Dirty pretty things? Kasabian? Anders weet ik het niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:36 schreef Stifler182 het volgende:
Hoorde net een nummer op MTV Brand New.. was net te laat om de titel nog te lezen, iemand gezien? beetje schokkerige clip, leek op een brits bandje..
Outwork - elektro?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:11 schreef Koewam het volgende:
Ik zoek een nummer dat ook veel op de Dance Parade gedraaid werd. Het ging ongeveer zo:
(soort van diepe bass/gezoem)
(gelijke toon) pe pe pe pe ( steeds hoger) pepeperepepe pe (lager) pererere (laagr) re re
Er komt geen text in voor, en volgens mij is het een breezahnummer't is van 2006.
Pakito - Livin on videoquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:11 schreef Koewam het volgende:
Ik zoek een nummer dat ook veel op de Dance Parade gedraaid werd. Het ging ongeveer zo:
(gelijke toon) pe pe pe pe ( steeds hoger) pepeperepepe pe (lager) pererere (laagr) re re
Er komt geen text in voor, en volgens mij is het een breezahnummer't is van 2006.
rudboxquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:06 schreef Parafernalia het volgende:
hoe heet dat nieuwe hitje van robbie williams? robbie aan de minimal
Beth Hart - Leave the light onquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:48 schreef Joana het volgende:
Ik zoek ook een nummer van een vrouw lijkt beetje op kt unstall.
Met iets in de zin van: (sometimes) I cut myself to feel alive. Liedje is nochtans vrij vrolijk.
Thanx alvast.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:48 schreef Joana het volgende:
Ok in het kader van we gaan even alle dancehitjes van 2006 ff langs.
Welke liedje ben ik aan het neurien?
Niet lachen![]()
![]()
http://rapidshare.de/files/29170106/Memo.amr.html
Ik zoek ook een nummer van een vrouw lijkt beetje op kt unstall.
Met iets in de zin van: (sometimes) I cut myself to feel alive. Liedje is nochtans vrij vrolijk.
Thanx alvast.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:18 schreef titaan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Owja iets met niet lachen..![]()
Je neurie skillz of wtf je het ook noemt zijn niet echt uber
Soulvation - I wanna be with youquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:25 schreef SuperRogier het volgende:
"I just wanna be with you, Right now"
Kan de artiest niet vinden, titel is wel iets in die geest..
Zag hem net op TMF, iemand een id?
Ik heb werkelijk geen idee, ken het nummer maar vaag, kwam erachter via google.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:23 schreef Joana het volgende:
Dank je Heidi- Tis dus een al wat oudere nummer.
Bestaan er misschien meerdere versies van?
Ado and Montorsi - Like a Bass?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:11 schreef Koewam het volgende:
huh?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:41 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Die had ik al gedownload, was hem niet, maar de radio edit is hem wel![]()
bedankt![]()
Chris Isaac - Baby did a bad bad thingquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:41 schreef MissLuna het volgende:
Op TMF heb je een reclame waarbij het interview tussen Renate en Justin Timberlake wordt aangekondigd. Hoe heet het nummer wat je daarachter hoort?
roman flugel - gehts noch?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:11 schreef Koewam het volgende:
Al suggesties?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:57 schreef JohanDaButcher het volgende:
Ook zoekende:
een liedje, het enige wat ik er over te melden heb: een (afrikaans klinkende man) zingt: and i'm the king of *hmm hmm*. Verder zou ik het niet weten, en het is wat te algmeen voor Google.
Wat voor soort muziek is het? rap?quote:
Graagquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:43 schreef Koewam het volgende:
[..]
Neen![]()
Zal het even nuriën vanmiddag.
Ja , das is emquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Manu Chao - Bongo Bong
Ik zoek dit nummer ook. Heb hem ook de hele week gehoord in Lloret maar dan in de St. Trop. Zwaar cool nummer, volgens mij is het italiaans, want de italianen gingen dan altijd nogal los. Het begint idd met die kreet. Dan kreeg je een rustige beat, dan weer zo'n kreet en dan ging die helemaal los. Kent niemand het???quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:50 schreef renz0r het volgende:
In lloret de mar (Spanje) hoorde ik dagelijks in disco tropics een aanstekelijke dance nummer. Hij begon eerst met: amor amoooooooooooooorrrrrrrrr
Waarna een rustige (arabische?) beat kwam die later opgezweept werd naar een dancebeat. Soort vioolachtig geluid.
Wie helpt mij?
Beste Ralph en Hans,quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:03 schreef Ralphdas het volgende:
Hallo muziekfreaks,
Ik zoek een dancenummer wat op de achtergrond van deze clip te horen is.
iemand enig idee?
reacties graag op sjaaktent [at] hotmail.com
link
Alvast bedankt,
Ralph en Hans
michelle branch?quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:22 schreef Exterminator het volgende:
Hey luitjes,
Was gisteren in de kroeg en daar draaiden ze een rock nummer. Qua zang leek het n beetje op anouk.
Tis al een ouder nummer en volgens een vriend van me heet ze michelle "nog wat".
Weet iemand misschien welke michelle t kan zijn??
alvast bedankt
Hmz, het was n nummer met iets van love erin ofzoiets. (als ik t me goed herinner)quote:
vrouwenrockquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:22 schreef Exterminator het volgende:
Hey luitjes,
Was gisteren in de kroeg en daar draaiden ze een rock nummer. Qua zang leek het n beetje op anouk.
Tis al een ouder nummer en volgens een vriend van me heet ze michelle "nog wat".
Weet iemand misschien welke michelle t kan zijn??
alvast bedankt
Michelle Branch - Game of lovequote:Op zondag 13 augustus 2006 19:30 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Hmz, het was n nummer met iets van love erin ofzoiets. (als ik t me goed herinner)
Zegt je dat maybe wat... t was ook best stevige rock zoals anouk zeg maar.....
kan dat?
Steeldrums? (instrument dan hequote:Op zondag 13 augustus 2006 21:46 schreef MarkvE het volgende:
Ik zoek het nummer dat de laatste tijd vaak wordt gedraaid in het uitgaansleven, hier in Nederland nog niet echt gehoord maar in Turkije wel erg vaak. Het is een dance nummer met soort bubbling-mix waarbij geen tekst is maar wel het bekende ritme met van die Jamaicaanse aluminium-kommen waarop geslagen wordt (ken de naam van het instrument niet)... Gaat er bij iemand een belletje rinkelen?
Jep, dat zijn ze (Google Images)quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:50 schreef Koepert het volgende:
[..]
Steeldrums? (instrument dan he) Nummer geen idee
![]()
Wat dacht je van de soundtrack er eens bij te pakken?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:06 schreef matthendriks het volgende:
Yo,
Ik heb onlangs the Fast and Furious weer gehuurd, leek me wel leuk een keertje...
Nu ben ik opzoek naar het nummer dat in de film gedraaid wordt wanneer ze met het SWAT team een paar gasten oppakken. Dat is ergens in het midden van de film.
Die Spilner gast is net uit geweest met Mia, vlak daarna.
Alvast bedankt!
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:06 schreef matthendriks het volgende:
Yo,
Ik heb onlangs the Fast and Furious weer gehuurd, leek me wel leuk een keertje...
Nu ben ik opzoek naar het nummer dat in de film gedraaid wordt wanneer ze met het SWAT team een paar gasten oppakken. Dat is ergens in het midden van de film.
Die Spilner gast is net uit geweest met Mia, vlak daarna.
Alvast bedankt!
via imdb.com weet niet of ie er tussen staat...quote:Original Music by
BT
Faith Evans (song "Good Life (Remix)")
Irv Gotti (songs "Furious", "Race Against Time Part 2") (as I. Lorenzo)
Hoobastank (song "Crawling in the Dark")
Edward Kowalczyk (song "Deep Enough") (as Ed Kowalczyk)
Ja Rule (songs "Furious", "Race Against Time Part 2", "Life Ain't a Game") (as J. Atkins)
Brian Tyler (song "Fourth Floor (Score)")
Non-Original Music by
Kaseem Dean (song "Rollin' (Urban Assault Vehicle)")
DMX (song "Rollin' (Urban Assault Vehicle)") (as Earl Simmons)
Nate Dogg (song "Area Codes") (as Nathaniel Hale)
Fred Durst (song "Rollin' (Urban Assault Vehicle)")
Method Man (song "Rollin' (Urban Assault Vehicle)") (as Clifford Smith)
Redman (song "Rollin' (Urban Assault Vehicle)") (as Reggie Noble)
Nee zijn ze beide niet....quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:54 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Michelle Branch - Game of love
Michelle Branch - Love me like that
Mischien Michelle Shocked. Is al wat ouder 80's en ze heeft wel wat hardere nummers gemaakt, alhoewel haar bekendere nummers wat mellow zijn.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:53 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Nee zijn ze beide niet....
T was echt hardere gitaren enzo en t leek op de stem van anouk...
kan nie echt zeggen dat zij de stem van anouk heeft..
Maybe n andere michelle?
Hoi Hans, Hoi Ralphquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:03 schreef Ralphdas het volgende:
Hallo muziekfreaks,
Ik zoek een dancenummer wat op de achtergrond van deze clip te horen is.
iemand enig idee?
reacties graag op sjaaktent [at] hotmail.com
link
Alvast bedankt,
Ralph en Hans
Johan - walking away?quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:17 schreef PAA-053 het volgende:
Zag net op TMF een lekker nummer, in de zwart-wit clip loopt een man achteruit....beetje REM achtig. Iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |