Jawel, maar krijg mijn foto's niet van mijn mobiel af. Heb geen Bluetooth dongle..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:24 schreef eRrrrJeee het volgende:
tvp!
het nieuwe school jaar komt er weer aan.. geen mensen hier die net hun nieuwe kamer betrekken.. en leuke foto's willen plaatsen?
Ik zou me inschrijven bij Union. Die hebben best een hoop panden, redelijk grote kamers voor vriendelijke prijzen, wachttijd van een jaar denk ik.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:34 schreef eRrrrJeee het volgende:
Maar wat zijn jullie meningen hierover?
en die zit ook in rotterdam?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:43 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik zou me inschrijven bij Union. Die hebben best een hoop panden, redelijk grote kamers voor vriendelijke prijzen, wachttijd van een jaar denk ik.
Ik heb 18 m2, alles verven incl. plafond was met z'n 3en ongeveer een halve dagquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:00 schreef Luuksor het volgende:
In principe, afhankelijk van de grootte natuurlijk, is je kamer in 1 dag te verven (is mij in ieder geval wel gelukt), maar om alles helemaal af te krijgen duurt inderdaad wel 3 dagen. We hebben zojuist onze 2 bergruimtes leeggewerkt, serieus 2 containers vol rotzooi weggegaan!
Foto's?quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:22 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik heb 18 m2, alles verven incl. plafond was met z'n 3en ongeveer een halve dag.
Alles in mn eentje gedaan, 15 m2 incl plafond..quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:22 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik heb 18 m2, alles verven incl. plafond was met z'n 3en ongeveer een halve dag.
Pfffft dat is wel al een eeuwigheid geleden, ik ga even graven...quote:
Mooi! Maar das toch geen studentenkamer meer!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:39 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Binnenkort alleen het bed en het bureau van plek wisselen zodat er een tweepersoonsbed in kan
Tja ehm, ik ben student. Ik heb ook een jaar zo gewoond:quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:43 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Mooi! Maar das toch geen studentenkamer meer!!![]()
Mis hier wel een beetje de typische studentenkamers hoor..![]()
Maar deze vind ik ook al veel meer studenterig hoorquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja ehm, ik ben student. Ik heb ook een jaar zo gewoond:
[afbeelding]
En nu in de loop der tijd spullen verzameld die mensen niet meer hoefden, of al veelste lang bewaard hebben, alleen het audiomeubel heb ik echt gekocht. Met een beetje verf en kritsch verzamelen kom je een heel eind
de rede is misschien dat veel mensen gewoon liever niet in zo'n typische kamer willen wonen, waardoor ze tegenwoordig gewoon wat schaarser worden vermoedelijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:51 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Maar deze vind ik ook al veel meer studenterig hoorMaar nog steeds niet zo'n typische uit de boekjes
smerig:)quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:53 schreef Sjoewe het volgende:
Mja de vloer als asbak gebruiken en een krat bier als bijzet tafel heb ik wel gehad
beide foto sessies zijn toch in zelfde ruimte ofniet?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja ehm, ik ben student. Ik heb ook een jaar zo gewoond:
[afbeelding]
En nu in de loop der tijd spullen verzameld die mensen niet meer hoefden, of al veelste lang bewaard hebben, alleen het audiomeubel heb ik echt gekocht. Met een beetje verf en kritsch verzamelen kom je een heel eind
ZO'n huis is er hier ook in de straat, van het studentencorps, gaat ieder jaar nieuw tapijt in, en zwart meurend tapijt uitquote:
Nee, ander huis, andere gordijnenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:29 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
beide foto sessies zijn toch in zelfde ruimte ofniet?
omdat ze beide dat gordijn hebbe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |