Standaard is 2.50 m. Hoogte van dit bed is 206 cm. Het afstand tussen vloer en bedbodem is 164 cm. Lastig dilemma, als je de onderkant wegzaagt, dan kun je het niet meer gebruiken als werkruimte. Maar anders is het wellicht te hoog, en dan moet je het bed inkruipen of uitrollen...wat ik niet wil.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:31 schreef loehoes het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk sowieso aan hoe hoog je kamer is. Mijne is niet heel hoog geloof ik. Maargoed, weet ook niet wat 'normaal' is.
Bank er onder, en bureau ergens anders! probleem opgelost.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:35 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Standaard is 2.50 m. Hoogte van dit bed is 206 cm. Het afstand tussen vloer en bedbodem is 164 cm. Lastig dilemma, als je de onderkant wegzaagt, dan kun je het niet meer gebruiken als werkruimte. Maar anders is het wellicht te hoog, en dan moet je het bed inkruipen of uitrollen...wat ik niet wil.
Die shit komt wanneer het af isquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:04 schreef eRrrrJeee het volgende:
fotos!!!!
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:33 schreef ma_jojo het volgende:
Mijn kamer is bijna klaar![]()
.
Nog een paar kleine dingetjes afverven en dan inrichten, volgende week ik het af.
je spreekt jezelf beetje tegenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:06 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Die shit komt wanneer het af is. Vanavond gebeld met zo'n vloerlegpersoon, woensdag komt m'n vloer erin, niet veel later volgen m'n meubels, dus eind volgende week een stoere foto reportage van m'n 12m2
![]()
.
Ik vind van niet. Volgende week is het af, mijn zuurstokpaleisjequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:11 schreef Grumpey het volgende:
[..]
[..]
je spreekt jezelf beetje tegen
Het is lastig om het zo te fotograferen dat je een goede indruk krijgt, maar er staat nog wel wat meer hoor. En er komt ook nog wel meer te staan. Neemt niet weg dat ik het wel graag netjes en strak houd, zeg maar.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:07 schreef Grumpey het volgende:
mooie vloerbedekking, wel beetje minimalistisch ingericht
Wat mooi ingericht enzoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:39 schreef Sjoewe het volgende:
[mooie plaatjes]
Binnenkort alleen het bed en het bureau van plek wisselen zodat er een tweepersoonsbed in kan
Dankquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:51 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Wat mooi ingericht enzo!
En hoe duur is het bij jou dan en in welke stad?
Oeeh niet slecht, niet slechtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dank
Het is in Utrecht. En ik huur samen met een vriendinvan me de hel verdieping. De kamerost me zo 220 euro per maand, inclusief alles
Ja precies. Als ik uitgestudeerd ben en wat meer geld heb, ga ik er alleen wonen, mja of samen met m´n liefquote:
trap je je huisgenoot er dan gewoon uit?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja precies. Als ik uitgestudeerd ben en wat meer geld heb, ga ik er alleen wonen, mja of samen met m´n lief![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja precies. Als ik uitgestudeerd ben en wat meer geld heb, ga ik er alleen wonen, mja of samen met m´n lief![]()
Ik ben de hoofdhuurder, en we hebben een termijn van een jaar afgesproken eerst en dan verder zien, met een opzeg termijn van mijn kant van minimaal twee maanden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:54 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
trap je je huisgenoot er dan gewoon uit?
Het is ongelooflijk hoeveel spullen je nog nodig blijkt te hebben als je eenmaal een maand op kamers zit. Echt, je blijft maar kopen. Van afwasborstel tot wc-papierhouder tot bakpapier...quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:16 schreef eRrrrJeee het volgende:
gelukkig hoef ik als ik op kamers ga, alleen nog een bed,kast en lamp te kopen. De rest heb ik volgens mij wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |