quote:Ik zoek een rapnummer waar je een man in het refrein hoort zingen we're rolling, riding..keep running dirty ofzo.. Ik hoorde em tijdens et poolen op de radio maar er werd niet gezegd hoe ie hee.
Kan iemand me helpen? Ik zit namelijk de hele tijd met dit nummer in me hoofd.
Thx.t
Ja srry voor de OP, maar ik had niet zoveel tijd.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:24 schreef DaFan het volgende:
Lekkere OP dan.
En tis Chamillionaire - Riding Dirty volgens mij.
Mijn dank is grootquote:
Darius - Colour Blind?quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:36 schreef stame het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik eigenlijk maar 2 regels van weet...*weet niet eens of die wel helemaal kloppen*
Als volgt:
Nobody told me you be so good
Nobody said you be so beautiful
Volgens een vriendin klinkt t een beetje als een nummer van Enrique Iglesias, maar t niet van hem was. Het is wel van een zanger...
Iemand toevallig?
je kan hem nog wel edittenquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:39 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Ja srry voor de OP, maar ik had niet zoveel tijd.
Thx! dat is em.
Frank Sinatra - I'll see you in my dreams?quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik zoek een nummer met de volgende tekst :
Tonight i'll see you in my dreams
Dit is de enige zin die ik echt nog weet, het deuntje was een beetje van Timmy T - One more try ongeveer.![]()
Hopelijk weet iemand dit
Nee die is het nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:59 schreef DaFan het volgende:
[..]
Frank Sinatra - I'll see you in my dreams?
Nope, ik kan me berichten niet edittenquote:
O-ayo - Lauren denk ik.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:27 schreef The_DopeMan het volgende:
Nummer was gisteren (en vandaag in de herhaling) in RTL Auto-wereld, is volgens mij een zomernummer van 2005
Gaat "ongeveer" zo:
Owa io... owa io... lalaa lalalalaa owa io
en iets met siesta of fiesta
Someone ?
Perfect... bedankt manquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:31 schreef alors het volgende:
[..]
Mijn dank is groot![]()
[..]
Darius - Colour Blind?
Giant - I'll see you in my dreams?quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik zoek een nummer met de volgende tekst :
Tonight i'll see you in my dreams
Dit is de enige zin die ik echt nog weet, het deuntje was een beetje van Timmy T - One more try ongeveer.![]()
Hopelijk weet iemand dit
Dat is Partysquad - Praatjes (feat. RBDjan en Nino)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:51 schreef koster het volgende:
Kent iemand dit rapnummer?
JE WEET NIKS JE WEET NIKS VAN DIE SHIT JE WEET NIKS JE WEET NIKS JE WEET NIKS VAN DIE SHIT JE WEET NIKS JE WEET NIKS JE WEET NIKS VAN DIE SHIT JE WEET NIKS JE WEET NIKS JE WEET NIKS VAN DIE SHIT JE WEET NIKS... bitch.
1 2 , we nemen over... komen ruig binnen vallen als een range rover
velen willen spelen: game over
nino neemt over, je weet ut gozerrrr
Het nummer dat ik zocht heb ik gevonden: Switch - a bit patchy.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:04 schreef UncleSam het volgende:
Hoe heet dat ene nummer van DJ Roog geloof ik, met telkens die rare stukjes er door heen, vind het een beetje Once upon a time in the west achtig..
Ik weet dat ik totaal niet duidelijk ben, maar beter dan dit kan ik t niet beschrijven![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:11 schreef PauldeMunnik het volgende:
Weet iemand welk nummer gedraaid wordt aan het begin bij : King of Queens?
Titel weet ik niet.quote:
"Oooh la la" van The Wiseguys.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:45 schreef Begiristain het volgende:
Hoe heet het nummer waar dit filmpje meebegint?
Say oh-lala..?
Volgens mij is het geen cover, het lijkt alleen verdacht veel op "Music sounds better with you" van Stardust.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:27 schreef Woffel het volgende:
Van wie is het nummer Madonna - Get Together gecoverd? ik dacht fleetwood mac, maar een zoekactie hierop heeft ook weinig zin gehad........
Heb ooit eens ergens gelezen dat het geïnspireerd is op Chaka Khan - Fate.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:27 schreef Woffel het volgende:
Van wie is het nummer Madonna - Get Together gecoverd? ik dacht fleetwood mac, maar een zoekactie hierop heeft ook weinig zin gehad........
Help, ik zoek... #171 ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:19 schreef PietjePuk2 het volgende:
Help, ik zoek een nummer:
Komt uit een reclame van Coca Cola: iets met honeybee's en appletree's.
Dat zingt die negerin in dat liedje
shakira ft wyclef / hips dont lie ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:16 schreef vinniel83 het volgende:
Ik ben op zoek naar de artiest(en) en titel van een nog niet zo'n heel oud nummer.
Het nummer wordt in 2 talen gezongen, engels en een taal wat lijkt op spaans, verder is het een dance achtig nummer. Het wordt door een man en vrouw gezongen btw.
Wie kan me helpen?
Dat had hem inderdaad kunnen zijn maar het was een ander nummer, heb hem inmiddels gevonden was Akcent - Jokero.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:33 schreef Heidi- het volgende:
[..]
shakira ft wyclef / hips dont lie ?
Thx voor het veranderen van de OP!.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
OP ingevoegd , TT aangepast en sticky.
have fun!
Colonel Bagshot - Six Day War.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:19 schreef Koepert het volgende:
Question!!
Ja anders was ik hier ook niet![]()
Dj Shadow ft Mos Def - Six Days. Welk sample zit daar in verwerkt? De stem die zingt bedoel ik dan. "at the starting of the week....etc.etc."
conjure one - tears from the moon , misschien?quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:21 schreef Louterman het volgende:
Ik hoorde vanmiddag op SLAM fm een nummer wat werd aangekondigd als de favoriet van Tiesto, alleen weet ik niet hoe die plaat heet. Het was iets met moon en sun volgens mij .
Spanje en Italianenquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:54 schreef iosubSyS het volgende:
Was in Spanje afgelopen week in een van de uitgaansgelegenheden.
Daar werd een trancy nummer gedraait beetje Seven Nation Army achtige tune, en alle italianen gingen helemaal uit hun dak op deze track..
Iemand enig idee
Fonzerelli - Moonlight Party.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:21 schreef Louterman het volgende:
Ik hoorde vanmiddag op SLAM fm een nummer wat werd aangekondigd als de favoriet van Tiesto, alleen weet ik niet hoe die plaat heet. Het was iets met moon en sun volgens mij .
Geen van die standaard House/Techno remixxen anno 2004..quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
Spanje en Italianen![]()
The White Stripes - Seven nation army (House remix)
Een of andere uitvoering van 'Oh fortuna' uit de Carmina Burana.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:30 schreef LB06 het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet dat in de eerste helft van deze video wordt gedraaid? http://video.google.nl/videoplay?docid=-1488494903422202558&q=zidane
Ik denk dat je bedoelt C&C Music Factory, toch?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:46 schreef bartrid het volgende:
Snap - gonna make you sweat?
(everybody dance now)
die jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:24 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Ik denk dat je bedoelt C&C Music Factory, toch?
A Flock of Seagulls - I Ranquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:56 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
i just ran, i ran all night and daaaay.. couldnt get away
ofzoiets?
hoe heet dat nummer?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:07 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
A Flock of Seagulls - I Ran
Heil Songtapper.com!!! Deze link mag best in de OP als je het mij vraagt, door die kekke site heb ik DNA ft. Suzanne Vega - Tom's Diner gevonden, toch niet het gemakkelijkste nummer! Dus echt bedankt hiervoor!quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:44 schreef crackhead het volgende:
http://www.songtapper.com
Voor als je de melodie of het ritme nog wel weet maar de titel niet meer. Werkt best goed moet ik zeggen.
DB Boulevard - Point of view.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:46 schreef Doagere het volgende:
Ik zoek ook weer een keertje iets.![]()
Hoe heet het nummer op de website van kelly?
http://www.bigkelly.com/
Thx!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:50 schreef DaFan het volgende:
[..]
DB Boulevard - Point of view.
Ik zal verder maar niet vragen wat je op die site doet
Zoals hierboven al gezegd is het uiteraard DB Boulevard, maar dan wel de Molella vs Gabry Ponte remix, niet de originele versie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:46 schreef Doagere het volgende:
Ik zoek ook weer een keertje iets.![]()
Hoe heet het nummer op de website van kelly?
http://www.bigkelly.com/
Respect...hoe herken je dat in godsnaamquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:50 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Zoals hierboven al gezegd is het uiteraard DB Boulevard, maar dan wel de Molella vs Gabry Ponte remix, niet de originele versie.
Ik heb die versie zelf en daarnaast onthou ik op de één of andere manier ook meestal titels en artiesten. Noem het maar een tic.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:57 schreef DaFan het volgende:
[..]
Respect...hoe herken je dat in godsnaam
Whitney Houston - I'll always love youquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:32 schreef justsomeone het volgende:
Waarschijnlijk is dit een veel te vage omschrijving, maar ik wil toch vragen of er IEMAND is die dit weet. Ik zou diegene erg dankbaar zijn.
Een vrouwenstem zingt
'And iiiiii'
(dit komt meerdere malen voor en is dus min ofmeer het refrein)
op zich erg vaag, MAAR
en die 'iiiiii' wordt steeds een toontje hoger gezongen, als in 'and aiaaiahaaiaaahaaiaahaaaiii'
De stem doet mij denken aan Kate Bush, het is dus denk ik wel een vrouwenstem.
Ik heb dit nummer 2 keer savonds op qmusic gehoord, en vermoed dat het een recent nummer is, maar weet het niet zeker.
Maria mena - Just hold mequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:32 schreef justsomeone het volgende:
Waarschijnlijk is dit een veel te vage omschrijving, maar ik wil toch vragen of er IEMAND is die dit weet. Ik zou diegene erg dankbaar zijn.
Een vrouwenstem zingt
'And iiiiii'
op zich erg vaag, MAAR
en die 'iiiiii' wordt steeds een toontje hoger gezongen, als in 'and aiaaiahaaiaaahaaiaahaaaiii'
Ik heb dit nummer 2 keer savonds op qmusic gehoord, en vermoed dat het een recent nummer is, maar weet het niet zeker.
Het is ingezongen door een onbekend Australisch bandje, heb speurwerk verricht op internet, wat te zien is in een eerdere aflevering van Ik zoek...# ??quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:32 schreef waynie het volgende:
Hoe heet t nummer uit de Sprite Zero reclame? Kan t niet vinden op ster.nl en tvreclames.nl
![]()
Als het op Q is, dan kun je op qmusic.nl zien welk nummer het is. Als je in de auto oid zit moet je effe de tijd onthoudenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:32 schreef justsomeone het volgende:
Een vrouwenstem zingt
'And iiiiii'
op zich erg vaag, MAAR
OMFG heb hem gewoon al gevondenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:37 schreef yup het volgende:
Ik zoek de remix van het liedje "it's on you" van Real Mccoy.
Tekst: http://www.lyricsdownload.com/real-mccoy-it-s-on-you-lyrics.html
Wie weet hoe die remix heet of van wie het is
Iemand stelde al DJ Galaga - It's on you voor maar die is wat "sneller", ik zoek een rustiger remix... Kwam laatst gewoon op de radio...
Ik weet dat er wel een gefloten stukje van "Singin' in the Rain" in zit, maar ik weet niet of daar ook een ski-hut versie van is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:52 schreef NiekJelle het volgende:
In het nr DJ Aligator Project - Blow my Whistle Bitch zit naar preceis 2.27 een melodietje.. ze fluiten het een paar seconden. Het is een heel bekend apres ski nr maar ik kan niet op de naam komen
als iemand het weet zou ik het super vinden:)
Hmm niemand?quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:16 schreef Silverado het volgende:
Italiaans gezongen door een man. 1x engelse zin "How do I live without you"? Enig idee iemand?
Zet er 'lyrics' bijquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:38 schreef Coelho het volgende:
Ik zoek...
Dance, easy deuntje, veel op de radio, yellow and white wordt in het begin gezongen.
Google op yellow en white levert alleen gouden gids achtige dingen op...
Pakito - Living on Video.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:38 schreef Coelho het volgende:
Ik zoek...
Dance, easy deuntje, veel op de radio, yellow and white wordt in het begin gezongen.
Google op yellow en white levert alleen gouden gids achtige dingen op...
Junior Jack - Stupidiscoquote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:10 schreef miesenmar het volgende:
ik zoek een nummer waar ik alleen de clip van heb gezien, maar geen tekst weet.
Er spelen boksende/dansende vrouwen in een boksring. Het lijkt qua clip
een beetje op dirty van christina aquilera.
wie weet hoe dit nummer heet. hij komt op tmf, maar heb hem niet meer gezien
Bij bol.com hebben ze hem, dus in de winkel zal hij ook wel te krijgen zijnquote:Op woensdag 9 augustus 2006 04:05 schreef pulp_victim het volgende:
Ik zoek het album Giddimani van perfect, iemand enig idee waar ik die kan vinden?
Het is Till West & DJ Delicious - Same Manquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:14 schreef miesenmar het volgende:
Nee het is niet junior jack-stupidisco.
Het is een nieuw nummer.
als je zegt welke reclame precies(merk?) zou dat handig zijn, verder zijn er sites waar ze muziek van reclames hebben staan :quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:33 schreef Riann het volgende:
Dat klein stukje liedje wat word gedraaid van die reclame van die man met dat bier??? weet iemand hoe dat liedje heet en van wie? als jullie weten wat ik bedoel.
gevonden:) het is tjoeke tjakkaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:52 schreef NiekJelle het volgende:
In het nr DJ Aligator Project - Blow my Whistle Bitch zit naar preceis 2.27 een melodietje.. ze fluiten het een paar seconden. Het is een heel bekend apres ski nr maar ik kan niet op de naam komen
als iemand het weet zou ik het super vinden:)
Hele wilde Gokquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:59 schreef Roycoooooo het volgende:
Ik zoek ook een liedje, en wel deze te verstaan:
tadadadadada (heel erg zomers ritme/deuntje) en dan lift ya leg up, lift ya leg up... En dan weer: tadadadaaa
het is meer een soort R&B nummer met een lekker deuntje er tussen door, het is volgens mij al een relatief gezien oud nummertje maar wel erg lekker!
Wie helpt mij met deze vage omschrijving?
Ik ben vaak in de Tropics geweest... maar ik zou niet weten welk nummer je bedoelt, ook niet qua deuntje e.d...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:50 schreef renz0r het volgende:
In lloret de mar (Spanje) hoorde ik dagelijks in disco tropics een aanstekelijke dance nummer. Hij begon eerst met: amor amoooooooooooooorrrrrrrrr
Waarna een rustige (arabische?) beat kwam die later opgezweept werd naar een dancebeat. Soort vioolachtig geluid.
Wie helpt mij?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:28 schreef bartrid het volgende:
toch niet alweer Maria mena - Just hold me die al zo'n 1000 keer langsgekomen is?
Wir Sind Helden - Wenn Es Passiertquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:39 schreef Silver_Shark het volgende:
ik zoek een liedje van zo man ofzo die heeft pech op zo weg en eensch komt hij paar "indianen" tegen stapt hij uit loopt ie met ze mee wordt zo indiaan maar later als het donker is stap hij gewoon weer als Normaal mens in de auto en rijdt verder.
het liedje of de Band heet iets van : "mir"
het is wel een duits nummer zag op het op MTV
dankequote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:42 schreef Molluck het volgende:
[..]
Wir Sind Helden - Wenn Es Passiert
Je zou bijna gaan denken dat ze het expres doen...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:28 schreef bartrid het volgende:
toch niet alweer Maria mena - Just hold me die al zo'n 1000 keer langsgekomen is?
Dat is het nummer Ripassa.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:59 schreef renz0r het volgende:
Ik zoek nog een nummer en ik denk dat die van gigi dagostino is, hij draaide die namelijk en de sound was ook aardig van hem.
Je hoort een stem het volgende zeggen: bimpauw bassa kabassa bimpauw bassa kabassa
Iemand een idee?
Fifth Avenue - The Onequote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:47 schreef Tommeke het volgende:
Ik zoek een nummer, dat hoor ik wel eens in de kroeg, tis een beetje een 80's nummer, en het tempo wisselt nog wel wat, dan gaat het wat sneller en zingen ze zo: you're the one in need!
De rest van de tekst vergeet ik altijd
Weet iemand misschien welke ik bedoel? Bvd dank
Captain Hollywood Project - Flying Highquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:25 schreef Domineesje het volgende:
Vrouwelijke vocal: "I saw you fly, I saw you high" iemand die de ID weet (jaren 90 veel in extreme gedraaid)
"You're the one that I want" van John Travolta en Olivia Newton-John?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:47 schreef Tommeke het volgende:
Ik zoek een nummer, dat hoor ik wel eens in de kroeg, tis een beetje een 80's nummer, en het tempo wisselt nog wel wat, dan gaat het wat sneller en zingen ze zo: you're the one in need!
De rest van de tekst vergeet ik altijd
Weet iemand misschien welke ik bedoel? Bvd dank
neenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:57 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Captain Hollywood Project - Flying High
Heel bekend nummer idd, ik quote hem ff want ik denk dat ik er nog wel op kom vandaag...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:55 schreef koeii het volgende:
Ik zoek een nummer wat je hier hoort in dit filmpje: http://www2.radio-rijnmond.nl/rutger/afl_18_afterparty.wmv
Het nummer dat begint op 6:06. Iemand een idee? (vast wel, tis namelijk nogal bekend geloof ik)
Nee, deze is het niet. In het liedje zingen ze eigenlijk alleeen maar; you better keep moving, or your left behind...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:02 schreef Molluck het volgende:
Starstylers feat. Michy - Keep on Moving misschien?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:58 schreef Jenny_ het volgende:
Wie kan mij helpen?
Ik ben op zoek naar een nummer wat gister aan het eind van het programma "Dochters + Moeders" werd gedraaid. De tekst gaat van:
"You better keep moving, You better keep moving" (is een beetje een dance-achtig liedje)
En ja, heb al gezocht op "keep moving" maar daar vind ik alleen maar rotzooi...
Thnx!
mr scruff - get a move on...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:19 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Nee, deze is het niet. In het liedje zingen ze eigenlijk alleeen maar; you better keep moving, or your left behind...
Maar toch bedankt!![]()
Deepack ft The Prophet - Stampuh!!!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:31 schreef SuperRogier het volgende:
Weer een nummertje gezocht
De Reclame van Sensation 2006 black komen 2 nummers in voor, waarvan ik er 1 zoek.
Het is het iets hardere Jumpstyle nummer, iemand een id? (het is geen vietnam of punami btw)
Nope, dat is hem niet, het is Mylo - In My Arms (Tocadisco's Zwischen Den Stuehlen RMX)quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:21 schreef Molluck het volgende:
[..]
Heel bekend nummer idd, ik quote hem ff want ik denk dat ik er nog wel op kom vandaag...
edit: ik weet hem nu al. Het is uit Spektrum - Kinda New (Dirty South Remix)
Ken je dat andere nummer? Hij lijkt er verrekte veel opquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:21 schreef WinnekeLeen het volgende:
[..]
Nope, dat is hem niet, het is Mylo - In My Arms (Tocadisco's Zwischen Den Stuehlen RMX)![]()
Het was dus Deepack ft The Prophet - Stampuh!!!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:41 schreef Koepert het volgende:
[..]
Deepack ft The Prophet - Stampuh!!!
Is er iig in te horen. Die andere wist ik ook (als dat m niet is) maar daar kom ik op terug; kan de reclame zo ff niet voor de geest halen.
Edit: Tatarola- Who's Calling
iets van steve angello ofzo?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:55 schreef koeii het volgende:
Ik zoek een nummer wat je hier hoort in dit filmpje: http://www2.radio-rijnmond.nl/rutger/afl_18_afterparty.wmv
Het nummer dat begint op 6:06. Iemand een idee? (vast wel, tis namelijk nogal bekend geloof ik)
Jij bent mijn held van de dag!quote:mr scruff - get a move on...
de tekst sample komt overigens uit
T-Bone Walker - Hypin' Woman Blues..
dat leuke aanstekelijk jazz trompet stukje uit
moondog - bird's lament'
Nee die ist niet, dat weet ik zekerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:05 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"You're the one that I want" van John Travolta en Olivia Newton-John?
Ik vond Kinda New altijd al vetjes maar kende die remix die jij noemde nog niet... Dus gedownload, en idd, ze lijken best op elkaar ja! Maar leuke remix dus zeker een blijvertje in mijn playlist!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:53 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ken je dat andere nummer? Hij lijkt er verrekte veel op![]()
In the Morning heet ie, maar de naam van het bandje ben ik ook ff kwijt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:36 schreef Stifler182 het volgende:
Hoorde net een nummer op MTV Brand New.. was net te laat om de titel nog te lezen, iemand gezien? beetje schokkerige clip, leek op een brits bandje..
King - Love and Pride ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:19 schreef manhattan het volgende:
Ik ben al heel erg lang op zoek naar een nummer uit de jaren 80. In de videoclip zie je kinderen rennen, springtouwen en met verf gooien. Wie helpt me ?
Alvast bedankt!
dat is razorlight.. die bedoel ik niet helaasquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:14 schreef DaFan het volgende:
[..]
In the Morning heet ie, maar de naam van het bandje ben ik ook ff kwijt.
Dan gok ik op The Raconteurs - Steady as she goes.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:18 schreef Stifler182 het volgende:
[..]
dat is razorlight.. die bedoel ik niet helaas![]()
Is em ook niet, wel goeie band inderdaad! heb hun album thuis liggenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:30 schreef DaFan het volgende:
[..]
Dan gok ik op The Raconteurs - Steady as she goes.
Die zie je ook om de haverklap voorbij komen. Als het m niet is -> alsnog leuk nummer
Ik dacht dat dat nummer een cover/remake was van een Frans liedje?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:44 schreef satecl het volgende:
als ik de intro van 'Paul de Leeuw - Ik heb je lief' hoor, dan moet ik denken aan een engelstalig nummer... weet heeeel misschien iemand welliedje dat is....
Niemand?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:41 schreef MissLuna het volgende:
Op TMF heb je een reclame waarbij het interview tussen Renate en Justin Timberlake wordt aangekondigd. Hoe heet het nummer wat je daarachter hoort?
Laura Pausini - La solitudinequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:58 schreef satecl het volgende:
van welk liedje dan?"? die zoek ik namelijk
Coldplay - the hardest partquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:36 schreef CingKorn het volgende:
www.cingkorn.nl/meuk/liedje.amr
dit bestandje kun je afspelen met realplayer, wie weet de naam en de artiest van dit liedje?
Razorlight, toch?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:14 schreef DaFan het volgende:
[..]
In the Morning heet ie, maar de naam van het bandje ben ik ook ff kwijt.
Dat is de Nederlandse versiequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik zoek de nederlandse versie van Melrose - O.
Oooooooh oh oh ooooooooh, ooooooh oooooh oh oh oh
Kut, ik bedoel de Engelse versie.quote:
Als je de comments en de toegevoedge info van de uploader leest, kun je er achter komen. Zangeres is Stephy en het nummer heet 'Don't Leave Me Alone'quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:49 schreef Erickie het volgende:
http://youtube.com/watch?v=gPNQA-SgZ-w&mode=related&search=
Op het einde staat de naam, maar helaas in het Chinees. Dus, kan iemand voor mij die namen romaniseren of weet iemand toevallig hoe dit lied en de zangeres geromaniseerd heten?
Alvast bedankt.
chris isaack - wicked gamesquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:42 schreef flippie_flink het volgende:
En dan nog een totaal ander nummer, beetje western/romantisch achtig maar wel een klassieker, je hoort een zware mannnenstem redelijk zacht zingen met een gitaar op de achter grond, de gitaar heeft van die zeurderige langzame/lange tonen, de man zingt dan iets in de trend van "And iiiii'll never fall in love, again"
Masters at Work - Work (remix)quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:42 schreef flippie_flink het volgende:
Nummer wat ik in nederland en in frankrijk wel eens hoor als ik uitga, tis al een wat ouder nummer geloof, maar je hoort telkens een, ik denk, donkere vrouw zingen: "what you waiting for" en dan iets van "move your body babe" in t zelfde ritme, iemand?
ow nee dat is van paul - ik wil niet dat je liegtquote:
Dirty pretty things? Kasabian? Anders weet ik het niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:36 schreef Stifler182 het volgende:
Hoorde net een nummer op MTV Brand New.. was net te laat om de titel nog te lezen, iemand gezien? beetje schokkerige clip, leek op een brits bandje..
Outwork - elektro?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:11 schreef Koewam het volgende:
Ik zoek een nummer dat ook veel op de Dance Parade gedraaid werd. Het ging ongeveer zo:
(soort van diepe bass/gezoem)
(gelijke toon) pe pe pe pe ( steeds hoger) pepeperepepe pe (lager) pererere (laagr) re re
Er komt geen text in voor, en volgens mij is het een breezahnummer't is van 2006.
Pakito - Livin on videoquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:11 schreef Koewam het volgende:
Ik zoek een nummer dat ook veel op de Dance Parade gedraaid werd. Het ging ongeveer zo:
(gelijke toon) pe pe pe pe ( steeds hoger) pepeperepepe pe (lager) pererere (laagr) re re
Er komt geen text in voor, en volgens mij is het een breezahnummer't is van 2006.
rudboxquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:06 schreef Parafernalia het volgende:
hoe heet dat nieuwe hitje van robbie williams? robbie aan de minimal
Beth Hart - Leave the light onquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:48 schreef Joana het volgende:
Ik zoek ook een nummer van een vrouw lijkt beetje op kt unstall.
Met iets in de zin van: (sometimes) I cut myself to feel alive. Liedje is nochtans vrij vrolijk.
Thanx alvast.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:48 schreef Joana het volgende:
Ok in het kader van we gaan even alle dancehitjes van 2006 ff langs.
Welke liedje ben ik aan het neurien?
Niet lachen![]()
![]()
http://rapidshare.de/files/29170106/Memo.amr.html
Ik zoek ook een nummer van een vrouw lijkt beetje op kt unstall.
Met iets in de zin van: (sometimes) I cut myself to feel alive. Liedje is nochtans vrij vrolijk.
Thanx alvast.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:18 schreef titaan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Owja iets met niet lachen..![]()
Je neurie skillz of wtf je het ook noemt zijn niet echt uber
Soulvation - I wanna be with youquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:25 schreef SuperRogier het volgende:
"I just wanna be with you, Right now"
Kan de artiest niet vinden, titel is wel iets in die geest..
Zag hem net op TMF, iemand een id?
Ik heb werkelijk geen idee, ken het nummer maar vaag, kwam erachter via google.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:23 schreef Joana het volgende:
Dank je Heidi- Tis dus een al wat oudere nummer.
Bestaan er misschien meerdere versies van?
Ado and Montorsi - Like a Bass?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:11 schreef Koewam het volgende:
huh?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:41 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Die had ik al gedownload, was hem niet, maar de radio edit is hem wel![]()
bedankt![]()
Chris Isaac - Baby did a bad bad thingquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:41 schreef MissLuna het volgende:
Op TMF heb je een reclame waarbij het interview tussen Renate en Justin Timberlake wordt aangekondigd. Hoe heet het nummer wat je daarachter hoort?
roman flugel - gehts noch?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:11 schreef Koewam het volgende:
Al suggesties?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:57 schreef JohanDaButcher het volgende:
Ook zoekende:
een liedje, het enige wat ik er over te melden heb: een (afrikaans klinkende man) zingt: and i'm the king of *hmm hmm*. Verder zou ik het niet weten, en het is wat te algmeen voor Google.
Wat voor soort muziek is het? rap?quote:
Graagquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:43 schreef Koewam het volgende:
[..]
Neen![]()
Zal het even nuriën vanmiddag.
Ja , das is emquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Manu Chao - Bongo Bong
Ik zoek dit nummer ook. Heb hem ook de hele week gehoord in Lloret maar dan in de St. Trop. Zwaar cool nummer, volgens mij is het italiaans, want de italianen gingen dan altijd nogal los. Het begint idd met die kreet. Dan kreeg je een rustige beat, dan weer zo'n kreet en dan ging die helemaal los. Kent niemand het???quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:50 schreef renz0r het volgende:
In lloret de mar (Spanje) hoorde ik dagelijks in disco tropics een aanstekelijke dance nummer. Hij begon eerst met: amor amoooooooooooooorrrrrrrrr
Waarna een rustige (arabische?) beat kwam die later opgezweept werd naar een dancebeat. Soort vioolachtig geluid.
Wie helpt mij?
Beste Ralph en Hans,quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:03 schreef Ralphdas het volgende:
Hallo muziekfreaks,
Ik zoek een dancenummer wat op de achtergrond van deze clip te horen is.
iemand enig idee?
reacties graag op sjaaktent [at] hotmail.com
link
Alvast bedankt,
Ralph en Hans
michelle branch?quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:22 schreef Exterminator het volgende:
Hey luitjes,
Was gisteren in de kroeg en daar draaiden ze een rock nummer. Qua zang leek het n beetje op anouk.
Tis al een ouder nummer en volgens een vriend van me heet ze michelle "nog wat".
Weet iemand misschien welke michelle t kan zijn??
alvast bedankt
Hmz, het was n nummer met iets van love erin ofzoiets. (als ik t me goed herinner)quote:
vrouwenrockquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:22 schreef Exterminator het volgende:
Hey luitjes,
Was gisteren in de kroeg en daar draaiden ze een rock nummer. Qua zang leek het n beetje op anouk.
Tis al een ouder nummer en volgens een vriend van me heet ze michelle "nog wat".
Weet iemand misschien welke michelle t kan zijn??
alvast bedankt
Michelle Branch - Game of lovequote:Op zondag 13 augustus 2006 19:30 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Hmz, het was n nummer met iets van love erin ofzoiets. (als ik t me goed herinner)
Zegt je dat maybe wat... t was ook best stevige rock zoals anouk zeg maar.....
kan dat?
Steeldrums? (instrument dan hequote:Op zondag 13 augustus 2006 21:46 schreef MarkvE het volgende:
Ik zoek het nummer dat de laatste tijd vaak wordt gedraaid in het uitgaansleven, hier in Nederland nog niet echt gehoord maar in Turkije wel erg vaak. Het is een dance nummer met soort bubbling-mix waarbij geen tekst is maar wel het bekende ritme met van die Jamaicaanse aluminium-kommen waarop geslagen wordt (ken de naam van het instrument niet)... Gaat er bij iemand een belletje rinkelen?
Jep, dat zijn ze (Google Images)quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:50 schreef Koepert het volgende:
[..]
Steeldrums? (instrument dan he) Nummer geen idee
![]()
Wat dacht je van de soundtrack er eens bij te pakken?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:06 schreef matthendriks het volgende:
Yo,
Ik heb onlangs the Fast and Furious weer gehuurd, leek me wel leuk een keertje...
Nu ben ik opzoek naar het nummer dat in de film gedraaid wordt wanneer ze met het SWAT team een paar gasten oppakken. Dat is ergens in het midden van de film.
Die Spilner gast is net uit geweest met Mia, vlak daarna.
Alvast bedankt!
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:06 schreef matthendriks het volgende:
Yo,
Ik heb onlangs the Fast and Furious weer gehuurd, leek me wel leuk een keertje...
Nu ben ik opzoek naar het nummer dat in de film gedraaid wordt wanneer ze met het SWAT team een paar gasten oppakken. Dat is ergens in het midden van de film.
Die Spilner gast is net uit geweest met Mia, vlak daarna.
Alvast bedankt!
via imdb.com weet niet of ie er tussen staat...quote:Original Music by
BT
Faith Evans (song "Good Life (Remix)")
Irv Gotti (songs "Furious", "Race Against Time Part 2") (as I. Lorenzo)
Hoobastank (song "Crawling in the Dark")
Edward Kowalczyk (song "Deep Enough") (as Ed Kowalczyk)
Ja Rule (songs "Furious", "Race Against Time Part 2", "Life Ain't a Game") (as J. Atkins)
Brian Tyler (song "Fourth Floor (Score)")
Non-Original Music by
Kaseem Dean (song "Rollin' (Urban Assault Vehicle)")
DMX (song "Rollin' (Urban Assault Vehicle)") (as Earl Simmons)
Nate Dogg (song "Area Codes") (as Nathaniel Hale)
Fred Durst (song "Rollin' (Urban Assault Vehicle)")
Method Man (song "Rollin' (Urban Assault Vehicle)") (as Clifford Smith)
Redman (song "Rollin' (Urban Assault Vehicle)") (as Reggie Noble)
Nee zijn ze beide niet....quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:54 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Michelle Branch - Game of love
Michelle Branch - Love me like that
Mischien Michelle Shocked. Is al wat ouder 80's en ze heeft wel wat hardere nummers gemaakt, alhoewel haar bekendere nummers wat mellow zijn.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:53 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Nee zijn ze beide niet....
T was echt hardere gitaren enzo en t leek op de stem van anouk...
kan nie echt zeggen dat zij de stem van anouk heeft..
Maybe n andere michelle?
Hoi Hans, Hoi Ralphquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:03 schreef Ralphdas het volgende:
Hallo muziekfreaks,
Ik zoek een dancenummer wat op de achtergrond van deze clip te horen is.
iemand enig idee?
reacties graag op sjaaktent [at] hotmail.com
link
Alvast bedankt,
Ralph en Hans
Johan - walking away?quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:17 schreef PAA-053 het volgende:
Zag net op TMF een lekker nummer, in de zwart-wit clip loopt een man achteruit....beetje REM achtig. Iemand?
Joy Division - Love will tear us apart.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:35 schreef DirtyHarry het volgende:
Ik heb een jaren 80 nummer in mijn hoofd, en ik heb echt geen flauw idee hoe het nummer heet of van wie het is. Een vriend heeft een midi file in elkaar geknutseld met de melodie:
http://www.putfile.nl/view.php?file=827525226060814002354
Het gaat om de gitaar/achtergrond melodie, dat drumstelgedoe er doorheen hoort er eigenlijk niet in. Maar zo klinkt het lied ongeveer. En er zingt ook nog een of andere vent in. Het klinkt ook echt als zo'n jaren tachtig nummer
Het zou kunnen dat het tempo en de toonhoogte niet helemaal kloppen, en de geluiden van de instrumenten zijn waarschijnlijk ook niet zoals ze moeten zijn, maar misschien gaat er bij iemand een belletje rinkelen
Volgens mij ook Joy Division, hier een sample van het nummer ter controle :quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:35 schreef DirtyHarry het volgende:
Ik heb een jaren 80 nummer in mijn hoofd, en ik heb echt geen flauw idee hoe het nummer heet of van wie het is. Een vriend heeft een midi file in elkaar geknutseld met de melodie:
http://www.putfile.nl/view.php?file=827525226060814002354
Het gaat om de gitaar/achtergrond melodie, dat drumstelgedoe er doorheen hoort er eigenlijk niet in. Maar zo klinkt het lied ongeveer. En er zingt ook nog een of andere vent in. Het klinkt ook echt als zo'n jaren tachtig nummer
Het zou kunnen dat het tempo en de toonhoogte niet helemaal kloppen, en de geluiden van de instrumenten zijn waarschijnlijk ook niet zoals ze moeten zijn, maar misschien gaat er bij iemand een belletje rinkelen
quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Joy Division - Love will tear us apart.
Dat is hem, bedankt!!quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:31 schreef Walvisje het volgende:
[..]
Volgens mij ook Joy Division, hier een sample van het nummer ter controle :
>>SAMPLE<<
Held. Dat was hem.quote:Op zondag 13 augustus 2006 09:10 schreef Saabmobiel het volgende:
[..]
Chris Isaac - Baby did a bad bad thing
Nee je kan die michelle wat ik zoek het best met Anouk vergelijke qua muziek en stem..quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:09 schreef Walvisje het volgende:
[..]
Mischien Michelle Shocked. Is al wat ouder 80's en ze heeft wel wat hardere nummers gemaakt, alhoewel haar bekendere nummers wat mellow zijn.
Weet je een paar tekstregels?quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:11 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Nee je kan die michelle wat ik zoek het best met Anouk vergelijke qua muziek en stem..
Nee t was zaterdagavond laatquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Weet je een paar tekstregels?
Bodyrox - Yeah Yeah (D ramirez Club mixquote:Op maandag 14 augustus 2006 03:12 schreef Meuk het volgende:
Ik ben op zoek naar het volgende nummer, wie o wie weet hoe deze heet,
't is een tech/ minimal house nummer wat ergens uit een onbekende mix is geplukt.
-fragment-
Het komt ook voor in Kill Bill 1.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:47 schreef DirtyHarry het volgende:
Een vriend van me zoekt het lied wat gebruikt wordt in het volgende filmpje:
http://www.putfile.nl/content.php?file=827525226060814154518
Het klinkt echt enorm bekend, maar ik kan er niet opkomen waar ik het eerder heb gehoord
Weet iemand hoe het heet?
Battle Without Honor Or Humanity (From Original Soundtrack "kill Bill Vol. 1") - Tomoyasu Hotel (2:28)quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:47 schreef DirtyHarry het volgende:
Een vriend van me zoekt het lied wat gebruikt wordt in het volgende filmpje:
http://www.putfile.nl/view.php?file=827525226060814154518
Het klinkt echt enorm bekend, maar ik kan er niet opkomen waar ik het eerder heb gehoord
Weet iemand hoe het heet?
Top! Bedanktquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Battle Without Honor Or Humanity (From Original Soundtrack "kill Bill Vol. 1") - Tomoyasu Hotel (2:28)
Nee ook te soft.... corry was t zeker weten nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maar goed, voor die vriend van je was het natuurlijk ook zaterdagavond, dus wie weet heet ze helemaal geen Michelle.
Meredith Brooks misschien?
Wie weet heb je naar Corry Konings zitten luisteren...
Wa het niet Anouk met het nummer Michel?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:27 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Nee ook te soft.... corry was t zeker weten niet
"It must have been something you said" doet me denken aan Cutting Crew - I just died in your arms tonight. Maar dat is wel een jaren 80 nummer.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:52 schreef VilleRoy het volgende:
Hallo allen,
Ik zoek weer eens een nummer. Heb ik in Canada gehoord klinkt goed, alleen geen idee of het hier ook is uitgebracht en/of bekend is. De tekst in het pop nummer luidt:
" Can't get you out of my head... it must be something you said... so come on ?..(don't waste my life)? en zo gaat het refrein meermaals verder. Wie oh wie helpt mij wederom aan de titel/artiest
vast bedankt
Bedankt voor de reactie maar die is het niet. Moet een redelijk tot zeer recent nummer zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:58 schreef Saabmobiel het volgende:
[..]
"It must have been something you said" doet me denken aan Cutting Crew - I just died in your arms tonight. Maar dat is wel een jaren 80 nummer.
Ik ga u vandaag niet teleurstellen: Mobile - Out of my head (pop up alarm)quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:00 schreef VilleRoy het volgende:
[..]
Bedankt voor de reactie maar die is het niet. Moet een redelijk tot zeer recent nummer zijn.![]()
quote:must be out of my head
It must be something I said
So come on I'll waste my life
You think I'm out of my head
But I'm romantically dead
So come on I'll waste my life on you
Kan het zijn dat je de remake bedoelt van resource. >>SAMPLE<<quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:00 schreef VilleRoy het volgende:
[..]
Bedankt voor de reactie maar die is het niet. Moet een redelijk tot zeer recent nummer zijn.![]()
Oké, laatste poging: Maria Mena - Just hold me.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:27 schreef Exterminator het volgende:
Nee ook te soft.... corry was t zeker weten niet
Thanks, dat is em.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:43 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
Bodyrox - Yeah Yeah (D ramirez Club mix
Chicago - Hard to say I'm sorry?quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:16 schreef Jenny_ het volgende:
Zoek (alweer) een nummer. Hoorde het in Spanje toen ik aan het winkelen was. Het is een acoustic nummer en een man die het zingt. Er komt de tekst in voor: "I'll always be the lucky one, I promiss I'll be forever young..."
Iemand?
Toch niet Gabriel Rios - Broad Daylight he?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:08 schreef Hpzone het volgende:
Hoe heet het liedje van die Appelsientje reclame!
Wilde gok: Phunk-A-Delic - Rockin'quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:30 schreef jotheman het volgende:
Ben op zoek naar dat top40-achtige nummer met steeds de tekst "Nanananana we're gonna rock you" erin. Thx alvast!![]()
Even opnieuw mijn vraagquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:52 schreef LieveJuf het volgende:
Toenstraks rond een uur of 7 was er op skyradio een liedje in het italiaans (of een andere taal?) op de melodie van Marco Borsato's Dit Was Je Leven, weet iemand welk liedje dit is? De site van skyradio laat maar vanaf 7uur zien en hij staat er niet bij dus het was eerder denk ik.
Gente di Mare - Umberto Tozzi & Raff?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:45 schreef LieveJuf het volgende:
[..]
Even opnieuw mijn vraag
Toenstraks is zondag 13-8 geworden
Jaaaaa, dankjewel!!quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:03 schreef snowfalcony het volgende:
[..]
Gente di Mare - Umberto Tozzi & Raff?
Check, merci bien!quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:43 schreef WinnekeLeen het volgende:
[..]
Wilde gok: Phunk-A-Delic - Rockin'
Origineel is "Der Hass" ofzo. Duits nummer uit jaren 80. "Hassen ich kanns nicht lassen ich bin der hass"."Ik speur ff verderquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:39 schreef xtuned het volgende:
Ik ben op zoek naar een duits nummer welke ook bestaat met een flinke beat eronder.
Ik zou zo de echte tekst niet weten maar een regel uit t refrein is.
Und ich suze, suze, suze, suze in traubenschlit und breng die liebe mit in deinem himmel schlit.
Wie o wie weet dit.
Döf met Codoquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:39 schreef xtuned het volgende:
Ik ben op zoek naar een duits nummer welke ook bestaat met een flinke beat eronder.
Ik zou zo de echte tekst niet weten maar een regel uit t refrein is.
Und ich suze, suze, suze, suze in traubenschlit und breng die liebe mit in deinem himmel schlit.
Wie o wie weet dit.
U bent goed bezig!quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:57 schreef snowfalcony het volgende:
[..]
Döf met Codo
"Und ich düse, düse, düse, düse im Sauseschritt"
Oke niemand nog? Aanvulling dan.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:47 schreef KneiterS het volgende:
[..]
Ik zoek dit nummer ook. Heb hem ook de hele week gehoord in Lloret maar dan in de St. Trop. Zwaar cool nummer, volgens mij is het italiaans, want de italianen gingen dan altijd nogal los. Het begint idd met die kreet. Dan kreeg je een rustige beat, dan weer zo'n kreet en dan ging die helemaal los. Kent niemand het???
Ook zoek ik nog wat andere liedjes die de hele week in de St. Trop gedraaid werden, ik zal beginnen met 1tje want de rest moet ik nog ff goed nadenken. Het is weer een dance nummer en het heeft ook wat tekst, volgens mij was het "monday morning she wakes up" en "monday evening she packed her bags". Iig iets in de richtings, zwaar goed nummer maar kan hem niet vinden. Iemand een idee???
Debra Jean van Queers?quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:15 schreef Camplo het volgende:
Kent iemand een lied waarin de volgende stukjes text voor komen?
my little butterfly...
oh girl you blow my mind with each and every smile
you got to let me know, you got that special flow
Nee ook niet, weer veel te soft....quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Oké, laatste poging: Maria Mena - Just hold me.
Hier kun je er een stukje van luisteren.
Tijdens het optreden bedoel je??quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:09 schreef Revenge2005 het volgende:
ik weet niet of iemand gister toevallig Discovery heeft gekeken
er was een aflevering van american casino waarbij de band staind optrad in het buitengedeelte
weet iemand toevallig welke 2 nummers er zijn gedraaid in die aflevering
ging idd om die 2 songsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:11 schreef Koepert het volgende:
[..]
Tijdens het optreden bedoel je??
Dat waren iig : Mudshovel & It's Been Awhile
Andere nummers die misschien in de achtergrond gedraaid werden zou ik niet weten sorry![]()
Da's een goede en ik ben vergeten te vermelden dat ik die al hadquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:10 schreef Bjoro het volgende:
wacht dacht je van Margaritha
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:01 schreef Louterman het volgende:
Ik weet alleen nog een deuntje van een nummer, dus dat heb ik maar opgeomen.
Excuses voor het ooooh zo slecht opgenomen deuntje.
Voor de mensen die mij willen helpen, hier staat het muziek bestandje.
oehh dat nr ken ik, ff in mn muziek lijst kijkenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:01 schreef Louterman het volgende:
Ik weet alleen nog een deuntje van een nummer, dus dat heb ik maar opgeomen.
Excuses voor het ooooh zo slecht opgenomen deuntje.
Voor de mensen die mij willen helpen, hier staat het muziek bestandje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |