ik moet idd ook nog een heleboel hebben. zout/peper e.d. wasmiddel, koffiezetapparaat etc.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:10 schreef Sodium het volgende:
[..]
Het is ongelooflijk hoeveel spullen je nog nodig blijkt te hebben als je eenmaal een maand op kamers zit. Echt, je blijft maar kopen. Van afwasborstel tot wc-papierhouder tot bakpapier...
Ik zal ze in de loop van de week wel proberen te posten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:58 schreef SpaRood het volgende:
wil niemand meer foto's plaatsen van zijn/haar kamer?
Ja, dat is ernstig. Je hele bankrekening, voor zover die er al was, is dan in vrij korte tijd erg leeg.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:22 schreef The6thgate het volgende:
[..]
ik moet idd ook nog een heleboel hebben. zout/peper e.d. wasmiddel, koffiezetapparaat etc.wordt trouwens ook leuk als je van een kamer naar een zelfstandige woonruimte gaat....dan heb je nog veel meer nodig
Tijdje geleden:quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:58 schreef SpaRood het volgende:
wil niemand meer foto's plaatsen van zijn/haar kamer?
In die kamer kun je serieus over de wereld nadenken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tijdje geleden:
[[url=http://aycu32.webshots.com/image/1951/1609511206845254176_rs.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://aycu32.webshots.com/image/1951/1168513828837969996_rs.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://aycu10.webshots.com/image/129/1244021515282334268_rs.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://aycu29.webshots.com/image/868/1060646184201870236_rs.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
In die kamer kun je serieus over de wereld nadenken.
Ah oké, dankje.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
het is gewoon een vrij nette kamer.
Lekker hèquote:
wat voor kamer heb je daar?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:40 schreef eRrrrJeee het volgende:
eigenlijk zou ik een kamer moeten hebben, zoals nu me slaap kamer is bij mijn ouders thuis... alleeen dan wel net houden en btr indelen... maja waar vind je dat:)
Dit waren foto's van dag 1quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:17 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Je kamer ziet er wat saaitjes uit? Heb zelf iets meer decoratie in m'n huis
nadeel is beperkte ruimte. zit zelf op 12 m2 en weet heel even niet waar ik mn zooi moet laten (papierwerk etc.). eigen appartement is relaxter wat dat betreft (en groter natuurlijk). voordeel van op kamers is huisgenoten waar je mee kunt lullen.....nadeel is overlast natuurlijkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:12 schreef eRrrrJeee het volgende:
tvp 2
och wat lijkt et me heerlijk op kamers, geen gezeik meer van ouders/zus en iederedag eten wat je zelf lekker vindten en en .. maar er zijn natuurlijk ook wel nadelen
daar zit wat in ja.. maar ik ga dnek ik opzoek naar een groot goedkoop iets:Pquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:55 schreef The6thgate het volgende:
[..]
nadeel is beperkte ruimte. zit zelf op 12 m2 en weet heel even niet waar ik mn zooi moet laten (papierwerk etc.). eigen appartement is relaxter wat dat betreft (en groter natuurlijk). voordeel van op kamers is huisgenoten waar je mee kunt lullen.....nadeel is overlast natuurlijk
Dat is nogal een opgave ehquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:40 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
daar zit wat in ja.. maar ik ga dnek ik opzoek naar een groot goedkoop iets:P
jij hebt het ookquote:
Mja want ik woon inprincipe dus eigelijk niet goedkoop eh. Alleen door het delen van de verdieping is het goedkoop, maar daar moet je wel goed over nadenken, met wie en met welke afspraken je dat doet. Want geld en vrienden mengen over het algemeen niet erg goed.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:46 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
jij hebt het ookik wil ook vinden.. desnoods deel ik met iemand..
daar heb je gelijk in.. mwa het is gelukkig nog niet zo ver.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja want ik woon inprincipe dus eigelijk niet goedkoop eh. Alleen door het delen van de verdieping is het goedkoop, maar daar moet je wel goed over nadenken, met wie en met welke afspraken je dat doet. Want geld en vrienden mengen over het algemeen niet erg goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |