d. wasmiddel, koffiezetapparaat etc. wordt trouwens ook leuk als je van een kamer naar een zelfstandige woonruimte gaat....dan heb je nog veel meer nodig
Ja, dat is ernstig. Je hele bankrekening, voor zover die er al was, is dan in vrij korte tijd erg leeg.
pi_41266804
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 17:58 schreef SpaRood het volgende:
Tijdje geleden:

pi_41266913
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:00 schreef Dementor het volgende:

[..]

In die kamer kun je serieus over de wereld nadenken.
Leg uit.
pi_41267153
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:01 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Leg uit.
het is gewoon een vrij nette kamer.
pi_41280490
tvp!
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 08:43:39 #134
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_41283182
Wat een verandering Herm
pi_41285980
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:07 schreef Dementor het volgende:

[..]

het is gewoon een vrij nette kamer.
Ah oké, dankje.
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 08:43 schreef Sjoewe het volgende:
Wat een verandering Herm
Lekker hè
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:17:03 #136
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_41293552
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:01 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Leg uit.
Je kamer ziet er wat saaitjes uit? Heb zelf iets meer decoratie in m'n huis
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:40:23 #137
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41294217
eigenlijk zou ik een kamer moeten hebben, zoals nu me slaap kamer is bij mijn ouders thuis... alleeen dan wel net houden en btr indelen... maja waar vind je dat:)
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 16:02:06 #138
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_41294840
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 15:40 schreef eRrrrJeee het volgende:
eigenlijk zou ik een kamer moeten hebben, zoals nu me slaap kamer is bij mijn ouders thuis... alleeen dan wel net houden en btr indelen... maja waar vind je dat:)
wat voor kamer heb je daar?
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 16:34:57 #139
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41295693
5bij5 lekker ruim en vierkant.
pi_41314266
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 15:17 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Je kamer ziet er wat saaitjes uit? Heb zelf iets meer decoratie in m'n huis
Dit waren foto's van dag 1 Het is er nu al wat drukker enzo, maar ik hou niet zo van volproppen met prullaria
pi_41368476
tvp
  donderdag 31 augustus 2006 @ 18:12:34 #142
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41368997
tvp 2
och wat lijkt et me heerlijk op kamers, geen gezeik meer van ouders/zus en iederedag eten wat je zelf lekker vindt en en en .. maar er zijn natuurlijk ook wel nadelen
pi_41375473
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:12 schreef eRrrrJeee het volgende:
tvp 2
och wat lijkt et me heerlijk op kamers, geen gezeik meer van ouders/zus en iederedag eten wat je zelf lekker vindt en en en .. maar er zijn natuurlijk ook wel nadelen
nadeel is beperkte ruimte. zit zelf op 12 m2 en weet heel even niet waar ik mn zooi moet laten (papierwerk etc.). eigen appartement is relaxter wat dat betreft (en groter natuurlijk). voordeel van op kamers is huisgenoten waar je mee kunt lullen.....nadeel is overlast natuurlijk
  donderdag 31 augustus 2006 @ 22:40:10 #144
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41376644
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 20:55 schreef The6thgate het volgende:

[..]

nadeel is beperkte ruimte. zit zelf op 12 m2 en weet heel even niet waar ik mn zooi moet laten (papierwerk etc.). eigen appartement is relaxter wat dat betreft (en groter natuurlijk). voordeel van op kamers is huisgenoten waar je mee kunt lullen.....nadeel is overlast natuurlijk
daar zit wat in ja.. maar ik ga dnek ik opzoek naar een groot goedkoop iets:P
  donderdag 31 augustus 2006 @ 22:43:19 #145
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_41376709
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 22:40 schreef eRrrrJeee het volgende:

[..]

daar zit wat in ja.. maar ik ga dnek ik opzoek naar een groot goedkoop iets:P
Dat is nogal een opgave eh
  donderdag 31 augustus 2006 @ 22:46:22 #146
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41376808
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 22:43 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Dat is nogal een opgave eh
jij hebt het ook ik wil ook vinden.. desnoods deel ik met iemand..
  donderdag 31 augustus 2006 @ 22:51:43 #147
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_41377042
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 22:46 schreef eRrrrJeee het volgende:

[..]

jij hebt het ook ik wil ook vinden.. desnoods deel ik met iemand..
Mja want ik woon inprincipe dus eigelijk niet goedkoop eh. Alleen door het delen van de verdieping is het goedkoop, maar daar moet je wel goed over nadenken, met wie en met welke afspraken je dat doet. Want geld en vrienden mengen over het algemeen niet erg goed.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 22:59:08 #148
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41377407
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 22:51 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Mja want ik woon inprincipe dus eigelijk niet goedkoop eh. Alleen door het delen van de verdieping is het goedkoop, maar daar moet je wel goed over nadenken, met wie en met welke afspraken je dat doet. Want geld en vrienden mengen over het algemeen niet erg goed.
daar heb je gelijk in.. mwa het is gelukkig nog niet zo ver.
  vrijdag 1 september 2006 @ 00:57:32 #149
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_41382536
het kan wel, ik woon wel goedkoop en ideaal locatie en meerdere kamers maar goed...had ik dan ook lang op gewacht
pi_41384555

Betere pics komen volgende week, dan zijn de laatste 2 elementen er Dit zijn gsm shots
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:56:36 #151
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41391287
mooie kikkers.. anders post je alleen de linkjes?
pi_41391582
Hoo ja is waar fok heeft haat liefde verhouding met imageshack.. Euh ik maak van de week wel goeie pics zet ik wel ff op eigen webspace dan..
pi_41391748
* mompelt iets over mensen die nog steeds niet weten dat ImageShack niet samen gaat met Fok!
  vrijdag 1 september 2006 @ 12:50:21 #154
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_41391878
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 12:44 schreef Nuna het volgende:
* mompelt iets over mensen die nog steeds niet weten dat ImageShack niet samen gaat met Fok!
* Leonoor mompelt iets over plugins en foto's gewoon kunnen zien

De imageshack kikker ontwijken
Nulla verba sed acta
  vrijdag 1 september 2006 @ 13:52:53 #155
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41392644
fotoss meerr:P
  vrijdag 1 september 2006 @ 22:34:19 #156
56455 ProhibitArt
..sarà divertente vedrai..
pi_41408327
Binnenkort zal ik ook eens met wat foto's komen, want ik ga vanaf maandag klussen in mijn nieuwe onderkomen: wel 11m2 ..Onder andere de prijs (¤240), de ligging (vlakbij het station) en inclusief tuintje en maar 1 huisgenoot hebben me overstag laten gaan..
Anyway, nu is de kamer nog helemaal vies, studenterig, gebladerd en met vochtvlekken en ga ik maar proberen er wat moois van te maken. Het zou wel leuk zijn om dan hier before en after-pictures te plaatsen natuurlijk...Het is iig een juiste kamer voor dit topic ...

Vandaag heb ik trouwens in een opwelling gekozen voor zwarte vloerbedekking (wit wordt te snel vies en bij alle andere kleuren moet je de rest erop aanpassen). Zwart is mooi, klassiek en aangezien de kamer erg hoog is (en de muren wit zijn) t.o. het kleine oppervlak, zal het niet overheersend zijn. Dacht ik. Maar toch, nu, vanavond, zit ik te twijfelen....Hebben jullie nog suggesties/ideeën (over verdere kleuren bv.) waardoor ik er een stijlvolle, maar echt knusse/gezellige kamer ervan kan gaan maken? Alvast bedankt! (dan zorg ik binnenkort voor foto's ) ...
pi_41408464
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 22:34 schreef ProhibitArt het volgende:
Binnenkort zal ik ook eens met wat foto's komen, want ik ga vanaf maandag klussen in mijn nieuwe onderkomen: wel 11m2 ..Onder andere de prijs (¤240), de ligging (vlakbij het station) en inclusief tuintje en maar 1 huisgenoot hebben me overstag laten gaan..
Anyway, nu is de kamer nog helemaal vies, studenterig, gebladerd en met vochtvlekken en ga ik maar proberen er wat moois van te maken. Het zou wel leuk zijn om dan hier before en after-pictures te plaatsen natuurlijk...Het is iig een juiste kamer voor dit topic ...

Vandaag heb ik trouwens in een opwelling gekozen voor zwarte vloerbedekking (wit wordt te snel vies en bij alle andere kleuren moet je de rest erop aanpassen). Zwart is mooi, klassiek en aangezien de kamer erg hoog is (en de muren wit zijn) t.o. het kleine oppervlak, zal het niet overheersend zijn. Dacht ik. Maar toch, nu, vanavond, zit ik te twijfelen....Hebben jullie nog suggesties/ideeën (over verdere kleuren bv.) waardoor ik er een stijlvolle, maar echt knusse/gezellige kamer ervan kan gaan maken? Alvast bedankt! (dan zorg ik binnenkort voor foto's ) ...
Donkerblauw?
  zaterdag 2 september 2006 @ 00:11:29 #158
56455 ProhibitArt
pi_41411524
Hmm..donkerblauw? Dat is me toch iets te koel bij elkaar...Heb vanavond nog even zitten nadenken, maar misschien kan ik morgen beter even die vloerbedekkingsman even bellen en zwart omruilen ofzo haha....Denk dat ik er maar een nachtje over ga slapen ...
  zaterdag 2 september 2006 @ 00:47:23 #159
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_41412698
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 00:11 schreef ProhibitArt het volgende:
Hmm..donkerblauw? Dat is me toch iets te koel bij elkaar...Heb vanavond nog even zitten nadenken, maar misschien kan ik morgen beter even die vloerbedekkingsman even bellen en zwart omruilen ofzo haha....Denk dat ik er maar een nachtje over ga slapen ...
Anders neem je laminaat??
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_41412924
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 00:57 schreef Grumpey het volgende:
het kan wel, ik woon wel goedkoop en ideaal locatie en meerdere kamers maar goed...had ik dan ook lang op gewacht
Hoe, waar, wat?
Ik zou samen met een vriendin op kamers gaan in groningen.
We willen een woonkamer en twee slaapkamers. Maar is denk ik ook lastig te vinden In 2007 is t zover.
  zaterdag 2 september 2006 @ 02:13:23 #161
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_41414728
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 00:47 schreef B.A.Trix het volgende:

[..]

Anders neem je laminaat??
Zullen je onderburen leuk vinden...

Ik ben een onderbuur in kwestie
Nulla verba sed acta
pi_41416940
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 02:13 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Als je er een goede ondervloer onder legt hebben je onderburen er niet veel last van, of je moet een houten ondervloer hebben.
  zaterdag 2 september 2006 @ 11:00:32 #163
56455 ProhibitArt
pi_41418277
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 02:13 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Het is op de begane grond, dus dat zou niet uitmaken...Maar ik ga toch voor zachte vloerbedekking waar ik heerlijk met blote voeten overheen kan schuifelen
  zaterdag 2 september 2006 @ 11:27:15 #164
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_41418743
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 08:38 schreef Conflict het volgende:

[..]

Als je er een goede ondervloer onder legt hebben je onderburen er niet veel last van, of je moet een houten ondervloer hebben.
Hier ligt het tapijt van de vorige bewoner er zelfs nog onder. Maar trust me, als er een bureaustoel overheen rijdt, of er valt iets op de grond, of iemand loopt er met hakken aan overheen, dan is dat luid en duidelijk te horen...
Nulla verba sed acta
  zaterdag 2 september 2006 @ 11:37:00 #165
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_41418958
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 00:54 schreef Chrrris het volgende:

[..]

Hoe, waar, wat?
Ik zou samen met een vriendin op kamers gaan in groningen.
We willen een woonkamer en twee slaapkamers. Maar is denk ik ook lastig te vinden In 2007 is t zover.
staat allemaal in de vorige topics, maar het gaat om amsterdam
  zaterdag 2 september 2006 @ 11:52:19 #166
125850 DolerTPF
Grunn & Student
pi_41419272
Hoi

Ik ga vandaag verhuizen van 14m2 kamer naar 25m2 zolderkamer, paar keer geweest nu, zal wel erg wennen worden met die schuine muren. Heeft iemand anders daar ook ervaring mee, bij mbt inrichting van je spullen en posters/schilderrijen ed.
Zal binnenkort ook een aantal foto'tjes plaatsen, maar nu eerst nog de oude kamer ontruimen .
pi_41421822
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 22:34 schreef ProhibitArt het volgende: -vloerbedekkingverhaal, ben wel benieuwd naar je foto's-
Al nagedacht over muisgrijs? Klinkt saai, maar vuil is er amper op te zien en het 'maakt' je kamer niet kleiner dan hij al is. Met een eigen inrichting is dit een goede basis. Zwart moet je eigenlijk alleen doen als je een grote ruimte tot je beschikking hebt, naar mijn mening.
quote:
DolerTPF schreef het volgende:
Hoi

Ik ga vandaag verhuizen van 14m2 kamer naar 25m2 zolderkamer, paar keer geweest nu, zal wel erg wennen worden met die schuine muren. Heeft iemand anders daar ook ervaring mee, bij mbt inrichting van je spullen en posters/schilderrijen ed.
Zal binnenkort ook een aantal foto'tjes plaatsen, maar nu eerst nog de oude kamer ontruimen .
Klinkt goed, je zal nu ineens een hoop extra ruimte hebben. Ben je zelf erg lang? En vanaf welke hoogte lopen de schuine muren? Als ze vanaf de grond lopen, zou je kunnen overwegen om met schuifdeurtjes een lange wandkast aan een schuine wand te maken.

Zoiets...

of

Zoiets.

Hopelijk snap je wat ik bedoel. Op deze manier neem je het schuine-wandenprobleem weg en benut je de ruimte optimaal. Je hoeft er natuurlijk niet voor te kiezen om zo'n luxe uitvoering te maken, maar met een stel handige vrienden, een handige vader/broer en wat simpele platen hout van de bouwmarkt maak je al snel iets redelijks. Gordijntjes ophangen is de goedkope en makkelijke versie van zo'n opbergruimte onder de dakhelling.

[ Bericht 29% gewijzigd door Sodium op 02-09-2006 13:54:38 ]
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:46:22 #168
56455 ProhibitArt
pi_41423479
[quote]Op zaterdag 2 september 2006 13:42 schreef Sodium het volgende:

[..]

Al nagedacht over muisgrijs? Klinkt saai, maar vuil is er amper op te zien en het 'maakt' je kamer niet kleiner dan hij al is. Met een eigen inrichting is dit een goede basis. Zwart moet je eigenlijk alleen doen als je een grote ruimte tot je beschikking hebt, naar mijn mening.
[..]

*pfiew* ik heb net de winkel gebeld of ik het nog mocht veranderen en dat kon gelukkig. Mooi zwart is niet lelijk, maar ik kreeg het niet mooi gecombineerd met andere kleuren (in mijn hoofd dan)...Ik denk dat ik inderdaad voor een grijstint ga kiezen, het is maar een klein vloertje, dus saai zal het niet worden ....Kan ik nog alle kleuren op muurtjes/deur/gordijn knallen ...
pi_41424056
Ik heb zelf donkergrijs met rode accenten, gecombineerd met ijsblauw.. Ik ben er heel blij mee!
pi_41424248
Grijs vind ik meer een kleur voor kantoorpanden, daarom uiteindelijk voor goudbruin gegaan.
- Beverly Sills
  zaterdag 2 september 2006 @ 15:37:25 #171
56455 ProhibitArt
pi_41424588
Bruin zou op zich ook een optie zijn ja, ware het niet dat ik die kleur echt vreselijk vind (samen met oranje)...Als het geen muisgrijs wordt, wordt het wel iets van crème- of zandkleurig...

Zijn er niet meer mensen die met hun kamer bezig zijn en foto's kunnen showen ?? Of ligt iedereen ladderzat zijn introductieweek te verwerken hehe....
pi_41426749
Met een grijze vloerbedekking moet je wel ergens anders voor wat kleur zorgen. Ik heb "tijdelijk" een gemeubileerde kamer van 9 m2, met een prachtige houten vloer. Daarop ligt een groot grijs vloerkleed, de muur is wit, de kozijnen zwart, en er staat slechts een bureau, een kledingkast en een TV. Het resultaat is een ontzettend saaie kamer met een vreselijke akoestiek. Ja, mijn bed en boekenkast staan in een soort bijkamerhok.

Voordat de houten vloer gerestaureerd werd, lag er een blauw-turqoise tapijt en onder de schuine wand stond een lange zwarte kast van het type dat hierboven staat beschreven. Toen zag het er met dezelfde meubels een stuk beter uit.

Gelukkig ga ik over twee weken verhuizen naar een eigen appartementje. 44 m2 voor 300 euro incl. Daar ga ik dus waarschijnlijk ook een soort blauw tapijt in doen.

In mijn geval staat is één muur niet recht, kun je het dan nog zelf doen of is het beter om de vloerbedekking te laten leggen?
pi_41427349
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 17:09 schreef Igen het volgende:
Met een grijze vloerbedekking moet je wel ergens anders voor wat kleur zorgen. Ik heb "tijdelijk" een gemeubileerde kamer van 9 m2, met een prachtige houten vloer. Daarop ligt een groot grijs vloerkleed, de muur is wit, de kozijnen zwart, en er staat slechts een bureau, een kledingkast en een TV. Het resultaat is een ontzettend saaie kamer met een vreselijke akoestiek.
Je moet inderdaad wel een leuke combinatie maken. Maar grijs combineert goed met extreem fel, warm en naturel. Ik vind het een aangename basis waarmee je elke kant nog op kunt, het maakt de ruimte niet kleiner en het is na een tijdje niet zo vreselijk goor als wit of beige.

maar je moet er wel van houden...
quote:
Gelukkig ga ik over twee weken verhuizen naar een eigen appartementje. 44 m2 voor 300 euro incl. Daar ga ik dus waarschijnlijk ook een soort blauw tapijt in doen.
Ik kijk uit naar de voor- en na- foto's!
pi_41466613
tvp
  maandag 4 september 2006 @ 12:49:57 #175
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_41479291
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 17:26 schreef eRrrrJeee het volgende:
yo bedankt..

-------------
Rotterdamse vereniging voor jongeren 'Union'
Dit is een vereniging voor jongeren tussen de achttien en de dertig jaar die voor het eerst op zichzelf gaan wonen. Je kunt je hier iedere ochtend van 9.00 - 10.00 gratis komen inschrijven om op de wachtlijst te worden geplaatst. Je moet dan wel een geldig legitimatiebewijs en een inkomstenoverzicht meenemen. De wachtlijst voor een kamer is ongeveer drie tot vijf maanden.

Union
’s-Gravendijkwal 81a
3021 EG Rotterdam
T: (010) 477 88 25
Kon je je hier nog gewoon inschrijven? Hoorde dat Union opgeheven was...
  maandag 4 september 2006 @ 15:43:53 #177
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41483046
quote:
Op maandag 4 september 2006 12:49 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Kon je je hier nog gewoon inschrijven? Hoorde dat Union opgeheven was...
heb me eigenlijk niet ingeschreven, bedankte voor de info
  maandag 4 september 2006 @ 15:46:57 #178
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41483117
quote:
Op maandag 4 september 2006 14:58 schreef FranticDJ het volgende:
www.etagehuren.nl
dat is echt een stukke site
pi_41524970
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 17:30 schreef Sodium het volgende:

Ik kijk uit naar de voor- en na- foto's!
Dat gaat nog wel eventjes duren Gisteren heb ik een sleutel gekregen om alvast te gaan behangen of verven ofzo, en de huur zelf gaat op de 16e in. En het gaat zeker niet eerder klaar zijn dan nog een week later.

[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2006 20:44:56 ]
  dinsdag 5 september 2006 @ 21:13:57 #180
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41528146
Iemand misschien vanaf januarie nog een kamer over in Rotterdam, nabij het centrum?
pi_41529563
Ik niet.. maar je mag altijd een tentje op mn balkon parkeren
pi_41594344
M'n vloer ligt in m'n kamer . Alles is geverfd . Meubels staan . Alleen nog m'n boekenkast en het is af .
pi_41614907
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 17:09 schreef Igen het volgende:Gelukkig ga ik over twee weken verhuizen naar een eigen appartementje. 44 m2 voor 300 euro incl.
hoe doe je dat?
pi_41617135
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:34 schreef ma_jojo het volgende:
M'n vloer ligt in m'n kamer . Alles is geverfd . Meubels staan . Alleen nog m'n boekenkast en het is af .
Maak eens foto's dan
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zondag 10 september 2006 @ 15:10:28 #185
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_41675616
ik zie hier nou allemaal van die hoogslapers he, maar buiten dat ze voor 1 persoon al instabiel zijn... is het niet beperkend dat ze zo dichtbij het plafond staan en ook dat het met 2 personen helemaal afwachten wordt tot je een keer naar beneden stort?
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  zondag 10 september 2006 @ 15:11:11 #186
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_41675647
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 20:37 schreef Avani het volgende:

Ik zelf zal later nog wel foto's van mijn kamer laten zien.
ja doe eens, alweer vergeten hoe het eruit zag
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_41693897
quote:
Op zondag 10 september 2006 15:10 schreef dr.dunno het volgende:
ik zie hier nou allemaal van die hoogslapers he, maar buiten dat ze voor 1 persoon al instabiel zijn... is het niet beperkend dat ze zo dichtbij het plafond staan en ook dat het met 2 personen helemaal afwachten wordt tot je een keer naar beneden stort?
Mijne is 2 persoons, bijzonder stabiel. Kraakt niet, je merkt alleen enige resonantie tijdens heftig bewegen, maar dat went. Mogelijk bevestig ik hem nog met 2 punten aan de muur.
Ik kan er rechtop inzitten (ben 1.90 meter) en dan nog opspringen (mijn kamer is dan ook 2.85 meter hoog oid.)

Ik vind het ideaal.
Alleen de trap doet pijn aan m'n poten dus daar moet nog aan geknutseld worden.
pi_41702798
IK zal ook maar weer eens wat foto;s schieten... Tis alleen een troepje nu, dus ja!
pi_42017676
wordt wel weer eens tijd voor een kickje
  donderdag 21 september 2006 @ 22:15:24 #190
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_42030316
ja, ik ben volgens mij echt 1 van de laatste die nog uitgebreid zijn fotos geplaatst heeft
pi_42034224
Arrrgh , ik denk vandaag te beginnen aan het schilderen van mijn kamer (16m2 met wastafel in Lunetten/Utrecht) ben ik bezig , begint het behang te bobbelen en valt er op een gegeven moment van af
Dus nu moet ik al het behang eraf peuteren en de boel dichtplamuren om het vervolgens met korrel verf te verven... echt balen dat gaat heel veel meer tijd kosten ..
Daarnaast moet ik voorstrijk voor de bakstenen muur kopen en houtverf voor de houten muur , ik dacht ik koop een bak latex bij de hema en gooi alles wit... maar in de praktijk leert men anders..
Foto's van mijn kamertje volgen nog ! niet dat er nu veel boeiends te zien is behalve afgescheurd behang en een lelijke oranje vloer
[=[_]=]
pi_42038722
Hier 1 foto van mijn kamer, de rest kreeg ik er niet zo goed op, plus het is een rommel doordat ik a) geen bureau of extra kastje voor allerlei losse zooi heb en b) ik allerlei karton en lege dozen heb die ik niet kan weggooien omdat ik niet weet waar ik het weg moet gooien.

Anyway, Den Haag, 20m2.

Meer volgt wanneer het af is.
pi_42042063
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 08:23 schreef Syytön het volgende:
Hier 1 foto van mijn kamer, de rest kreeg ik er niet zo goed op, plus het is een rommel doordat ik a) geen bureau of extra kastje voor allerlei losse zooi heb en b) ik allerlei karton en lege dozen heb die ik niet kan weggooien omdat ik niet weet waar ik het weg moet gooien.

Anyway, Den Haag, 20m2.
[afbeelding]
relaxt, 2 ramen
  vrijdag 22 september 2006 @ 13:50:20 #194
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_42046346
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 08:23 schreef Syytön het volgende:

Anyway, Den Haag, 20m2.
[afbeelding]
hij is wel ietwat donker zo als ik eerlijk ben
Maar toch niet helemaal.
pi_42049650
quote:
Op donderdag 21 september 2006 23:44 schreef Schubbekut het volgende:
Arrrgh , ik denk vandaag te beginnen aan het schilderen van mijn kamer (16m2 met wastafel in Lunetten/Utrecht) ben ik bezig , begint het behang te bobbelen en valt er op een gegeven moment van af
Dus nu moet ik al het behang eraf peuteren en de boel dichtplamuren om het vervolgens met korrel verf te verven... echt balen dat gaat heel veel meer tijd kosten ..
Het grootste gedeelte komt me wel heel bekend voor. Behang krabben is inderdaad een vreselijk stom werkje. Maar de rest valt best mee, vooral het plamuren is eigenlijk harstikke leuk!
Van mij nog steeds geen fotootjes, alles duurt ietsje langer dan gehoopt, ik ga nu nog wat behang opplakken, woensdag vloerbedekking leggen, weekeinde daarna verhuizen. Daarna kan ik wel een paar fotootjes neerzetten
pi_42057959
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 13:50 schreef Gizmore het volgende:

[..]

hij is wel ietwat donker zo als ik eerlijk ben
In het echt is ie hartstikke licht, en als je 't niet gelooft kom je maar kijken.
pi_42070497
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 16:00 schreef Igen het volgende:

[..]

Het grootste gedeelte komt me wel heel bekend voor. Behang krabben is inderdaad een vreselijk stom werkje. Maar de rest valt best mee, vooral het plamuren is eigenlijk harstikke leuk!
Van mij nog steeds geen fotootjes, alles duurt ietsje langer dan gehoopt, ik ga nu nog wat behang opplakken, woensdag vloerbedekking leggen, weekeinde daarna verhuizen. Daarna kan ik wel een paar fotootjes neerzetten
Nou dat behang ging hartstikke snel , ik had een soort anti-behang spray .. juist dat plamuren duurt laaaang echt 1000en miniscule gaatjes opvullen .. vanavond met een soort muurverf/vuller pasta eroverheen en al het hout en baksteen afverven ... dan hopelijk zondag de muren kunnen verven en dan nog verhuizen ...
Misschien is het dat ik een vrouw ben en niet kan klussen dat alles zo langzaam gaat
[=[_]=]
  zaterdag 23 september 2006 @ 19:40:38 #198
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_42084667
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 21:10 schreef Syytön het volgende:

[..]

In het echt is ie hartstikke licht, en als je 't niet gelooft kom je maar kijken.
Whehe, komt maandag uit? Zo, voor een uur of twaalf in de ochtend?
Maar toch niet helemaal.
  zondag 24 september 2006 @ 15:01:06 #199
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_42092164
Damn, 2 vrienden van me zitten nu in de oude kazerne in Leeuwarden. SUPER grote relaxte kamers.. ben zooo jaloers!
pi_42135923
heeft iedereen hier een tv op de kamer of zo? dat jullie daar nog tijd voor hebben naast
studeren en eten kopen,etc.
pi_42135977
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 10:57 schreef marnixds het volgende:
heeft iedereen hier een tv op de kamer of zo? dat jullie daar nog tijd voor hebben naast
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
pi_42136604
quote:
Als je dat niet lukt wordt het tijd voor een cursus time management .
pi_42137744
Wouterrrrrrrrrrrr
  dinsdag 26 september 2006 @ 12:29:13 #204
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_42138008
quote:
als je goed gekeken hebt zag je op mijn kamer geen tv
pi_42139340
quote:
Als je heel intelligent bent kun je dat combineren
pi_42381541
Mijn kamer is nu zo goed als af, ik moet alleen nog een fotolijst boven mijn bureau hangen, een schilderijof afbeelding boven mijn bed, en de rode gordijnen voor luxaflex vervangen.

Het is in Den Haag en de oppervlakte bedraagt 19,5m2.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 10:18:03 #207
141482 Q.
JurassiQ
pi_42381586
Leuke kamer hoor!
For great justice!
pi_42382472
Mooi
pi_42382508
Netjes en mooi inderdaad .
pi_42384514
Zoo, relaxed met die ramen zeg . En een erg toffe kast. Ik heb die ook, alleen zonder bovenkastje .

Edit: die dozen onder het bed komen me ook bekend voor .
  donderdag 5 oktober 2006 @ 12:28:18 #211
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_42384965
mooie kamer
een senseo op je kast
  donderdag 5 oktober 2006 @ 14:13:23 #212
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_42388218
mooi bed, weet je waar je dat vandaan heb gehaald toevallig, ik moet ook aan een nieuw bed
pi_42388257
Volgens mij is het deze:

Ikea enzo
  donderdag 5 oktober 2006 @ 14:23:14 #214
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_42388574
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 14:14 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij is het deze:

[afbeelding]

Ikea enzo
laten we daar eens op spelen samen
pi_42390992
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 14:13 schreef Grumpey het volgende:
mooi bed, weet je waar je dat vandaan heb gehaald toevallig, ik moet ook aan een nieuw bed

HOPEN bedframe 160x200 middenbruin.
Het IKEA gehalte van mijn kamer is nogal hoog.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 15:37:55 #216
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_42391280
Mooie kamer Syytön! Het lijkt er alleen een beetje op alsof je matras een beetje schuin loopt? Heb je wel twee matchende lattenbodems Of komt dat doordat er geen dekmatras op ligt? Ik zag er gisteren eentje liggen bij Ikea Delft voor de helft van de prijs! Je had erbij moeten zijn om het te geloven!

Ook wel netjes, zeker speciaal voor de foto opgeruimd?

[/sarcasme]
Maar toch niet helemaal.
pi_42396479
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 10:15 schreef Syytön het volgende:
Mijn kamer is nu zo goed als af, ik moet alleen nog een fotolijst boven mijn bureau hangen, een schilderijof afbeelding boven mijn bed, en de rode gordijnen voor luxaflex vervangen.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

ik wil over een jaartje o.i.d. ook een kamer in Den Haag Dat ziet er écht chill uit
pi_42400183
Ja klopt Gizmore, een lattenbodem is een verstelbare, die ik op het laatste moment uit de koopjeshoek hebt geplukt, de andere is een normale met alleen latjes. Goh, zo'n dekmatras lijkt me wel wat, jammer dat ik zoiets niet kan vervoeren.
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 18:08 schreef Koewam het volgende:

[..]
ik wil over een jaartje o.i.d. ook een kamer in Den Haag Dat ziet er écht chill uit
Over een jaar heb ik eventueel plannen om hier weg te gaan, dan mag jij de kamer wel.
pi_42415452
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 20:05 schreef Syytön het volgende:
Ja klopt Gizmore, een lattenbodem is een verstelbare, die ik op het laatste moment uit de koopjeshoek hebt geplukt, de andere is een normale met alleen latjes. Goh, zo'n dekmatras lijkt me wel wat, jammer dat ik zoiets niet kan vervoeren.
[..]

Over een jaar heb ik eventueel plannen om hier weg te gaan, dan mag jij de kamer wel.
Een dekmatrasje hoeft niet zo moeilijk te vervoeren zijn hoor. Bij Ikea koop je ze gewoon op een rol, en zijn dan ongeveer even dik als een opgerolde slaapzak en dan net iets langer. Met een beetje gefriemel krijg je hem volgens mij wel onder je bagagedrager, in de bus moet het zeker lukken .
pi_42415927
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 15:31 schreef Syytön het volgende:

[..]

[afbeelding]
HOPEN bedframe 160x200 middenbruin.
Het IKEA gehalte van mijn kamer is nogal hoog.
Bijna goed .
pi_42448338
Ik woon tegenwoordig niet meer alleen

pi_42449420
toffe foto, gave inrichting
pi_42681308
quote:
verstandige mensen kijken geen tv (die gaan elke dag uit )

[ Bericht 6% gewijzigd door qwertyuiop op 15-10-2006 09:21:46 ]
pi_42709043
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 10:57 schreef Stevie_ het volgende:

[afbeelding]
Waar komt die onwijs gave bank vandaan? meer informatie plz
Minister van feest, at your service!
  zondag 15 oktober 2006 @ 23:17:34 #225
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_42709196
is dat niet de tylosand? van de ikea? In ieder geval heb ik een zelfde variant ervan op mijn kamer, het is overigens echt een hele vette bank en ben nog steeds super blij met mijn aanschaf ervan!

edit: ohnee, deze is wel anders, maar tylosand lijkt er wel erg op, kijk daar anders ook eens naar in de gidsjes
  maandag 16 oktober 2006 @ 00:39:26 #226
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42711209
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 10:57 schreef Stevie_ het volgende:

[afbeelding]
had ik al gezegd dat ik nog altijd in love ben met die kamer van jouw...
pi_42711217
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 10:15 schreef Syytön het volgende:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

laakkwartier?
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 07:55:32 #228
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_42731947
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 00:39 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

laakkwartier?
Yup

edit: dit is Syytön
Maar toch niet helemaal.
  Knikkerking dinsdag 17 oktober 2006 @ 12:29:08 #229
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_42737201
Dit is mijn studentenappartementje:

Woonkamer:

Keuken:

Slaapkamer:

Hobby hok:

D'r zijn in de tussentijd nog een aantal kleine dingen veranderd. Maar nog steeds is het niet helemaal klaar. Het is nog wat "kaal" op bepaalde plaatsen dus daar komen nog allemaal dingen. Ook de keuken wordt binnenkort geverft. Bovendien is er een waterval in de maak die in de woonkamer komt. Hierover later meer
pi_42737434
de tering mooi huis man, waar is dat en wat kost dat nou
ik zoek een huis heb jij wat voor me?
als je naar rechts kijk zie je links niets
pi_42737503
  Knikkerking dinsdag 17 oktober 2006 @ 12:55:13 #232
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_42737914
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 12:36 schreef Stealth-B2 het volgende:
de tering mooi huis man, waar is dat en wat kost dat nou
Thanks

Ik ben dus student en huur dit appartementje. Het kost 500 en nogwat euro. Maar ik krijg huursubsidie erop. Dus betaal ik zelf nog maar 300 ofzo. En dan ontvang je als student natuurlijk ook nog stu-fi. Het is in het mooie Eijsden (Limburg) vlak bij Belsj
pi_42738274
Atmoz, je moet me ff toevoegen aan msn: jordivandermeer@hotmail.com als wil we hebben exact zelfde ideeen, weggewerkte spelcomputers, verlichte wanden, contropanels, heb ook een beamer etc...

Ik heb net huis gekocht dus miss kunnen we wat ideeen uitwisselen!
pi_42738416
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 23:17 schreef Grumpey het volgende:
is dat niet de tylosand? van de ikea? In ieder geval heb ik een zelfde variant ervan op mijn kamer, het is overigens echt een hele vette bank en ben nog steeds super blij met mijn aanschaf ervan!

edit: ohnee, deze is wel anders, maar tylosand lijkt er wel erg op, kijk daar anders ook eens naar in de gidsjes
Nee joh! Dat is geen Ikea. Hij komt van de Makro vandaan, die heeft een paar keer per jaar meubels te koop .
Overigens had ik wel eerst het plan om de Tylosand te kopen...maar, voor die prijs kon ik dus wat mooiers krijgen
  Knikkerking dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:20:30 #235
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_42738600
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 13:09 schreef jd1982 het volgende:
Atmoz, je moet me ff toevoegen aan msn: jordivandermeer@hotmail.com als wil we hebben exact zelfde ideeen, weggewerkte spelcomputers, verlichte wanden, contropanels, heb ook een beamer etc...

Ik heb net huis gekocht dus miss kunnen we wat ideeen uitwisselen!
MSN heb ik wel, maar gebruik ik ZELDEN (laten we zeggen 4x per jaar). Beetje vervelend dus.
Maar mijn email is: vanlumig Aapedinges gmail PUNT com
Zit je dan ook op GoT?
pi_42738679
GoT?
  Knikkerking dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:27:52 #237
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_42738838
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 13:23 schreef jd1982 het volgende:
GoT?
Gathering of Tweakers... Als je zo technisch (control panels, etc etc) bent zal je daar toch ook wel komen?
pi_42738908
Nope sorry, ben meer van de design dan van de dingen zelf in elkaar zetten.
pi_42744148
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 12:29 schreef Atmoz het volgende:

Dit is mijn studentenappartementje:

Woonkamer:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Keuken:

[afbeelding]

Slaapkamer:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Hobby hok:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

D'r zijn in de tussentijd nog een aantal kleine dingen veranderd. Maar nog steeds is het niet helemaal klaar. Het is nog wat "kaal" op bepaalde plaatsen dus daar komen nog allemaal dingen. Ook de keuken wordt binnenkort geverft. Bovendien is er een waterval in de maak die in de woonkamer komt. Hierover later meer
Supervet man! Dat je nog maar zo weinig kwijt bent per maand.. top!
Zo niet.. dan toch!
pi_42745161
Hier is die van mij dan. Helemaal ingericht, inclusief verfen, gordijnen, vloer en alle meubels en spullen. Woon er nu ongeveer 1,5 maand en vermaak me prima.

1.

2.

3.

4.

5.

6.
pi_42745199
Netjes .
pi_42745402
WTF, Hoe rijk zijn die laatste 2?
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:46:49 #243
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_42745959
valt toch wel mee, ik zou alle apparatuur ook kunnen kopen, alleen mijn prioriteit ligt daar niet echt. En 300 euro per maand is normale huur.
Wel mooi kluswerk overigens, mooi alles weggewerkt in de 1e kamer.
De 2e kamer is me te ebben-houterig, maar wel gezellig qua spullen

Sowieso beide mooie kamers hoor
pi_42746034
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:39 schreef NrSiX het volgende:

[..]

mwah, eijsden is een dorpje onder maastricht en dus al gauw niet zo'n dure locatie
  Knikkerking woensdag 18 oktober 2006 @ 00:20:17 #245
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_42758895
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:39 schreef NrSiX het volgende:

[..]

Thanks. Ja idd geluk mee gehad. Het ligt dan welliswaar niet in de stad, maar wel d'r naast
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 17:17 schreef Patrick87 het volgende:
Hier is die van mij dan. Helemaal ingericht, inclusief verfen, gordijnen, vloer en alle meubels en spullen. Woon er nu ongeveer 1,5 maand en vermaak me prima.

...hoop plaatjes...
Heel erg leuk!! Echt super
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 17:25 schreef Koewam het volgende:
WTF, Hoe rijk zijn die laatste 2?
Niet rijk. Sta vet rood. Tja, dat heb je soms als je student bent he hahaha...
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 17:46 schreef Grumpey het volgende:
valt toch wel mee, ik zou alle apparatuur ook kunnen kopen, alleen mijn prioriteit ligt daar niet echt. En 300 euro per maand is normale huur.
Wel mooi kluswerk overigens, mooi alles weggewerkt in de 1e kamer.
De 2e kamer is me te ebben-houterig, maar wel gezellig qua spullen

Sowieso beide mooie kamers hoor
Bedankt!! Maar mijn prioriteit ligt daar ook niet helemaal hoor. Feesten staat bij mij op #1. En DAT kost pas geld... De rest is gewoon leuk voor erbij. Gewoon naast je studie lekker werken en je komt al ver...
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 17:49 schreef The6thgate het volgende:

[..]

mwah, eijsden is een dorpje onder maastricht en dus al gauw niet zo'n dure locatie
Klopt. Maar wel een leuk dorpje (lekker dicht bij de Belgen!!) Super eigenlijk Zaterdag I love techno in Gent wihaaaaaa jajajaa
pi_42762612
Ik heb dus net een huisje gekocht, maar vanaf mijn 2e studie jaar was dit mijn appartementje:

Later waren er nog een bordeaux rode keukendeurtjes ingekomen en nieuwe surroundset, andere tafel en hoekbank, maar daar heb ik geen foto's van.
pi_42763102
Dat zijn toch geen studentenkamertjes meer. Beamers, surroundsets, al die ruimte.. wat een luxe. Ik ben al blij als ik nog een kratje bier op mn kamer kwijt kan.
  Knikkerking woensdag 18 oktober 2006 @ 10:37:40 #248
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_42764519
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 08:45 schreef jd1982 het volgende:
Ik heb dus net een huisje gekocht, maar vanaf mijn 2e studie jaar was dit mijn appartementje:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Later waren er nog een bordeaux rode keukendeurtjes ingekomen en nieuwe surroundset, andere tafel en hoekbank, maar daar heb ik geen foto's van.
Heel netjes!!! Just my style
Ben benieuwd hoe het nieuwe huis gaat worden. Daar heb je pas ECHT plaats om alles te maken wat je wilt.
D'r gaat volgens mij echt een wereld open. Al die kamers... al die mogelijkheden... heerlijk gewoon. Ben zelf van plan om een v/d slaapkamers bijvoorbeeld leeg te halen en een grote badkamer erin te maken (wel even kijken of de vloer dat kan dragen). En dan jakuzie, doorloop douche, tv, draadloos audiosystreem, etc, etc erin. De ideeën zijn er al, alleen het huis niet hahaha
pi_42764882
Idd... de vorige bewoners hebben al iets heel moois gedaan bij mn huisje, namelijk de kleine badkamer is een aparte wc geworden en de kleine slaapkamer een luxe badkamer, daar komt uiteraard geluid in etc!

Maar dit is offtopic
pi_42765171
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 20:05 schreef Syytön het volgende:
[..]

Hoeveel huur betaal je dan voor die 19,5M
pi_42766645
JD, je vorige huisje is al weer bewoond?
Zo niet.. dan toch!
pi_42767075
Nee nog niet, maar het is een huurwoning dus zal binnen nu en paar weken wel zo zijn. Moet hem nog leeg halen en alles.
pi_42787239
Wat een leuk topic!

Ik krijg over een paar weken ook eindelijk een kamer die echt van mij is (zit nu in onderhuur) en dan ga ik hem helemaal inrichten zoals ik hem wil hebben. Dan ga ik hier zeker een paar foto's plaatsen!
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 18 oktober 2006 @ 22:19:18 #254
141482 Q.
JurassiQ
pi_42787698
Waar is die kamer, Mini?
For great justice!
pi_42787800
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 22:19 schreef Q. het volgende:
Waar is die kamer, Mini?
Cambridgelaan, op de Uithof dus. Het is een heel mooie kamer, helemaal gepimpt met een soort van inloopkast en nog meer kastjes aan de muur. Ik kan niet wachten.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_42805204
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 17:17 schreef Patrick87 het volgende:

3.
[afbeelding]
Waar heb je dat hoekrekje voor aan de muur vandaan?
amokaapjeeh O+
pi_42809838
Nou was dus mijn browser gecrashed en ben ik al mijn TinyPic links kwijt Goed. Eindelijk heb ik internet, dus eindelijk kan ik ook fotootjes plaatsen.

Dit is de gang. Die is nog niet af, zoals wel duidelijk mag zijn.

In de badkamer (en de keuken) zitten hele grote dakramen. Daardoor heb je 's avonds dit uitzicht.

Dat moet voor keuken doorgaan. Provisorisch, zoals ook de loodgieter opmerkte.

Wie herkent de BJÖRKUDDEN, de IVAR, de RAM, de HEAT en de HÅVE? Rechts is nog ongeveer 2,5 bij 3 meter vrij. Ik denk dat dat een mooie plek is voor een TV. Links zit de deur naar de slaapkamer.

Daar staat natuurlijk in eerste instantie een bed (nog zonder ombouw), met een prachtige overtrekset met genummerde schaapjes

En dan, last but not least (zeker voor een student niet) het bureau. En de radio. En de waardeloze boekenkast waarvan de planken doorbuigen omdat ze 50 cm diep zijn. En een hele grote berg kabels van overbodige computers die ik in de kelder heb gezet. Dat die ene muur groen lijkt, is trouwens geen foute kleurbalans-instelling op het fototoestel, maar de harde realiteit

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2006 18:41:00 (Dakuitzicht aangepast.) ]
  donderdag 19 oktober 2006 @ 18:00:08 #258
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_42811499
veel hout, al bewerkt of ga je nog schilderen?
mooi uitzicht, zwart vooral
pi_42812397
De ene tafel is gelakt, de andere geölied. De rest is allemaal onbehandeld. Wat ik daarmee ga doen weet ik nog niet. Alleen hout, wit en grijs is wel heel saai, dus het e.e.a. kleurig verven lijkt me nog wel een leuk idee!

Wat het uitzicht betreft: de rode lampjes zijn van de schoorsteen van de kolencentrale. Dat doet me denken aan de tijd dat ik "thuis" herkende aan de rode lampjes op de EPON-centrale in Groningen . En de maan, de maan... in Duitsland ze zeggen dat de maan nergens zo mooi schijnt als in mijn nieuwe woonplaats Oja, en ik heb nog wat met de belichting gespeeld, je zou nu iets meer moeten kunnen zien.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2006 18:42:43 ]
pi_42813907
Hehe, na lang wachten eindelijk foto's van mijn kamer

De muur is Diningroom Red, en niet rozig, zoals op de foto . Dat gordijn wordt nog vervangen door raamfolie...

Hier is mijn zelfgebouwde hoogslaper met mijn bureau eronder.

Mijn 'eethoek' waar ik al één keer heb gegeten

Koelkast met grote grenen kast (en leeg wijnrek aan de muur )

En als laatste mijn bank en vloer

Het is trouwens midden in het centrum van Tilburg, 23 m2
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
pi_42814888
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:04 schreef Igen het volgende:
[afbeelding]
En dan, last but not least (zeker voor een student niet) het bureau. En de radio. En de waardeloze boekenkast waarvan de planken doorbuigen omdat ze 50 cm diep zijn. En een hele grote berg kabels van overbodige computers die ik in de kelder heb gezet. Dat die ene muur groen lijkt, is trouwens geen foute kleurbalans-instelling op het fototoestel, maar de harde realiteit
Welke muur die groen zou zijn? Ik zie alleen witte/beige muren.

EDIT ik zie het al, dat laatste plaatje laadde steeds niet.

[ Bericht 5% gewijzigd door _.-SAF-._ op 19-10-2006 20:11:10 ]
pi_42839144
Onze centrale verwarming heeft weer problemen. Hij valt telkens uit e.d. wat inhoudt dat we vaak zonder verwarming e.d. zitten. Ik ben zojuist langs de huisbaas geweest en die zegt dat dat onze eigen pakkie aan is...oftewel, we moesten lid worden van de gaswacht en zo'n mannetje er op af sturen.

Maar ehm, dit betreft waarschijnlijk gewoon achterstallig onderhoud van de CV...sinds wanneer moeten studenten hun eigen verwarming e.d. onderhouden???????? Is dat echt zo??? Lijkt me zo stug.......
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:59:26 #263
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_42840009
dat hoef je ook niet zelf te regelen, daar is je huisbaas voor verantwoordelijk voor. Het is zijn huis, dus zijn CV die stuk is.
pi_42844421
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:04 schreef Igen het volgende:
Nou was dus mijn browser gecrashed en ben ik al mijn TinyPic links kwijt Goed. Eindelijk heb ik internet, dus eindelijk kan ik ook fotootjes plaatsen.

[afbeelding]
Dit is de gang. Die is nog niet af, zoals wel duidelijk mag zijn.

[afbeelding]
In de badkamer (en de keuken) zitten hele grote dakramen. Daardoor heb je 's avonds dit uitzicht.

[afbeelding]
Dat moet voor keuken doorgaan. Provisorisch, zoals ook de loodgieter opmerkte.

[afbeelding]
Wie herkent de BJÖRKUDDEN, de IVAR, de RAM, de HEAT en de HÅVE? Rechts is nog ongeveer 2,5 bij 3 meter vrij. Ik denk dat dat een mooie plek is voor een TV. Links zit de deur naar de slaapkamer.

[afbeelding]
Daar staat natuurlijk in eerste instantie een bed (nog zonder ombouw), met een prachtige overtrekset met genummerde schaapjes

[afbeelding]
Hey, die Bjorkudden heb ik ook. Mooi hout, bevalt erg goed.

- Beverly Sills
pi_42849303
Die van mij was een beetje een impulsaankoop, een showmodel met een paar krasjes van 79,- voor 49,- maar hij is inderdaad mooi, en omdat hij gelakt is kun je hem ook goed schoonmaken.

Vandaag heb ik nog de gang geverfd, ook groen. Daarbij heb ik ook uitgevonden waar de zekering voor dient met het vraagteken erbij. Die is voor de plafondlamp in de badkamer. Ja, die heeft een eigen groep helemaal voor zich alleen . Hier in K&W wordt wel eens gezeurd over oude installaties met te weinig groepen. Dat is misschien niet geweldig, maar je kunt ook overdrijven zeg!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2006 22:24:54 ]
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 22:37:27 #266
141482 Q.
JurassiQ
pi_42849821
Godsamme, ik zie hier studenten die een heel stuk mooier wonen dan ik terwijl ik al anderhalf jaar werk.
For great justice!
pi_42850006
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 22:37 schreef Q. het volgende:
Godsamme, ik zie hier studenten die een heel stuk mooier wonen dan ik terwijl ik al anderhalf jaar werk.
Ach al dat IKEA brandhout is nou ook niet echt iets om blij van te worden.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 22:47:01 #268
141482 Q.
JurassiQ
pi_42850076
Ik heb ook alleen maar IKEA brandhout hoor.
For great justice!
pi_42850237
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 22:44 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ach al dat IKEA brandhout is nou ook niet echt iets om blij van te worden.
.
- Beverly Sills
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 01:05:26 #270
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_42854232
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 22:37 schreef Q. het volgende:
Sorry, niet iedereen kan aan de prinsengracht wonen he
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:08:18 #271
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_42894712
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 01:05 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Sorry, niet iedereen kan aan de prinsengracht wonen he
hond

Heb je nog wat foto's van het pand zelf? Kga zelf binnenkort in Noord wonen in zo'n studentenflat Hoop dat ik snel iets relaxters vindt.. Ik ken iig al wat gasten in die flat daar dus gaan het gewoon gezellig maken
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:13:44 #272
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_42894843
bij deze:

zondag 22 oktober 2006 @ 20:12:22 #273
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_42896859
^^

Tering man; Kzou daar nooit meer weg gaan

Hoe zit het eigenlijk als je afgestudeerd bent? Je wordt dan uit dat pand gekickt maar kan je dan iets vergeljiksbaars terug krijgen via woningnet of moet je dan serieus poen hebben?
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
  zondag 22 oktober 2006 @ 20:37:31 #274
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_42897785
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 20:12 schreef The.PhantoM het volgende:
^^

Tering man; Kzou daar nooit meer weg gaan

Hoe zit het eigenlijk als je afgestudeerd bent? Je wordt dan uit dat pand gekickt maar kan je dan iets vergeljiksbaars terug krijgen via woningnet of moet je dan serieus poen hebben?
poen komt altijd mooi uit natuurlijk, maar los van dat --> mijn wachttijd van woningnet zou dan lang genoeg moeten zijn.

edit: en ik ben er ook niet van plan weg te gaan, ben er nog te blij mee gewoon
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:17:50 #275
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_42919697
ik krijg woensdag de sleutel van mn nieuwe huisje
rustig verfen enzo en dan komen ook mijn foto's
an urge to help mankind overcomes me
pi_42941341
Mijn nieuwe kamertje sinds augustus:

En de versgekluste keuken:

[ Bericht 3% gewijzigd door Alcatrash op 26-10-2006 00:38:51 ]
pi_42941439
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 00:24 schreef Alcatrash het volgende:
Cambridgelaan, Utrecht.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tof ! ik kom bij jou wonen, ruimte zat!
pi_42941925
quote:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hmm... videocamera gericht op de overburen... interesting..
pi_42942057
lol, da's dit ding:

donderdag 26 oktober 2006 @ 09:57:29 #280
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_42945336
quote:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ruimte zat iig, maar wat gezelliger zou toch wel kunnen? Lijkt zo een beetje een samengeraapt zooitje meubelen dat lukraak in de kamer is gegooid... Aan de keuken te zien kún je t wel... Neem aan dat je kamer het volgende klusproject is ?
pi_42946803
quote:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hehe een bordje van the basket gejat
zo'n kamer zou ik ook wel willen. helaas liever niet op de uithof (is toch dat grote complex waar je in zit he?)
pi_42946826
Ik spam hier maar even onze wedsrijd:
[K&W WEDSTRIJD] Show je mooiste kamer!

pi_42947040
quote:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen tv? Enneh... groen... errug... ehmmm... groen
pi_42950681
Er zijn al wat dingetjes veranderd in kamer en keuken,
als het af is maak ik ff nieuwe plaatjes voor mousemicky
Mijn tv staat in de keuken, ik kijk toch alleen als ik aan
het koken ben. Enne, de Uithof is prima wonen hoor, 5
minuutjes lopen naar college
pi_42955114
Ben benieuwd wat jullie aan huur betalen..

Ik zoek namelijk een kamer maar heb echt niet meer te besteden als 200 incl.. Ben opzich niet veel eisend alleen hygiene vind ik wel belangrijk!
Ik kan me niet voorstellen dat er naar mijn wensen wat te vinden is, en zo'n kijkdagen zijn al gauw een vleeskeuring !
Sappig !!
pi_42956454
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:34 schreef Loontjah het volgende:
Ben benieuwd wat jullie aan huur betalen..

Ik zoek namelijk een kamer maar heb echt niet meer te besteden als 200 incl.. Ben opzich niet veel eisend alleen hygiene vind ik wel belangrijk!
Ik kan me niet voorstellen dat er naar mijn wensen wat te vinden is, en zo'n kijkdagen zijn al gauw een vleeskeuring !
waar? ik betaal in utrecht 268 voor 12m2. en dat is al goedkoop
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:19:46 #287
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_42956693
Ik betaal 220 incl voor 24m2 in Utrecht Centrum
pi_42956724
Eindhoven zijn genoeg kamers te vinden voor onder de 200 euro, maar die werken met vleeskeuringen, dwz ik kom nooit aan de beurt!
Sappig !!
pi_42956744
En nu moeten we met zijn allen gaan roepen dat je niet lelijk bent?
pi_42956813
Nee hoor want dat is een feit!! Ben niet zo zielig maar ben al op genoeg kijkavonden geweest, en altijd worden de "modelletjes" uitgepikt... wat schiet ik met meelij op, ik moet een kamer hebben gvd
Sappig !!
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:30:23 #291
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_42957114
Antikraak een optie? Ik geloof dat daar alleen ook al behoorlijk wachtlijsten voor zijn.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_42957197
Sta ingeschreven bij een kraakpandbedrijf ( of hoe je het ook mag noemen) en krijg daar regelmatig wel woningen voor in Helmond, maar zelfs de borg van 300 euro kan ik nu nog niet even makkelijk betalen. Servicekosten zijn wel laag, maar hoe lang zit je daar is maar de vraag !
Sappig !!
pi_42973365
In Eindhoven heb je zo een kamer gevonden.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 03:59:06 #294
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42975415
Ik betaalde voor 17 / 18m2 272,- per maand inclusief, zijstraatje van de Vleutenseweg in Utrecht (Bij de Hasebroekstraat) dus niet zover van 't centrum af

nu betaal ik euhm... 50 exclusief en met gas en internet zit ik op 75 / 80 totaal per maand of zo...
Mijn stagebedrijf betaald de rest, helaas zou dat betekenen dat ik in een mini kamer terrecht zou komen. Nu heb ik kamer met balkon en een leuke grote Ik ben er wel blij mee en het is die 50 euro die ik bij moet betalen wel waard!

Ik moet nog steeds foto's maken van mijn kamer waar ik nu inzit. Maar verwacht niks spectaculairs...
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 09:44:50 #295
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_42977154
de meeste mensen hebben als het goed is niets spectaculairs, alleen die posten de foto's dan gelijk ook minder vaak helaas. De mensen die iets geniaals hebben posten juist maar al te graag. Het liefst zien mensen volgens mij ook gewoon wat 'normale' studentenkamers!

dus graag
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:21:28 #296
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_42980687
Ex-huis:

Huis:
pi_42983265
wel een verbetering qua interieur
Sappig !!
pi_42988048
Damn ik heb een aantal super mooie kamers gezien. Nu vraag ik me af hoe jullie dat doen met al je spullen? Ik heb zelf 16m2 en heb regelmatig het idee dat ik in een inloop kast woon. Momenteel geen foto's beschikbaar. Ik heb 3 rechte muren en 1 schuine wand. Langs alle 3 de rechte muren heb ik kasten staan voor al mijn spullen en kleren etc.
I don't think necessity is the mother of invention - invention, in my opinion, arises directly from idleness, possibly also from laziness. To save oneself trouble.
pi_42990620
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 16:23 schreef jehoeroen het volgende:
Damn ik heb een aantal super mooie kamers gezien. Nu vraag ik me af hoe jullie dat doen met al je spullen? Ik heb zelf 16m2 en heb regelmatig het idee dat ik in een inloop kast woon. Momenteel geen foto's beschikbaar. Ik heb 3 rechte muren en 1 schuine wand. Langs alle 3 de rechte muren heb ik kasten staan voor al mijn spullen en kleren etc.
Hoge kasten, diepe ladenkasten, dekenlades... en verder.. ga eens je spullen na en gooi die overbodige troep weg.
pi_42990651
1
pi_42990656
2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')