Fonzerelli - Moonlight Party.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:21 schreef Louterman het volgende:
Ik hoorde vanmiddag op SLAM fm een nummer wat werd aangekondigd als de favoriet van Tiesto, alleen weet ik niet hoe die plaat heet. Het was iets met moon en sun volgens mij .
Geen van die standaard House/Techno remixxen anno 2004..quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
Spanje en Italianen![]()
The White Stripes - Seven nation army (House remix)
Een of andere uitvoering van 'Oh fortuna' uit de Carmina Burana.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:30 schreef LB06 het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet dat in de eerste helft van deze video wordt gedraaid? http://video.google.nl/videoplay?docid=-1488494903422202558&q=zidane
Ik denk dat je bedoelt C&C Music Factory, toch?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:46 schreef bartrid het volgende:
Snap - gonna make you sweat?
(everybody dance now)
die jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:24 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Ik denk dat je bedoelt C&C Music Factory, toch?
A Flock of Seagulls - I Ranquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:56 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
i just ran, i ran all night and daaaay.. couldnt get away
ofzoiets?
hoe heet dat nummer?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:07 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
A Flock of Seagulls - I Ran
Heil Songtapper.com!!! Deze link mag best in de OP als je het mij vraagt, door die kekke site heb ik DNA ft. Suzanne Vega - Tom's Diner gevonden, toch niet het gemakkelijkste nummer! Dus echt bedankt hiervoor!quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:44 schreef crackhead het volgende:
http://www.songtapper.com
Voor als je de melodie of het ritme nog wel weet maar de titel niet meer. Werkt best goed moet ik zeggen.
DB Boulevard - Point of view.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:46 schreef Doagere het volgende:
Ik zoek ook weer een keertje iets.![]()
Hoe heet het nummer op de website van kelly?
http://www.bigkelly.com/
Thx!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:50 schreef DaFan het volgende:
[..]
DB Boulevard - Point of view.
Ik zal verder maar niet vragen wat je op die site doet
Zoals hierboven al gezegd is het uiteraard DB Boulevard, maar dan wel de Molella vs Gabry Ponte remix, niet de originele versie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:46 schreef Doagere het volgende:
Ik zoek ook weer een keertje iets.![]()
Hoe heet het nummer op de website van kelly?
http://www.bigkelly.com/
Respect...hoe herken je dat in godsnaamquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:50 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Zoals hierboven al gezegd is het uiteraard DB Boulevard, maar dan wel de Molella vs Gabry Ponte remix, niet de originele versie.
Ik heb die versie zelf en daarnaast onthou ik op de één of andere manier ook meestal titels en artiesten. Noem het maar een tic.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:57 schreef DaFan het volgende:
[..]
Respect...hoe herken je dat in godsnaam
Whitney Houston - I'll always love youquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:32 schreef justsomeone het volgende:
Waarschijnlijk is dit een veel te vage omschrijving, maar ik wil toch vragen of er IEMAND is die dit weet. Ik zou diegene erg dankbaar zijn.
Een vrouwenstem zingt
'And iiiiii'
(dit komt meerdere malen voor en is dus min ofmeer het refrein)
op zich erg vaag, MAAR
en die 'iiiiii' wordt steeds een toontje hoger gezongen, als in 'and aiaaiahaaiaaahaaiaahaaaiii'
De stem doet mij denken aan Kate Bush, het is dus denk ik wel een vrouwenstem.
Ik heb dit nummer 2 keer savonds op qmusic gehoord, en vermoed dat het een recent nummer is, maar weet het niet zeker.
Maria mena - Just hold mequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:32 schreef justsomeone het volgende:
Waarschijnlijk is dit een veel te vage omschrijving, maar ik wil toch vragen of er IEMAND is die dit weet. Ik zou diegene erg dankbaar zijn.
Een vrouwenstem zingt
'And iiiiii'
op zich erg vaag, MAAR
en die 'iiiiii' wordt steeds een toontje hoger gezongen, als in 'and aiaaiahaaiaaahaaiaahaaaiii'
Ik heb dit nummer 2 keer savonds op qmusic gehoord, en vermoed dat het een recent nummer is, maar weet het niet zeker.
Het is ingezongen door een onbekend Australisch bandje, heb speurwerk verricht op internet, wat te zien is in een eerdere aflevering van Ik zoek...# ??quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:32 schreef waynie het volgende:
Hoe heet t nummer uit de Sprite Zero reclame? Kan t niet vinden op ster.nl en tvreclames.nl
![]()
Als het op Q is, dan kun je op qmusic.nl zien welk nummer het is. Als je in de auto oid zit moet je effe de tijd onthoudenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:32 schreef justsomeone het volgende:
Een vrouwenstem zingt
'And iiiiii'
op zich erg vaag, MAAR
OMFG heb hem gewoon al gevondenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:37 schreef yup het volgende:
Ik zoek de remix van het liedje "it's on you" van Real Mccoy.
Tekst: http://www.lyricsdownload.com/real-mccoy-it-s-on-you-lyrics.html
Wie weet hoe die remix heet of van wie het is
Iemand stelde al DJ Galaga - It's on you voor maar die is wat "sneller", ik zoek een rustiger remix... Kwam laatst gewoon op de radio...
Ik weet dat er wel een gefloten stukje van "Singin' in the Rain" in zit, maar ik weet niet of daar ook een ski-hut versie van is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:52 schreef NiekJelle het volgende:
In het nr DJ Aligator Project - Blow my Whistle Bitch zit naar preceis 2.27 een melodietje.. ze fluiten het een paar seconden. Het is een heel bekend apres ski nr maar ik kan niet op de naam komen
als iemand het weet zou ik het super vinden:)
Hmm niemand?quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:16 schreef Silverado het volgende:
Italiaans gezongen door een man. 1x engelse zin "How do I live without you"? Enig idee iemand?
Zet er 'lyrics' bijquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:38 schreef Coelho het volgende:
Ik zoek...
Dance, easy deuntje, veel op de radio, yellow and white wordt in het begin gezongen.
Google op yellow en white levert alleen gouden gids achtige dingen op...
Pakito - Living on Video.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:38 schreef Coelho het volgende:
Ik zoek...
Dance, easy deuntje, veel op de radio, yellow and white wordt in het begin gezongen.
Google op yellow en white levert alleen gouden gids achtige dingen op...
Junior Jack - Stupidiscoquote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:10 schreef miesenmar het volgende:
ik zoek een nummer waar ik alleen de clip van heb gezien, maar geen tekst weet.
Er spelen boksende/dansende vrouwen in een boksring. Het lijkt qua clip
een beetje op dirty van christina aquilera.
wie weet hoe dit nummer heet. hij komt op tmf, maar heb hem niet meer gezien
Bij bol.com hebben ze hem, dus in de winkel zal hij ook wel te krijgen zijnquote:Op woensdag 9 augustus 2006 04:05 schreef pulp_victim het volgende:
Ik zoek het album Giddimani van perfect, iemand enig idee waar ik die kan vinden?
Het is Till West & DJ Delicious - Same Manquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:14 schreef miesenmar het volgende:
Nee het is niet junior jack-stupidisco.
Het is een nieuw nummer.
als je zegt welke reclame precies(merk?) zou dat handig zijn, verder zijn er sites waar ze muziek van reclames hebben staan :quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:33 schreef Riann het volgende:
Dat klein stukje liedje wat word gedraaid van die reclame van die man met dat bier??? weet iemand hoe dat liedje heet en van wie? als jullie weten wat ik bedoel.
gevonden:) het is tjoeke tjakkaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:52 schreef NiekJelle het volgende:
In het nr DJ Aligator Project - Blow my Whistle Bitch zit naar preceis 2.27 een melodietje.. ze fluiten het een paar seconden. Het is een heel bekend apres ski nr maar ik kan niet op de naam komen
als iemand het weet zou ik het super vinden:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |