dat is razorlight.. die bedoel ik niet helaasquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:14 schreef DaFan het volgende:
[..]
In the Morning heet ie, maar de naam van het bandje ben ik ook ff kwijt.
Dan gok ik op The Raconteurs - Steady as she goes.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:18 schreef Stifler182 het volgende:
[..]
dat is razorlight.. die bedoel ik niet helaas![]()
Is em ook niet, wel goeie band inderdaad! heb hun album thuis liggenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:30 schreef DaFan het volgende:
[..]
Dan gok ik op The Raconteurs - Steady as she goes.
Die zie je ook om de haverklap voorbij komen. Als het m niet is -> alsnog leuk nummer
Ik dacht dat dat nummer een cover/remake was van een Frans liedje?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:44 schreef satecl het volgende:
als ik de intro van 'Paul de Leeuw - Ik heb je lief' hoor, dan moet ik denken aan een engelstalig nummer... weet heeeel misschien iemand welliedje dat is....
Niemand?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:41 schreef MissLuna het volgende:
Op TMF heb je een reclame waarbij het interview tussen Renate en Justin Timberlake wordt aangekondigd. Hoe heet het nummer wat je daarachter hoort?
Laura Pausini - La solitudinequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:58 schreef satecl het volgende:
van welk liedje dan?"? die zoek ik namelijk
Coldplay - the hardest partquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:36 schreef CingKorn het volgende:
www.cingkorn.nl/meuk/liedje.amr
dit bestandje kun je afspelen met realplayer, wie weet de naam en de artiest van dit liedje?
Razorlight, toch?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:14 schreef DaFan het volgende:
[..]
In the Morning heet ie, maar de naam van het bandje ben ik ook ff kwijt.
Dat is de Nederlandse versiequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik zoek de nederlandse versie van Melrose - O.
Oooooooh oh oh ooooooooh, ooooooh oooooh oh oh oh
Kut, ik bedoel de Engelse versie.quote:
Als je de comments en de toegevoedge info van de uploader leest, kun je er achter komen. Zangeres is Stephy en het nummer heet 'Don't Leave Me Alone'quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:49 schreef Erickie het volgende:
http://youtube.com/watch?v=gPNQA-SgZ-w&mode=related&search=
Op het einde staat de naam, maar helaas in het Chinees. Dus, kan iemand voor mij die namen romaniseren of weet iemand toevallig hoe dit lied en de zangeres geromaniseerd heten?
Alvast bedankt.
chris isaack - wicked gamesquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:42 schreef flippie_flink het volgende:
En dan nog een totaal ander nummer, beetje western/romantisch achtig maar wel een klassieker, je hoort een zware mannnenstem redelijk zacht zingen met een gitaar op de achter grond, de gitaar heeft van die zeurderige langzame/lange tonen, de man zingt dan iets in de trend van "And iiiii'll never fall in love, again"
Masters at Work - Work (remix)quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:42 schreef flippie_flink het volgende:
Nummer wat ik in nederland en in frankrijk wel eens hoor als ik uitga, tis al een wat ouder nummer geloof, maar je hoort telkens een, ik denk, donkere vrouw zingen: "what you waiting for" en dan iets van "move your body babe" in t zelfde ritme, iemand?
ow nee dat is van paul - ik wil niet dat je liegtquote:
Dirty pretty things? Kasabian? Anders weet ik het niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:36 schreef Stifler182 het volgende:
Hoorde net een nummer op MTV Brand New.. was net te laat om de titel nog te lezen, iemand gezien? beetje schokkerige clip, leek op een brits bandje..
Outwork - elektro?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:11 schreef Koewam het volgende:
Ik zoek een nummer dat ook veel op de Dance Parade gedraaid werd. Het ging ongeveer zo:
(soort van diepe bass/gezoem)
(gelijke toon) pe pe pe pe ( steeds hoger) pepeperepepe pe (lager) pererere (laagr) re re
Er komt geen text in voor, en volgens mij is het een breezahnummer't is van 2006.
Pakito - Livin on videoquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:11 schreef Koewam het volgende:
Ik zoek een nummer dat ook veel op de Dance Parade gedraaid werd. Het ging ongeveer zo:
(soort van diepe bass/gezoem)
(gelijke toon) pe pe pe pe ( steeds hoger) pepeperepepe pe (lager) pererere (laagr) re re
Er komt geen text in voor, en volgens mij is het een breezahnummer't is van 2006.
rudboxquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:06 schreef Parafernalia het volgende:
hoe heet dat nieuwe hitje van robbie williams? robbie aan de minimal
Beth Hart - Leave the light onquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:48 schreef Joana het volgende:
Ik zoek ook een nummer van een vrouw lijkt beetje op kt unstall.
Met iets in de zin van: (sometimes) I cut myself to feel alive. Liedje is nochtans vrij vrolijk.
Thanx alvast.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:48 schreef Joana het volgende:
Ok in het kader van we gaan even alle dancehitjes van 2006 ff langs.
Welke liedje ben ik aan het neurien?
Niet lachen![]()
![]()
http://rapidshare.de/files/29170106/Memo.amr.html
Ik zoek ook een nummer van een vrouw lijkt beetje op kt unstall.
Met iets in de zin van: (sometimes) I cut myself to feel alive. Liedje is nochtans vrij vrolijk.
Thanx alvast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |