Jawel, maar krijg mijn foto's niet van mijn mobiel af. Heb geen Bluetooth dongle..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:24 schreef eRrrrJeee het volgende:
tvp!
het nieuwe school jaar komt er weer aan.. geen mensen hier die net hun nieuwe kamer betrekken.. en leuke foto's willen plaatsen?
Ik zou me inschrijven bij Union. Die hebben best een hoop panden, redelijk grote kamers voor vriendelijke prijzen, wachttijd van een jaar denk ik.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:34 schreef eRrrrJeee het volgende:
Maar wat zijn jullie meningen hierover?
en die zit ook in rotterdam?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:43 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik zou me inschrijven bij Union. Die hebben best een hoop panden, redelijk grote kamers voor vriendelijke prijzen, wachttijd van een jaar denk ik.
Ik heb 18 m2, alles verven incl. plafond was met z'n 3en ongeveer een halve dagquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:00 schreef Luuksor het volgende:
In principe, afhankelijk van de grootte natuurlijk, is je kamer in 1 dag te verven (is mij in ieder geval wel gelukt), maar om alles helemaal af te krijgen duurt inderdaad wel 3 dagen. We hebben zojuist onze 2 bergruimtes leeggewerkt, serieus 2 containers vol rotzooi weggegaan!
Foto's?quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:22 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik heb 18 m2, alles verven incl. plafond was met z'n 3en ongeveer een halve dag.
Alles in mn eentje gedaan, 15 m2 incl plafond..quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:22 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik heb 18 m2, alles verven incl. plafond was met z'n 3en ongeveer een halve dag.
Pfffft dat is wel al een eeuwigheid geleden, ik ga even graven...quote:
Mooi! Maar das toch geen studentenkamer meer!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:39 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Binnenkort alleen het bed en het bureau van plek wisselen zodat er een tweepersoonsbed in kan
Tja ehm, ik ben student. Ik heb ook een jaar zo gewoond:quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:43 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Mooi! Maar das toch geen studentenkamer meer!!![]()
Mis hier wel een beetje de typische studentenkamers hoor..![]()
Maar deze vind ik ook al veel meer studenterig hoorquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja ehm, ik ben student. Ik heb ook een jaar zo gewoond:
[afbeelding]
En nu in de loop der tijd spullen verzameld die mensen niet meer hoefden, of al veelste lang bewaard hebben, alleen het audiomeubel heb ik echt gekocht. Met een beetje verf en kritsch verzamelen kom je een heel eind
de rede is misschien dat veel mensen gewoon liever niet in zo'n typische kamer willen wonen, waardoor ze tegenwoordig gewoon wat schaarser worden vermoedelijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:51 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Maar deze vind ik ook al veel meer studenterig hoorMaar nog steeds niet zo'n typische uit de boekjes
smerig:)quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:53 schreef Sjoewe het volgende:
Mja de vloer als asbak gebruiken en een krat bier als bijzet tafel heb ik wel gehad
beide foto sessies zijn toch in zelfde ruimte ofniet?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja ehm, ik ben student. Ik heb ook een jaar zo gewoond:
[afbeelding]
En nu in de loop der tijd spullen verzameld die mensen niet meer hoefden, of al veelste lang bewaard hebben, alleen het audiomeubel heb ik echt gekocht. Met een beetje verf en kritsch verzamelen kom je een heel eind
ZO'n huis is er hier ook in de straat, van het studentencorps, gaat ieder jaar nieuw tapijt in, en zwart meurend tapijt uitquote:
Nee, ander huis, andere gordijnenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:29 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
beide foto sessies zijn toch in zelfde ruimte ofniet?
omdat ze beide dat gordijn hebbe
ja zelfde spullen veel al.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:33 schreef eRrrrJeee het volgende:
ohja:).. maar toh lijkt het een beetje
Tja, daar hangt meestal een redelijke prijskaartje aan he.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:30 schreef loehoes het volgende:
Ik heb nu gewoon een kamer, met eigen keukenblok. (Zie paar posts hierboven. ) En deel douche & toilet met mijn buuf, opzich wel ideaal. Maar ben nu toch op zoek naar iets helemaal voormezelf. Hoeft absoluut niet groot te zijn, maar lijkt me heerlijk om niets te moeten delen!
Ligt eraan. Een vriendin van mij woont nu in een appartementje. Woonkamertje, keuken & badkamer & slaapkamer. Niet zo groot allemaal. Maar toch van haarzelf, en ze betaalt 310,- inclusief..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:48 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Tja, daar hangt meestal een redelijke prijskaartje aan he.
Pfff, dit soort situaties zie je alleen maar als je 6-7 jaar staat ingeschreven bij een woningcorporatie ofzo. Maar ze heeft dan inderdaad veel geluk gehad.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:55 schreef loehoes het volgende:
[..]
Ligt eraan. Een vriendin van mij woont nu in een appartementje. Woonkamertje, keuken & badkamer & slaapkamer. Niet zo groot allemaal. Maar toch van haarzelf, en ze betaalt 310,- inclusief..
Nou dat vind ik absoluut niet duur, zeker gezien ze in het centrum woont.
Ik daarintegen woon 20 minuten fietsen van de stad, op een kamer van 16m2 en betaal 280 inclusief.
Maar ze heeft dan ook erg veel geluk gehad. Maar het kan dus wel. En ik heb geen haast, ik zoek gewoon rustig verder.![]()
waar is dat he? (zwolle lees ik net)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:55 schreef loehoes het volgende:
Ligt eraan. Een vriendin van mij woont nu in een appartementje. Woonkamertje, keuken & badkamer & slaapkamer. Niet zo groot allemaal. Maar toch van haarzelf, en ze betaalt 310,- inclusief..
Nou dat vind ik absoluut niet duur, zeker gezien ze in het centrum woont.
Zwollequote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:03 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
waar is dat he? (zwolle lees ik net)
vind ik ook wel wat (iets uit de richting)
edit:
Hoe hoog is jouw plafond? Is het de hoogslaper van IKEA, Tromso? Staat die stabiel? Kun je in het bed zitten?quote:
Ze zit er ook via een makelaar. + is het Zwolle hequote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:03 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Pfff, dit soort situaties zie je alleen maar als je 6-7 jaar staat ingeschreven bij een woningcorporatie ofzo. Maar ze heeft dan inderdaad veel geluk gehad.
Ja, die van de ikea, de 2persoons.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:06 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Hoe hoog is jouw plafond? Is het de hoogslaper van IKEA, Tromso? Staat die stabiel? Kun je in het bed zitten?
Bij beide kan je op de bank slapenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:13 schreef eRrrrJeee het volgende:
zon hoogslaper is wel ideel opzich, want je kan er een bank onderzette enzo...
maar het heeft lijkt mij ook wel een hoop nadelen..
- als je ziek bent
- dronken
Bedankt voor je info...ik ben ongeveer 1.80. Ik denk erover om een bureau onder te zetten, zoals ze dat bij de IKEA ook hebben. Het wegzagen van de onderkant is mss een idee, maar kan snel te laag worden. Bij de IKEA hebben ze trouwens deze hoogslaper aan het plafond vastgezet. Kun je dat ook zelf doen? Mij lijkt de TROMSO een perfecte bed (betaalbaar, ziet er goed uit) voor mensen die een kleine kamer hebben en liever hun woonruimte wat compacter willen inrichten.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:09 schreef loehoes het volgende:
[..]
Ja, die van de ikea, de 2persoons.
Weet niet hoog het precies is, maar ik heb 10 cm van de onderkant afgezaagd. Ik zelf kan nu makkelijk rechtop zitten, maar ben maar 1.68. Mijn vriend ( 1.85) past er ook nog net tussen,maar voor hem zou iets meer ruimte fijn zijn.
En stabiel, het is wel een must om hem aan de muur vast te maken. Dan slaapt het prima. Zonder kan ook wel, maarja, toch een stuk minder stevig.
Heb je daar een foto van? Ik kan namelijk een slaapbank van mijn ouders krijgen, die ik eigenlijk ga gebruiken als bank, of reservebed voor het geval iemand bij me komt logeren. Ook ben ik niet echt een fan van Leenbakker.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:23 schreef Phoenixjuh het volgende:
Je kunt eventueel voor de hoogslaper met slaapbank gaan van de Leenbakker. Is dus compleet met slaapbank. Helaas is de hoogslaper voor 1 persoon bedoelt.
Het ligt er natuurlijk sowieso aan hoe hoog je kamer is. Mijne is niet heel hoog geloof ik. Maargoed, weet ook niet wat 'normaal' is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:22 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Bedankt voor je info...ik ben ongeveer 1.80. Ik denk erover om een bureau onder te zetten, zoals ze dat bij de IKEA ook hebben. Het wegzagen van de onderkant is mss een idee, maar kan snel te laag worden. Bij de IKEA hebben ze trouwens deze hoogslaper aan het plafond vastgezet. Kun je dat ook zelf doen? Mij lijkt de TROMSO een perfecte bed (betaalbaar, ziet er goed uit) voor mensen die een kleine kamer hebben en liever hun woonruimte wat compacter willen inrichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |