Of een badkamer in m'n keuken. Net hoe je het bekijkt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:02 schreef Avani het volgende:
Heb je nou een soort van keuken in je badkamer of lijkt het maar zo![]()
Ik zou trouwens nog een kleurtje op de muur doen als ik jou was, dat maakt het wat vrolijker.![]()
dan zit er nix anders op, dan snel een vervangende woon/leefplek te zoekenquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:39 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Godver, de kamer is leuk...........maar de privacy. Zit sinds een week boven bij een stel in de 40 geen kids, het leek ideaal, maar wat blijkt ze staan vroeg op en blijven ook gewoon thuis. Dus de wasmachine (staat in mijn keuken) ging vanochtend om 07:30 aan en die kerel zit dan al in z'n werkkamer (naast mij, zit op zolder) met een enorme irritante kuch. Moet ik dus langs als ik wil douchen.
Tja, ik ben geen uitslaper (09:00 ben ik paraat, of halfuurtje later), maar dit werkt op mn zenuwen zeker omdat die vent hier altijd rondhangt en nogal vormelijk/afstandelijk doet. Echt het gevoel dat mn privacy weg is zo!
Je kan misschien beter een twijfelaar nemen, pas gewoon op de plek waar je huidige bed staat. en het scheelt een hoop ruimte.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:39 schreef Sjoewe het volgende:
Binnenkort alleen het bed en het bureau van plek wisselen zodat er een tweepersoonsbed in kan
Sjoewe, waar heb je die Kraftwerk tourde france poster gehaald? hij rockt en het album zekerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:39 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Binnenkort alleen het bed en het bureau van plek wisselen zodat er een tweepersoonsbed in kan
wat een gave poster van Kraftwerkquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:39 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, dat heet een uitdaging.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:52 schreef ma_jojo het volgende:
Mijn kamer is op het moment een drama, een fiasco.
Het lijkt op ground zero.
Uitdagingen zijn leuk, dit gaat te furrrr.quote:
Dankquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:36 schreef Q. het volgende:
Nice, Sjoewe!
Ja het is een souterain, de oppervlakte van het hele souterain is ongeveer 50m2. De twee kamers zijn samen ongeveer 36m2. 22 en 14 m2. Die andere kamer woont nu een vriendin van me, mijn idee is om over een paar jaartjes de hele verdieping zelf te betrekken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:46 schreef Sodium het volgende:
Stijlvol en goed ingericht, Sjoewe! Is het een souterain? En wat is de exacte oppervlakte eigenlijk?
En die kat![]()
Tja, dat maakt niet uit, dan kan je alsnog niet meer langs de bank naar de werkhoekquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:22 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
Je kan misschien beter een twijfelaar nemen, pas gewoon op de plek waar je huidige bed staat. en het scheelt een hoop ruimte.
Ook met 2 slaap je nogsteeds goed in een twijfelaar en alleen is het zalig:)
Bij de White Noise (RIPquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:11 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Sjoewe, waar heb je die Kraftwerk tourde france poster gehaald? hij rockt en het album zeker
Leuke kamer behalve die 2 kratten grolschquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:38 schreef SlaggY het volgende:
Leuk topicHier is mijn kamer.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Leuke kamerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:39 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb (gelukkigquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:43 schreef SlaggY het volgende:
Ja is inderdaad een Ikea bed. Ik weet even niet welk type, maar het is in ieder geval een tweepersoons (koste rond de 150 euro). Mijn kamer is ongeveer 2.60 hoog, en ik kan eigenlijk net niet rechtop zitten in bed. Dus gekke standjes gaan je daar niet lukken.![]()
Het grootste nadeel is dat het best instabiel is daarboven, en het kraakt echt ontzettend als je maar een beetje beweegt. Eigenlijk moet je hem (zoals hij bij de Ikea was opgezet) aan de muur vastzetten bovenaan, denk dat dat veel scheelt.
Verder is het wel een goed bed hoor![]()
stolmen kun je ook tegen t dak laten steunen toch?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:06 schreef The6thgate het volgende:
[..]
ik heb (gelukkig) de Stolmen hoogslaper. toevallig gekocht toen ie in de aanbieding was en die kraakt niet. hij wiebelt wel, maar toen ik laatst bij ikea die andere hoogslaper zag staan was ik wel erg blij dat ik die niet had gekocht
Ghehe, dat dacht ik ook... maar die "steunen" zijn alleen om dat stomme gordijntje op te hangenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:48 schreef Fatality het volgende:
[..]
stolmen kun je ook tegen t dak laten steunen toch?
Dankje en leg uitquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:16 schreef Luuksor het volgende:
Heej JusNieuwegein, die posters zijn echt vet.. Ennuh.. Die leren bank in je woonkamer heb ik waarschijnlijk vaker op gezeten dan jij! Haha
Kleine wereld he! haha, dan zie ik je vast wel een keer, vanaf dinsdag avond ga ik er zitten.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:15 schreef Luuksor het volgende:
Haha, Pim is 1 van de eerste mensen die ik kende in Leeuwarden, heb nog wel regelmatig staan koken in jullie keukentje! Ben er hoogstwaarschijnlijk binnen nu en een paar weken wel weer te vinden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |