Cambridgelaan, op de Uithof dus. Het is een heel mooie kamer, helemaal gepimpt met een soort van inloopkast en nog meer kastjes aan de muur. Ik kan niet wachten.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:19 schreef Q. het volgende:
Waar is die kamer, Mini?
Waar heb je dat hoekrekje voor aan de muur vandaan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:17 schreef Patrick87 het volgende:
Hier is die van mij dan. Helemaal ingericht, inclusief verfen, gordijnen, vloer en alle meubels en spullen. Woon er nu ongeveer 1,5 maand en vermaak me prima.
3.
[afbeelding]
Welke muur die groen zou zijn? Ik zie alleen witte/beige muren.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:04 schreef Igen het volgende:
[afbeelding]
En dan, last but not least (zeker voor een student niet) het bureau. En de radio. En de waardeloze boekenkast waarvan de planken doorbuigen omdat ze 50 cm diep zijn. En een hele grote berg kabels van overbodige computers die ik in de kelder heb gezet. Dat die ene muur groen lijkt, is trouwens geen foute kleurbalans-instelling op het fototoestel, maar de harde realiteit
Hey, die Bjorkudden heb ik ook. Mooi hout, bevalt erg goed.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:04 schreef Igen het volgende:
Nou was dus mijn browser gecrashed en ben ik al mijn TinyPic links kwijtGoed. Eindelijk heb ik internet, dus eindelijk kan ik ook fotootjes plaatsen.
[afbeelding]
Dit is de gang. Die is nog niet af, zoals wel duidelijk mag zijn.
[afbeelding]
In de badkamer (en de keuken) zitten hele grote dakramen. Daardoor heb je 's avonds dit uitzicht.
[afbeelding]
Dat moet voor keuken doorgaan. Provisorisch, zoals ook de loodgieter opmerkte.
[afbeelding]
Wie herkent de BJÖRKUDDEN, de IVAR, de RAM, de HEAT en de HÅVE? Rechts is nog ongeveer 2,5 bij 3 meter vrij. Ik denk dat dat een mooie plek is voor een TV. Links zit de deur naar de slaapkamer.
[afbeelding]
Daar staat natuurlijk in eerste instantie een bed (nog zonder ombouw), met een prachtige overtrekset met genummerde schaapjes
[afbeelding]
En dan, last but not least (zeker voor een student niet) het bureau. En de radio. En de waardeloze boekenkast waarvan de planken doorbuigen omdat ze 50 cm diep zijn. En een hele grote berg kabels van overbodige computers die ik in de kelder heb gezet. Dat die ene muur groen lijkt, is trouwens geen foute kleurbalans-instelling op het fototoestel, maar de harde realiteit
Ach al dat IKEA brandhout is nou ook niet echt iets om blij van te worden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:37 schreef Q. het volgende:
Godsamme, ik zie hier studenten die een heel stuk mooier wonen dan ik terwijl ik al anderhalf jaar werk.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach al dat IKEA brandhout is nou ook niet echt iets om blij van te worden.
Sorry, niet iedereen kan aan de prinsengracht wonen hequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:37 schreef Q. het volgende:
Godsamme, ik zie hier studenten die een heel stuk mooier wonen dan ik terwijl ik al anderhalf jaar werk.
hondquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:05 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Sorry, niet iedereen kan aan de prinsengracht wonen he![]()
poen komt altijd mooi uit natuurlijk, maar los van dat --> mijn wachttijd van woningnet zou dan lang genoeg moeten zijn.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:12 schreef The.PhantoM het volgende:
^^
Tering man; Kzou daar nooit meer weg gaan
Hoe zit het eigenlijk als je afgestudeerd bent? Je wordt dan uit dat pand gekickt maar kan je dan iets vergeljiksbaars terug krijgen via woningnet of moet je dan serieus poen hebben?
Tofquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:24 schreef Alcatrash het volgende:
Cambridgelaan, Utrecht.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En de versgekluste keuken:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hmm... videocamera gericht op de overburen... interesting..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:24 schreef Alcatrash het volgende:
Mijn nieuwe kamertje sinds augustus:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ruimte zat iig, maar wat gezelliger zou toch wel kunnen? Lijkt zo een beetje een samengeraapt zooitje meubelen dat lukraak in de kamer is gegooid... Aan de keuken te zien kún je t wel... Neem aan dat je kamer het volgende klusproject isquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:24 schreef Alcatrash het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hehe een bordje van the basket gejatquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:24 schreef Alcatrash het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen tv? Enneh... groen... errug... ehmmm... groenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:24 schreef Alcatrash het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
waar? ik betaal in utrecht 268 voor 12m2. en dat is al goedkoopquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:34 schreef Loontjah het volgende:
Ben benieuwd wat jullie aan huur betalen..
Ik zoek namelijk een kamer maar heb echt niet meer te besteden als 200 incl.. Ben opzich niet veel eisend alleen hygiene vind ik wel belangrijk!
Ik kan me niet voorstellen dat er naar mijn wensen wat te vinden is, en zo'n kijkdagen zijn al gauw een vleeskeuring !
Hoge kasten, diepe ladenkasten, dekenlades... en verder.. ga eens je spullen na en gooi die overbodige troep weg.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:23 schreef jehoeroen het volgende:
Damn ik heb een aantal super mooie kamers gezien. Nu vraag ik me af hoe jullie dat doen met al je spullen? Ik heb zelf 16m2 en heb regelmatig het idee dat ik in een inloop kast woon. Momenteel geen foto's beschikbaar. Ik heb 3 rechte muren en 1 schuine wand. Langs alle 3 de rechte muren heb ik kasten staan voor al mijn spullen en kleren etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |