Ik zal de OP ff aanpassen, en dan maken we van het volgende topic wel slank voor de feestdagen ofzo. Dan blijven we iig bezig met aanpassenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:12 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Moet je nog wel even de openingspost wijzigen, daar staat namelijk ook 'slank de zomer in' in...
Bovendien hebben we als je er 'slank de feestdagen in' van maakt nog ruim de tijd om een paar kilo af te vallen...![]()
Als je zou zeggen dat het een 'na' foto is geloof ik het ookquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:21 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik ben een beetje met mijn fototoestel aan het stoeien geweest. Dit is het resultaat:
[afbeelding]
Beschouw het maar als mijn 'voor-foto', al zegt mijn vriend dat het al zichtbaar is dat ik aan het sporten ben geslagen.
het zit allemaal op de heupen begrijp ik?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:42 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Dat is waar, maar ik heb geluk met mijn lichaamsbouw. Toen ik mijn huisarts een keer vertelde dat ik qua BMI bijna tegen overgewicht aanzat, keek hij mij ook stomverbaasd aan...
Is het goed te zien?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het zit allemaal op de heupen begrijp ik?
nee hoorquote:
dat moet je zelf maar doenquote:Heupen en benen, iid.
Ook een beetje buik, maar dat zie je niet op de foto, daarvoor moet je een zijaanzicht maken.
ehm over een maand of 2 lijkt me wel te doenquote:Op zondag 6 augustus 2006 08:51 schreef AcidBurner het volgende:
mooi gedaan!! over hoeveel tijd ben je die kilootjes kwijt geraakt?
Ik zie er echt helemaal niks verkeerds aan hoor. Heb je je vetpercentage weleens laten meten? Als dat gewoon gezond is, lijkt me dat belangrijker dan die BMI die nergens rekening mee houdt qua bouw, vetverdeling en hoeveelheid spieren e.d. Zeker als het op je heupen en benen zit is het meer een kwestie van wat je zelf mooi vindt dan dat het ongezond zou zijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:02 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Zo dan
[afbeelding]
Beetje scheef, maar hopelijk wel duidelijk. Zoals duidelijk zichtbaar is, zit er ook wat overbodig gewicht op mijn achterste...
helemaal mee eensquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:51 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik zie er echt helemaal niks verkeerds aan hoor. Heb je je vetpercentage weleens laten meten? Als dat gewoon gezond is, lijkt me dat belangrijker dan die BMI die nergens rekening mee houdt qua bouw, vetverdeling en hoeveelheid spieren e.d. Zeker als het op je heupen en benen zit is het meer een kwestie van wat je zelf mooi vindt dan dat het ongezond zou zijn.
Dat is niet best, wkraaij, maar je gezondheid gaat natuurlijk voor, dus dan maar rustig aan doen. Ik hoop voor je dat het meevalt en dat je er snel vanaf bentquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:09 schreef wkraaij het volgende:
gedver, ik heb waarschijnlijk slijmbeursontsteking.
Of het is iets ernstigers, botsplinters oid. maar dat was niet waarschijnlijk.
Donderdag moet ik voor de zekerheid een foto laten maken.
Maar de komende 2 weken moet ik rustig aandoen, telkens als het pijn doet stoppen met sporten.En ondertussen ook nog eens lekkere medicijnen slikken
loop je veel?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:09 schreef wkraaij het volgende:
gedver, ik heb waarschijnlijk slijmbeursontsteking.
Of het is iets ernstigers, botsplinters oid. maar dat was niet waarschijnlijk.
Donderdag moet ik voor de zekerheid een foto laten maken.
Maar de komende 2 weken moet ik rustig aandoen, telkens als het pijn doet stoppen met sporten.En ondertussen ook nog eens lekkere medicijnen slikken
quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:09 schreef CherryLips het volgende:
oja, ik weeg me volgende week of over twee weken pas weer, want dat dagelijkse gedoe helpt voor geen meter.
ik ga het zeker is proberen!!! volgesn mij is het nog wel iets te hoog gegrepen... maar ik laat je zeker weten of het gesmaakt heeft... bedankt voor de receptjes!!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:54 schreef wkraaij het volgende:
zow, ik heb ze bijgevoegd aan mijn website
hier
Op menu balkje links op recepten klikken.
De nasi maak ik altijd met de conimex mix voor Thaise nasi, en dan gebruik ik een groente mix voor indische gerechten (je kan ook een mix voor chinese doen, als ze die andere niet hebben) ipv de groenten die je moet kopen volgens de verpakking.
dan ga ik dat is proberen te maken dit weekend... dan nodig ik wat proefkonijnen uit :-) bedankt voor de tip ... ik wil echt wel graag goed en lekker leren koken... maar alleen maak ik teveel foutjes... ik heb graag dat er iemand die kan koken in de buurt isquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:21 schreef wkraaij het volgende:
tis niet zo heel moeilijk, maar het kost wel tijd.
Ik sta hiervoor wel 1.5 uur in de keuken en als je werkt is dat niet zo handig![]()
ondertussen heb ik zelfs 4 hamstersgeweldige beesten.
Ik heb er wel aandachtstrekkers van gemaakt, als er iemand in de kamer is, of er gebeurd wat, dan hangen ze gelijk in de tralies heel lief te kijken. Dan willen ze graag een lekker wormpje of wat groenten. En dat geef ik ze dan weer, want ze kijken zo lief![]()
M'n roborovski hamster Bram is dus zaterdagavond overledenquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:24 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
ik heb iets met hamsters!!! ik denk dat ik mezelf ook eentje ga aanschaffen!!! lijkt me leuk gezelschap... heeft dat veel onderhoud nodig? je verwent ze nogal zeg ....
mja wie kan nu 'NEE' zeggen tegen zo een lief hamstersnoetje!!! ikke niet
dat is heel bizar... want als ik terugkom van een sessietje sport ... dan vreet ik soms heel mijn ijskast leegquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:34 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Het voordeel van sporten is voor mij dat ik minder tot geen honger heb. Geen idee hoe dat kan, want meestal krijg je juist honger van sporten?
jammer om dat te horen... ik hoop dat je snel weer een nieuwe hebt. Ik ga straks hier eens zien in de dieren speciaal zaak... een vraagje, kunnen die beestjes een weekend zonder mij? ik vraag het maar want sommige weekends ben ik weg.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n roborovski hamster Bram is dus zaterdagavond overleden![]()
Lekker off-topic
On-topic: ik heb iets van vijftig minuten op de stepper gestaan, volgens de teller had ik bijna 4000 stappen gezet (eigenlijk het dubbele want hij telt alleen als m'n linkervoet omlaag gaat) en 500 calorieën verbrandIk heb er ook een paar een beetje gehurkt gedaan, dan voel je dat ook in je bovenbenen en je kont. Doen die spieren ook eens wat
Dat heb ik dus echt niet. Ik eet wel, omdat mijn verstand zegt dat mijn lichaam voedingsstoffen nodig heeft, maar als ik niets zou eten zou ik vanavond pas weer honger krijgen. Ik heb dan zelfs geen lekkere trek...quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:54 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
dat is heel bizar... want als ik terugkom van een sessietje sport ... dan vreet ik soms heel mijn ijskast leegmja zwemmen krijg je altijd reuze-honger van. Die kids staan niet voor niks te schreeuwen aan de snoepautomaat in het zwembad ...of mama aub aub aub .. wat geld heeft voor snoep
ze kunnen in principe wel een weekendje alleen, ik heb het ook eens gedaan toen we met de hele familie een weekend naar zeeland gingen. ik zorgde ervoor dat het flesje er niet af kon vallen en ik heb ze een knaagstengel gegeven en een bak vol voer en gezorgd dat het wieltje echt niet los zou laten. Ze hebben toch niks in de gaten. maar misschien kunnen we zo beter verder praten in een hamster-topic in F&F ofzoquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:58 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
jammer om dat te horen... ik hoop dat je snel weer een nieuwe hebt. Ik ga straks hier eens zien in de dieren speciaal zaak... een vraagje, kunnen die beestjes een weekend zonder mij? ik vraag het maar want sommige weekends ben ik weg.
mooi gedaan dat steppen!!! ik kan niet wachten tot straks! ga ik ook nog is mijn best doen, maar niet te hard... want mijn rug en schouders voelen aan alsof er een vrachtwagen over gereden is
Yumquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:31 schreef wkraaij het volgende:
haha ik zal ook nog het recept voor sambal goreng boontjes erbij doen.
Dat hoort er eigenlijk ook wel bij.
En het is ook lekker als je normale boontjes niet zo lekker vind.
ff m'n recepten boek opzoeken.
Maak je geen zorgen, ik heb niet genoeg puf om me boos te maken...quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:37 schreef AcidBurner het volgende:
sgoed joh... straks is iedereen boos op mij hier en dat wil ik niet hoor ;-)
Ik heb al flink geback-upped, dus dat kan me gelukkig niet gebeuren.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:59 schreef CherryLips het volgende:
dat heb ik ook met een vertaling van 5000 woorden die vorig jaar al af had moeten zijn. ik durf hem niet 'af' te hebben, ik blijf maar schaven, en toen crashte m'n computer en begon ik opnieuw
heel verstandigquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:59 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik heb al flink geback-upped, dus dat kan me gelukkig niet gebeuren.
Mijn voorstel staat nog altijd... al je eens wil dat ik het eens vlug lees ... happy to help outquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:56 schreef Quinazoline het volgende:
Zullen we er 'slank met een hamster de zomer uit' van maken?
Mijn verslag is af, denk ik. Abstract geschreven, titel erboven. Maar nu durf ik het niet definitief te maken omdat ik denk dat het toch te weinig of niet goed genoeg of niet uitgebreid genoeg of niet volledig of slecht engels of .... is.
Handig ben ik toch..
veel succes ermee!!! zit je in je laatste jaar dan? hieri n Belgie noemen ze dat een thesis...hebben we het hier over hetzelfde? waar gaat je scriptie over? ja ik ben altijd zo nieuwsgieirg ;-) ... en nu verder gaan lezen over de hamsterquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
heel verstandigIk normaal gesproken ook, maar het bestand stond gewoon op m'n bureaublad, dus op de C: schijf, en niet op de D: schijf waar hij hoorde te staan. D'oh! Ik werk nu met snelkoppelingen enzo voor m'n scriptie
Ik begin nu met m'n zesde jaarquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:03 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
veel succes ermee!!! zit je in je laatste jaar dan? hieri n Belgie noemen ze dat een thesis...hebben we het hier over hetzelfde? waar gaat je scriptie over? ja ik ben altijd zo nieuwsgieirg ;-) ... en nu verder gaan lezen over de hamsterwerken doe ik morgen wel
quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik begin nu met m'n zesde jaarik heb ook geen zin meer om me te haasten, in het begin vond ik het verschrikkelijk dat ik een half jaartje uitliep, en nu loop ik al ruim een jaar uit
maar m'n scriptie gaat tot nu toe over Sylvia Plath, maar het kan nog altijd veranderen omdat ik geen idee heb wat ik precies moet doen en ik geen materiaal kan vinden. Gewoon het grote scr*pt** -zwarte gat dus.
Mijn BA-werkstuk was een eitje. Ik schreef een kort verhaal gebaseerd op Great Expectations, echt een eitje. Alleen jammer dat ik daardoor niet echt voorbereid was op een scriptiequote:Op maandag 7 augustus 2006 15:07 schreef Quinazoline het volgende:
Ik heb hem op m'n D:/ staan, en twee keer per dag gaat ie naar mijn mail, voor het geval de hele laptop ermee ophoudt.
Ik durf hem niet te laten lezen. Aan niemand, want ik schaam me voor de fouten. Maar mn begeleider zal 'm denk ik toch moeten lezen. Tis trouwens ook een thesis, maar dan aan het eind van mijn Bachelor. Ik ga hierna nog door voor mijn Master en dan zal ik nog veel vaker van deze dingen moeten schrijven.
nee, ze heeft zelfmoord gepleegd. ik ben nog bij het huis geweest waar ze in londen even gewoond heeft. de foto daarvan gooi ik op de voorkant denk ikquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:14 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
[afbeelding]
google is your friend
http://www.sylviaplath.de/
http://en.wikipedia.org/wiki/Sylvia_Plath
http://www.kirjasto.sci.fi/splath.htm
http://www.english.uiuc.edu/maps/poets/m_r/plath/plath.htm
http://www.neuroticpoets.com/plath/
ze is wel niet oud geworden he![]()
Sylvia Plath
(1932-1963)
Ik heb even na het sporten heel veel honger, maar als ik dan niet gelijk ga eten gaat het over. Alleen schijnt het dus heel belangrijk te zijn voor je spieren om gelijk erna te eten, dus ik moet er wel beter op letten....quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:34 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Het voordeel van sporten is voor mij dat ik minder tot geen honger heb. Geen idee hoe dat kan, want meestal krijg je juist honger van sporten?
Ja. Ik begin aan m'n zesde jaar terwijl ik met iets minder tegenslag en wat meer medewerking doctoraal in 3.5 jaar had kunnen doen. Iedere dag sta ik nog een beetje minder gemotiveerd op en staar ik in datzelfde zwarte scriptiegat.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik begin nu met m'n zesde jaarik heb ook geen zin meer om me te haasten, in het begin vond ik het verschrikkelijk dat ik een half jaartje uitliep, en nu loop ik al ruim een jaar uit
Ik zit in hetzelfde jaar en op dezelfde opleiding als CherryLips. Alleen ik heb vorig jaar tussendoor nog een jaar MA Westerse literatuur gedaan, na BA Engels en nu dus MA Vertalen. En mijn scriptieding moet gaan over de rol van de vertaler in dekolonisatie, spannend he?quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:19 schreef AcidBurner het volgende:
nu weet ik nog niet wat jullie doen? zijn jullie dan studenten? as in studying university? of zitten jullie nog op school? ik moet en zal het wetendank u !
ik werk al... als Analist bij een IT-afdeling in Brussel centrum :-)
mmmmmmmmmm ik word omringd door allemaal geleerde mensen ... het valt op dat jullie niet zo 'grof" zijn zoals in de meeste FOK-onderwerpen. Waarvoor dank. Allemaal zeer veel succes met jullie scriptie!!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:38 schreef Maeghan het volgende:
Ik zit in hetzelfde jaar en op dezelfde opleiding als CherryLips. Alleen ik heb vorig jaar tussendoor nog een jaar MA Westerse literatuur gedaan, na BA Engels en nu dus MA Vertalen. En mijn
Dankje. Ik heb het hard nodig. Vorig jaar is het niet gelukt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:41 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
mmmmmmmmmm ik word omringd door allemaal geleerde mensen ... het valt op dat jullie niet zo 'grof" zijn zoals in de meeste FOK-onderwerpen. Waarvoor dank. Allemaal zeer veel succes met jullie scriptie!!!
Correct! Als je dorst krijgt dan is het al te laat. Ik las ook ... kan het niet zo goed uitleggen... maar dat de werking van je spieren mee wordt bepaald door hoeveel water je drinkt.. ik weet het is weer een uitleg van niks. Maar wat ik wil zeggen si ... als je genoeg drinkt ..; zullen je spieren het langer uithouden... dus drink je voor de sport beetje - tijden beetje en na goed wat. en dan is alles OK! als je dorst begint te krijgen is het al te laat... en zeker goed eten!!! Vermageren = eten + sport.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:40 schreef Maeghan het volgende:
Ligt er wel aan wat voor sport denk ik of niet? Ik las iets van dat je genoeg gedronken hebt als je naderhand geen dorst krijgt, als dat wel zo is heb je te laat/te weinig gedronken... Ik gebruik meestal een halve liter per uur denk ik, meer krijg ik niet weg in zo'n korte tijd, dan krijg ik last van m'n maag...
oeh, dan ben je wel zeldzaam dus, een dame die scheikunde studeerd.... (ik ben er ook eentje hoor...quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:28 schreef Quinazoline het volgende:
Studenten aan een universiteit ja.
Ik studeer scheikunde en CL Engelse taal en cultuur, als ik het goed begrijp.
Moet je andere Ice Tea kopen ;-) Ik heb het ook wel eens gedronken van geloof ik 12 calorieën per 100 ml. Dan kan een glaasje ook weinig kwaad. Het was de goedkoopste variant van de C1000 geloof ik.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:31 schreef CherryLips het volgende:
ik zit eens aan de crystal clear ipv ice teascheelt ook weer aardig wat calorietjes, als in 39 tegenover 0,7
ja, ik was nog een fles liptonice aan het opmaken en er liggen nog pakken van pickwick, die hebben 13 calquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:05 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Moet je andere Ice Tea kopen ;-) Ik heb het ook wel eens gedronken van geloof ik 12 calorieën per 100 ml. Dan kan een glaasje ook weinig kwaad. Het was de goedkoopste variant van de C1000 geloof ik.
goedemorgenquote:
Morning GWS,quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:33 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Goedemorgen
Hier is de link naar een link met het beveiligde gedeelte.
Niet vergeten op te slaan in je favorieten.Als het goed is heb je je paswoord en gebruikersnaam toegewezen gekregen.
maar mijn buik is eigenlijk het enige vet wat ik hebquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:22 schreef AcidBurner het volgende:
D. Rose die discussie hebben we hier pas nog gevoerd. Het vet gaat eraf in de volgorde dat het eraan gekomen is ... dus waarschijnlijk is het vet aan je buikje het laatste aan de beurt!!!
Ik zou zo zeggen niet afgeven!!! Blijven gaan!!![]()
Misschien heeft Troel het dan anders geinterpreteerd, dat je niet perce wilde of zou. Ik zou haar gewoon nog even een mailtje sturen, want ze zal echt niet zelf hebben geselecteerd dat jij niet geschikt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:26 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
Morning GWS,
Ik heb vrijdag of zaterdag mailtje gestuurd naar Troel... geen antwoord gehad. Dus ik zal toch niet in aanmerking komen voor selectie.Moet wel zeggen en dat heb ik tegen Troel ook gezegd... mijn limiet qua vermageren is bereikt... nog magerder en je ziet me niet meer lopen. En ik ben een mens die wel vrij zwaar gebouwd is ... dat wil ik dan ook zo houden (breed). Om maar een idee te geven vroeger had ik maat 36 in jeans (levi's) nu heb ik maat 30-31 ... Maar ik wou gewoon meedoen als vorm van motivatie. Tuurlijk zou mijn balans naar boven moeten en niet naar beneden...
groetjes and have a nice day!! Ik mis quina. Die zal aan het genieten zijn van een welverdiend uitslapertje![]()
ik kan het niet bewijzen ... het is mijn woord tegen het zijne...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:20 schreef Quinazoline het volgende:
Ik zou aangifte doen! Echt hoor. Er is bij mij ook ooit ingebroken en je voelt je daar zo onveilig door.
hehehehe goed idee ;-) alleen dat de andere huurders/eigenaars dat niet zo leuk gaan vinden... voor de duidelijkheid tis de voordeur (gemeenschappelijke ingang) mijn deur geraken ze nooit binnen ... zit een verstevigd slot in ... krijg je der nooit af.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:01 schreef zwahiel het volgende:
stroom op je deurknop zetten met die handel en ze 't rustig nog eens laten proberen...
En natuurlijk aangifte doen. Niet de angst laten regeren dat is de omgekeerde wereld!
Vandaag ook maar ' smijn account bijgewerkt
Ik ga trouwens helemaal niet de zomer uit, ik ga de zomer IN
Mijn zomer begint in september als ik op het vliegtuig stap voor een half jaar Zuid-Amerika... Waar het dan zomer is / wordt
GWS geen chips - slecht slecht slechtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:36 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik zit de hele tijd te bedenken wat ik moet gaan eten. Er staat nog een zak chips, maar ik denk niet dat een zak chips leegeten een goed idee is...
klop als een bus GWS... toen ik nog iets dikker was .... had ik uithouding over... ik heb me eens betrapt dat ik 4 uren non-stop aan het zwemmen was... het kotn gewoon niet op.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:50 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Het valt me zelf ook mee, maar ik denk dat het wel minder zal worden als ik minder kilo's meedraag. Ik denk dat ik daar mijn uithoudingsvermogen vandaan haal, want ik had voor de eerste twee en een half uur sporten niet eens goed gegeten...Was trouwens wel een beetje moe na die eerste sessie...
daarom moet je goed eten en drinken .... je kent je lichaam precies goed! in plaats van je in de vernieling te sporten eet en drink je voldoendequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:00 schreef Maeghan het volgende:
Tsjee, ik kan zo lang achter elkaar echt niet sporten. Na een uur moet ik gewoon wat eten. Ik sport wel twee uur achter elkaar als het kan (*kijkt geirriteerd naar enkel*), maar dan neem ik dus ook fruit en iets van evergreen of een mueslireep mee naar de sportschool, naast m'n water en m'n vruchtensap (tijdens BodyPump drink ik altijd verdund appelsap of aanmaaklimonade, zonder de suikers trek ik het echt niet). Ik word al heel snel slap, ongeconcentreerd, ga slecht zien, spieren worden trillerig en zo...
mmmmmmmmmmmm ....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:08 schreef miss_bleu het volgende:
Het wil mij helemaal niet meer lukken.
Heb 2 weken echt super op mijn voedsel zitten letten en ik kom alleen maar gewicht aan.
Ik geef het op denk ik
ik ken 'tquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:08 schreef miss_bleu het volgende:
Het wil mij helemaal niet meer lukken.
Heb 2 weken echt super op mijn voedsel zitten letten en ik kom alleen maar gewicht aan.
Ik geef het op denk ik
Hmm das niet zo practisch iddquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:29 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ja, maar als de desbetreffende les een uur eerder begint dan de persoon in kwestie heen wil gaan, heb je daar weinig aan...
72,5... ik hou het voor gezien anders blijft er geen aarde meer overquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:41 schreef AcidBurner het volgende:
tis hier maar stil vandaag .... *bump*
en wat gaan de mensjes vandaag allemaal presteren op sportgebied?
80 a 81 1.77quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:49 schreef AcidBurner het volgende:
en van waar kom je? ik bedoel wat was je begin gewicht?72.5 lijkt me best goed
![]()
JOEPIE!!! GWS is terug!! Welcome back GWSquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:51 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
...
Vanavond een fijne bodypumples en nog wat hollen op de loopbandquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:41 schreef AcidBurner het volgende:
tis hier maar stil vandaag .... *bump*
en wat gaan de mensjes vandaag allemaal presteren op sportgebied?
Laat je vriendje je eens een goede massage geven he ... dan moet hij ook maar is een lekker warm badje voor je laten lopenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:13 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Als ik niets te doen had op mijn werk, ging ik plannen van aanpak schrijven. Wat wil ik bereiken en hoe? Met werkgebieden en voor elk gebied weer aparte doelen. Helaas blijft het meestal alleen bij het schrijven van die dingen...
Ik heb een pijnlijke plek op mijn schouder, maar het zit op een heel specifieke plek waar ik echt op moet drukken om pijn te voelen. Ik heb er geen last van bij de oefeningen, dus ik kan het in principe al tijden hebben?
Hol ze!!!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:33 schreef Nugget het volgende:
[..]
Vanavond een fijne bodypumples en nog wat hollen op de loopband![]()
Massage zie ik wel zitten, maar ik denk na nader onderzoek dat de pijnlijke plek een blauwe plek zonder bloeduitstorting is oid. De pijn zit echt in het zachte weefsel, niet in het gewricht.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:35 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
Laat je vriendje je eens een goede massage geven he ... dan moet hij ook maar is een lekker warm badje voor je laten lopenen dan zal het al een heel stukje beter gaan... je moet je af en toe is laten verwennen he
![]()
Uit Fargo :quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:06 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Wow Acidburner, post-geil ofzo? Om de post is er 1 van jouwAmazing! Er is nog meer te
Great White Silence?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:38 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
Uit Fargo :
Oh fuck it I don't have to talk to you either man, see how you like it. Just total fucking silence, two can play at that game smart guy. We'll just see how you like it, total silence.
Total fucking silence![]()
ik heb een dubbele portie aardbeien erin laten mikkenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hallooo, tuurlijk mag dat!En zeker swirls, daar zitten toch ook een hoop vitamientjes in
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:57 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ah joh, ik kom net bij de McD vandaan, dus het kan erger...
M'n nicht vroeg ook al of ik geen anorexia-typje werd, omdat ik wist hoeveel calorieën er in van alles zatquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:22 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hehe, zorg je er wel voor dat je geen gratenpakhuis met Schwarzenegger-benen wordt, CherryLips?
ik ben 17,2 ipv 24,5quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:24 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ow, en mijn echte leeftijd is 21.4 in plaats van 26.6![]()
Jammer dat mijn tante aan borstkanker is overleden, anders had ik onder de 20 jaar gezeten...![]()
nee, ik heb alleen nog cruesli op en een paar glazen water.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:37 schreef AcidBurner het volgende:
dan dun voelen is omdat je vandaag waarschijnlijk nog niet teveel gegeten hebt![]()
560 kcal nice nice![]()
dat je daar op kan leven... dat valt me wel op hier ... jullie doen allemaal goed je best met sport en zo ... maar van de andere kant eten jullie precies niet genoeg. je moet eten hoor .. de meer je eet de sneller je zal afvallenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, ik heb alleen nog cruesli op en een paar glazen water.
ik heb ondertussen nog 2 bruine boterhammen met pindakaas op. als ik om half elf een keertje ontbijt, zit ik niet om kwart voor één al aan de lunchquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:49 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
dat je daar op kan leven... dat valt me wel op hier ... jullie doen allemaal goed je best met sport en zo ... maar van de andere kant eten jullie precies niet genoeg. je moet eten hoor .. de meer je eet de sneller je zal afvallenstom maar tis zo.
Waarom begin je geen fotoboek? Kun je uploaden vanaf je computer, en wij kunnen een berichtje bij je achter laten, is toch gezellig?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:39 schreef AcidBurner het volgende:
mmm kan je hier geen foto's adden die niet online staan? lees ik heb ze op mijn c: schijf ... hoe krijg ik ze hier? moet ik die handel dan eerst ergens gaan uploaden?
groetjes
Geen idee , zou ik ook wel willen weten eigenlijkquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:45 schreef Sannelie het volgende:
Weet iemand misschien wat je bovenbeen omtrek moet zijn voor maat 36? Gemeten denk ik bij het dikste deel.
Hahaha! Zo gaat het meestal ook bij mij!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:31 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Mijn sportochtend:
Bij het opstaan: ik heb geen zin in pilates, ga toch.
Na pilates: ik heb geen zin in krachttraining, doe toch maar wat beenoefeningen.![]()
Na toch maar wat beenoefeningen: maar wat armoefeningen doen hoewel ik geen zin heb, want anders voelen die zich achtergesteld.![]()
Na de armoefeningen: nu doe ik de rest ook maar, want nu ben ik toch bijna klaar...![]()
ik zou voorstelllen dat je wat afwisselt... niet altijd sportschool... iets waar ik persoonlijk na een goede maand al een hekel aan had. Maar goed to the point, als je wat afwisselt fietsen - lopen - zwemmen - sportschool (zeg maar iets) zou beter zijn voor je conditie en ook voor de fun of it! ... het moet leuk blijven... ik zou willen dat ik zo lyrisch kon zijn over 'stoppen met roken' mijn tweede duiveltje.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:31 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Mijn sportochtend:
Bij het opstaan: ik heb geen zin in pilates, ga toch.
Na pilates: ik heb geen zin in krachttraining, doe toch maar wat beenoefeningen.![]()
Na toch maar wat beenoefeningen: maar wat armoefeningen doen hoewel ik geen zin heb, want anders voelen die zich achtergesteld.![]()
Na de armoefeningen: nu doe ik de rest ook maar, want nu ben ik toch bijna klaar...![]()
ik denk dat je conditie er op vooruit aan het gaan isquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:15 schreef CherryLips het volgende:
vanochtend 4501 stappen gezet op de stepper, dus 4,5 km gelopenof de afleveringen van sex & the city worden langer, of ik loop sneller.
Troel zegt :quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:55 schreef Guppyfriend het volgende:
ik (=newbie in dit topic) wil ook meedoen! kan ik me ook nog aanmelden? of moet ik wachten tot een nieuw topic?
Hmm, het zwembad ligt naast de sportschool. Maar ik vind dat altijd erg vervelend, want ik heb lenzen en zonder die dingen is mijn wereld een grote wazige bende.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:08 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
ik zou voorstelllen dat je wat afwisselt... niet altijd sportschool... iets waar ik persoonlijk na een goede maand al een hekel aan had. Maar goed to the point, als je wat afwisselt fietsen - lopen - zwemmen - sportschool (zeg maar iets) zou beter zijn voor je conditie en ook voor de fun of it! ... het moet leuk blijven... ik zou willen dat ik zo lyrisch kon zijn over 'stoppen met roken' mijn tweede duiveltje.Maar afvallen gebeurt niet zomaar en zeker niet op korte tijd. Dus je moet zorgen dat je de sport voortaan als vanzelfsprekend ziet he.
... Tis iets dat je toch zal moeten blijven doen. Maar een dagje rust mag natuurlijk altijd
![]()
Weet niemand dit?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:45 schreef Sannelie het volgende:
Weet iemand misschien wat je bovenbeen omtrek moet zijn voor maat 36? Gemeten denk ik bij het dikste deel.
als jij 4 uren aan een stuk sport .. dan heb je er volgens mij VEEL VEEL meer verbrandt! van mij ook een dikke respect... zo fanatiek ben ik niet hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:26 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Mijn sportochtend:
Kwart over negen: tijd voor de sportschool, aangezien de les om tien uur begint heb ik nog een half uur om wat krachttraining te doen.
Tien uur: bodybalance. (Ben ik echt zo lenig of doe ik de oefeningen fout?)
Vijf voor elf: snel naar beneden rennen om een pasje te halen voor de bodyattack.
Twaalf uur: wat een k*tles!(Wanneer is de volgende?
) Nog even wat krachttraining doen.
Half één: even douchen en dan naar huis.
Resultaat volgens de computer(die ik overigens niet geheel vertrouw) 943 kCal verbrand.![]()
jiji ook respect hoor! welkom en veel succes...quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:36 schreef Guppyfriend het volgende:
wow, respect... ik heb alleen maar een uurtje gespint...
moeders de mijne is ook zo... JE MOET ETEN JIJ!!! je hebt bijna geen buik meer!!! ... hehehehe ze kennen ons nog als mollige babies hequote:Op zondag 13 augustus 2006 13:50 schreef CherryLips het volgende:
ik heb toch gesteptweer 4000 stappen. volgens m'n moeder was ik toch wat smaller geworden, van de achterkant
en ze vond dat ik best af en toe wat mocht snoepen.
4X eten per dag en je zal geen behoefte meer hebben naar chips.. kleine porties... heb gisteren ook hele zak Smiths opgevreten ... dus jaquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:24 schreef CherryLips het volgende:
welkom
m'n maag is gekrompen ofzona die chips hoefde ik de rest van de dag geen eten meer.
wat mooi ... 45 kilo op 7 maanden... ~6 kilo per maand .... WEL EXTREEM STERK ... dan moet je wat afgezweet hebben ...welke sporten deed je?quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:35 schreef Asskicking-fatboy het volgende:
Mkay.. Ik meld me hier ook maar even.
Afvalgeschiedenis: November 2004 was ik op m'n zwaarst; 137KG! Toen 15 KG afgevallen tot 122KG en dat is gebleven tot 1 maart 2005. Daarna er flink power achter gezet en afgevallen tot 77KG (in oktober 2005 dit gewicht bereikt). Nu sta ik bijna een jaar stabiel op dit gewicht maar ik heb nog veel vet rondom mijn buik en dat moet er nu wel af dacht ik zo (ben nu nog steeds 77KG.).
Vanmiddag al 15KM gefietst en dat gaan we morgen ook weer lekker doen \o/. Ben trouwens een man en 18 jaar oud. Post af en toe wel even een berichtje over de vorderingen.
Toedels en afvalze!
4 x per dag, mijn god. ik eet rond half tien een schaaltje cruesli, om 12 ofzo een schaaltje milde yoghurt als het in huis is of wat aardbeien, dan om half twee 2 sneetjes bruin brood met pindakaas ofzo en dan 's avonds avondeten. We eten altijd vrij laat, dus rond vijf uur krijg ik vaak weer ergens trek in, dus misschien dat ik wat moet schuiven. Maar wat zat ik vol gisteren zeg. Om half 4 die halve zak opgegeten, om half acht zat ik met tegenzin aan het avondeten. Heb alleen wat vlees en wat aardappels op, en later 's avonds aardbeien en wat meloen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:42 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
4X eten per dag en je zal geen behoefte meer hebben naar chips.. kleine porties... heb gisteren ook hele zak Smiths opgevreten ... dus ja... ik volg mijn eigen raad ook niet altijd ... maar regelmatier eten is de oplossing.
zo blijft de verbranding steeds in werking ... dit kost ook Kcal he
![]()
leuk he, kapotte versnellingenquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:15 schreef Nugget het volgende:
Sjouwen met boodschappen is in mijn ogen inderdaad ook sporten!
Als ik met twee zware boodschappentassen en een kapotte versnelling (standaard op standje zwááár) die enorme heuvel bij de Albert Heijn op moet heb ik écht wel het idee dat ik flink getraind heb!
weet ik eigenlijk wel, maar ben nooit zo'n ontbijter geweest, en het helpt goed nu ik probeer af te vallenquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:10 schreef Guppyfriend het volgende:
dat is eigenlijk niet goed hoor, je moet echt proberen 3 keer per dag aan te houden. dat is goed voor je ritme.
Oew, graag dat emailadres niet zo weergeven! Ik hou niet zo van spambotsquote:
Goede manier om je spijsvertering naar de knoppen te krijgen. Hier zul je op de lange termijn alleen maar dik van worden, D.Rose..!quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:28 schreef D.Rose het volgende:
ik eet om af te af te valllen nu maar 2 keer per dag, tenzij het avondeten niet erg veel was, dan voor het slapen gaan nog een boterham
Hoezo mijn spijsvertering naar de knoppen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:33 schreef Nugget het volgende:
[..]
Goede manier om je spijsvertering naar de knoppen te krijgen. Hier zul je op de lange termijn alleen maar dik van worden, D.Rose..!
Ehm... in eerste instantie gewoon elke dag een half uur tot een uur wandelen. Toen ik op de 100KG zat ben ik gaan fietsen (1 uur per dag) en vanaf de 85KG ben ik gaan afwisselen want toen had ik een stepapparaat (1 uur per dag idem.). En ja, ik zweette me letterlijk en figuurlijk de tyfus. En dat doe ik nu nog steeds als ik een ronde ga fietsen (heb van mezelf al een redelijk hoog tempo qua fietsen dus dan schiet het nog eens extra lekker op).quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:45 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
wat mooi ... 45 kilo op 7 maanden... ~6 kilo per maand .... WEL EXTREEM STERK ... dan moet je wat afgezweet hebben ...welke sporten deed je?![]()
Een goed ontbijt is allereerst ontzettend belangrijk als je af wilt vallen. Je lichaam heeft de hele dag nog om het ontbijt te verbranden en zal hier goed zoet mee zijn en dus goed gaan werken. Als je 6 keer per dag iets kleins eet (ontbijt - gezond tussendoortje - lunch - gezond tussendoortje - diner - toetje/iets bij de thee) hou je je spijsvertering op pijl. Als je twee maal per dag ineens al je voedingsbehoeftes inneemt kan je spijsvertering de grote hoeveelheid niet aan, het hoeft immers de rest van de dag ook niet veel te doen. Op de lange termijn zal hij dus minder goed gaan werken en zul je steeds minder moeten gaan eten om af te vallen, anders kom je alleen maar aan.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hoezo mijn spijsvertering naar de knoppen?
Geldt dit voor alle mensen die maar 2x daags eten?
Nu is mijn spijsvertering al jaren vern**kt (paar jaar geleden at ik de hele dag door, en veel) maar ik eet nu ook veel minder, 4 sneetjes brood, dus het is niet zo dat mijn lichaam daarvoor nu zo hard moet werken. Natuurlijk begrijp ik wel dat een ontbijt belangrijk is, maar een maandje op 2 maaltijden zal echt niet meer schade aanrichten dan er al is.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:28 schreef Nugget het volgende:
[..]
Een goed ontbijt is allereerst ontzettend belangrijk als je af wilt vallen. Je lichaam heeft de hele dag nog om het ontbijt te verbranden en zal hier goed zoet mee zijn en dus goed gaan werken. Als je 6 keer per dag iets kleins eet (ontbijt - gezond tussendoortje - lunch - gezond tussendoortje - diner - toetje/iets bij de thee) hou je je spijsvertering op pijl. Als je twee maal per dag ineens al je voedingsbehoeftes inneemt kan je spijsvertering de grote hoeveelheid niet aan, het hoeft immers de rest van de dag ook niet veel te doen. Op de lange termijn zal hij dus minder goed gaan werken en zul je steeds minder moeten gaan eten om af te vallen, anders kom je alleen maar aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |