abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:56:36 #151
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41391287
mooie kikkers.. anders post je alleen de linkjes?
House muziek maakt jongeren kapot!!!
pi_41391582
Hoo ja is waar fok heeft haat liefde verhouding met imageshack.. Euh ik maak van de week wel goeie pics zet ik wel ff op eigen webspace dan..
pi_41391748
* mompelt iets over mensen die nog steeds niet weten dat ImageShack niet samen gaat met Fok!
  vrijdag 1 september 2006 @ 12:50:21 #154
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_41391878
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 12:44 schreef Nuna het volgende:
* mompelt iets over mensen die nog steeds niet weten dat ImageShack niet samen gaat met Fok!
* Leonoor mompelt iets over plugins en foto's gewoon kunnen zien

De imageshack kikker ontwijken
Nulla verba sed acta
  vrijdag 1 september 2006 @ 13:52:53 #155
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41392644
fotoss meerr:P
House muziek maakt jongeren kapot!!!
  vrijdag 1 september 2006 @ 22:34:19 #156
56455 ProhibitArt
..sarà divertente vedrai..
pi_41408327
Binnenkort zal ik ook eens met wat foto's komen, want ik ga vanaf maandag klussen in mijn nieuwe onderkomen: wel 11m2 ..Onder andere de prijs (¤240), de ligging (vlakbij het station) en inclusief tuintje en maar 1 huisgenoot hebben me overstag laten gaan..
Anyway, nu is de kamer nog helemaal vies, studenterig, gebladerd en met vochtvlekken en ga ik maar proberen er wat moois van te maken. Het zou wel leuk zijn om dan hier before en after-pictures te plaatsen natuurlijk...Het is iig een juiste kamer voor dit topic ...

Vandaag heb ik trouwens in een opwelling gekozen voor zwarte vloerbedekking (wit wordt te snel vies en bij alle andere kleuren moet je de rest erop aanpassen). Zwart is mooi, klassiek en aangezien de kamer erg hoog is (en de muren wit zijn) t.o. het kleine oppervlak, zal het niet overheersend zijn. Dacht ik. Maar toch, nu, vanavond, zit ik te twijfelen....Hebben jullie nog suggesties/ideeën (over verdere kleuren bv.) waardoor ik er een stijlvolle, maar echt knusse/gezellige kamer ervan kan gaan maken? Alvast bedankt! (dan zorg ik binnenkort voor foto's ) ...
pi_41408464
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 22:34 schreef ProhibitArt het volgende:
Binnenkort zal ik ook eens met wat foto's komen, want ik ga vanaf maandag klussen in mijn nieuwe onderkomen: wel 11m2 ..Onder andere de prijs (¤240), de ligging (vlakbij het station) en inclusief tuintje en maar 1 huisgenoot hebben me overstag laten gaan..
Anyway, nu is de kamer nog helemaal vies, studenterig, gebladerd en met vochtvlekken en ga ik maar proberen er wat moois van te maken. Het zou wel leuk zijn om dan hier before en after-pictures te plaatsen natuurlijk...Het is iig een juiste kamer voor dit topic ...

Vandaag heb ik trouwens in een opwelling gekozen voor zwarte vloerbedekking (wit wordt te snel vies en bij alle andere kleuren moet je de rest erop aanpassen). Zwart is mooi, klassiek en aangezien de kamer erg hoog is (en de muren wit zijn) t.o. het kleine oppervlak, zal het niet overheersend zijn. Dacht ik. Maar toch, nu, vanavond, zit ik te twijfelen....Hebben jullie nog suggesties/ideeën (over verdere kleuren bv.) waardoor ik er een stijlvolle, maar echt knusse/gezellige kamer ervan kan gaan maken? Alvast bedankt! (dan zorg ik binnenkort voor foto's ) ...
Donkerblauw?
  zaterdag 2 september 2006 @ 00:11:29 #158
56455 ProhibitArt
pi_41411524
Hmm..donkerblauw? Dat is me toch iets te koel bij elkaar...Heb vanavond nog even zitten nadenken, maar misschien kan ik morgen beter even die vloerbedekkingsman even bellen en zwart omruilen ofzo haha....Denk dat ik er maar een nachtje over ga slapen ...
  zaterdag 2 september 2006 @ 00:47:23 #159
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_41412698
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 00:11 schreef ProhibitArt het volgende:
Hmm..donkerblauw? Dat is me toch iets te koel bij elkaar...Heb vanavond nog even zitten nadenken, maar misschien kan ik morgen beter even die vloerbedekkingsman even bellen en zwart omruilen ofzo haha....Denk dat ik er maar een nachtje over ga slapen ...
Anders neem je laminaat??
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_41412924
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 00:57 schreef Grumpey het volgende:
het kan wel, ik woon wel goedkoop en ideaal locatie en meerdere kamers maar goed...had ik dan ook lang op gewacht
Hoe, waar, wat?
Ik zou samen met een vriendin op kamers gaan in groningen.
We willen een woonkamer en twee slaapkamers. Maar is denk ik ook lastig te vinden In 2007 is t zover.
  zaterdag 2 september 2006 @ 02:13:23 #161
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_41414728
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 00:47 schreef B.A.Trix het volgende:

[..]

Anders neem je laminaat??
Zullen je onderburen leuk vinden...

Ik ben een onderbuur in kwestie
Nulla verba sed acta
pi_41416940
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 02:13 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Als je er een goede ondervloer onder legt hebben je onderburen er niet veel last van, of je moet een houten ondervloer hebben.
  zaterdag 2 september 2006 @ 11:00:32 #163
56455 ProhibitArt
pi_41418277
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 02:13 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Het is op de begane grond, dus dat zou niet uitmaken...Maar ik ga toch voor zachte vloerbedekking waar ik heerlijk met blote voeten overheen kan schuifelen
  zaterdag 2 september 2006 @ 11:27:15 #164
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_41418743
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 08:38 schreef Conflict het volgende:

[..]

Als je er een goede ondervloer onder legt hebben je onderburen er niet veel last van, of je moet een houten ondervloer hebben.
Hier ligt het tapijt van de vorige bewoner er zelfs nog onder. Maar trust me, als er een bureaustoel overheen rijdt, of er valt iets op de grond, of iemand loopt er met hakken aan overheen, dan is dat luid en duidelijk te horen...
Nulla verba sed acta
  zaterdag 2 september 2006 @ 11:37:00 #165
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_41418958
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 00:54 schreef Chrrris het volgende:

[..]

Hoe, waar, wat?
Ik zou samen met een vriendin op kamers gaan in groningen.
We willen een woonkamer en twee slaapkamers. Maar is denk ik ook lastig te vinden In 2007 is t zover.
staat allemaal in de vorige topics, maar het gaat om amsterdam
  zaterdag 2 september 2006 @ 11:52:19 #166
125850 DolerTPF
Grunn & Student
pi_41419272
Hoi

Ik ga vandaag verhuizen van 14m2 kamer naar 25m2 zolderkamer, paar keer geweest nu, zal wel erg wennen worden met die schuine muren. Heeft iemand anders daar ook ervaring mee, bij mbt inrichting van je spullen en posters/schilderrijen ed.
Zal binnenkort ook een aantal foto'tjes plaatsen, maar nu eerst nog de oude kamer ontruimen .
pi_41421822
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 22:34 schreef ProhibitArt het volgende: -vloerbedekkingverhaal, ben wel benieuwd naar je foto's-
Al nagedacht over muisgrijs? Klinkt saai, maar vuil is er amper op te zien en het 'maakt' je kamer niet kleiner dan hij al is. Met een eigen inrichting is dit een goede basis. Zwart moet je eigenlijk alleen doen als je een grote ruimte tot je beschikking hebt, naar mijn mening.
quote:
DolerTPF schreef het volgende:
Hoi

Ik ga vandaag verhuizen van 14m2 kamer naar 25m2 zolderkamer, paar keer geweest nu, zal wel erg wennen worden met die schuine muren. Heeft iemand anders daar ook ervaring mee, bij mbt inrichting van je spullen en posters/schilderrijen ed.
Zal binnenkort ook een aantal foto'tjes plaatsen, maar nu eerst nog de oude kamer ontruimen .
Klinkt goed, je zal nu ineens een hoop extra ruimte hebben. Ben je zelf erg lang? En vanaf welke hoogte lopen de schuine muren? Als ze vanaf de grond lopen, zou je kunnen overwegen om met schuifdeurtjes een lange wandkast aan een schuine wand te maken.

Zoiets...

of

Zoiets.

Hopelijk snap je wat ik bedoel. Op deze manier neem je het schuine-wandenprobleem weg en benut je de ruimte optimaal. Je hoeft er natuurlijk niet voor te kiezen om zo'n luxe uitvoering te maken, maar met een stel handige vrienden, een handige vader/broer en wat simpele platen hout van de bouwmarkt maak je al snel iets redelijks. Gordijntjes ophangen is de goedkope en makkelijke versie van zo'n opbergruimte onder de dakhelling.

[ Bericht 29% gewijzigd door Sodium op 02-09-2006 13:54:38 ]
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:46:22 #168
56455 ProhibitArt
pi_41423479
[quote]Op zaterdag 2 september 2006 13:42 schreef Sodium het volgende:

[..]

Al nagedacht over muisgrijs? Klinkt saai, maar vuil is er amper op te zien en het 'maakt' je kamer niet kleiner dan hij al is. Met een eigen inrichting is dit een goede basis. Zwart moet je eigenlijk alleen doen als je een grote ruimte tot je beschikking hebt, naar mijn mening.
[..]

*pfiew* ik heb net de winkel gebeld of ik het nog mocht veranderen en dat kon gelukkig. Mooi zwart is niet lelijk, maar ik kreeg het niet mooi gecombineerd met andere kleuren (in mijn hoofd dan)...Ik denk dat ik inderdaad voor een grijstint ga kiezen, het is maar een klein vloertje, dus saai zal het niet worden ....Kan ik nog alle kleuren op muurtjes/deur/gordijn knallen ...
pi_41424056
Ik heb zelf donkergrijs met rode accenten, gecombineerd met ijsblauw.. Ik ben er heel blij mee!
pi_41424248
Grijs vind ik meer een kleur voor kantoorpanden, daarom uiteindelijk voor goudbruin gegaan.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  zaterdag 2 september 2006 @ 15:37:25 #171
56455 ProhibitArt
pi_41424588
Bruin zou op zich ook een optie zijn ja, ware het niet dat ik die kleur echt vreselijk vind (samen met oranje)...Als het geen muisgrijs wordt, wordt het wel iets van crème- of zandkleurig...

Zijn er niet meer mensen die met hun kamer bezig zijn en foto's kunnen showen ?? Of ligt iedereen ladderzat zijn introductieweek te verwerken hehe....
pi_41426749
Met een grijze vloerbedekking moet je wel ergens anders voor wat kleur zorgen. Ik heb "tijdelijk" een gemeubileerde kamer van 9 m2, met een prachtige houten vloer. Daarop ligt een groot grijs vloerkleed, de muur is wit, de kozijnen zwart, en er staat slechts een bureau, een kledingkast en een TV. Het resultaat is een ontzettend saaie kamer met een vreselijke akoestiek. Ja, mijn bed en boekenkast staan in een soort bijkamerhok.

Voordat de houten vloer gerestaureerd werd, lag er een blauw-turqoise tapijt en onder de schuine wand stond een lange zwarte kast van het type dat hierboven staat beschreven. Toen zag het er met dezelfde meubels een stuk beter uit.

Gelukkig ga ik over twee weken verhuizen naar een eigen appartementje. 44 m2 voor 300 euro incl. Daar ga ik dus waarschijnlijk ook een soort blauw tapijt in doen.

In mijn geval staat is één muur niet recht, kun je het dan nog zelf doen of is het beter om de vloerbedekking te laten leggen?
pi_41427349
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 17:09 schreef Igen het volgende:
Met een grijze vloerbedekking moet je wel ergens anders voor wat kleur zorgen. Ik heb "tijdelijk" een gemeubileerde kamer van 9 m2, met een prachtige houten vloer. Daarop ligt een groot grijs vloerkleed, de muur is wit, de kozijnen zwart, en er staat slechts een bureau, een kledingkast en een TV. Het resultaat is een ontzettend saaie kamer met een vreselijke akoestiek.
Je moet inderdaad wel een leuke combinatie maken. Maar grijs combineert goed met extreem fel, warm en naturel. Ik vind het een aangename basis waarmee je elke kant nog op kunt, het maakt de ruimte niet kleiner en het is na een tijdje niet zo vreselijk goor als wit of beige.

maar je moet er wel van houden...
quote:
Gelukkig ga ik over twee weken verhuizen naar een eigen appartementje. 44 m2 voor 300 euro incl. Daar ga ik dus waarschijnlijk ook een soort blauw tapijt in doen.
Ik kijk uit naar de voor- en na- foto's!
pi_41466613
tvp
  maandag 4 september 2006 @ 12:49:57 #175
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_41479291
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 17:26 schreef eRrrrJeee het volgende:
yo bedankt..

-------------
Rotterdamse vereniging voor jongeren 'Union'
Dit is een vereniging voor jongeren tussen de achttien en de dertig jaar die voor het eerst op zichzelf gaan wonen. Je kunt je hier iedere ochtend van 9.00 - 10.00 gratis komen inschrijven om op de wachtlijst te worden geplaatst. Je moet dan wel een geldig legitimatiebewijs en een inkomstenoverzicht meenemen. De wachtlijst voor een kamer is ongeveer drie tot vijf maanden.

Union
’s-Gravendijkwal 81a
3021 EG Rotterdam
T: (010) 477 88 25
Kon je je hier nog gewoon inschrijven? Hoorde dat Union opgeheven was...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')