Of een badkamer in m'n keuken. Net hoe je het bekijkt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:02 schreef Avani het volgende:
Heb je nou een soort van keuken in je badkamer of lijkt het maar zo![]()
Ik zou trouwens nog een kleurtje op de muur doen als ik jou was, dat maakt het wat vrolijker.![]()
dan zit er nix anders op, dan snel een vervangende woon/leefplek te zoekenquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:39 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Godver, de kamer is leuk...........maar de privacy. Zit sinds een week boven bij een stel in de 40 geen kids, het leek ideaal, maar wat blijkt ze staan vroeg op en blijven ook gewoon thuis. Dus de wasmachine (staat in mijn keuken) ging vanochtend om 07:30 aan en die kerel zit dan al in z'n werkkamer (naast mij, zit op zolder) met een enorme irritante kuch. Moet ik dus langs als ik wil douchen.
Tja, ik ben geen uitslaper (09:00 ben ik paraat, of halfuurtje later), maar dit werkt op mn zenuwen zeker omdat die vent hier altijd rondhangt en nogal vormelijk/afstandelijk doet. Echt het gevoel dat mn privacy weg is zo!
Je kan misschien beter een twijfelaar nemen, pas gewoon op de plek waar je huidige bed staat. en het scheelt een hoop ruimte.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:39 schreef Sjoewe het volgende:
Binnenkort alleen het bed en het bureau van plek wisselen zodat er een tweepersoonsbed in kan
Sjoewe, waar heb je die Kraftwerk tourde france poster gehaald? hij rockt en het album zekerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:39 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Binnenkort alleen het bed en het bureau van plek wisselen zodat er een tweepersoonsbed in kan
wat een gave poster van Kraftwerkquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:39 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, dat heet een uitdaging.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:52 schreef ma_jojo het volgende:
Mijn kamer is op het moment een drama, een fiasco.
Het lijkt op ground zero.
Uitdagingen zijn leuk, dit gaat te furrrr.quote:
Dankquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:36 schreef Q. het volgende:
Nice, Sjoewe!
Ja het is een souterain, de oppervlakte van het hele souterain is ongeveer 50m2. De twee kamers zijn samen ongeveer 36m2. 22 en 14 m2. Die andere kamer woont nu een vriendin van me, mijn idee is om over een paar jaartjes de hele verdieping zelf te betrekken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:46 schreef Sodium het volgende:
Stijlvol en goed ingericht, Sjoewe! Is het een souterain? En wat is de exacte oppervlakte eigenlijk?
En die kat![]()
Tja, dat maakt niet uit, dan kan je alsnog niet meer langs de bank naar de werkhoekquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:22 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
Je kan misschien beter een twijfelaar nemen, pas gewoon op de plek waar je huidige bed staat. en het scheelt een hoop ruimte.
Ook met 2 slaap je nogsteeds goed in een twijfelaar en alleen is het zalig:)
Bij de White Noise (RIPquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:11 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Sjoewe, waar heb je die Kraftwerk tourde france poster gehaald? hij rockt en het album zeker
Leuke kamer behalve die 2 kratten grolschquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:38 schreef SlaggY het volgende:
Leuk topicHier is mijn kamer.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Leuke kamerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:39 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb (gelukkigquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:43 schreef SlaggY het volgende:
Ja is inderdaad een Ikea bed. Ik weet even niet welk type, maar het is in ieder geval een tweepersoons (koste rond de 150 euro). Mijn kamer is ongeveer 2.60 hoog, en ik kan eigenlijk net niet rechtop zitten in bed. Dus gekke standjes gaan je daar niet lukken.![]()
Het grootste nadeel is dat het best instabiel is daarboven, en het kraakt echt ontzettend als je maar een beetje beweegt. Eigenlijk moet je hem (zoals hij bij de Ikea was opgezet) aan de muur vastzetten bovenaan, denk dat dat veel scheelt.
Verder is het wel een goed bed hoor![]()
stolmen kun je ook tegen t dak laten steunen toch?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:06 schreef The6thgate het volgende:
[..]
ik heb (gelukkig) de Stolmen hoogslaper. toevallig gekocht toen ie in de aanbieding was en die kraakt niet. hij wiebelt wel, maar toen ik laatst bij ikea die andere hoogslaper zag staan was ik wel erg blij dat ik die niet had gekocht
Ghehe, dat dacht ik ook... maar die "steunen" zijn alleen om dat stomme gordijntje op te hangenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:48 schreef Fatality het volgende:
[..]
stolmen kun je ook tegen t dak laten steunen toch?
Dankje en leg uitquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:16 schreef Luuksor het volgende:
Heej JusNieuwegein, die posters zijn echt vet.. Ennuh.. Die leren bank in je woonkamer heb ik waarschijnlijk vaker op gezeten dan jij! Haha
Kleine wereld he! haha, dan zie ik je vast wel een keer, vanaf dinsdag avond ga ik er zitten.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:15 schreef Luuksor het volgende:
Haha, Pim is 1 van de eerste mensen die ik kende in Leeuwarden, heb nog wel regelmatig staan koken in jullie keukentje! Ben er hoogstwaarschijnlijk binnen nu en een paar weken wel weer te vinden!
Jawel, maar krijg mijn foto's niet van mijn mobiel af. Heb geen Bluetooth dongle..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:24 schreef eRrrrJeee het volgende:
tvp!
het nieuwe school jaar komt er weer aan.. geen mensen hier die net hun nieuwe kamer betrekken.. en leuke foto's willen plaatsen?
Ik zou me inschrijven bij Union. Die hebben best een hoop panden, redelijk grote kamers voor vriendelijke prijzen, wachttijd van een jaar denk ik.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:34 schreef eRrrrJeee het volgende:
Maar wat zijn jullie meningen hierover?
en die zit ook in rotterdam?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:43 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik zou me inschrijven bij Union. Die hebben best een hoop panden, redelijk grote kamers voor vriendelijke prijzen, wachttijd van een jaar denk ik.
Ik heb 18 m2, alles verven incl. plafond was met z'n 3en ongeveer een halve dagquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:00 schreef Luuksor het volgende:
In principe, afhankelijk van de grootte natuurlijk, is je kamer in 1 dag te verven (is mij in ieder geval wel gelukt), maar om alles helemaal af te krijgen duurt inderdaad wel 3 dagen. We hebben zojuist onze 2 bergruimtes leeggewerkt, serieus 2 containers vol rotzooi weggegaan!
Foto's?quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:22 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik heb 18 m2, alles verven incl. plafond was met z'n 3en ongeveer een halve dag.
Alles in mn eentje gedaan, 15 m2 incl plafond..quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:22 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik heb 18 m2, alles verven incl. plafond was met z'n 3en ongeveer een halve dag.
Pfffft dat is wel al een eeuwigheid geleden, ik ga even graven...quote:
Mooi! Maar das toch geen studentenkamer meer!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:39 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tja ehm, ik ben student. Ik heb ook een jaar zo gewoond:quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:43 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Mooi! Maar das toch geen studentenkamer meer!!![]()
Mis hier wel een beetje de typische studentenkamers hoor..![]()
Maar deze vind ik ook al veel meer studenterig hoorquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja ehm, ik ben student. Ik heb ook een jaar zo gewoond:
[afbeelding]
En nu in de loop der tijd spullen verzameld die mensen niet meer hoefden, of al veelste lang bewaard hebben, alleen het audiomeubel heb ik echt gekocht. Met een beetje verf en kritsch verzamelen kom je een heel eind
de rede is misschien dat veel mensen gewoon liever niet in zo'n typische kamer willen wonen, waardoor ze tegenwoordig gewoon wat schaarser worden vermoedelijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:51 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Maar deze vind ik ook al veel meer studenterig hoorMaar nog steeds niet zo'n typische uit de boekjes
smerig:)quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:53 schreef Sjoewe het volgende:
Mja de vloer als asbak gebruiken en een krat bier als bijzet tafel heb ik wel gehad
beide foto sessies zijn toch in zelfde ruimte ofniet?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja ehm, ik ben student. Ik heb ook een jaar zo gewoond:
[afbeelding]
En nu in de loop der tijd spullen verzameld die mensen niet meer hoefden, of al veelste lang bewaard hebben, alleen het audiomeubel heb ik echt gekocht. Met een beetje verf en kritsch verzamelen kom je een heel eind
ZO'n huis is er hier ook in de straat, van het studentencorps, gaat ieder jaar nieuw tapijt in, en zwart meurend tapijt uitquote:
Nee, ander huis, andere gordijnenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:29 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
beide foto sessies zijn toch in zelfde ruimte ofniet?
omdat ze beide dat gordijn hebbe
ja zelfde spullen veel al.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:33 schreef eRrrrJeee het volgende:
ohja:).. maar toh lijkt het een beetje
Tja, daar hangt meestal een redelijke prijskaartje aan he.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:30 schreef loehoes het volgende:
Ik heb nu gewoon een kamer, met eigen keukenblok. (Zie paar posts hierboven. ) En deel douche & toilet met mijn buuf, opzich wel ideaal. Maar ben nu toch op zoek naar iets helemaal voormezelf. Hoeft absoluut niet groot te zijn, maar lijkt me heerlijk om niets te moeten delen!
Ligt eraan. Een vriendin van mij woont nu in een appartementje. Woonkamertje, keuken & badkamer & slaapkamer. Niet zo groot allemaal. Maar toch van haarzelf, en ze betaalt 310,- inclusief..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:48 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Tja, daar hangt meestal een redelijke prijskaartje aan he.
Pfff, dit soort situaties zie je alleen maar als je 6-7 jaar staat ingeschreven bij een woningcorporatie ofzo. Maar ze heeft dan inderdaad veel geluk gehad.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:55 schreef loehoes het volgende:
[..]
Ligt eraan. Een vriendin van mij woont nu in een appartementje. Woonkamertje, keuken & badkamer & slaapkamer. Niet zo groot allemaal. Maar toch van haarzelf, en ze betaalt 310,- inclusief..
Nou dat vind ik absoluut niet duur, zeker gezien ze in het centrum woont.
Ik daarintegen woon 20 minuten fietsen van de stad, op een kamer van 16m2 en betaal 280 inclusief.
Maar ze heeft dan ook erg veel geluk gehad. Maar het kan dus wel. En ik heb geen haast, ik zoek gewoon rustig verder.![]()
waar is dat he? (zwolle lees ik net)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:55 schreef loehoes het volgende:
Ligt eraan. Een vriendin van mij woont nu in een appartementje. Woonkamertje, keuken & badkamer & slaapkamer. Niet zo groot allemaal. Maar toch van haarzelf, en ze betaalt 310,- inclusief..
Nou dat vind ik absoluut niet duur, zeker gezien ze in het centrum woont.
Zwollequote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:03 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
waar is dat he? (zwolle lees ik net)
vind ik ook wel wat (iets uit de richting)
edit:
Hoe hoog is jouw plafond? Is het de hoogslaper van IKEA, Tromso? Staat die stabiel? Kun je in het bed zitten?quote:
Ze zit er ook via een makelaar. + is het Zwolle hequote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:03 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Pfff, dit soort situaties zie je alleen maar als je 6-7 jaar staat ingeschreven bij een woningcorporatie ofzo. Maar ze heeft dan inderdaad veel geluk gehad.
Ja, die van de ikea, de 2persoons.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:06 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Hoe hoog is jouw plafond? Is het de hoogslaper van IKEA, Tromso? Staat die stabiel? Kun je in het bed zitten?
Bij beide kan je op de bank slapenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:13 schreef eRrrrJeee het volgende:
zon hoogslaper is wel ideel opzich, want je kan er een bank onderzette enzo...
maar het heeft lijkt mij ook wel een hoop nadelen..
- als je ziek bent
- dronken
Bedankt voor je info...ik ben ongeveer 1.80. Ik denk erover om een bureau onder te zetten, zoals ze dat bij de IKEA ook hebben. Het wegzagen van de onderkant is mss een idee, maar kan snel te laag worden. Bij de IKEA hebben ze trouwens deze hoogslaper aan het plafond vastgezet. Kun je dat ook zelf doen? Mij lijkt de TROMSO een perfecte bed (betaalbaar, ziet er goed uit) voor mensen die een kleine kamer hebben en liever hun woonruimte wat compacter willen inrichten.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:09 schreef loehoes het volgende:
[..]
Ja, die van de ikea, de 2persoons.
Weet niet hoog het precies is, maar ik heb 10 cm van de onderkant afgezaagd. Ik zelf kan nu makkelijk rechtop zitten, maar ben maar 1.68. Mijn vriend ( 1.85) past er ook nog net tussen,maar voor hem zou iets meer ruimte fijn zijn.
En stabiel, het is wel een must om hem aan de muur vast te maken. Dan slaapt het prima. Zonder kan ook wel, maarja, toch een stuk minder stevig.
Heb je daar een foto van? Ik kan namelijk een slaapbank van mijn ouders krijgen, die ik eigenlijk ga gebruiken als bank, of reservebed voor het geval iemand bij me komt logeren. Ook ben ik niet echt een fan van Leenbakker.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:23 schreef Phoenixjuh het volgende:
Je kunt eventueel voor de hoogslaper met slaapbank gaan van de Leenbakker. Is dus compleet met slaapbank. Helaas is de hoogslaper voor 1 persoon bedoelt.
Het ligt er natuurlijk sowieso aan hoe hoog je kamer is. Mijne is niet heel hoog geloof ik. Maargoed, weet ook niet wat 'normaal' is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:22 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Bedankt voor je info...ik ben ongeveer 1.80. Ik denk erover om een bureau onder te zetten, zoals ze dat bij de IKEA ook hebben. Het wegzagen van de onderkant is mss een idee, maar kan snel te laag worden. Bij de IKEA hebben ze trouwens deze hoogslaper aan het plafond vastgezet. Kun je dat ook zelf doen? Mij lijkt de TROMSO een perfecte bed (betaalbaar, ziet er goed uit) voor mensen die een kleine kamer hebben en liever hun woonruimte wat compacter willen inrichten.
Standaard is 2.50 m. Hoogte van dit bed is 206 cm. Het afstand tussen vloer en bedbodem is 164 cm. Lastig dilemma, als je de onderkant wegzaagt, dan kun je het niet meer gebruiken als werkruimte. Maar anders is het wellicht te hoog, en dan moet je het bed inkruipen of uitrollen...wat ik niet wil.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:31 schreef loehoes het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk sowieso aan hoe hoog je kamer is. Mijne is niet heel hoog geloof ik. Maargoed, weet ook niet wat 'normaal' is.
Bank er onder, en bureau ergens anders! probleem opgelost.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:35 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Standaard is 2.50 m. Hoogte van dit bed is 206 cm. Het afstand tussen vloer en bedbodem is 164 cm. Lastig dilemma, als je de onderkant wegzaagt, dan kun je het niet meer gebruiken als werkruimte. Maar anders is het wellicht te hoog, en dan moet je het bed inkruipen of uitrollen...wat ik niet wil.
Die shit komt wanneer het af isquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:04 schreef eRrrrJeee het volgende:
fotos!!!!
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:33 schreef ma_jojo het volgende:
Mijn kamer is bijna klaar![]()
.
Nog een paar kleine dingetjes afverven en dan inrichten, volgende week ik het af.
je spreekt jezelf beetje tegenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:06 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Die shit komt wanneer het af is. Vanavond gebeld met zo'n vloerlegpersoon, woensdag komt m'n vloer erin, niet veel later volgen m'n meubels, dus eind volgende week een stoere foto reportage van m'n 12m2
![]()
.
Ik vind van niet. Volgende week is het af, mijn zuurstokpaleisjequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:11 schreef Grumpey het volgende:
[..]
[..]
je spreekt jezelf beetje tegen
Het is lastig om het zo te fotograferen dat je een goede indruk krijgt, maar er staat nog wel wat meer hoor. En er komt ook nog wel meer te staan. Neemt niet weg dat ik het wel graag netjes en strak houd, zeg maar.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:07 schreef Grumpey het volgende:
mooie vloerbedekking, wel beetje minimalistisch ingericht
Wat mooi ingericht enzoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:39 schreef Sjoewe het volgende:
[mooie plaatjes]
Dankquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:51 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Wat mooi ingericht enzo!
En hoe duur is het bij jou dan en in welke stad?
Oeeh niet slecht, niet slechtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dank
Het is in Utrecht. En ik huur samen met een vriendinvan me de hel verdieping. De kamerost me zo 220 euro per maand, inclusief alles
Ja precies. Als ik uitgestudeerd ben en wat meer geld heb, ga ik er alleen wonen, mja of samen met m´n liefquote:
trap je je huisgenoot er dan gewoon uit?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja precies. Als ik uitgestudeerd ben en wat meer geld heb, ga ik er alleen wonen, mja of samen met m´n lief![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja precies. Als ik uitgestudeerd ben en wat meer geld heb, ga ik er alleen wonen, mja of samen met m´n lief![]()
Ik ben de hoofdhuurder, en we hebben een termijn van een jaar afgesproken eerst en dan verder zien, met een opzeg termijn van mijn kant van minimaal twee maanden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:54 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
trap je je huisgenoot er dan gewoon uit?
Het is ongelooflijk hoeveel spullen je nog nodig blijkt te hebben als je eenmaal een maand op kamers zit. Echt, je blijft maar kopen. Van afwasborstel tot wc-papierhouder tot bakpapier...quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:16 schreef eRrrrJeee het volgende:
gelukkig hoef ik als ik op kamers ga, alleen nog een bed,kast en lamp te kopen. De rest heb ik volgens mij wel
ik moet idd ook nog een heleboel hebben. zout/peper e.d. wasmiddel, koffiezetapparaat etc.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:10 schreef Sodium het volgende:
[..]
Het is ongelooflijk hoeveel spullen je nog nodig blijkt te hebben als je eenmaal een maand op kamers zit. Echt, je blijft maar kopen. Van afwasborstel tot wc-papierhouder tot bakpapier...
Ik zal ze in de loop van de week wel proberen te posten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:58 schreef SpaRood het volgende:
wil niemand meer foto's plaatsen van zijn/haar kamer?
Ja, dat is ernstig. Je hele bankrekening, voor zover die er al was, is dan in vrij korte tijd erg leeg.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:22 schreef The6thgate het volgende:
[..]
ik moet idd ook nog een heleboel hebben. zout/peper e.d. wasmiddel, koffiezetapparaat etc.wordt trouwens ook leuk als je van een kamer naar een zelfstandige woonruimte gaat....dan heb je nog veel meer nodig
Tijdje geleden:quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:58 schreef SpaRood het volgende:
wil niemand meer foto's plaatsen van zijn/haar kamer?
In die kamer kun je serieus over de wereld nadenken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tijdje geleden:
[[url=http://aycu32.webshots.com/image/1951/1609511206845254176_rs.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://aycu32.webshots.com/image/1951/1168513828837969996_rs.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://aycu10.webshots.com/image/129/1244021515282334268_rs.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://aycu29.webshots.com/image/868/1060646184201870236_rs.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
In die kamer kun je serieus over de wereld nadenken.
Ah oké, dankje.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
het is gewoon een vrij nette kamer.
Lekker hèquote:
wat voor kamer heb je daar?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:40 schreef eRrrrJeee het volgende:
eigenlijk zou ik een kamer moeten hebben, zoals nu me slaap kamer is bij mijn ouders thuis... alleeen dan wel net houden en btr indelen... maja waar vind je dat:)
Dit waren foto's van dag 1quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:17 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Je kamer ziet er wat saaitjes uit? Heb zelf iets meer decoratie in m'n huis
nadeel is beperkte ruimte. zit zelf op 12 m2 en weet heel even niet waar ik mn zooi moet laten (papierwerk etc.). eigen appartement is relaxter wat dat betreft (en groter natuurlijk). voordeel van op kamers is huisgenoten waar je mee kunt lullen.....nadeel is overlast natuurlijkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:12 schreef eRrrrJeee het volgende:
tvp 2
och wat lijkt et me heerlijk op kamers, geen gezeik meer van ouders/zus en iederedag eten wat je zelf lekker vindten en en .. maar er zijn natuurlijk ook wel nadelen
daar zit wat in ja.. maar ik ga dnek ik opzoek naar een groot goedkoop iets:Pquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:55 schreef The6thgate het volgende:
[..]
nadeel is beperkte ruimte. zit zelf op 12 m2 en weet heel even niet waar ik mn zooi moet laten (papierwerk etc.). eigen appartement is relaxter wat dat betreft (en groter natuurlijk). voordeel van op kamers is huisgenoten waar je mee kunt lullen.....nadeel is overlast natuurlijk
Dat is nogal een opgave ehquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:40 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
daar zit wat in ja.. maar ik ga dnek ik opzoek naar een groot goedkoop iets:P
jij hebt het ookquote:
Mja want ik woon inprincipe dus eigelijk niet goedkoop eh. Alleen door het delen van de verdieping is het goedkoop, maar daar moet je wel goed over nadenken, met wie en met welke afspraken je dat doet. Want geld en vrienden mengen over het algemeen niet erg goed.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:46 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
jij hebt het ookik wil ook vinden.. desnoods deel ik met iemand..
daar heb je gelijk in.. mwa het is gelukkig nog niet zo ver.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja want ik woon inprincipe dus eigelijk niet goedkoop eh. Alleen door het delen van de verdieping is het goedkoop, maar daar moet je wel goed over nadenken, met wie en met welke afspraken je dat doet. Want geld en vrienden mengen over het algemeen niet erg goed.
* Leonoor mompelt iets over plugins en foto's gewoon kunnen zienquote:Op vrijdag 1 september 2006 12:44 schreef Nuna het volgende:
* mompelt iets over mensen die nog steeds niet weten dat ImageShack niet samen gaat met Fok!
Donkerblauw?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:34 schreef ProhibitArt het volgende:
Binnenkort zal ik ook eens met wat foto's komen, want ik ga vanaf maandag klussen in mijn nieuwe onderkomen: wel 11m2..Onder andere de prijs (¤240), de ligging (vlakbij het station) en inclusief tuintje en maar 1 huisgenoot hebben me overstag laten gaan..
Anyway, nu is de kamer nog helemaal vies, studenterig, gebladerd en met vochtvlekken en ga ik maar proberen er wat moois van te maken. Het zou wel leuk zijn om dan hier before en after-pictures te plaatsen natuurlijk...Het is iig een juiste kamer voor dit topic...
Vandaag heb ik trouwens in een opwelling gekozen voor zwarte vloerbedekking (wit wordt te snel vies en bij alle andere kleuren moet je de rest erop aanpassen). Zwart is mooi, klassiek en aangezien de kamer erg hoog is (en de muren wit zijn) t.o. het kleine oppervlak, zal het niet overheersend zijn. Dacht ik. Maar toch, nu, vanavond, zit ik te twijfelen....Hebben jullie nog suggesties/ideeën (over verdere kleuren bv.) waardoor ik er een stijlvolle, maar echt knusse/gezellige kamer ervan kan gaan maken? Alvast bedankt! (dan zorg ik binnenkort voor foto's) ...
Anders neem je laminaat??quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:11 schreef ProhibitArt het volgende:
Hmm..donkerblauw? Dat is me toch iets te koel bij elkaar...Heb vanavond nog even zitten nadenken, maar misschien kan ik morgen beter even die vloerbedekkingsman even bellen en zwart omruilen ofzo haha....Denk dat ik er maar een nachtje over ga slapen...
Hoe, waar, wat?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:57 schreef Grumpey het volgende:
het kan wel, ik woon wel goedkoop en ideaal locatie en meerdere kamersmaar goed...had ik dan ook lang op gewacht
Als je er een goede ondervloer onder legt hebben je onderburen er niet veel last van, of je moet een houten ondervloer hebben.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:13 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Zullen je onderburen leuk vinden...![]()
Ik ben een onderbuur in kwestie
Het is op de begane grond, dus dat zou niet uitmaken...Maar ik ga toch voor zachte vloerbedekking waar ik heerlijk met blote voeten overheen kan schuifelenquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:13 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Zullen je onderburen leuk vinden...![]()
Ik ben een onderbuur in kwestie
Hier ligt het tapijt van de vorige bewoner er zelfs nog onder. Maar trust me, als er een bureaustoel overheen rijdt, of er valt iets op de grond, of iemand loopt er met hakken aan overheen, dan is dat luid en duidelijk te horen...quote:Op zaterdag 2 september 2006 08:38 schreef Conflict het volgende:
[..]
Als je er een goede ondervloer onder legt hebben je onderburen er niet veel last van, of je moet een houten ondervloer hebben.
staat allemaal in de vorige topics, maar het gaat om amsterdamquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:54 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Hoe, waar, wat?
Ik zou samen met een vriendin op kamers gaan in groningen.
We willen een woonkamer en twee slaapkamers. Maar is denk ik ook lastig te vindenIn 2007 is t zover.
Al nagedacht over muisgrijs? Klinkt saai, maar vuil is er amper op te zien en het 'maakt' je kamer niet kleiner dan hij al is. Met een eigen inrichting is dit een goede basis. Zwart moet je eigenlijk alleen doen als je een grote ruimte tot je beschikking hebt, naar mijn mening.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:34 schreef ProhibitArt het volgende: -vloerbedekkingverhaal, ben wel benieuwd naar je foto's-
Klinkt goed, je zal nu ineens een hoop extra ruimte hebben. Ben je zelf erg lang? En vanaf welke hoogte lopen de schuine muren? Als ze vanaf de grond lopen, zou je kunnen overwegen om met schuifdeurtjes een lange wandkast aan een schuine wand te maken.quote:DolerTPF schreef het volgende:
Hoi
Ik ga vandaag verhuizen van 14m2 kamer naar 25m2 zolderkamer, paar keer geweest nu, zal wel erg wennen worden met die schuine muren. Heeft iemand anders daar ook ervaring mee, bij mbt inrichting van je spullen en posters/schilderrijen ed.
Zal binnenkort ook een aantal foto'tjes plaatsen, maar nu eerst nog de oude kamer ontruimen .
Je moet inderdaad wel een leuke combinatie maken. Maar grijs combineert goed met extreem fel, warm en naturel. Ik vind het een aangename basis waarmee je elke kant nog op kunt, het maakt de ruimte niet kleiner en het is na een tijdje niet zo vreselijk goor als wit of beige.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:09 schreef Igen het volgende:
Met een grijze vloerbedekking moet je wel ergens anders voor wat kleur zorgen. Ik heb "tijdelijk" een gemeubileerde kamer van 9 m2, met een prachtige houten vloer. Daarop ligt een groot grijs vloerkleed, de muur is wit, de kozijnen zwart, en er staat slechts een bureau, een kledingkast en een TV. Het resultaat is een ontzettend saaie kamermet een vreselijke akoestiek.
Ik kijk uit naar de voor- en na- foto's!quote:Gelukkig ga ik over twee weken verhuizen naar een eigen appartementje. 44 m2 voor 300 euro incl. Daar ga ik dus waarschijnlijk ook een soort blauw tapijt in doen.
Kon je je hier nog gewoon inschrijven? Hoorde dat Union opgeheven was...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:26 schreef eRrrrJeee het volgende:
yo bedankt..
-------------
Rotterdamse vereniging voor jongeren 'Union'
Dit is een vereniging voor jongeren tussen de achttien en de dertig jaar die voor het eerst op zichzelf gaan wonen. Je kunt je hier iedere ochtend van 9.00 - 10.00 gratis komen inschrijven om op de wachtlijst te worden geplaatst. Je moet dan wel een geldig legitimatiebewijs en een inkomstenoverzicht meenemen. De wachtlijst voor een kamer is ongeveer drie tot vijf maanden.
Union
’s-Gravendijkwal 81a
3021 EG Rotterdam
T: (010) 477 88 25
heb me eigenlijk niet ingeschreven, bedankte voor de infoquote:Op maandag 4 september 2006 12:49 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Kon je je hier nog gewoon inschrijven? Hoorde dat Union opgeheven was...
Dat gaat nog wel eventjes durenquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:30 schreef Sodium het volgende:
Ik kijk uit naar de voor- en na- foto's!![]()
hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:09 schreef Igen het volgende:Gelukkig ga ik over twee weken verhuizen naar een eigen appartementje. 44 m2 voor 300 euro incl.![]()
Maak eens foto's danquote:Op donderdag 7 september 2006 20:34 schreef ma_jojo het volgende:
M'n vloer ligt in m'n kamer. Alles is geverfd
. Meubels staan
. Alleen nog m'n boekenkast en het is af
.
ja doe eens, alweer vergeten hoe het eruit zagquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:37 schreef Avani het volgende:
Ik zelf zal later nog wel foto's van mijn kamer laten zien.![]()
Mijne is 2 persoons, bijzonder stabiel. Kraakt niet, je merkt alleen enige resonantie tijdens heftig bewegen, maar dat went. Mogelijk bevestig ik hem nog met 2 punten aan de muur.quote:Op zondag 10 september 2006 15:10 schreef dr.dunno het volgende:
ik zie hier nou allemaal van die hoogslapers he, maar buiten dat ze voor 1 persoon al instabiel zijn... is het niet beperkend dat ze zo dichtbij het plafond staan en ook dat het met 2 personen helemaal afwachten wordt tot je een keer naar beneden stort?
relaxt, 2 ramenquote:Op vrijdag 22 september 2006 08:23 schreef Syytön het volgende:
Hier 1 foto van mijn kamer, de rest kreeg ik er niet zo goed op, plus het is een rommel doordat ik a) geen bureau of extra kastje voor allerlei losse zooi heb en b) ik allerlei karton en lege dozen heb die ik niet kan weggooien omdat ik niet weet waar ik het weg moet gooien.
Anyway, Den Haag, 20m2.
[afbeelding]
Meer volgt wanneer het af is.
hij is wel ietwat donker zo als ik eerlijk benquote:Op vrijdag 22 september 2006 08:23 schreef Syytön het volgende:
Hier 1 foto van mijn kamer, de rest kreeg ik er niet zo goed op, plus het is een rommel doordat ik a) geen bureau of extra kastje voor allerlei losse zooi heb en b) ik allerlei karton en lege dozen heb die ik niet kan weggooien omdat ik niet weet waar ik het weg moet gooien.
Anyway, Den Haag, 20m2.
[afbeelding]
Meer volgt wanneer het af is.
Het grootste gedeelte komt me wel heel bekend voor. Behang krabben is inderdaad een vreselijk stom werkje. Maar de rest valt best mee, vooral het plamuren is eigenlijk harstikke leuk!quote:Op donderdag 21 september 2006 23:44 schreef Schubbekut het volgende:
Arrrgh , ik denk vandaag te beginnen aan het schilderen van mijn kamer (16m2 met wastafel in Lunetten/Utrecht) ben ik bezig , begint het behang te bobbelen en valt er op een gegeven moment van af![]()
Dus nu moet ik al het behang eraf peuteren en de boel dichtplamuren om het vervolgens met korrel verf te verven... echt balen dat gaat heel veel meer tijd kosten ..
In het echt is ie hartstikke licht, en als je 't niet gelooft kom je maar kijken.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
hij is wel ietwat donker zo als ik eerlijk ben
Nou dat behang ging hartstikke snel , ik had een soort anti-behang spray .. juist dat plamuren duurt laaaang echt 1000en miniscule gaatjes opvullen .. vanavond met een soort muurverf/vuller pasta eroverheen en al het hout en baksteen afverven ... dan hopelijk zondag de muren kunnen verven en dan nog verhuizen ...quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:00 schreef Igen het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte komt me wel heel bekend voor. Behang krabben is inderdaad een vreselijk stom werkje. Maar de rest valt best mee, vooral het plamuren is eigenlijk harstikke leuk!
Van mij nog steeds geen fotootjes, alles duurt ietsje langer dan gehoopt, ik ga nu nog wat behang opplakken, woensdag vloerbedekking leggen, weekeinde daarna verhuizen. Daarna kan ik wel een paar fotootjes neerzetten
Whehe, komt maandag uit?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:10 schreef Syytön het volgende:
[..]
In het echt is ie hartstikke licht, en als je 't niet gelooft kom je maar kijken.![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:57 schreef marnixds het volgende:
heeft iedereen hier een tv op de kamer of zo? dat jullie daar nog tijd voor hebben naast
studeren en eten kopen,etc.
Als je dat niet lukt wordt het tijd voor een cursus time managementquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:57 schreef marnixds het volgende:
heeft iedereen hier een tv op de kamer of zo? dat jullie daar nog tijd voor hebben naast
als je goed gekeken hebt zag je op mijn kamer geen tvquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:57 schreef marnixds het volgende:
Als je heel intelligent bent kun je dat combinerenquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:57 schreef marnixds het volgende:
laten we daar eens op spelen samenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:14 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij is het deze:
[afbeelding]
Ikea enzo
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:13 schreef Grumpey het volgende:
mooi bed, weet je waar je dat vandaan heb gehaald toevallig, ik moet ook aan een nieuw bed
ik wil over een jaartje o.i.d. ook een kamer in Den Haagquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:15 schreef Syytön het volgende:
Mijn kamer is nu zo goed als af, ik moet alleen nog een fotolijst boven mijn bureau hangen, een schilderijof afbeelding boven mijn bed, en de rode gordijnen voor luxaflex vervangen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is in Den Haag en de oppervlakte bedraagt 19,5m2.
Over een jaar heb ik eventueel plannen om hier weg te gaan, dan mag jij de kamer wel.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:08 schreef Koewam het volgende:
[..]
ik wil over een jaartje o.i.d. ook een kamer in Den HaagDat ziet er écht chill uit
Een dekmatrasje hoeft niet zo moeilijk te vervoeren zijn hoor. Bij Ikea koop je ze gewoon op een rol, en zijn dan ongeveer even dik als een opgerolde slaapzak en dan net iets langer. Met een beetje gefriemel krijg je hem volgens mij wel onder je bagagedrager, in de bus moet het zeker lukkenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:05 schreef Syytön het volgende:
Ja klopt Gizmore, een lattenbodem is een verstelbare, die ik op het laatste moment uit de koopjeshoek hebt geplukt, de andere is een normale met alleen latjes. Goh, zo'n dekmatras lijkt me wel wat, jammer dat ik zoiets niet kan vervoeren.![]()
[..]
Over een jaar heb ik eventueel plannen om hier weg te gaan, dan mag jij de kamer wel.
Bijna goedquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:31 schreef Syytön het volgende:
[..]
[afbeelding]
HOPEN bedframe 160x200 middenbruin.
Het IKEA gehalte van mijn kamer is nogal hoog.![]()
verstandige mensen kijken geen tv (die gaan elke dag uitquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:57 schreef marnixds het volgende:
Waar komt die onwijs gave bank vandaan? meer informatie plzquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:57 schreef Stevie_ het volgende:
Ik woon tegenwoordig niet meer alleen![]()
[afbeelding]
had ik al gezegd dat ik nog altijd in love ben met die kamer van jouw...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:57 schreef Stevie_ het volgende:
Ik woon tegenwoordig niet meer alleen![]()
[afbeelding]
laakkwartier?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:15 schreef Syytön het volgende:
Mijn kamer is nu zo goed als af, ik moet alleen nog een fotolijst boven mijn bureau hangen, een schilderijof afbeelding boven mijn bed, en de rode gordijnen voor luxaflex vervangen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is in Den Haag en de oppervlakte bedraagt 19,5m2.
Thanksquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:36 schreef Stealth-B2 het volgende:
de tering mooi huis man, waar is dat en wat kost dat nou
Nee joh! Dat is geen Ikea. Hij komt van de Makro vandaan, die heeft een paar keer per jaar meubels te koopquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:17 schreef Grumpey het volgende:
is dat niet de tylosand? van de ikea? In ieder geval heb ik een zelfde variant ervan op mijn kamer, het is overigens echt een hele vette bank en ben nog steeds super blij met mijn aanschaf ervan!
edit: ohnee, deze is wel anders, maar tylosand lijkt er wel erg op, kijk daar anders ook eens naar in de gidsjes
MSN heb ik wel, maar gebruik ik ZELDEN (laten we zeggen 4x per jaar). Beetje vervelend dus.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:09 schreef jd1982 het volgende:
Atmoz, je moet me ff toevoegen aan msn: jordivandermeer@hotmail.com als wilwe hebben exact zelfde ideeen, weggewerkte spelcomputers, verlichte wanden, contropanels, heb ook een beamer etc...
Ik heb net huis gekocht dus miss kunnen we wat ideeen uitwisselen!
Gathering of Tweakers... Als je zo technisch (control panels, etc etc) bent zal je daar toch ook wel komen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:23 schreef jd1982 het volgende:
GoT?
Supervet man! Dat je nog maar zo weinig kwijt bent per maand.. top!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:29 schreef Atmoz het volgende:
Dit is mijn studentenappartementje:
Woonkamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Keuken:
[afbeelding]
Slaapkamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hobby hok:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
D'r zijn in de tussentijd nog een aantal kleine dingen veranderd. Maar nog steeds is het niet helemaal klaar. Het is nog wat "kaal" op bepaalde plaatsen dus daar komen nog allemaal dingen. Ook de keuken wordt binnenkort geverft. Bovendien is er een waterval in de maak die in de woonkamer komt. Hierover later meer![]()
mwah, eijsden is een dorpje onder maastricht en dus al gauw niet zo'n dure locatiequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:39 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Supervet man! Dat je nog maar zo weinig kwijt bent per maand.. top!![]()
![]()
Thanks. Ja idd geluk mee gehad. Het ligt dan welliswaar niet in de stad, maar wel d'r naastquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:39 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Supervet man! Dat je nog maar zo weinig kwijt bent per maand.. top!![]()
![]()
Heel erg leuk!! Echt superquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:17 schreef Patrick87 het volgende:
Hier is die van mij dan. Helemaal ingericht, inclusief verfen, gordijnen, vloer en alle meubels en spullen. Woon er nu ongeveer 1,5 maand en vermaak me prima.
...hoop plaatjes...
Niet rijk. Sta vet rood. Tja, dat heb je soms als je student bent he hahaha...quote:
Bedankt!! Maar mijn prioriteit ligt daar ook niet helemaal hoor. Feesten staat bij mij op #1. En DAT kost pas geld... De rest is gewoon leuk voor erbij. Gewoon naast je studie lekker werken en je komt al ver...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:46 schreef Grumpey het volgende:
valt toch wel mee, ik zou alle apparatuur ook kunnen kopen, alleen mijn prioriteit ligt daar niet echt. En 300 euro per maand is normale huur.
Wel mooi kluswerk overigens, mooi alles weggewerkt in de 1e kamer.
De 2e kamer is me te ebben-houterig, maar wel gezellig qua spullen
Sowieso beide mooie kamers hoor
Klopt. Maar wel een leuk dorpjequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:49 schreef The6thgate het volgende:
[..]
mwah, eijsden is een dorpje onder maastricht en dus al gauw niet zo'n dure locatie
Heel netjes!!! Just my stylequote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:45 schreef jd1982 het volgende:
Ik heb dus net een huisje gekocht, maar vanaf mijn 2e studie jaar was dit mijn appartementje:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Later waren er nog een bordeaux rode keukendeurtjes ingekomen en nieuwe surroundset, andere tafel en hoekbank, maar daar heb ik geen foto's van.
Hoeveel huur betaal je dan voor die 19,5Mquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:05 schreef Syytön het volgende:
Ja klopt Gizmore, een lattenbodem is een verstelbare, die ik op het laatste moment uit de koopjeshoek hebt geplukt, de andere is een normale met alleen latjes. Goh, zo'n dekmatras lijkt me wel wat, jammer dat ik zoiets niet kan vervoeren.![]()
[..]
Over een jaar heb ik eventueel plannen om hier weg te gaan, dan mag jij de kamer wel.
Cambridgelaan, op de Uithof dus. Het is een heel mooie kamer, helemaal gepimpt met een soort van inloopkast en nog meer kastjes aan de muur. Ik kan niet wachten.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:19 schreef Q. het volgende:
Waar is die kamer, Mini?
Waar heb je dat hoekrekje voor aan de muur vandaan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:17 schreef Patrick87 het volgende:
Hier is die van mij dan. Helemaal ingericht, inclusief verfen, gordijnen, vloer en alle meubels en spullen. Woon er nu ongeveer 1,5 maand en vermaak me prima.
3.
[afbeelding]
Welke muur die groen zou zijn? Ik zie alleen witte/beige muren.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:04 schreef Igen het volgende:
[afbeelding]
En dan, last but not least (zeker voor een student niet) het bureau. En de radio. En de waardeloze boekenkast waarvan de planken doorbuigen omdat ze 50 cm diep zijn. En een hele grote berg kabels van overbodige computers die ik in de kelder heb gezet. Dat die ene muur groen lijkt, is trouwens geen foute kleurbalans-instelling op het fototoestel, maar de harde realiteit
Hey, die Bjorkudden heb ik ook. Mooi hout, bevalt erg goed.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:04 schreef Igen het volgende:
Nou was dus mijn browser gecrashed en ben ik al mijn TinyPic links kwijtGoed. Eindelijk heb ik internet, dus eindelijk kan ik ook fotootjes plaatsen.
[afbeelding]
Dit is de gang. Die is nog niet af, zoals wel duidelijk mag zijn.
[afbeelding]
In de badkamer (en de keuken) zitten hele grote dakramen. Daardoor heb je 's avonds dit uitzicht.
[afbeelding]
Dat moet voor keuken doorgaan. Provisorisch, zoals ook de loodgieter opmerkte.
[afbeelding]
Wie herkent de BJÖRKUDDEN, de IVAR, de RAM, de HEAT en de HÅVE? Rechts is nog ongeveer 2,5 bij 3 meter vrij. Ik denk dat dat een mooie plek is voor een TV. Links zit de deur naar de slaapkamer.
[afbeelding]
Daar staat natuurlijk in eerste instantie een bed (nog zonder ombouw), met een prachtige overtrekset met genummerde schaapjes
[afbeelding]
En dan, last but not least (zeker voor een student niet) het bureau. En de radio. En de waardeloze boekenkast waarvan de planken doorbuigen omdat ze 50 cm diep zijn. En een hele grote berg kabels van overbodige computers die ik in de kelder heb gezet. Dat die ene muur groen lijkt, is trouwens geen foute kleurbalans-instelling op het fototoestel, maar de harde realiteit
Ach al dat IKEA brandhout is nou ook niet echt iets om blij van te worden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:37 schreef Q. het volgende:
Godsamme, ik zie hier studenten die een heel stuk mooier wonen dan ik terwijl ik al anderhalf jaar werk.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach al dat IKEA brandhout is nou ook niet echt iets om blij van te worden.
Sorry, niet iedereen kan aan de prinsengracht wonen hequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:37 schreef Q. het volgende:
Godsamme, ik zie hier studenten die een heel stuk mooier wonen dan ik terwijl ik al anderhalf jaar werk.
hondquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:05 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Sorry, niet iedereen kan aan de prinsengracht wonen he![]()
poen komt altijd mooi uit natuurlijk, maar los van dat --> mijn wachttijd van woningnet zou dan lang genoeg moeten zijn.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:12 schreef The.PhantoM het volgende:
^^
Tering man; Kzou daar nooit meer weg gaan
Hoe zit het eigenlijk als je afgestudeerd bent? Je wordt dan uit dat pand gekickt maar kan je dan iets vergeljiksbaars terug krijgen via woningnet of moet je dan serieus poen hebben?
Tofquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:24 schreef Alcatrash het volgende:
Cambridgelaan, Utrecht.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En de versgekluste keuken:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hmm... videocamera gericht op de overburen... interesting..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:24 schreef Alcatrash het volgende:
Mijn nieuwe kamertje sinds augustus:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ruimte zat iig, maar wat gezelliger zou toch wel kunnen? Lijkt zo een beetje een samengeraapt zooitje meubelen dat lukraak in de kamer is gegooid... Aan de keuken te zien kún je t wel... Neem aan dat je kamer het volgende klusproject isquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:24 schreef Alcatrash het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hehe een bordje van the basket gejatquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:24 schreef Alcatrash het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen tv? Enneh... groen... errug... ehmmm... groenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:24 schreef Alcatrash het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
waar? ik betaal in utrecht 268 voor 12m2. en dat is al goedkoopquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:34 schreef Loontjah het volgende:
Ben benieuwd wat jullie aan huur betalen..
Ik zoek namelijk een kamer maar heb echt niet meer te besteden als 200 incl.. Ben opzich niet veel eisend alleen hygiene vind ik wel belangrijk!
Ik kan me niet voorstellen dat er naar mijn wensen wat te vinden is, en zo'n kijkdagen zijn al gauw een vleeskeuring !
Hoge kasten, diepe ladenkasten, dekenlades... en verder.. ga eens je spullen na en gooi die overbodige troep weg.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:23 schreef jehoeroen het volgende:
Damn ik heb een aantal super mooie kamers gezien. Nu vraag ik me af hoe jullie dat doen met al je spullen? Ik heb zelf 16m2 en heb regelmatig het idee dat ik in een inloop kast woon. Momenteel geen foto's beschikbaar. Ik heb 3 rechte muren en 1 schuine wand. Langs alle 3 de rechte muren heb ik kasten staan voor al mijn spullen en kleren etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |