Heel bekend nummer idd, ik quote hem ff want ik denk dat ik er nog wel op kom vandaag...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:55 schreef koeii het volgende:
Ik zoek een nummer wat je hier hoort in dit filmpje: http://www2.radio-rijnmond.nl/rutger/afl_18_afterparty.wmv
Het nummer dat begint op 6:06. Iemand een idee? (vast wel, tis namelijk nogal bekend geloof ik)
Nee, deze is het niet. In het liedje zingen ze eigenlijk alleeen maar; you better keep moving, or your left behind...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:02 schreef Molluck het volgende:
Starstylers feat. Michy - Keep on Moving misschien?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:58 schreef Jenny_ het volgende:
Wie kan mij helpen?
Ik ben op zoek naar een nummer wat gister aan het eind van het programma "Dochters + Moeders" werd gedraaid. De tekst gaat van:
"You better keep moving, You better keep moving" (is een beetje een dance-achtig liedje)
En ja, heb al gezocht op "keep moving" maar daar vind ik alleen maar rotzooi...
Thnx!
mr scruff - get a move on...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:19 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Nee, deze is het niet. In het liedje zingen ze eigenlijk alleeen maar; you better keep moving, or your left behind...
Maar toch bedankt!![]()
Deepack ft The Prophet - Stampuh!!!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:31 schreef SuperRogier het volgende:
Weer een nummertje gezocht
De Reclame van Sensation 2006 black komen 2 nummers in voor, waarvan ik er 1 zoek.
Het is het iets hardere Jumpstyle nummer, iemand een id? (het is geen vietnam of punami btw)
Nope, dat is hem niet, het is Mylo - In My Arms (Tocadisco's Zwischen Den Stuehlen RMX)quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:21 schreef Molluck het volgende:
[..]
Heel bekend nummer idd, ik quote hem ff want ik denk dat ik er nog wel op kom vandaag...
edit: ik weet hem nu al. Het is uit Spektrum - Kinda New (Dirty South Remix)
Ken je dat andere nummer? Hij lijkt er verrekte veel opquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:21 schreef WinnekeLeen het volgende:
[..]
Nope, dat is hem niet, het is Mylo - In My Arms (Tocadisco's Zwischen Den Stuehlen RMX)![]()
Het was dus Deepack ft The Prophet - Stampuh!!!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:41 schreef Koepert het volgende:
[..]
Deepack ft The Prophet - Stampuh!!!
Is er iig in te horen. Die andere wist ik ook (als dat m niet is) maar daar kom ik op terug; kan de reclame zo ff niet voor de geest halen.
Edit: Tatarola- Who's Calling
iets van steve angello ofzo?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:55 schreef koeii het volgende:
Ik zoek een nummer wat je hier hoort in dit filmpje: http://www2.radio-rijnmond.nl/rutger/afl_18_afterparty.wmv
Het nummer dat begint op 6:06. Iemand een idee? (vast wel, tis namelijk nogal bekend geloof ik)
Jij bent mijn held van de dag!quote:mr scruff - get a move on...
de tekst sample komt overigens uit
T-Bone Walker - Hypin' Woman Blues..
dat leuke aanstekelijk jazz trompet stukje uit
moondog - bird's lament'
Nee die ist niet, dat weet ik zekerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:05 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"You're the one that I want" van John Travolta en Olivia Newton-John?
Ik vond Kinda New altijd al vetjes maar kende die remix die jij noemde nog niet... Dus gedownload, en idd, ze lijken best op elkaar ja! Maar leuke remix dus zeker een blijvertje in mijn playlist!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:53 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ken je dat andere nummer? Hij lijkt er verrekte veel op![]()
In the Morning heet ie, maar de naam van het bandje ben ik ook ff kwijt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:36 schreef Stifler182 het volgende:
Hoorde net een nummer op MTV Brand New.. was net te laat om de titel nog te lezen, iemand gezien? beetje schokkerige clip, leek op een brits bandje..
King - Love and Pride ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:19 schreef manhattan het volgende:
Ik ben al heel erg lang op zoek naar een nummer uit de jaren 80. In de videoclip zie je kinderen rennen, springtouwen en met verf gooien. Wie helpt me ?
Alvast bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |