quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:57 schreef marnixds het volgende:
heeft iedereen hier een tv op de kamer of zo? dat jullie daar nog tijd voor hebben naast
studeren en eten kopen,etc.
Als je dat niet lukt wordt het tijd voor een cursus time managementquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:57 schreef marnixds het volgende:
heeft iedereen hier een tv op de kamer of zo? dat jullie daar nog tijd voor hebben naast
als je goed gekeken hebt zag je op mijn kamer geen tvquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:57 schreef marnixds het volgende:
Als je heel intelligent bent kun je dat combinerenquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:57 schreef marnixds het volgende:
laten we daar eens op spelen samenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:14 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij is het deze:
[afbeelding]
Ikea enzo
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:13 schreef Grumpey het volgende:
mooi bed, weet je waar je dat vandaan heb gehaald toevallig, ik moet ook aan een nieuw bed
ik wil over een jaartje o.i.d. ook een kamer in Den Haagquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:15 schreef Syytön het volgende:
Mijn kamer is nu zo goed als af, ik moet alleen nog een fotolijst boven mijn bureau hangen, een schilderijof afbeelding boven mijn bed, en de rode gordijnen voor luxaflex vervangen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is in Den Haag en de oppervlakte bedraagt 19,5m2.
Over een jaar heb ik eventueel plannen om hier weg te gaan, dan mag jij de kamer wel.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:08 schreef Koewam het volgende:
[..]
ik wil over een jaartje o.i.d. ook een kamer in Den HaagDat ziet er écht chill uit
Een dekmatrasje hoeft niet zo moeilijk te vervoeren zijn hoor. Bij Ikea koop je ze gewoon op een rol, en zijn dan ongeveer even dik als een opgerolde slaapzak en dan net iets langer. Met een beetje gefriemel krijg je hem volgens mij wel onder je bagagedrager, in de bus moet het zeker lukkenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:05 schreef Syytön het volgende:
Ja klopt Gizmore, een lattenbodem is een verstelbare, die ik op het laatste moment uit de koopjeshoek hebt geplukt, de andere is een normale met alleen latjes. Goh, zo'n dekmatras lijkt me wel wat, jammer dat ik zoiets niet kan vervoeren.![]()
[..]
Over een jaar heb ik eventueel plannen om hier weg te gaan, dan mag jij de kamer wel.
Bijna goedquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:31 schreef Syytön het volgende:
[..]
[afbeelding]
HOPEN bedframe 160x200 middenbruin.
Het IKEA gehalte van mijn kamer is nogal hoog.![]()
verstandige mensen kijken geen tv (die gaan elke dag uitquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:57 schreef marnixds het volgende:
Waar komt die onwijs gave bank vandaan? meer informatie plzquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:57 schreef Stevie_ het volgende:
Ik woon tegenwoordig niet meer alleen![]()
[afbeelding]
had ik al gezegd dat ik nog altijd in love ben met die kamer van jouw...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:57 schreef Stevie_ het volgende:
Ik woon tegenwoordig niet meer alleen![]()
[afbeelding]
laakkwartier?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:15 schreef Syytön het volgende:
Mijn kamer is nu zo goed als af, ik moet alleen nog een fotolijst boven mijn bureau hangen, een schilderijof afbeelding boven mijn bed, en de rode gordijnen voor luxaflex vervangen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is in Den Haag en de oppervlakte bedraagt 19,5m2.
Thanksquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:36 schreef Stealth-B2 het volgende:
de tering mooi huis man, waar is dat en wat kost dat nou
Nee joh! Dat is geen Ikea. Hij komt van de Makro vandaan, die heeft een paar keer per jaar meubels te koopquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:17 schreef Grumpey het volgende:
is dat niet de tylosand? van de ikea? In ieder geval heb ik een zelfde variant ervan op mijn kamer, het is overigens echt een hele vette bank en ben nog steeds super blij met mijn aanschaf ervan!
edit: ohnee, deze is wel anders, maar tylosand lijkt er wel erg op, kijk daar anders ook eens naar in de gidsjes
MSN heb ik wel, maar gebruik ik ZELDEN (laten we zeggen 4x per jaar). Beetje vervelend dus.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:09 schreef jd1982 het volgende:
Atmoz, je moet me ff toevoegen aan msn: jordivandermeer@hotmail.com als wilwe hebben exact zelfde ideeen, weggewerkte spelcomputers, verlichte wanden, contropanels, heb ook een beamer etc...
Ik heb net huis gekocht dus miss kunnen we wat ideeen uitwisselen!
Gathering of Tweakers... Als je zo technisch (control panels, etc etc) bent zal je daar toch ook wel komen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:23 schreef jd1982 het volgende:
GoT?
Supervet man! Dat je nog maar zo weinig kwijt bent per maand.. top!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:29 schreef Atmoz het volgende:
Dit is mijn studentenappartementje:
Woonkamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Keuken:
[afbeelding]
Slaapkamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hobby hok:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
D'r zijn in de tussentijd nog een aantal kleine dingen veranderd. Maar nog steeds is het niet helemaal klaar. Het is nog wat "kaal" op bepaalde plaatsen dus daar komen nog allemaal dingen. Ook de keuken wordt binnenkort geverft. Bovendien is er een waterval in de maak die in de woonkamer komt. Hierover later meer![]()
mwah, eijsden is een dorpje onder maastricht en dus al gauw niet zo'n dure locatiequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:39 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Supervet man! Dat je nog maar zo weinig kwijt bent per maand.. top!![]()
![]()
Thanks. Ja idd geluk mee gehad. Het ligt dan welliswaar niet in de stad, maar wel d'r naastquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:39 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Supervet man! Dat je nog maar zo weinig kwijt bent per maand.. top!![]()
![]()
Heel erg leuk!! Echt superquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:17 schreef Patrick87 het volgende:
Hier is die van mij dan. Helemaal ingericht, inclusief verfen, gordijnen, vloer en alle meubels en spullen. Woon er nu ongeveer 1,5 maand en vermaak me prima.
...hoop plaatjes...
Niet rijk. Sta vet rood. Tja, dat heb je soms als je student bent he hahaha...quote:
Bedankt!! Maar mijn prioriteit ligt daar ook niet helemaal hoor. Feesten staat bij mij op #1. En DAT kost pas geld... De rest is gewoon leuk voor erbij. Gewoon naast je studie lekker werken en je komt al ver...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:46 schreef Grumpey het volgende:
valt toch wel mee, ik zou alle apparatuur ook kunnen kopen, alleen mijn prioriteit ligt daar niet echt. En 300 euro per maand is normale huur.
Wel mooi kluswerk overigens, mooi alles weggewerkt in de 1e kamer.
De 2e kamer is me te ebben-houterig, maar wel gezellig qua spullen
Sowieso beide mooie kamers hoor
Klopt. Maar wel een leuk dorpjequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:49 schreef The6thgate het volgende:
[..]
mwah, eijsden is een dorpje onder maastricht en dus al gauw niet zo'n dure locatie
Heel netjes!!! Just my stylequote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:45 schreef jd1982 het volgende:
Ik heb dus net een huisje gekocht, maar vanaf mijn 2e studie jaar was dit mijn appartementje:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Later waren er nog een bordeaux rode keukendeurtjes ingekomen en nieuwe surroundset, andere tafel en hoekbank, maar daar heb ik geen foto's van.
Hoeveel huur betaal je dan voor die 19,5Mquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:05 schreef Syytön het volgende:
Ja klopt Gizmore, een lattenbodem is een verstelbare, die ik op het laatste moment uit de koopjeshoek hebt geplukt, de andere is een normale met alleen latjes. Goh, zo'n dekmatras lijkt me wel wat, jammer dat ik zoiets niet kan vervoeren.![]()
[..]
Over een jaar heb ik eventueel plannen om hier weg te gaan, dan mag jij de kamer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |